مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان زیر مجموعه موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان همدان تاسیس شده و در در همدان – آرامگاه باباطاهر-بلوار فلسطین وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی استان هرمزگان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای امور دفتری
کاردانی حرفه ای امور تعاون
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان همدان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میراث هگمتانه ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد همدان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
دانشگاه علمی کاربری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در استان همدان و در همدان – آرامگاه باباطاهر-بلوار فلسطین واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۱-۳۴۲۲۷۷۷۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هلال احمر استان همدان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۴:۵۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ملایر

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی ملایر یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی ملایر ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی ملایر
دانشگاه علمی کاربردی ملایر توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان همدان تاسیس شده و در در ملایر – بالاتر از بلوار نبوت- بالاتر از بیمارستان غرضی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی ملایر شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ملایر
دانشگاه علمی کاربردی ملایر به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ملایر را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ملایر ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد همدان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ملایر
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ملایر به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ملایر پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ملایر میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی ملایر با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ملایر ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی بازرسی جوش
کاردانی فنی ابزار دقیق
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مریانج ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ملایر ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ملایر ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافت های فرسوده
مهندسی فناوری جوش
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ملایر ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی ملایر
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ملایر به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی ملایر شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی ملایر نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان همدان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی ملایر
دانشگاه علمی کاربری ملایر در استان همدان و در ملایر – بالاتر از بلوار نبوت- بالاتر از بیمارستان غرضی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۱-۳۳۳۳۵۲۳۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی ملایر
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی میراث هگمتانه
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ملایر
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ملایر هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی ملایر مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به ملایر ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ملایر
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ملایر
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۶:۵۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

مشاوره تحصیلی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
مشاوره تحصیلی در زمینه ها و مقاطع مختلف بسیار مفید است . خیلی وقت ها برای ما شرایط در زمان های مختلف به گونه ای پیش می رود که در سیستم آموزشی خود دچار تردید و گمان می شویم . این اتفاق از همان دوران دبستان بروز می دهد . مشاوره تحصیلی در اکثر مواقع کمک کننده ظاهر شده است . در واقع با یک مشاوره تحصیلی مناسب می توان کمک کرد که شخص راهکار هایی جدید بیاموزد ، به مطالعاتش چهار چوب و نظم ببخشد و آن ها را هدفمند سازد، با کسب شناخت بیشتر در زمان تصمیم گیری دچار تردید نشود و … . انتخاب رشته یکی از سردرگمی های تحصیلی است که بدون شک با آن مواجه می شویم . فراموش نکنید یک مشاوره تحصیلی خوب می تواند بزرگترین ابهامات شما را ، مخصوصا در زمینه انتخاب رشته دبیرستان و کنکور بر طرف کند .
چه زمان هایی به مشاوره تحصیلی نیاز داریم ؟
خب همانطور که از ظاهر عبارت مشاوره تحصیلی بر می آید ، این مدل مشاوره در زمینه تحصیلات کمک کننده است .
کدام مدرسه ؟
کدام رشته دبیرستانی ؟
چگونه درس بخوانم برای امتحان ؟
چگونه درس بخوانم برای کنکور ؟
رتبه ام چند می شود ؟
کدام رشته های دانشگاهی را انتخاب کنم ؟
کدام دانشگاه ها ؟
کدام شهر ها ؟
چه واحد هایی را باید بگذرانم ؟
چگونه برای آزمون کارشناسی ارشد آماده شوم ؟
در کدام گرایش می توانم موفق شوم ؟
کدام رشته یا گرایش آینده کار بهتری دارد ؟
مصاحبه آزمون دکتری چگونه است ؟
و …
این سوالات از همان دبستان برای ما شروع می شوند و به ترتیب در دبیرستان ، آزمون کنکور کارشناسی و سپس دوره کارشناسی ارشد و در نهایت در دوره دکتری آن ها را جلوی راه خود می بینیم .
بیشتر بخوانید: شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
مشاوره تحصیلی دانشگاهی
مشاوره تحصیلی دانشگاهی جز آن دسته از مشاوره تحصیلی ها می باشد که بسیار مورد نیاز و حساس می باشد . اولین قسمت از مشاوره تحصیلی دانشگاهی با آزمون سراسری شروع می شود . اینکه من چگونه درس بخوانم تا در زمان موجود بتوانم تمام درس ها و کتاب ها را به موقع تمام کنم و به اندازه کافی آن ها را دوره کنم ، سوال بسیاری از پشت کنکوری ها می باشد . مشاوره تحصیلی دانشگاهی با عوامل موثر در روز آزمون نیز سروکار دارد ، این یک واقعیت است که نحوه آزمون دادن در آن روز خاص نیمه تکمیل کننده تلاش های قبلی می باشد . بعد از آزمون مسئله های قبلی به کنار می روند و در این نقطه وظیفه یک مشاوره تحصیلی موفق این است که با توجه به رتبه فرد بهترین انتخاب را بتواند برای شخص رغم بزند .
مشاوره تحصیلی دانشگاهی بعد از ورود به دانشگاه
بعد از قبولی و سپس ثبت نام در دانشگاه دانشجویان می توانند از طریق مشاوره تحصیلی با سیستم های دانشگاهی آشنا شوند . به عنوان مثال نحوه انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف ، و یا اینکه چه واحد هایی را در ابتدای تحصیل و کدام ها را در ادامه بهتر است گذراند . چگونه در طول یک ترم درس بخوانید که در انتهای ترم در مواجهه با امتحانات با مشکلی روبرو نشویم . و سپس در انتهای دوره کارشناسی بحث آزمون کارشناسی ارشد و باز مشاوره تحصیلی کنکور مطرح می شود و سپس انتخاب دانشگاه و گرایش به میان می آید و در ادامه این مسیر برای آزمون دکتری هم همین روال دنبال می شود . در این میان یک مشاوره خوب با در نظر گرفتن خیلی از پارامتر ها مانند آینده شغلی و ظرفیت آن رشته و … می تواند کمک به سزایی به شخص بکند .
مشاوره تحصیلی تلفنی
مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از انواع مشاوره می باشد که می توان در اختیار متقاضی قرار داد . در واقع برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به مشاور را ندارند مشاوره تحصیلی تلفنی گزینه مناسبی می باشد . حتی اگر تعداد جلسات مشاوره هم زیاد شود مشکلی پیش نخواهد آمد و هر جلسه می تواند ادامه مطالب جلسه قبل باشد و در نهایت به یک نتیجه مهم برسد . مشاوره تحصیلی تلفنی از یک نظر دیگر دارای امتیاز مثبت می باشد و آن هم زمان مشاوره می باشد . شما در اول صبح تا آخر شب هر زمانی که مناسب بدانید می توانید از شخص مشاوره بگیرید و یا جلسات قبلی را ادامه دهید . نوع دیگر مشاوره مشاوره تحصیلی آنلاین است که با وارد کردن مشخصات و نتایج آزمون می توان رتبه را تخمین زد و یا با توجه به رتبه دانشگاه هایی با امکان قبولی را شناخت .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد
انواع مشاوره تحصیلی
مشاوره تحصیلی دارای انواع گوناگونی می باشد که هر کدام بصورتی متفاوت می تواند به متقاضی کمک کند و گاهی هر کدام با هدفی مشخص و متفاوت ارائه می گردد . به عنوان مثال مشاوره تحصیلی آنلاین برای تخمین رتبه و یا تخمین دانشگاه هایی با احتمال قبولی مناسب است . مشاوره تحصیلی که تلفنی باشد می تواند درمورد مسائلی همچون دانشگاه های مناسب و ممکن ، شرایط هر کدام از دانشگاه ها ، تعریف رشته های مختلف و آینده هر کدام ، انتخاب رشته و ترتیب بندی اولویت ها و … باشد . مشاوره تحصیلی حضوری هم مانند تلفنی می توانند در موارد ذکر شده کمک کند اما مزیت مشاوره تلفنی این است که نیاز نمی باشد که در مکانی خاص حضور پیدا کرد و از هر نقطه و هر شهر می توان آن را انجام داد .
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته را همگی به خوبی می شناسیم . مشاوره تحصیلی انتخاب رشته برای تمام آزمون هایی که برای ورود به دانشگاه های سراسری برگذار می شود کاربردی است . زیرا در این آزمون ها در ابتدا رتبه متقاضی مشخص می شود و سپس با توجه به رتبه ای که شخص در آزمون کسب کرده باید بتوان گزینه های مناسب را در بین رشته ها و دانشگاه ها شناسایی کرد و به متقاضی معرفی کرد . مرکز مشاوره آویژه در این زمینه نشان داده که موفق بوده و تجربه زیادی دارد . از این رو می توانید از کمک های مشاوران مرکز مشاوره آویژه نهایت استفاده را ببرید .
انتخاب رشته کنکور سراسری
برای انتخاب رشته کنکور سراسری باید به ترتیب موارد زیر را مورد توجه قرار داد :
به دست آوردن شناخت از رشته های مختلف و آینده شغلی آن ها ( از طریق مشاور و اینترنت )
شرکت در انتخاب رشته آنلاین ( تخمینی )
تعیین اولویت ها ( دانشگاه ؟ رشته ؟ شهر ؟ )
چیدمان گزینه ها بر اساس اولویت های فرد ، از کم احتمال ترین گزینه ها به محتمل ترین آن ها
اگر موارد بالا را با دقت انجام دهید متناسب با رتبه ای که کسب کرده اید مطمئنا بهترین گزینه ممکن را قبول خواهید شد ، بدون از دست دادن هیچ شانسی . گزینه آخر در موارد بالا بسیار اهمیت دارد ، در انجام آن سعی کنید نهایت هوش و زکاوت را به خرج دهید .
بیشتر بخوانید: آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی و ارشد بدون کنکور
مشاوره تحصیلی آویژه
مشاوره تحصیلی آویژه سالیان زیادی می باشد که با مشاوره های تخصصی که ارائه می دهد افراد زیادی را به هدفشان نزدیک تر کرده است . مرکز مشاوره آویژه از کسانی که سابقه کسب رتبه های عالی داشته اند و در دانشگاه های معتبر کشور تحصیل کرده اند کمک گرفته تا بتواند به متقاضیان خدمات مشاوره ای مفیدی ارائه دهد . این مرکز مشاوره می تواند برنامه ریزی های تحصیلی شما را از ابتدا تا انتها ( مطالعه برای کنکور و تمام عوامل موثر در آن ، روز آزمون و نحوه عملکرد مناسب در جلسه و در نهایت انتخاب رشته با قائده و هوشمندانه ) برنامه ریزی کند و شما را در تمام مراحل این مسیر یاری کند . مرکز مشاوره آویژه انواع روش های مختلف مشاوره تحصیلی را ارائه می دهد .
روش های مشاوره تحصیلی آویژه
مرکز مشاوره آویژه در همه سیستم های مشاوره ای به متقاضیان خدمت رسانی می کند . یکی از روش های مشاوره که مرکز مشاوره آویژه در آن تجربه درخشان بالایی دارد ( با توجه به آمار کسانی که مشاوره دریافت کرده اند ) مشاوره تلفنی می باشد . تنها کافیست شماره های مرکز مشاوره آویژه را شماره گیری کنید و سپس به مشاوران ما متصل شوید . سپس می توانید با استفاده از مشاوره تحصیلی آویژه متوجه بسیاری از مسائل شوید که یا شما را به هدفتان ( رشته و دانشگاه مورد نظرتان ) نزدیک می کند یا برای آن مسیری پیش رویتان می گذراد .
مشاوره تحصیلی کنکور وزارت بهداشت
یکی از موضوعات بسیار مهم کنکور وزارت بهداشت ، تطابق رشته کارشناسی و رشته انتخابی می باشد . نکات زیر در نظر داشته باشید :
رشته های مجاز برای رشته کارشناسی شما را بررسی کنید
برای هر درس ، یک منبع مناسب فراهم کنید
زمانی موجود را مدیریت کنید ( * برنامه ریزی )
یادداشت برداری ، دوره ، و آزمون های آزمایشی فراموش نشود
به خود استراحت دهید ، افراط در مطالعه شما را خسته می کند
در روز آزمون خود را هوشمندانه کنترل کنید ( استرس ، اضطراب و … )
برای مشاوره تحصیلی انتخاب رشته شخصی با تجربه و کا رآزموده را انتخاب کنید
* برای مدیریت زمان لازم است که ، با توجه به ارزش هر درس و حجم مطالب آن زمان خاصی را به آن اختصاص داد . در عین حال باید توجه کنید که تمام دروس در موازات یکدیگر باید پیش بروند .
مشاوره تحصیلی خارج از کشور
این مدل مشاوره را می توان جزء مشاوره تحصیلی دانشگاهی در نظر گرفت . چند مدل خاص را مد نظر می گیریم و برای هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم . رشته پزشکی در خارج از کشور . علاقه مندانی که به دلایلی نخواسته یا موفق نشده اند در ایران رشته پزشکی را بخوانند ، توجه داشته باشند که می توانند بصورت رایگان در یکی از کشور های آلمان ، روسیه و مجارستان دوره پزشکی را بگذرانند . ابتدا شخص باید زبان آن کشور را یاد بگیرد و در این راستا مدرک مربوطه را بگیرد . معمولا اکثر این دانشگاه ها یک سال اول را اختصاص می دهند به آموزش زبان و بعداز اخذ مدرک ، شخص وارد دوره تحصیلی اصلی می شود . کشور های ذکر شده مورد تایید وزارت علوم هستند و شخص می تواند بعد از اتمام دوره ، تحصیلات خود را در ایران ادامه دهد .
تحصیل در رشته های غیر پزشکی خارج از کشور
در این مورد با توجه به فاکتور هایی مانند کشور مورد نظر ، رشته مورد نظر و مقطع مورد نظر شرایط متفاوت می باشد . در اینجا ما شخصی را در نظر می گیریم که دوره ارشد را در ایران گذرانده و برای مقطع دکترا قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور دارد . دانشگاه های آمریکا ، کانادا و استرالیا از طریق هیئت تحصیلات تکمیلی ( دانشکده رشته مورد نظر ) برای پذیرش شخص تصمیم گیری می کنند . در اکثر کشور های اروپایی شخص استاد در پذیرش دانشجو تصمیم گیری می کند و پارامتر های پذیرش دانشجویان را هر استاد با دیدگاه خود می سنجد . اما بطور کلی شما هرچه در رزومه ایی که ارائه می دهید گزینه های زیر را در بهترین حالت داشته باشید شانس بیشتری دارید :
معدل بالا
سابقه کار پژوهشی
مقالات ISI
نمره زبان بالا ( آیلتس یا تافل )
بیشتر بخوانید: برنامه ریزی کنکور سراسری
مشاوره تحصیلی کاردانی به کارشناسی
یکی مدل از مشاوره تحصیلی دانشگاهی ، مربوط به مسائل کاردانی به کارشناسی می شود . از آنجایی که در گذشته مقطع کاردانی به کارشناسی همه دانشگاه ها کنکور داشت ، لذا مشاوره تحصیلی دانشگاهی بیشتر روی قسمت کنکوری این مقطع تمرکز داشت . اما امروز بجز دانشگاه های فنی و حرفه ای که آزمون دارند ، هیچ کدام از دیگر دانشگاه ها برای مقطع کاردانی به کارشناسی آزمونی برگذار نمی کنند . از این رو برای این مقطع بیشتر به مشاوره تحصیلی انتخاب رشته و توضیحات در مورد شرایط و رشته های هر دانشگاه از طریق مشاوره های مختلف از جمله مشاوره تحصیلی تلفنی پرداخته می شود . در همین راستا مشاوره تحصیلی آویژه راهکار هایی ارائه می دهد . می دانید بدون هیچ مشکلی می توانید تغییر رشته دهید ؟ حتی بدون توجه به معدل و حتی رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود !
مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز آویژه در انتخاب دانشگاه شما را یاری می کند
همانطور که گفتیم امروزه مهمترین قسمت مشاوره تحصیلی دانشگاهی برای کاردانی به کارشناسی مشاوره تحصیلی انتخاب رشته می باشد . در خصوص اعتبار دانشگاه ها ، نحوه پذیرش کردن هر کدام ، رشته هایی که هر دانشگاه ارائه می دهد ، آینده شغلی هر رشته ، واحد های هر رشته ، شهریه دانشگاه های مختلف در مقطع کارشناسی نا پیوسته ، نحوه درخواست میهمان شدن و یا انتقالی گرفتن و مسائل دیگر ، می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی اطلاعات مفیدی را کسب کنید . حتی می توانید شرایط خود را برای مشاوران ما شرح دهید و با در نظر گرفتن شرایط شما ، مشاوره تحصیلی آویژه بهترین راه ممکن را پیش روی شما قرار می دهد .
مشاوره تحصیلی دانشگاه های بدون کنکور
در این قسمت شرایط و مقاطع دانشگاه هایی که بدون کنکور پذیرش می کنند را به ترتیب شرح خواهیم داد . دانشگاه های روزانه و شبانه : تنها مقطع بدون کنکور دوره کارشناسی می باشد که از طریق سوابق تحصیلی ارزیابی انجام می شود ( معدل امتحانات نهایی : معدل کتبی ) و تنها در بعضی از رشته ها این امکان فراهم گردیده است . در خصوص آشنایی با این رشته ها می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی که مرکز مشاوره آویژه ارائه می دهد مطلع شوید . دانشگاه آزاد : دانشگاه آزاد نیز تنها در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد اما شرایطی که دارد نسبت به دانشگاه های روزانه و شبانه ساده تر است ، زیرا شرط معدل مطرح نیست . دانشگاه علمی کاربردی : در ابتدا برای رشته های هنرستانی مطرح شد و فقط کاردانی و کارشناسی دارد که هر دو بدون کنکور و شرط معدل هستند .
دیگر دانشگاه های بدون کنکور
دانشگاه پیام نور : این دانشگاه تمام مقاطع را بجز مقطع دکتری بدون آزمون برگذار می کند . برای پذیرش معدل معیار نمی باشد و حتی اجازه تغییر رشته بین مقاطع را به راحتی به متقاضی می دهد . برای بررسی شرایط خود نسبت به دانشگاه پیام نور و بررسی رشته های این دانشگاه می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی مخصوص مرکز مشاوره آویژه ، یا به عبارت دیگر مشاوره تحصیلی آویژه با کارشناسان متخصص ارتباط برقرار کنید و جزئیات کاملی را دریافت کنید . دیگر مزیت مقاطع مختلف دانشگاه پیام نور قابلیت تغییر رشته می باشد . شما بدون توجه به رشته مقطع قبلی و معدل آن ، می توانید در رشته ای دیگر ثبت نام را انجام دهید و این امکان برای هر سه مقطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد مهیا است .
پردیس های خود گردان
پردیس های خود گردان نیز جز دانشگاهای بدون کنکور می باشند . رشته های متنوعی برای گروه علوم ریاضی ، علوم انسانی و علوم تجربی ارائه می کنند . ملاک پذیرش دانشجو در پردیس های خود گردان سوابق تحصیلی می باشد . منظور از سوابق تحصیلی همانطور که پیش تر گفتیم معدل کتبی ( امتحانات نهایی ) می باشد . مدرک پردیس های خود گردان دانشگاه ها بسیار معتبر و کاملا هم ارزش با مدرک دانشگاه اصلی می باشد . تنها نکته قابل تامل در رابطه با شرایط پردیس های خود گردان شهریه ای ترم های مقاطع مختلف می باشد که نسبت به دیگر دانشگاه های کشور بالاتر می باشد . یک مشاوره تحصیلی می تواند به شما کمک کند از دیگر ضوابط و شرایط پردیس های خود گردان مطلع شوید .
کلیات یک مشاوره تحصیلی
یک مشاوره تحصیلی مفید باید در مرحله اول شما را برای آزمون هدف آماده کند . برای این کار بهتر است :
منابعی مناسب فراهم کنید ( با توجه به تجارب کسانی که در این راه موفق بوده اند )
مهلتی که دارید را به خوبی مدیریت کنید تا به هر درس به اندازه ضریب و اعتبارش وقت اختصاص یابد
برای هر درس با توجه به ماهیت و محتوایش روش مطالعه اختصاصی داشته باشید
زمان روز را متناسب با محتوای درس ها تقسیم بندی کنید
یادداشت برداری و خلاصه نویسی دوره کردن را راحت تر می کند
تست بزنید و خود را بیازمایید تا نقاط ضعف و قوت مطالعات خود را بفهمید
تغذیه مناسب و استراحت کافی شما را از خستگی ذهنی دور می کند
خود را در شرایط روز آزمون قرار دهید تا استرس روز آزمون کاسته شود
صبح ها زود بیدار شوید تا روز آزمون کسل و خواب آلود نباشید.
نکات بعد از آزمون
به بار نشستن تلاش هایتان بعداز آزمون تنها با انتخاب رشته هوشمندانه میسر می شود . یک مشاوره تحصیلی انتخاب رشته به خوبی نکات زیر را به شما آموزش می دهد :
در مورد ماهیت رشته ها و آینده شغلی و تحصیلی آن ها به اندازه کافی مطالعه کنید .
سعی کنید در انتخاب هایتان ، علاقه و آینده شغلی رشته ها را با هم در نظر بگیرید .
رشته های منتخب خود را بر اساس اعتبار دانشگاه ها بچینید ، اینطور چیدمان شما از شانس کمتر به سمت شانس بیشتر خواهد بود .
تمام گزینه های موجود را با رشته ها و دانشگاه های مختلف پر کنید ، گزینه های خالی شانس شما را کم می کند .
۱٫ مشاوره تحصیلی چیست ؟ مشاوره تحصیلی یک آموزش است . مشاور با در نظر گرفتن وضعیت و همچنین علاقه شخص ، تلاش می کند با تکیه بر تجارب و مهارت
هایش راهکار هایی به شخص بیاموزد تا مسیر رسیدن او به اهداف تحصیلی اش هموار تر شود.
سوالات متداول
مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی چیست ؟
تمام وقت بودن ، خارج از مسافت جغرافیایی ، امکان مشاوره های طولانی و چند مرحله ای و امکان ارتباط با مراکز معتبر و غیر قابل دسترس می تواند تعدادی از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی باشد .
راهکار های مشاوره تحصیلی کنکور ؟
بطور کلی راهکار هایی که در یک مشاوره تحصیلی کنکور آموزش داده می شود به سه مورد مهم کمک می کند : مدیریت خود ، مدیریت محتوای درسی و مدیریت زمان . این سه همراه هم باعث موفقیت در کنکور می شوند .
ضرورت مشاوره تحصیلی مدرسه برای دانش آموزان چیست ؟
مشاوره تحصیلی مناسب می تواند به دانش آموز کمک کند که استعداد ها و توانمندی های خود را بشناسد . همچنین با نقاط ضعف خود آشنا شود و راهکار هایی برای برطرف کردن آن ها بیاموزد .
اهمیت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته چیست ؟
یک انتخاب اشتباه نه تنها زحمات متقاضی را از بین می برد بلکه آینده شخص را هم تحت تاثیر قرار می دهد . از این رو مشاوره تحصیلی انتخاب رشته ، کمک می کند به یک انتخاب اصولی و و صحیح که آینده شخص را تضمین می کند .
  مشاوره تحصیلی
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۶:۴۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی و ارشد بدون کنکور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
آزمون دانشگاه آزاد از معروف ترین آزمون های ورودی می باشد که اکثرا تجربه آن را دارند ، و اگر هم نداشته باشند آن را به خوبی می شناسند . این قسمت برای آن دسته از افراد می باشد که آزمون دانشگاه آزاد را بخوبی نمی شناسند . آزمون دانشگاه آزاد برای مقاطع کارشناسی پیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری برگذار می گردد .  در اینجا مرحله به مرحله به نوبت در مورد آزمون دانشگاه آزاد برای مقطع های مختلف توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . در خصوص آزمون دانشگاه آزاد در ابتدا با مقطع کارشناسی پیوسته توضیحات  لازم را ارائه می دهیم . البته در نظر داشته باشید اگر نکته ای نا واضح در توضیحات وجود داشت می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و مشاوران ما ابهام موجود را برای شما رفع خواهند کرد . مشاوران آماده ارائه مشاوره تحصیلی در تمام زمینه ها می باشند .
مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد
مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد هم بصورت با آزمون و هم بصورت بدون آزمون برگزار می شود . خب همانطور که واضح است آزمون دانشگاه آزاد برای روش بدون آزمون معنی ندارد ، از این رو می پردازیم به روشی که آزمون ورودی دارد. آزمون کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد هم از طریق خود دانشگاه آزاد انجام می شود هم از طریق آزمون سراسری. از سال نود و شش به بعد طبق طرحی که از طرف وزارت علوم ارائه شد متقاضیان حاضر در آزمون سراسری می توانند با پرداخت مبلغی مشخص در فرآیند ثبت نام آزمون سراسری مشخص کنند که تمایل دارند این آزمون نیز برای دانشگاه آزاد نیز حساب شود و از این طریق در آزمون سراسری می توانند تنها با یک آزمون شانس خود را برای تمامی دانشگاه های موجود امتحان کنند .
آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد
آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد مانند آزمونی که برای دانشگاه های سراسری برگذار می شود تنها یک مرتبه سالانه برگزار می شود . آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد تنها راه ورود به دوره ارشد در دانشگاه آزاد می باشد. به عبارتی دیگر در خصوص دانشگاه آزاد ارشد بدون کنکور وجود ندارد. در واقع ارشد بدون کنکور برای همه وجود ندارد ، اما این امکان برای افراد خاصی مهیا است. این افراد را در دانشگاه های آزاد و سراسری دانشجوی استعداد درخشان می نامند. این دانشجویان باید بتوانند از پس یک سری معیار های تعیین شده از طرف وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بر بیایند تا جزء دانشجوی های استعداد درخشان رقم بخورند. مشاوران مرکز مشاوره آویژه می توانند اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار دهند .
بیشتر بخوانید: شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
شرایط لازم برای متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
از آنجایی که به کررات به شرایط لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اشاره شده ، در اینجا فقط قصد داریم به آن ها اشاره ای مختصر بکنیم . متقاضیانی که می خواهند از طریق آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد وارد مقطع فوق لیسانس بشوند دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی را باید داشته باشند . در پایین به چند تا از اصلی ترین شرایط اختصاصی اشاره شده است :
متقاضی دارای مدرک کارشناسی باشد یا اگر هنوز فارغ تحصیل نشده است بتواند تا ۳۱ شهریور ماه کارشناسی را به اتمام برساند .
فارغ تحصیلان بعد از سال نود و شش اگر معدلشان از ۱۲ کمتر باشد دیگر اجازه ثبت نام در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد را نخواهند داشت .
کارکنان تمام ارگان های دولتی باید موافقت نامه ارگان مربوطه برای ادامه تحصیل شخص را ارائه دهند .
سایت آزمون دانشگاه آزاد
سایت آزمون دانشگاه آزاد را با آدرس www.azmoon.org بخوبی می شناسید . دانشگاه آزاد به غیر از آزمون دوره کارشناسی پیوسته که علاوه بر آزمونی که خود دانشگاه آزاد برای آن برگذار می کند ، از طریق آزمون سراسری نیز می توان برای آن اقدام کرد ، برای دیگر مقاطع مانند کارشناسی ارشد و دکتری ، آزمون مخصوص خود را دارد . ثبت نام برای هر کدام از این آزمون ها تنها از طریق سایت آزمون دانشگاه آزاد انجام می پذیرد و تمام اطلاعیه ها و هماهنگی ها از طریق همین سایت آزمون دانشگاه آزاد صورت می گیرد. حتی متقاضیان می توانند سوالات خود را از طریق این سایت مطرح کنند و در اولین فرصت جواب خود را از کارشناسان مربوطه دریافت کنند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تحصیلی
انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد روالی که برای آزمون های ورودی خود در نظر گرفته است بر عکس روال آزمون دانشگاه های سراسری می باشد . در واقع در آزمون سراسری متقاضی ابتدا آزمون می دهد و سپس که رتبه شخص در حالت های مختلف مشخص گردید اقدام به انتخاب رشته می کند و در مرحله آخر مشخص می شود که کدام رشته را در کدام دانشگاه قبول شده است. اما برای دانشگاه آزاد این چنین نمی باشد. برای دانشگاه آزاد در ابتدا شخص از بین دفترچه انتخاب رشته تعداد محدودی از رشته هایی که مد نظر خود دارد را انتخاب می کند و در مرحله بعد آزمونی درباره رشته های انتخابی می دهد و در نهایت بعد از آزمون مشخص می شود که در کدام یک از رشته هایی که مشخص کرده است پذیرفته شده است.
آزمون دانشگاه آزاد دکتری
آزمون دانشگاه آزاد دکتری از آنجایی که تمایل به مقاطع بالای تحصیلی در کشور زیاد شده است، نسبت به سال های گذشته متقاضیان بیشتری پیدا کرده است. داوطلبان حضور در این آزمون باید از آخرین اخبار آن، شرایط آن و زمان برگذاری آن بخوبی آگاه باشند. این آزمون همانند آزمون ارشد هر سال فقط و فقط یک بار بر گذار می شود و اگر متقاضیان نتوانند موفقیتی در آن کسب کنند به اجبار باید یک سال دیگر در انتظار این آزمون بمانند. از آن جهت که ظرفیت های دکتری در دانشگاه های سراسری محدود و کم می باشد، افراد زیادی سعی دارند وارد دکتری دانشگاه آزاد شوند و دوره دکتری را در دانشگاه آزاد به اتمام برسانند .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد
زمان برگزاری آزمون دکترای دانشگاه آزاد
طبق صلاح دید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مانند آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، تصمیم بر این شده که از سال نود و شش به بعد آزمون دانشگاه آزاد دکتری با آزمون دکتری دانشگاه های سراسری ادغام گردد و همزمان باهم برگزار شوند . از این رو زمان آزمون های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در یک مرحله انجام می شود و نتایج آن برای تمامی دانشگاه ها لحاظ می گردد.
تاریخ آزمون دکتری هر سال معمولا در دهه اول ماه آذر می باشد و معمولا تا یک هفته مهلت داده می شود تا متقاضیان برای ثبت نام اقدام کنند و اطلاعات خود را از طریق سایت سنجش وارد سامانه ثبت نام کنند. آزمون در نیمه اول ماه اسفند بر گذار خواهد شد و بعد از اینکه نتایج اعلام شدند روند ثبت نام برای رشته های مد نظر متقاضی برای دانشگاه آزاد از دانشگاه های سراسری جدا می شود .
بیشتر بخوانید: برنامه ریزی کنکور سراسری
آزمون دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی
آزمون دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی یا به عبارتی دیگر همان آزمون کارشناسی نا پیوسته دانشگاه آزاد تنها برای رشته های گروه پزشکی می باشد. دیگر رشته ها در دانشگاه آزاد دارای آزمون کاردانی به کارشناسی نمی باشند. اما رشته های پزشکی از آن جهت که بسیار پر مخاطب می باشند ، رقابت برای پذیرفته شدن از طریق کنکور کاردانی به کارشناسی صورت می گیرد.
زمان آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام برای آزمون دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی طبق اطلاعیه ای که سازمان سنجش ارائه داده است بین دهم تا شانزدهم اردیبهشت تعیین گردیده است . البته یک دوره ثبت نام مجدد وجود دارد که بین هفتم تا یازدهم ماه مرداد می باشد . ثبت نام برای این آزمون نیز همانند دیگر آزمون های ورودی دانشگاه ها بصورت اینترنتی انجام می گیرد. متقاضیان رشته ها و دانشگاه های مورد نظر خود را قبل از دادن آزمون تعیین می کنند.
سوالات متداول
زمان برگذاری آزمون دکترای دانشگاه آزاد؟
زمان آزمون های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد در یک مرحله انجام می شود و نتایج آن برای تمامی دانشگاه ها لحاظ می گردد . تاریخ آزمون دکتری هر سال معمولا در دهه اول ماه آذر می باشد.
سایت آزمون دانشگاه آزاد؟
سایت آزمون دانشگاه آزاد را با آدرس www.azmoon.org بشناسید.
آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد بدون کنکور؟
دانشجویان باید بتوانند از پس یک سری معیار های تعیین شده از طرف وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بر بیایند تا جزء دانشجوی های استعداد درخشان رقم بخورند تا وارد ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شوند.
  آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی و ارشد بدون کنکور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی و ارشد بدون کنکور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۵۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این دانشگاه برای  یک هدف تلاش میکند آن هم شکوفایی استعداد داوطلبان و پرورش مدیران زبردست وهمچنین تحول در مدیریت سازمان ها وسیستم های مختلف کشور است. در ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی قبل ازهرچیزی این نکته حائز اهمیت میباشد که دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته بدون برگزاری کنکور (آزمون ) نسبت به جذب دانشجو اقدام میکند . ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در تمام رشته ها تنها از طریق داشتن مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) صورت میگیرد . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی متقاضی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و پس از شناخت کافی درزمینه شرایط ثبت نام ومدارک آن تصمیم به انتخاب رشته و کد مورد نظر میکند .
ذکر نکات مهم در مورد ثبت نام کاردانی به کارشناسی
دانشگاه علمی کاربردی اولین دانشگاهی است که دراکثر رشته های کشوربدون کنکور دانشجو میگیرد . بدون اغراق تمام رشته های مورد نظر داوطلبان را دارا میباشد وشهریه آن نسبت به اکثر دانشگاه ها کمتر است  واین ملاک جذب و محبوبیت برای بسیاری از متقاضیان شده است. برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هیچ محدودیتی متقاضیان را تهدید نمیکند و نیازی به گذراندن آزمون برای ورودی به این دانشگاه نیست. برای دانش پژوهانی  که در مقطع کاردانی هستند و خواهان اخذ مدرک کارشناسی هستند باید دانشجوی مقطع کاردانی به کارشناسی نا پیوسته شوند . تعداد رشته های  ثبت نام کاردانی حداکثر ۳۰ رشته وهمچنین برای انتخاب رشته کارشناسی نا پیوسته حداکثر۲۰  رشته  را متقاضیان میتوانند انتخاب کنند . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شما عزیزان میتوانید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام کنید .
 تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی موضوع بسیار مهمی میباشد که در این زمینه  مختصری برای شما شرح میدهیم . تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی طبق تعرفه هایی که وزارت علوم وتحقیقات تعیین کرده است در سال دوبار انجام میگیرد، براین اساس من باب دانشگاه علمی کابردی بدون برگزاری آزمون  و هیچگونه ارزیابی دانشجو در مقطع کارشناسی نا پیوسته ثبت نام به عمل می آورد. نکته مهم این است که سوابق تحصیلی ملاک  پذیرش دانشجو میباشد .  داوطلبان برای ادامه تحصیل میتوانند در تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی که درسایت سازمان سنجش اعلام میگردد شرکت کنند . تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در نیم ترم اول مهرماه در مرداد ماه  و در نیمسال تحصیلی دوم در دی ماه ، داوطلبان میتوانند درزمان مقرر شده به انتخاب رشته بپردازند و نباید فرصت را از دست دهند .
شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را میتوان فقط برای مقطع کارشناسی نا پیوسته تعریف کنیم ، زیرا این دانشگاه کارشناسی پیوسته نمیگیرد، کارشناسی نا پیوسته برای متقاضیان به این صورت میباشد که افراد ابتدا باید دوره کاردانی را سپری کنند وسپس اقدام به ثبت دوره کارشناسی نا پیوسته کنند . ابتدا به ساکن با تمرکز بر روی این موضوع که شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی نا پیوسته بدون کنکور باید حتما دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) باشند. پیشنهاد ما به  کاربران گرامی جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی این میباشد که از مشاوره تحصیلی ما در مرکزمشاوره تحصیلی آویژه راهنمایی بگیرید،  وازجزئیات کامل در مورد پذیرش دردروه های کارشناسی نا پیوسته در تمام واحد های  دانشگاه های علمی کاربردی کشور وهمچنین ظرفیت در دوره های مختلف این دانشگاه مطلع شوند.
مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در سایت  دانشگاه علمی کاربردی مقرر شده است. زمان برگزاری ثبت نام کاردانی به کارشناسی در تمامی دانشگاه های آموزشی علمی کاربردی در مرداد ماه انجام میشود. داوطلبان جهت شرکت در این دوره باید از تمام مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مطلع باشند و این مراحل را در مهلت اعلام شده انجام دهند. ثبت نام به صورت اینترنتی صورت میگیرد، ابتدا داوطلب باید به سایت سازمان سنجش مراجعه ، سپس دفترچه ثبت نام را دانلود کرده و پس از خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند وکد رشته مورد نظر ودانشگاه مربوطه را انتخاب کنند .
یکی از مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که اکثر متقاضیان به آن توجه ندارند این است که ابتدا باید برای انتخاب رشته از یک مشاوره تحصیلی انتخاب رشته استفاده کنند و علاقه و استعداد خود را برای ادامه تحصیل اگرچه بدون کنکور نیز در یابند .
 زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در دو مرتبه  مهرماه  و بهمن ماه انجام میگیرد . داوطلب در صورت دارا بودن مدرک کاردانی و نیز برای انجام شرکت در نوبت تحصیلی مهرماه باید در ۲۷ مرداد ماه اقدام به ثبت نام کند و برای ثبت نام برای ورودی بهمن ماه باید در دی ماه اقدام به شرکت کنند . تاریخ ثبت نام تنها یک مرتبه  از سوی سازمان سنجش اعلام میشود و گاها به درخواست متقاضیان به جا مانده از ثبت نام در تاریخی نزدیک به تاریخ قبلی اعلام شده تمدید میشود . اما این امر تنها در چند روز پیاپی اتفاق می افتد و همیشگی نیست.
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هر سال در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور درج میگردد  و نکته اساسی این است که تنها در مهلت اعلام شده اقدام بفرمایید و اگر این مهلت را از دست دادید در سال های آتی نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
بازار کار علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر برگزاری کلاس های تئوری ، کلاس های عملی برگزار میکند ، این موضوع باعث میشود افراد زودتر وارد بازار کارشوند وکسب تجربه کنند. با این وجود افراد نگرانی بابت استخدامی ندارند. اگرچه اغلب مردم گمان میکنند که شرکت  و حضور بر سر کلاس های درس برای دانشگاه علمی کاربردی الزامی نیست اما این یک تصور بسیار غلط است. دانشگاه علمی کاربردی کلاس هایی تشکیل میدهد که حضور داوطلب در آنها الزامی است اما این کلاس ها در ساعتی خارج از ساعت اداری تشکیل میشوند.
اگرچه  در دانشگاه هایی مانند دانشگاه پیام نور حضور بر سر کلاس ها اختیاری است اما در دانشگاه علمی کاربردی اینگونه نیست  و حضور دانشجو چه در کلاس های عملی و چه تئوری کاملا الزامی است و در صورت رعایت نکردن سقف غیبت واحد درسی مذکور برای دانشجو بطور خودکار حذف خواهد گردید. پس دانشجو اگرچه شاغل نیز باشد مشکلی برای حضور در کلاس های درسی دانشگاه علمی کاربردی نخواهد داشت.
نکته آخر برای متقاضیان تحصیلات آکادمیک در دانشگاه های علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی  توسط وزارت علوم وتحقیقات  فناوری تاسیس شده است . این دانشگاه ، نیمه دولتی میباشد با توجه به نیمه دولتی بودن آن ، تمام رشته های  دانشگاه سراسری بجز پزشکی و پیراپزشکی را درخود جای داده است این دانشگاه برای ثبت نام متقاضیان هیچ محدودیتی ندارد یعنی  داوطلبان برای شرکت هیچ آزمون ورودی نمیدهند، این دانشگاه به دلیل نیمه دولتی بودن، شهریه آن به طب کمتر از دانشگاه های دیگر میباشد و مدرک ارائه شده ازاین دانشگاه معتبر وقابل استفاده برای سایر ارگان ها وسیستم های اداری میباشد. دانشگاه علمی کاربردی اهداف متعددی را دنبال میکند، ازمهمترین اهداف آن باعث رشد وشکوفایی دانش افراد غیر شاغل وهمچنین پرورش مهارت و دانش برای افراد مشغول به کار. برای پذیرش این دانش آموختگان  دراین دانشگاه طبق آیین نامه های منسوب شده از سوی وزارت علوم شرایط عمومی واختصاصی  تعیین نموده اند .
سوالات متداول
شهریه دانشگاه علمی کاربردی؟
دانشگاه علمی کاربردی به دلیل نیمه دولتی بودن ، شهریه آن به طب کمتر از دانشگاه های دیگر میباشد و مدرک ارائه شده ازاین دانشگاه معتبر وقابل استفاده برای سایر ارگان ها وسیستم های اداری میباشد.
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی چه زمانی است؟
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرتبه مهرماه و بهمن ماه انجام میگیرد . داوطلب در صورت دارا بودن مدرک کاردانی و نیز برای انجام شرکت در نوبت تحصیلی مهرماه باید در ۲۷ مرداد ماه اقدام به ثبت نام کند و برای ثبت نام برای ورودی بهمن ماه باید در دی ماه اقدام به شرکت کنند.
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی؟
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در تمام رشته ها تنها از طریق داشتن مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) صورت میگیرد . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی متقاضی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و پس از شناخت کافی درزمینه شرایط ثبت نام ومدارک آن تصمیم به انتخاب رشته و کد مورد نظر میکند.
  تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۸:۴۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۳٫۸
۰۶
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
کارشناسی ارشد بدون کنکور ، یکی از دغدغه های دانشجویان و فارغ التحصیلان دوره ی کارشناسی ، برای ادامه ی تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است . گزینه ای که می تواند آن ها را بدون تحمل دردسر های کنکور سراسری ، به دانشگاه برساند و راه کوتاه تری برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد باشد .
موارد قابل بررسی در مورد رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد ، به شرح زیر است :
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد طرح فراگیر پیام نور
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد غیر انتفاعی
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد علمی کاربردی
در این مقاله ، ما به جزئیات و شرایط و ضوابط پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد در موارد ذکر شده خواهیم پرداخت . شما عزیزان همواره می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و همچنین ، زمان و نحوه ثبت نام هر یک از موارد ذکر شده ، از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت ، با متخصصین ما در مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید !
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : طرح فراگیر پیام نور
همانطور که اشاره کردیم ، نحوه پذیرش و ورود دانشجویان به طرح کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری بوده و دانشجویان علاقه مند بدون در نظر گرفتن رتبه و تراز خود در آزمون کارشناسی ارشد می توانند صرفا با مطالعه منابع و شرکت در امتحان برای ۶ تا ۱۰ واحد درسی که اصطلاحا دوره دانش پذیری نامیده می شود، راه ورود خود به فراگیر پیام نور را هموار کنند.
بر اساس قوانین و مقررات مصوب وزارت علوم در خصوص نحوه پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، علاقمندان به تحصیل در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ، می توانند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ارشد در یک کد رشته امتحانی ثبت نام و حداکثر در ۲۰ کد رشته محل از دوره های مذکور ، متقاضی ادامه تحصیل شوند .
با توجه به مطالب بالا ، مراحل پذیرش و ثبت نام طرح فراگیر پیام نور به شرح زیر است :
پیش ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
انتخاب رشته مورد نظر برای امتحان
انتخاب کد رشته محل های مورد نظر
تهیه فهرست منابع امتحانی
مطالعه و آماده سازی داوطلب
ثبت نام نهایی
برگزاری آزمون
کسب نمره حداقل ۱۲ در هر درس
کسب معدل حداقل ۱۴ در مجموع دروس
شروع به تحصیل به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد در ترم بهمن ماه
برای مثال ، اگر داوطلبی در امتحان طرح فراگیر پیام نور ، تمامی نمرات را ۱۳ بگیرد ، در هر درس قبول شده است اما معدل او ، به حد نصاب نمی رسد و درخواست او برای شرکت در دوره های فراگیر ، رد می شود . بنابراین ، این موارد را در هنگام اقدام و ثبت نام در نظر بگیرید !
بیشتر بخوانید: منابع جدید فراگیر پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش اول )
زمان ثبت نام طرح فراگیر پیام نور
زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، هر ساله در اوایل پاییز می باشد و داوطلبان می توانند برنامه ریزی های لازم برای انتخاب رشته مورد و ایجاد آمادگی برای آزمون مربوطه را برای تاریخ ذکر شده ، انجام دهند .
با توجه به اهمیت اولویت بندی و انتخاب رشته طرح فراگیر پیام نور به داوطلبان اکیدا توصیه می گردد که قبل از ثبت نام اینترنتی، حتما با مشاوران پیام نور مرکز مشاوره آویژه دانش در خصوص انتخاب رشته و واحد ها مشورت نمایید .
شما هم اکنون می توانید جهت ثبت نام تلفنی کارشناسی ارشد بدون کنکور طرح فراگیر پیام نور از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب و حتی در ایام تعطیل تماس بگیرید تا مشاوران آویژه دانش مراحل پیش ثبت نام تلفنی شما را انجام دهند.
  رشته های تحصیلی دوره دانش پذیری فراگیر – کارشناسی ارشد بدون کنکور 
بیشتر بخوانید: تغییرات طرح فراگیر پیام نور در کد رشته های امتحانی فنی و مهندسی
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : نکات تکمیلی فراگیر پیام نور 
در خصوص ثبت نام و پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور ، نکاتی چند وجود دارد که پیش از اقدام برای ثبت نام ، باید به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید . بعضی از این نکات عبارتند از :
امتحان پیام نور ، به صورت تستی برگزار می شود
این آزمون سطح چندان بالایی ندارد
آزمون مذکور ، جایگزین ترم اول کارشناسی ارشد خواهد بود
در دوره دانش پذیری ، معافیت تحصیلی به متقاضیان مشمول خدمت سربازی تعلق نمی گیرد
سقف سنوات تحصیلی برای دانشجویان استفاده کننده از معافیت تحصیلی ، ۳ سال است
دوره های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، به دو شیوه آموزشی – پژوهشی و الکترونیکی برگزار می شود
با توجه به نکات ذکر شده ، مشخص می شود که متقاضیان شرکت در این دوره ها ، برای ورود به طرح فراگیر پیام نور صرفا نیاز به مطالعه منابعی دارند که در دانشگاه پیام نور برای دانشجویان تدریس شده است و گاها دانشجویان دانشگاه های دیگر از آن بی اطلاع هستند . به همین دلیل ، شما می توانید با آگاهی از منابع آزمون و چگونگی نحوه طراحی سوالات و با یک برنامه ریزی مناسب تا حد بسیار زیادی به قبولی خود امیدوار باشید.
در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، منابع مورد نیاز برای هر رشته ، میزان شهریه ، زمان برگزاری کلاس ها ، تفاوت دوره های آموزشی – پژوهشی و الکترونیکی و دیگر موارد مرتبط ، با متخصصین ما در واحد پیام نور مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید !
بیشتر بخوانید: منابع جدید طرح فراگیر پیام نور سال ۹۷ در کد رشته های گروه علوم پایه، کشاورزی و هنر
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : دانشگاه سراسری
خبر خوب برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی ، این است که دانشگاه های سراسری هم جذب دانشجوی کارشناسی ارشد بدون کنکور را در دستور کار خود قرار داده اند . و این پذیرش از دو راه صورت می گیرد :
استعداد های درخشان
پردیس خود گردان
بدین ترتیب ، داوطلبان گرامی می توانند با درخواست و اطلاع از شیوه ی پذیرش هر یک از این موارد ، برای تحصیل در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند . البته طبیعی است که هر یک از این دوره ها ، دارای شرایط خاصی هستند که برای پذیرش ، باید آن ها را رعایت کنید .
برای مثال ، در خصوص استعداد های درخشان ، برخی از شرایط مورد نیاز برای پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد به شرح زیر است :
شما حتما باید فارغ التحصیل دانشگاه سراسری باشید
حداقل معدل ۱۷ دوره لیسانس ، مورد نیاز است
در سنوات مجاز تحصیلی ، فارغ التحصیل شده باشید
و …
شما عزیزان می توانید برای اطلاع کامل از چگونگی شرکت در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری ، شیوه نامه جذب استعداد های درخشان و شرط معدل استعداد های درخشان و سایر نکات مورد نیاز ، از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت ، با متخصصین ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . مشاوران ما ، آماده کمک به ما هستند !
برای دانلود دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ ، کلیک کنید
برای مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد بدون کنکور
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید :
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : پردیس خودگردان 
همانطور که اشاره کردیم ، برخی از پردیس های خودگردان دانشگاه های سراسری ، بدون نیاز به شرکت در کنکور ، دانشجویانی را برای مقطع تحصیلات تکمیلی جذب می کنند . برخی از دانشگاه های برگزار کننده این دوره ها عبارتند از :
پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف
پردیس بین المللی دانشگاه تهران
و …
بدین ترتیب ، ملاحظه می شود که متقاضیان شرکت در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان ، امکان تحصیل در بهترین دانشگاه های ایران را خواهند داشت ، بدون نیاز به تحمل دردسر هایی مثل آزمون سراسری ! و این دانشگاه ها ، تنوع رشته ای بسیار زیادی را نیز ارائه می دهند .
برای مثال ، برخی از رشته های ارائه شده در پردیس بین المللی دانشگاه تهران ، به شرح زیر است :
مدیریت
روانشناسی
حقوق
معماری
مهندسی مکانیک
مهندسی کامپیوتر
مهندسی عمران
مهندسی انرژی
مهندسی نفت
مهندسی صنایع
زبان انگلیسی
طراحی صنعتی
زیست شناسی سلولی و مولکولی
و …
توصیه ما این است که برای استفاده از فرصت شرکت در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری ، همین حالا با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید . تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر ، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد ، در بهترین دانشگاه های ایران آغاز کنید !
بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : دانشگاه آزاد
هر سال ، تعدادی از ظرفیت های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد ، بوسیله دانشجویانی تکمیل می شود که بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ، وارد دانشگاه شده اند . البته مانند تمامی موارد دیگر ، ورود به این دانشگاه بدون کنکور ، شرایط خاص خودش را دارد . و تنها برای افرادی مهیاست که بتوانند جزو استعداد های درخشان باشند .
البته نیازی نیست نگران باشید ، چرا که قرار گرفتن در لیست استعداد های درخشان ، بر خلاف اسمش ، کار بسیار ساده ای است . و تعداد بسیاری از داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، می توانند از مزایای آن استفاده کنند . برای مثال ، برخی از شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، به شرح زیر است :
معدل ۱۷ لیسانس برای رشته های علوم انسانی
معدل ۱۶ برای رشته های غیر علوم انسانی
متقاضیان باید در سنوات مجاز کارشناسی ، فارغ التحصیل شده باشند
رشته تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی باید مرتبط باشد
و …
ملاحظه می شود که پذیرش در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، چندان هم سخت نیست و نیاز به کفش آهنی ندارد ! بنابراین ، توصیه ما این است که سریعا با مشاوران ما در این حوزه ارتباط بگیرید تا بتوانید از این فرصت استفاده کنید و هرچه سریعتر ، به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد ، وارد دانشگاه شوید ! فاصله ما با شما ، تنها یک تلفن است !
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : دانشگاه غیر انتفاعی
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های غیر انتفاعی ، شرایط سخت تر و پذیرش محدود تری دارد . زیرا مواردی مثل پردیس های خودگردان یا طرح های فراگیر در این دانشگاه ها وجود ندارد . البته با توجه به خالی ماندن بسیاری از صندلی ها در این دانشگاه ها در مقطع تحصیلات تکمیلی ، با شرکت در آزمون سراسری ، قبولی در دانشگاه های غیر انتفاعی چندان مشکل نخواهد بود .
البته بدلیل همان مشکل یاد شده ( خالی ماندن صندلی ها ) مسئولان دانشگاه های غیر انتفاعی تمایل بسیار زیادی به پذیرش دانشجویان بدون شرکت در کنکور سراسری دارند . به طوری که در سال ۹۵ ، روسای این دانشگاه ها از وزارت علوم تقاضا کردند که مجوز این نوع از پذیرش ها را برای شان صادر کند ، اما وزارت علوم ، چنین درخواستی را نپذیرفت .
به این ترتیب ، مثلا اگر شما فارغ التحصیل مقطع لیسانس از دانشگاه غیر انتفاعی باشید و بخواهید در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد تحصیل کنید ، ما یکی از راه های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم :
استفاده از مزایای استعداد های درخشان
ارائه درخواست برای پردیس های خود گردان
شرکت در دوره های فراگیر پیام نور
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه دولتی ٬ آزاد و خودگران
نکات تکمیلی
فارغ التحصیلان دانشگاه غیر انتفاعی ، امکان تحصیل بدون آزمون در دانشگاه آزاد را ندارند
آن ها فقط می توانند برای دانشگاه های سراسری اقدام کنند
برای استفاده از مزایای استعداد های درخشان ، رعایت شرط معدل الزامی است
دانشجویان مشمول ، برای تحصیل در دوره های بدون ازمون ، نباید از نظر نظام وظیفه مشکلی داشته باشند
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون غیر انتفاعی ، زمان ثبت نام ، میزان شهریه و ضوابط و مقررات این دوره ها ، همه روزه و از سراسر ایران ، با متخصصان ما در مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید !
بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور در دانشگاه تربیت مدرس
رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد : علمی کاربردی
علی رغم وعده های مسئولین دانشگاه های علمی کاربردی و درخواست های آنان از وزارت علوم ، همچنان خبری از برگزاری دوره های کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی نیست . و حتی برگزاری این دوره ها از طریق کنکور سراسری هم لغو شده است . بنابراین ، هم اکنون دانشگاه های علمی کاربردی تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دارند و به گفته ی مسئولان این دانشگاه ، تمرکز دانشگاه علمی کاربردی بر روی ارتقای کیفیت دوره های کاردانی و کارشناسی است !
بدین ترتیب ، متقاضیان رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد علمی کاربردی میتوانند یکی از راه های زیر را انتخاب کنند :
دوره های فراگیر پیام نور
پردیس های خود گردان
با وجود این ، احتمال برگزاری دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه های علمی کاربردی ، چندان هم دور از ذهن نیست . شما عزیزان می توانید برای پیگیری آخرین اخبار و شرایط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی و گزینه های موجود برای فارغ التحصیلان این دانشگاه ها ، با متخصصین ما در مرکز مشاوره آویژه دانش تماس بگیرید . مشاوران ما ، آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان گرامی هستند !
بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی
برای مشاوره در زمینه کارشناسی ارشد بدون کنکور
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید :
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
  شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد۹۸
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۷:۵۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط ثبت نام سرباز معلم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
ثبت نام سرباز معلم چیست و چه زمانی انجام می پذیرد ؟ شاید این سوال ها در ذهن شما نیز باشد . برای دریافت پاسخ برای این سوالات باید از چه طریقی اقدام کرد ؟مشاوره نظام وظیفه به مشمولین این کمک را می کند تا راحت تر و سریع تر به سوالات خود پاسخ دهند . سوالاتی که معمولا در ذهن مشمولین خدمت وظیفه می باشد این است که آیا می توانند از راه های مختلف از  مزایای سازمان نظام وظیفه استفاده کنند ؟ معافیت سربازی خدمت وظیفه چه زمانی برایشان امکان پذیر خواهد بود ؟ افراد برای ثبت نام سرباز معلم چه زمانی از سال باید اقدام کنند ؟ میزان تحصیلات برای ثبت نام سرباز معلم باید چه مقطعی باشد ؟ شرایط و ضوابط برای ثبت نام سرباز معلم چیست و چگونه خواهد بود ؟ تغییرات در قوانین ثبت نام سرباز معلم از چه طریقی قابل پیگیری است ؟
شرایط ثبت نام سرباز معلم
این سوالات و هزاران سوال دیگر مربوط به شرایط ثبت نام و ضوابط سربازان معلم در ذهن همه وجود دارد . مشاورین ما در مرکز مشاوره آویژه قصد دارند به این سوالات عزیزان پاسخی جامع بدهند . زیرا مباحث نظام وظیفه بسیار حساس و گسترده است . به همین دلیل مشورت کردن با مشاورین توانمند و کارآزموده و هم چنین مراکزی معتبر می تواند انتخاب خوبی برای متقاضیان خدمت سربازی باشد . به همین دلیل ما در این مرکز در نظر داریم بهترین ، مهم ترین و جدیدترین اخبار سازمان نظام وظیفه را به راحتی در اختیار شما عزیزان مشمول قرار دهیم . تا بتوانید از این اطلاعات به نحو احسن استفاده کرده و مشکلات مربوط به نظام وظیفه خود را حل کنید .
شرایط ثبت نام سرباز معلم
شرایط ثبت نام سرباز معلم از مطالب مهم در این مقاله می باشد . اما همانطور که می دانید مباحث مهم دیگری نیز هستند که در سال های اخیر مشمولین زیادی به آن ها علاقمندی بسیاری نشان دادند . این موضوعات شامل معافیت خدمت سربازی وظیفه ، کسری خدمت سربازی ، استفاده از امریه در مراکز دولتی و وزارت خانه ها و بسیاری موضوعات دیگر می باشد . هر کدام از این موضوعات به خودی خود مهم هستند . هم چنین قوانین بسیاری را در برخواهند گرفت . قبل از توضیحات در مورد شرایط ثبت نام سرباز معلم ما در اینجا در مورد امریه خدمت سربازی صحبت خواهیم کرد .
بیشتر بخوانید: همه چیز درباره جذب سرباز معلم
امریه خدمت سربازی :
امریه سربازی تسهیلاتی است که برای مشمولین تحصیل کرده در نظر گرفته می شود . این افراد می توانند به جای رفتن به خدمت دوره ی ضرورت در پادگان ها ، به عنوان کارمند در وزارت خانه ها و مراکز دولتی مشغول به کار شوند و حقوق دریافت کنند . این کار از چند جهت به مشمولین سود می رساند . اول از همه این که دوره خدمت آن ها به عنوان سابقه ی کار برایشان لحاظ شده و از سابقه بیمه ی ارگان مربوطه استفاده خواهند کرد . هم چنین می توانند در آزمون های استخدامی ارگان مربوطه نیز شرکت کنند .
ضوابط و شرایط ثبت نام سرباز معلم :
داشتن مدارک و گواهی های دانشگاهی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد .
رشته ی تحصیلی مشمولین در لیست رشته های مورد نیاز از سوی آموزش و پرورش اعلام شده باشد .
مشمولین نباید وارد غیبت شده باشند . در این صورت نمی توانند از امریه سربازی استفاده کنند .
کسانی که از شرایط بالا برخوردار هستند می توانند هرچه سریع تر برای گرفتن امریه سربازی اقدام کنند .
بیشتر بخوانید: انواع معافیت سربازی و شرایط استفاده از آن
زمان ثبت نام سرباز معلم
زمان ثبت نام سرباز معلم و دیگر اقدامات برای گرفتن امریه سربازی هر ساله در زمان مشخصی اعلام می گردد . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از این زمان ثبت نام سرباز معلم و ثبت نام گرفتن امریه سربازی در سازمان های دیگر از مشاورین متخصص ما راهنمایی بگیرید . زیرا نداشتن اطلاعات کافی باعث ایجاد وقفه در ثبت نام شما خواهد شد . در واقع شما نیز از زمان ثبت نام جا خواهید ماند . پس مشاوره آنلاین و بدون هزینه را از دست ندهید . اگر شما عزیزان مشتاق استفاده از امریه سربازی در آموزش و پرورش هستید همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید .
چگونگی ثبت نام سرباز معلم
چگونگی ثبت نام سرباز معلم برای کسانی که شرایط و صلاحیت معلم شدن را دارند به آسانی صورت می پذیرد . مشمولین می توانند در تاریخ های مشخص شده که معمولا در فروردین ماه و اردیبهشت ماه است برای ثبت نام گرفتن امریه اقدام کنند . زیرا اقدام کردن در نزدیکی زمان اعزام به خدمت مشمولین را دچار مشکل خواهد کرد . آن دسته از عزیزان متقاضی امریه سربازی می توانند برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم با شماره تلفن های داده شده در این صفحه تماس گرفته و از مشاوره های مفید بهره مند شوند .
روال پذیرش این افراد و قبول درخواست امریه آن ها پس از بررسی مدارک و تایید صلاحیت آن ها می باشد .
بیشتر بخوانید: چگونه امریه سربازی بگیریم
مهلت ثبت نام سرباز معلم
مهلت ثبت نام سرباز معلم هر ساله در زمان مشخصی اعلام می شود . مشمولین باید از طریق مراکز مشاوره نظام وظیفه پیگیری کرده تا از مهلت ثبت نام جا نمانند . زیرا این مهلت هر ساله به صورت محدود می باشد . پس از گذشت زمان مشخص شده مشمولین دیگر نخواهند توانست برای ثبت نام اقدام کنند . مرکز مشاوره آویژه بزرگترین مرکز تخصصی مشاوره نظام وظیفه است که اطلاعات جامعی در همه ی زمینه های نظام وظیفه در اختیار عزیزان قرار می دهد . علاوه بر امریه سربازی ، معافیت و کسری خدمت دو مورد از مهم ترین مطالب خدمت وظیفه عمومی است که در اینجا توضیحات مختصری راجع به آن ها خواهیم داد .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه
اول از هر چیز معافیت را توضیح خواهیم داد . معافیت خدمت سربازی راه بسیار مطمئن و آسانی است که مشمولین می توانند از این طریق کارت معافیت دریافت کنند . معافیت ها به چند صورت ارائه می شوند .
انواع معافیت های موجود و ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی :
معافیت دائم و قطعی
معافیت موقت
معافیت از خدمات رزمی
کسری های خدمت سربازی وظیفه :
کسری خدمت به بخشی از کاهش مدت خدمت وظیفه اطلاق می گردد . که در این موارد اگر مشمولین شرایط کسری خدمت را داشته باشند می توانند با ارائه ی مدارک خود مدت خدمت سربازی را کاهش دهند . این کاهش می تواند در حدود ۲ ماه تا ۶ ماه متغیر باشد .
بیشتر بخوانید: جزئیات جذب معلمان وظیفه
انواع کسری های خدمت سربازی :
کسری خدمت مشمولین دارای همسر و فرزند
کسری خدمت مناطق جنگی و عملیاتی
کسری خدمت متاهلین
کسر خدمت مناطق آسیب دیده و بد آب و هوا
کسری های خدمت سربازی فعالان بسیج
کسری خدمت ایثارگری
سوالات متداول
چگونه سرباز معلم شویم؟
برای دریافت امریه در سازمان آموزش و پرورش ، مشمولین می توانند اطلاعیه های سازمان مربوطه را پیگیری کرده و در صورت جذب نیرو سریعا اقدامات لازم را انجام دهند . البته عزیزان می توانند به مراکز آموزش و پرورش کل استان ها مراجعه کرده و از نزدیک شرایط سربازان معلم و جذب نیروی آن ها را دنبال کنند .
شرایط جدب سرباز معلم چیست؟
از مهم ترین شرایط برای گرفتن امریه در سازمان آموزش و پرورش داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است . هم چنین نداشتن غیبت از دیگر شروط اصلی برای این فرآیند تلقی می شود .
مدت خدمت سرباز معلمی چقدر است؟
مدت خدمت سربازان به عنوان معلم در آموزش و پرورش توسط سازمان مربوطه تعیین می گردد . اما به طور کلی این افراد می توانند کل مدت خدمت خود را که در حالت عادی نزدیک به دو سال است را در این سازمان به صورت سرباز معلم بگذرانند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  شرایط ثبت نام سرباز معلم
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام سرباز معلم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۵:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی میناب

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی میناب یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی میناب ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی میناب
دانشگاه علمی کاربردی میناب توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان هرمزگان تاسیس شده و در در میناب – بلوار رسالت- روبروی مرکز تحقیقات کشاورزی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی میناب شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میناب
دانشگاه علمی کاربردی میناب به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی میناب را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی میناب ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان هرمزگان (میناب)
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی میناب
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی میناب به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میناب پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی میناب میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی میناب با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی میناب ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی میناب ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی نقشه برداری کارگاهی
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میناب ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
مهندسی فناوری صنایع بسته بندی – محصولات کشاورزی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنام هریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی المهدی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میناب ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزش های فرهنگی و هنری
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی میناب
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی میناب به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی میناب شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی میناب نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (بندرعباس)
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی میناب
دانشگاه علمی کاربری میناب در استان هرمزگان و در میناب – بلوار رسالت- روبروی مرکز تحقیقات کشاورزی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۴۲۲۲۸۳۵۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی میناب
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت می کند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان هرمزگان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میناب
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی میناب هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی میناب مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به میناب ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی میناب
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی میناب
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۴:۲۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان هرمزگان تاسیس شده و در در بندر عباس – بلوار امام حسین- شهرک سجادیه- خیابان جهان آرا- ابتدای خیابان فرهنگ و هنر- روبروی جایگاه گاز وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک
کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
کاردانی حرفه ای طراحی لباس
کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی حرفه ای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
کاردانی حرفه ای بازیگری
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کیش ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور هنری
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – امور همایش ها و جشنواره ها
کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اجتماعی و مشاغل
کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس ۱ ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آباد)
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
دانشگاه علمی کاربری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در استان هرمزگان و در بندر عباس – بلوار امام حسین- شهرک سجادیه- خیابان جهان آرا- ابتدای خیابان فرهنگ و هنر- روبروی جایگاه گاز واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۳۳۹۸۱۳ میباشد.
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای بندرعباس
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۳:۲۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ثبت نام کنند.
بیشتر بخوانید: شرایط خروج از کشور دانشجویان چگونه است؟
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان هرمزگان تاسیس شده و در در بندرلنگه – ابتدای بلوار آیت ا… خامنه ای- خیابان دانشگاه جامع وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان هرمزگان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
بیشتر بخوانید: وثیقه خروج از کشور
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی میناب ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت لجستیک بنادر
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
کارشناسی حرفه ای مدیریت لجستیک بنادر
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی المهدی
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) در استان هرمزگان و در بندرلنگه – ابتدای بلوار آیت ا… خامنه ای- خیابان دانشگاه جامع واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۴۴۲۲۶۰۰۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
خوابگاه به صورت خودگردان ارایه می گردد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (بندرعباس)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ هرمزگان (بندر لنگه)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۱۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)