مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور برای آن دسته داوطلبانی که از کنکور بیزارند یک فرصت محسوب می شود . دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبانی که دارای دیپلم رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش هستند ، و یا دارای دیپلم نظام قدیم بدون پیش دانشگاهی هستند مقطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور ندارد اما کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دارد ، و لذا برای این افراد که دارای کاردانی هستند به مانند این می ماند که از ابتدا کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور را برای ورود به دانشگاه انتخاب کرده اند . اما آن دسته از داوطلبانی که دارای دیپلم سه سال نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم به همراه پیش دانشگاهی هستند کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور راه را برایشان هموار می کند که مستقیما وارد مقطع کارشناسی شوند و نیازی به گذراندن مقطع کاردانی ندارند.
مدرک کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
قابل توجه داوطلبانی که از طریق کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی شده اند باشد که مدرک دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات می باشد و لذا از این جهت ورود به دانشگاه از طریق کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان یک امتیاز محسوب می شود زیرا آنها بدون گذشتن از فیلتر آزمون می توانند وارد مقطع کارشناسی شوند و در رشته مورد نظر خود تحصیل کنند . قابل توجه دانشجویان فارق تحصیل کارشناسی باشد که ارشد بدون کنکور علمی کاربردی هنوز توسط دانشگاه علمی کاربردی ارائه نگردیده اما آنها می توانند مانند دیگر دانشجویان دارای مدرک کارشناسی از دیگر دانشگاه های سراسر کشور ، در آزمون کارشناسی ارشد دیگر دانشگاه ها شرکت کرده و در مقطع ارشد مانند دیگر فارغ تحصیلان کارشناسی ادامه تحصیل دهند .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور بصورت کلی از چهار شاخه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر ، و مدیریت و خدمات اجتماعی تشکیل می شود و هر کدام از این شاخه ها شامل تعداد زیادی زیر شاخه می شوند که رشته های کاردانی و همچنین رشته های کارشناسی را تشکیل می دهند . در گذشته در لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور بشدت جای خالی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور عمیقا به چشم می خورد که جدیدا تعدادی از آنها به سامانه آموزش علمی کاربردی اضافه شده است و متقاضیان علاقه مند و واجد شرایط می توانند در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این رشته ها تحصیل کنند . لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی در مقطع کارشناسی شامل موارد زیر می شود :
پزشکیار ورزشی
مدیریت سلامت – خانواده و مراقبت زنان
مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
بیشتر بخوانید: رشته های دانشگاه علمی کاربردی 
رشته های مقطع کارشناسی پیوسته
لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور برای کارشناسی پیوسته همانطور که گفتیم شامل ۴ شاخه اصلی می شود و مختصرا به آنها اشاره می شود .
گروه صنعت : تمام رشته های علوم مهندسی مانند مهندسی مواد ، مهندسی شیمی ، مهندسی IT ، مهندسی برق ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک . گروه مدیریت و خدمات اجتماعی : تمامی رشته های  مجموعه حقوق ، تربیت بدنی و مدیریت . گروه فرهنگ و هنر : تمام رشته های مربوط به زبان های خارجی و هنر همگی جز زیر شاخه های گروه هنر می باشند ( مانند صنایع دستی ، طراحی لباس ، سینما و موسیقی ، هنرهای تجسمی ، زبان فرانسوی ، انگلیسی و اسپانیایی ) . گروه کشاورزی : منابع طبیعی ، فراورده های گوشتی ، امور زراعی ، دامپزشکی ، امور دامی ، شیلات ، امور گلخانه ای و صنایع غذایی .
زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور در دو مقطع از سال مشخص شده است . این دو مرحله هم شامل ثبت نام کارشناسی پیوسته وهم ثبت نام کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی نا پیوسته می شود . بصورت کلی این دو مرحله را تحت عنوان ورودی مهر و ورودی بهمن می شناسند . زمان ثبت نام علمی کاربردی بصورت دقیق توسط سایت سازمان سنجش اعلام می شود ، اما بصورت تقریبی زمان ثبت نام برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه ، و برای ورودی بهمن مهلت
 ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در نیمه دوم دی ماه شروع می شود و در هر مرحله تقریبا یک هفته به متقاضی فرصت داده می شود که در لیست رشته های علمی کاربردی رشته مد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت نام نماید .
بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 
مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور همانطور که گفته شد در هر مرحله از سال در حد یک هفته محدود می باشد و اگر متقاضی مهلت انتخاب رشته را از دست دهد ناچار می باشد تا مرحله بعدی ثبت نام مدت شش ماه منتظر بماند . دانشجویان بعد از انتخاب رشته و ثبت نام می توانند در سامانه هم آوا علمی کاربردی ثبت نام کنند و گذر واژه خود را دریافت کنند و سپس امورات تحصیلی خود را ائم از انتخاب واحد ، دریافت برنامه امتحانات پایان ترم ، حذف و اضافه ، اعتراض به نمره امتحان ، نظر سنجی و دیگر امور مربوطه را انجام دهند .
شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور به دو دسته شرایط عمومی و شرایط تخصصی تقسیم می شود . شرایط عمومی که برای تمامی مقاطع یکسان می باشد شامل موارد زیر می شود :
اعتقاد به دین اسلام و اصول آن ، و یا دین و مذهبی دیگر که توسط نظام جمهوری اسلامی ایران مورد قبول باشد .
متقاضی با نظام جمهوری اسلامی ایران تضادی نداشته باشد .
متقاضی هیچگونه وابستگی و ارتباطی با گروهک های در تضاد با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد .
متقاضی از قوانین جمهوری اسلامی ایران تبعیت داشته باشد .
متقاضی دارای فساد اخلاقی ( اعتیاد به مخدر و فحشا ) نباشد .
متقاضی مقررات تعیین شده توسط دانشگاه علمی کاربردی را رعایت نماید .
در صورتی که متقاضی حتی یکی از شرایط عمومی را دارا نباشد ، دانشگاه از ثبت نام شخص مورد نظر معذور می باشد .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرط تخصصی اصلی برای ثبت نام کارشناسی پیوسته و نا پیوسته علمی کاربردی
ازموارد تخصصی در شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور برای کارشناسی پیوسته شامل داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم رشته های نظری به همراه مدرک پیش دانشگاهی می باشد . اما شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی نا پیوسته دارا بودن مدرک کاردانی می باشد . مرکز مشاوره تحصیلی آویژه با ارائه مشاوره تحصیلی بصورت تخصصی و حرفه ای می تواند به متقاضیان در خصوص شرایط پذیرش دانشگاه ، زمان ثبت نام ، انتخاب رشته مناسب ، تغییر رشته و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، اطلاعات موثر و کاربردی در ارائه دهد .
 دفترچه ثبت نام  کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام  کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش در اختیار متقاضیان قرار داده می شود . دفترچه ثبت نام  کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر و بهمن جداگانه ارائه می گردد . در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی اطلاعات جامع ای در خصوص مهلت انتخاب رشته ، لیست رشته های ارائه شده توسط دانشگاه و شرایط پذیرش گنجانده شده است .
بیشتر بخوانید:  ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 
رشته های ورودی بهمن ماه و مهر ماه
قابل توجه داوطلبان باشد که لیست رشته های مورد ارائه دانشگاه در ورودی های مهر و بهمن تفات اندکی وجود دارد . از این رو داوطلبان ورودی بهمن با دریافت دفترچه علمی کاربردی بهمن می توانند از رشته هایی که برای ورودی بهمن توسط دانشگاه ارائه می گردد مطلع شوند . برای ورودی مهر نیز داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه علمی کاربردی مهر ماه از لیست رشته های ارائه شده برای ورودی مهر با خبر شوند و در مهلت تعیین شده اقدام به ثبت نام نمایند .
  کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۵:۳۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان لرستان تاسیس شده و در در خرم آباد – تقاطع خیابان جلال آل احمد با بلوار شهید شفیع پور ) ۶۰ متری( وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تالش ۱
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری جوش
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای خرم آباد در استان لرستان و در خرم آباد – تقاطع خیابان جلال آل احمد با بلوار شهید شفیع پور ) ۶۰ متری( واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۳۳۲۰۰۰۹۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای خرم آباد ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای خرم آباد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۷:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۲
معافیت پزشکی در حین تحصیل آیا این امکان وجود دارد ؟ آیا همه ی مشمولین می توانند از معافیت پزشکی در حین تحصیل استفاده کنند ؟ آیا معافیت پزشکی در حین تحصیل جزو قوانین معافیت تحصیلی می باشد ؟ مدت زمان معافیت و مدارک مورد نیاز معافیت خدمت سربازی برای معافیت پزشکی در حین تحصیل به چه صورت خواهد بود ؟ برای گرفتن معافیت سربازی مشمولین می توانند در حین تحصیل نیز اقدام کنند ؟ آیا کسانی که از معافیت تحصیلی برخوردارند می توانند از معافیت پزشکی در حین تحصیل استفاده کنند ؟
معافیت پزشکی در حین تحصیل
و اما رسیدن به پاسخ این سوالات کار راحتی نخواهد بود . جوانان ما پس از اتمام سن ۱۸ سالگی و رسیدن به سن ۱۹ سالگی مجبورند برای خدمت سربازی خود تصمیم عاقلانه ای بگیرند . اینکه آن ها مراحل اعزام به خدمت را انجام دهند و خود را برای رفتن به خدمت وظیفه ی عمومی آماده کنند . یا اینکه در تلاش باشند تا بتوانند راهی پیدا کنند و از رفتن منصرف شوند .
مشاوره قوانین معافیت برای مشمولین راه های جذابی را پیشنهاد می کند . راه هایی وجود دارد که مشمولین می تتوانند از طریق آن ها یا سربازی نروند یا مدت آن را کمتر کنند . اما این راه ها کدام اند ؟ مرکز مشاوره نظام وظیفه راه های معافیت و کسر خدمت را در اختیار مشمولین قرار خواهد داد . اگر خواهیم به ططور کلی راجع به این راه ها صحبت کنیم باید بگوییم مشمولین یا می توانند با آماده کردن مدارک معافیت خدمت از انواع معافیت های تصویب شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی استفاده کند یا اینکه با داشتن شرایطی کسری خدمت سربازی گرفته و به مدت ۶ ماه تا یک سال از خدمت سربازی خود را کسری بگیرد .
بیشتر بخوانید:  قانون معافیت پزشکی شامل چه افرادی میشود
مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل
مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل برای آن دسته از افرادی که از شرایط خاصی برخوردار هستند کار بسیار دشواری نخواهد بود . همانطور که می دانید معافیت پزشکی حین تحصیل برای افرادی است که شرایط خاص دارند و می تواند همزمان و به طور موازی در کنار تحصیل خود مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل را نیز بگذرانند . همانطور که می دانید مشمولین تا زمانی که مشغول تحصیل هستند از معافیت تحصیلی برخوردارند . بنابراین استفاده کردن از معافیت پزشکی همزمان با معافیت تحصیلی ممکن نخواهد بود مگر اینکه بر اساس قوانین تصویب شده از سوی سازمان نظام وظییفه عمومی ناجا مشمول دارای بیماری خاصی باشد . بنابراین مشمولینی که قصد دارند مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل را انجام دهند باید اطلاعات کافی در این زمینه را بدست آورند . سپس برای آن اقدام کنند.
طبق ماده ۱۰ از آیین نامه ی اجرایی تصویب شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ، مشمولینی که قصد دارند مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل را گذرانده و از معافیت پزشکی حین تحصیل استفاده کنند باید پس از فراغت از تحصیل یا اخراج یا ترک تحصیل برای این امر اقدام نمایند . زیرا معافیت پزشکی در هنگام تحصیل ممکن نخواهد بود مگر آن که بیماران دارای نقص عضو یا بیماری هایی باشند که بر اساس ضوابط و قوانین مقطع تحصیلی در آن ها هیچ تاثیری نداشته باشد . در این مورد مشمول می تواند از معافیت پزشکی  استفاده کرده و در حین تحصیل کارت معافیت خود را دریافت کند .
شرایط معافیت پزشکی در حین تحصیل
شرایط معافیت پزشکی در حین تحصیل برای افراد متفاوت خواهد بود . مشمولین باید بدانند بر اساس ماده ۳۹ از قوانین معافیت پزشکی که توسط سازمان نظام وظیفه تصویب و اعلام شده است مشمولین برای بهره مندی از شرایط معافیت پزشکی در حین تحصیل باید در یکی از گروه زیر قرار بگیرند .
مشمول اگر از نظر جسمی و روحی سالم باشد باید خود را برای رفتن به خدمت سربازی و ۲۱ ماه دوره خدمت ضرورت آماده کند .
مشمول اگر دچار بیماری یا نقص عضو باشد و کمیسیون پزشکی آن را تایید کند . می تواند برای گرفتن معافیت پزشکی اقدام کند .
مشمول اگر به دلیل عدم رشد و بیماری قادر به انجام خدمت خود به طور موقت نباشد . می تواند به طور موقت از خدمت معاف شود
مشمول اگر به دلیل مشکلات جسمی و نقص عضو قادر به انجام کارهای سنگین نباشد . این افراد می توانند از معافیت از خدمات رزمی استفاده کرده و معاف شوند .
بنابراین مشمولین پس از قرار گرفتن در هرکدام از گروه های بالا می توانند برای انواع معافیت پزشکی حین تحصیل اقدام کرده و معافیت خود را بگیرند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی
معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه
معافیت پزشکی در حین تحصیل در دانشگاه بر اساس لیست انواع بیماری هایی که سازمان نظام وظیفه اعلام کرده است به مشمولین تعلق می گیرد .مشمولین می توانند با داشتم شرایط خاص از معافیت پزشکی حین تحصیل در دانشگاه در هر مقطعی که می خواهند استفاده کنند. لیست بیماری های موجود بر اساس تصویب آخرین قوانین به شرح زیر می باشد :
بیماری های عفونی
بیماری های قلبی – عروقی
بیماری های خون و آنکولوژی
بیماری های ریوی و قفسه صدری
بیماری های اعصاب و روان
بیماری های پوستی و بافت های زیر پوست
بیماری های عمومی
بیماری های اسکلت و استخوان
بیماری های دستگاه گوارش و جراحی های عمومی
بیماری های چشم و مشکلات بینایی
بیماری های گوش و حلق و بینی
بیماری های فک و دهان و دندان
بیماری های دستگاه ادراری تناسلی
بیماری های غدد مترشحه داخلی
بیماری های داخلی مغز و اعصاب
بیماری های جراحی مغز و اعصاب
بیماری های روماتولوژی و بافت همبند
مراحل اقدام برای معافیت پزشکی در حین تحصیل
مراحل اقدام برای معافیت پزشکی در حین تحصیل یکی از مهم ترین مسائلی است که مشمولین باید به آن دقت کافی داشته باشند . قبل از هر چیز برای شروع مراحل اقدام برای این معافیت پزشکی  مشمولین می توانند با مرکز مشاوره معافیت سربازی تماس گرفته و  سوالات خود در زمینه مشاوره معافیت تحصیلی و مراحل اقدام برای معافیت پزشکی  را به طور کامل از مشاورین ما بپرسند . مشاورین ما راهنمایی های لازم را به مشمولین خواهند داد .
اما در اینجا باید بگوییم یکی از مهم ترین  مراحل اقدام برای این معافیت پزشکی  این است که مشمولین مدارک حود را آماده کنند . کامل بودن مدارک یکی از اولین و مههم ترین قدم ها برای گرفتن انواع معافیت ها است . مشمولین باید پرونده پزشکی خود را آماده کرده و به همراه مدارک دیگر به سازمان مربوطه تحویل دهد . مشمولین باید در نظر داشته باشند که قدم اول برای شروع کار ثبت درخواست از طریق دفاتر الکترونیک انتظامی می باشد .
بیشتر بخوانید:  راه های معافیت پزشکی خدمت سربازی
معافیت های خدمت سربازی
انواع معافیت ها بسیار گسترده است . راه های زیادی وجود دارد که مشمولین می توانند به طریقی از معافیت سربازی استفاده کردهه و کارت معافیت خود را بگیرند .  اما قبل از همه ی این ها باید بدانید اانواع معافیت ها کدام است . انواع معافیت هایی که در سال های اخیر بسیاری از مشمولین تتوانسته اند ز آن ها استفاده کنند به شرح زیر می باشد :
معافیت پزشکی که گسترده ترین نوع معافیت ها بخسابب می آید و مشمولین می توانند از معافیت های پزشکی در حین تحصیل نیز استفاده کنند .
معافیت کفالت برای مشمولینی است که می توانند کفالت پدر ، مادر یا سایر بستگان خود را گررفته و کارت معافیت دریافت کنند .
معافیت ایثارگری که فرزندان جانبازان ، آزادگان و ایثارگران می توانند از آن بهره مند شوند .
معافیت مددجویان که اعضای خانواده ی معلولان جسمی – حرکتی می توانند از معافیت دائم استفاده کنند .
معافیت تحصیلی که به صورت موقت به مشمولینی که قصد ادامه تحصیل دارند داده می شود .
معافیت بخشودگی سنی که برای مشمولین غایب در نظر گرفته شدهه و عفو رهبری می خورند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۶:۴۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

کارت معافیت کفالت چند روزه صادر میشود؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
کارت معافیت کفالت همانطور که می دانید یکی از راه های آسان گرفتن معافیت سربازی است .  اما برای گرفتن کارت معافیت کفالت مشمولین باید چه شرایطی داشته باشند ؟ آیا می دانید مشمول به چه کسانی گفتهه می شود ؟ اگر بخواهیم به طور واضح سن مشمولیت را توضیح دهیم باید بگوییم جوانان ذکور ما پس از وارد شدن به سن ۱۹ سالگی به سن مشمولیت می رستد . در واقع شروع ۱۹ سالگی مهمان سن مشمولیت برای هر جوان ایرانی است . حال این سوال پیش می آید که آیا همه ی مشمولین باید پس از رسیدن به سن مشمولیت به خدمت سربازی بروند ؟در این زمینه میتوانید از مشاوره نظام وظیفه آویژه کمک بگیرید.
کارت معافیت کفالت
باید بگوییم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با تصویب قوانینی برخی مشمولین را از رفتن به خدمت سربازی معاف می کند . انواع معافیت های قرار داده شده از سوی نظام وظیفه به صورت زیر است :
انواع معافیت پزشکی
انواع معافیت های کفالت
معافیت مددجویان
معافیت بخشودگی سنی
معافیت تحصیلی
معافیت ایثارگری
برای گرفتن هر نوع از معافیت های بالا مشمولین باید از شرایط خاصی برخوردار باشند . ما در این مقاله به برخی از این معافیت ها مانند معافیت کفالت اشاره کرده  و توضیحات کامل درباره ی نحوه ی گرفتن کارت معافیت کفالت را در اختیار عزیزان خوهیم گذاشت . حال باید بدانیم که شرایط معافیت کفالت برای آن دسته از افرادی که دارای برادر بزرگتر از خود هستند چگونه خواهد بود ؟ کارت های معافیت کفالت برای افرادی که می خواهند از معافیت کفالت مادر استفاده کنند به طور موقت صادر می شود یا دائمی؟ گرفتن معافیت کفالت پدر به چه کسانی تعلق می گیرد ؟ آیا مشمولین می توانند فقط از طریق گرفتن کفالت پدر یا مادر از معافیت سربازی کفالت بهره مند شوند ؟
بیشتر بخوانید:  انواع معافیت کفالت
کارت معافیت کفالت مادر
یکی از رایج ترین انواع معافیت کفالت می باشد . مشمولین برای گرفتن کارت معافیت کفالت  مادر  و سایر معافیت های کفالت  باید شرایط خاصی ر داشته باشند . در اینجا اصلی ترین شرایط مشمولین برای بهره مند شدن از کارت معافیت کفالت را بازگو خواهیم کرد .
اصلی ترین ضروط برای بهره مند شدن از کارت معافیت کفالت مادر :
مشمول باید به سن مشمولیت یعنی سن ۱۹ سالگی رسیده باشند .
مشمولین نباید بهه هیچ عنوان وارد غیبت سربازی شده باشند تا بتوانند کارت معافیت کفالت مادر خود را بگیرند .
مشمولین باید تنها وابسته پسر بالای ۱۸ سال فردی باشند که می خواهند کفالت آن را به عهده بگیرند .
برای گرفتن کارت معافیت های کفالت مادر مشمولین علاوه بر داشتن شروط بالا به مدارک زیر نیز در مرحله ی اول نیاز دارند .
برگه شماره ۲ ( تکمیل برگه وضعیت مشمولین )
کارت ملی به همراه کپی از آن .
شناسنامه به همراه کپی از تمام صفحات آن .
عکس پرسنلی ۳*۴ رنگی با زمینه سفید .
برگ شماره ۴ ( برگه واکسیناسیون )
برگه شماره ۱ (تکمیل آخرین وضعیت مشمولین )
برگه شماره ۵ ( تکمیل معاینه اولیه مشمولین )
اصل گواهی آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی از آن .
تصویر تمام صفخات شناسنامه پدر ، مادر ، خواهران و برادران .
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای معافیت کفالت چیست
کارت معافیت کفالت پدر
کارت معافیت کفالت پدر نیز مانند گرفتن کارت معافیت های کفالت مادر دارای مراحل مشخصی می باشد . مشمولین برای گرفتن کارت معافیت کفالت پدر باید در ابتدا مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و برای سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ارسال کنند . بعد از آن سازمان نظام وظیفه عمومی تاریخی را مشخص کرده که مشمول با در دست داشتن مدارک مورد نیاز دیگر باید در کمیسیون و هیئت رسیدگی شرکت کند . سپس بر اساس رای صادره از سوی شورای رسیدگی مشخص خواهد شد که مشمول می تواندمعافیت کفالت پدر را بگیرد یا خیر .
شرایط بهره مندی از معافیت کفالت :
برای گرفتن کارن معافیت کفالت پدر مشمولین باید تنها فرزند پسر و تنها مراقب و نگهدارنده ی پدر بالای ۷۰ سال خود باشند .
یکی از شرایط استفاده از معافیت کفالت این است که مشمول، تنها مراقب و نگهدارنده پدر با سن ۷۰ سال تمام یا کمتر از ۷۰ سالی که نیازبه مراقبت دارد، باشد.
شرط دیگر این است که پد مشمول بر اثر بیماری از سلامت جسمی و روحی برخوردار نباشد .در این صورت چون پدر مشمول ناتوان به حساب می آید در هر سنی که باشد مشمول می تواند با ارائه ی پرونده ی پزشکی او کفالت پدر را به عهده گرفته و معافیت دائم خود را بگیرد .
کارت معافیت کفالت موقت
کارت معافیت کفالت موقت به آن دسته  از افرادی تعلق می گیرد که می خواهند از معافیت کفالت مادر بهره مند شوند . حال این سوال پیش می آید که چرا برای گرفتن معافیت کفالت مادر مشمولین کارت معافیت کفالت موقت را دریافت خواهند کرد ؟ در پاسخ به این سوال یاید بگوییم معافبت کفالت مادر به دو صورت خواهد بود .
مادری که همسرش در قید حیات نباشد .
مادری که از همسرش جدا شده باشد .
اگر مشمولین یکی از شروط بالا را داشته باشند می توانند کارت های معافیت کفالت موقت را بگیرند تا زمانی که مادر مشمولین ازدواج مجدد نکرده باشند . در واقع پس از فوت همسر یا طلاق ، اگر مشمولین برای معافیت کفالت اقدام کنند می توانند کارت معافیت کفالت موقت خود را دریافت کنند . پس از گذشت ۳۰ ماه اگر مادر مشمول ازدواج مجدد نکرده باشد مشمول می تواند  کارت معافیت های کفالت مادر خود را به معافیت دائم تبدیل کنند .
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای معافیت کفالت پدر و مادر
ابطال کارت معافیت کفالت
در صورتی صادر خواهد شد که به طور مثال مادر مشمول پس از فوت پدر یا جدا شدن از هسر خود دوباره ازدواج کند . همانطور که در ببالا نیز اشاره کردیم مدت زمان مشخص شده از سوی سازمان نظام وظیفه ی عمومی برای تبدیل کارت معافیت موقت به دائمی ۳۰ ماه است . اگر قبل از این ۳۰ ماه مادر ازدواج کند سازمان نظام وظیفه عمومی ابطال کارت معافیت را صادر خواهد کرد .
کارت معافیت کفالت هوشمند
کارت معافیت کفالت هوشمند بر اساس اطلاعات ثبت نامی مشمولین در سامانه مشترک نیروهای مسلح ثبت می شود . پس از تایید از سوی سازمان وظیفه عمومی نیز کارت معافیت های کفالت صادر خواهد شد . همچنین مشمولین باید بدانند پس از صادر شدن کارت معافیت پیامکی از سوی سازمان نظام وظیفه دریافت خواهند کرد و کارت معافیت های کفالت هوشمند برای آن ها صادر و ارسال خواهد شد .
مشمولین می توانند برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع معافیت ها ، معافیت های پزشکی خاص ، کسری خدمت سربازی و شرایط کسر خدمت با مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه تماس بگیرند .
بیشتر بخوانید: مزایا و معایب معافیت کفالت
قوانین معافیت کفالت
بر اساس ماده ۴۴ قوانین معافیت کفالت سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مشمولین می توانند کفالت افراد زیر را به عهده بگیرند :
مشمول باید تنها فرزند پسر بالای ۱۸ سال پدر بالای ۷۰ سال باشد .
مشمول باید تنها فرزند پسر بالای ۱۸ سال پدر بیمار و ناتوان خود باشد .
مشمول باید تنها پسر به سن مشمولیت رسیده ی مادری باشد که همسرش فوت شده و تنهاست .
مشمول باید یگانه پسر بالای ۱۸ سال مادری باشد که از همسرش حدا شده و ازدواج محدد نکرده است .
مشمول یاید تنها برادر تنی بالای ۱۸ سال خواهری باشد که نه پدر و مادر دارد و نه فرزند و همسر دارد .
مشمول باید یگانه برادر بالای ۱۸ سال برادری باشد که صغیر است و پدر و مادر ندارد .
مشمول می تواند کفالت برادر کبیر خود که ناتوان است و پدر و مادر و همسر و فرزند نیز نداد را به عهده بگیرد .
مشمول باید تنها نوه ی ذکور بالای ۱۸ سال جده پدری یا مادری خود باشد .
مشمول باید تنها نوه ی پسر بالای ۱۸ سال جد مادری یا پدری خود باشد .
مشمول می تواند در صورت فوتت همسرش کفالت فرزند خود را نیز به عهده بگیرد .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  کارت معافیت کفالت چند روزه صادر میشود؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه کارت معافیت کفالت چند روزه صادر میشود؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۵:۴۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
شرایط معاف شدن از خدمت سربازی برای افراد از زمانی امکان پذیر خواهد بود که به سن مشمولیت برسند . حال این سوال مطرح خواهد شد که مشمول کیست ؟ سن مشمولیت به چه سنی گفته می شود ؟ در ایران هر فرد ذکوری که سن ۱۸ سالگی اش تمام شدهه و وارد سن ۱۹ سالگی می شود مشمول خدمت وظیفه عمومی خواهد شد . از آن جایی که تعداد زیادی از جوانان تمایل ندارند به خدمت سربازی بروند . به دنبال راهی هستند تا بتوانند از شرایط معاف شدن از خدمت سربازی استفاده کرده و کارت معافیت دائم خود را بگیرند .
معافیت از خدمت سربازی
اما اگر مشمولین هیچ کدام از شرایط معاف شدن از خدمت سربازی را نداشته باشند و از مدارک معافیت خدمت بهره مند نباشند تکلیف چیست ؟ آیا راهی وجود دارد که جوانان را از رفتن به خدمت سربازی نجات دهد ؟ مشاوره معافیت چه کمکی به مشمولین خواهد کرد ؟ مشمولین از چه راه هایی می توانند برای گرفتن معافیت استفاه کنند ؟ شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چیست ؟ انواع معافیت ها کدام اند ؟ آیا گرفتن معافیت پزشکی سربازی کار آسانی است ؟ مزایا و معایب معافیت پزشکی خدمت سربازی کدام است ؟
مدت زمان معافیت پزشکی سربازی برای افرادی که شرایط معاف شدن از خدمت سربازی را دارند چقدر است ؟ شرایط و مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی خدمت سربازی چیست ؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات از شما عزیزان می خواهیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید . مرکز مشاوره نظام وظیفه در این مقالات سعی کرده شرایط انواع معافیت ها از جمله معافیت های پزشکی ، معافیت کفالت ، معافیت تحصیلی ، معافیت ایثارگری و سایر معافیت ها را برای مشمولین به طور مفصل توضیح داده و شرایط معاف شدن از خدمت سربازی را بازگو کرده است . پس با ما همراه باشید .
بیشتر بخوانید:  شرایط معافیت خدمت سربازی چیست
شرایط معاف شدن از سربازی
شرایط معاف شدن از سربازی در انواع معافیت ها متفاوت خواهد بود . قبل از بازگو کردن شرایط معاف شدن از سربازی با انواع معافیت های اراثه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی آشنا خواهید شد .
انواع معافیت های سربازی :
معافیت تحصیلی : این نوع معافیت به کسانی تعلق می گیرد که به سن مشمولیت رسیده اند اما قصد دارند ادامه تحصیل داده و مدارج بالاتر علمی را بدست آورند . این مشمولین پس از ورود به سن ۱۹ سالگی باید برای معافیت تحصیلی اقدام کرده تا وارد غیبت نشوند .
معافیت ایثارگری : این نوع معافیت یکی از مهم ترین انواع معافیت ها است که فرزندان شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان می توانند از آن استفاده کنند .
معافیت کفالت : به معافیت هایی گفته می شود که مشمولین تنها فرزند بالای ۱۸ سال پدر ، مادر خود بوده و می خواهد از آن ها نگهداری  کند . این افراد اگر شرایط معاف شدن از سربازی را داشته باشند می توانند بعد از رسیدن به سن مشمولین برای معافیت کفالت اقدام کنند .
معافیت بخشودگی سنی ( عفو رهبری ) : افرادی که به سن مشخصی که سازمان نظام وظیفه اعلام می کند رسیده باشند و به سربازی نرفته باشند از بخشودگی سنی استفاده کرده و کارت معافیت خود را می گیرند .
معافیت مددجویان : به آن دسته از افرادی تعلق خواهد گرفته که خود یا اعضای خانواده یشان عضو ارگان هایی مانند بهزیستی ، کمیته امداد و سایر سازمان های مربوطه باشند .
معافیت پزشکی : به معافیت هایی گفته می شود که مشمولین مبتلا به نوعی بیماری بوده و قادر به انجام دوره خدمت ضرورت خود نیستند . این افراد شرایط معاف شدن از سربازی را داشته و می توانند کارت معافیت دائم خود را از این طریق بگیرند .
    بیشتر بخوانید: مراحل معافیت خدمت سربازی چگونه است
 شرایط معاف شدن از خدمت نظام وظیفه
شرایط معاف شدن از خدمت سربازی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود .
شرایط معاف شدن از رفتن به خدمت سربازی دردسته اول همان معاف شدن دائمی است که برخی مشمولین از آن بهره مند می شوند .
دسته دوم معافیت موقت می باشد که مشمولین به دلیل شرایط مختلف می تواند از ۶ ماه تا ۱ سال معافیت موقت داشته باشند .
دسته سوم معافیت ها مربوط به معافیت از خدمات رزمی است . که این نوع معافیت مربوط به شرایط معاف شدن از رفتن به خدمت سربازی در معافیت های پزشکی است . برخی افراد به دلیل وجود بیماری و نقص عضو قادر نیستند خدمات رزمی انجام دهند به همین دلیل از انجام خدمات رزمی معاف خواهند شد .
شرایط معاف شدن از خدمت نظام وظیفه همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای افرادی است که واجد شرایط خاص بوده و می توانند از یکی از انواع معافیت ها استفاده کرد و معافیت سربازی خود را بگیرند . یکی از مهم ترین و بهترین راه های گرفتن معافیت از طریق پزشکی است . برای دریافت این نوع معافیت مشمولین باید دارای بیماری خاصی باشند . هم چنین بیماری مشمولین در فهرست بیماری های ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی باشد .برای بسیاری از مشمولین این سوال پیش می آید که مدارک لازم برای دریافت معافیت های پزشکی جیست ؟مرکز مشاوره معافیت پزشکی در اینجا مدارک لازم برای دریافت این نوع معافیت ها را به طور کامل در اینجا توضیح داده است . 
مدارک لازم برای دریافت معافیت پزشکی :
تکمیل برگه شماره یک وضعیت مشمولین .
تکمیل برگه شماره ۲ معاینات اولیه پزشکی .
تکمیل برگه واکسیناسیون مشمولین .
اصل کارت شناسایی ملی به همراه کپی از آن .
اصل آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی تایید شده ی آن توسط سازمان مربوطه .
۴ قطعه عکس ۳*۴ رنگی با پس زمینه ی سفید .
اصل شناسنامه مشمول به همراه کپی از تمام صفحات داخلی آن .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چگونه است
شرایط معاف شدن خدمت
شرایط معاف شدن خدمت برای افراد غایب نیز مانند سایر معافیت ها است . با این تفاوت که این مشمولین باید دارای شرایط خاصی باشند که در اینجا ما قصد داریم راجع به آن توضیحاتی را در اختیار مشمولین قرار دهیم . بر اساس قوانین صادره در سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا براساس ماده۱۶ قانون بودجه دولت اجازه دارد مشمولین نظام وظیفه را که بیش تر از ۸ سال در غیبت به سر برده و سربازی نرفته اند می توانند از شرایط معاف شدن خدمت استفاده کرده و  با پرداخت جریمه از رفتن به سربازی معاف کنند . البته ناگفته نماند که جریمه برای افراد غایب بر اساس میزان تحصیلات آن ها در نظر گرفته شده است .
مقدار جریمه ای که مشمولین باید بر اساس تحصیلات  خود و آخرین مدرک تحصیلی پرداخت کنند .
مشمولین زیر دیپلم : ۱۰ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک دیپلم : ۱۵ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک فوق دیپلم : ۲۰ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک لیسانس : ۲۵ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک فوق لیسانس : ۳۰ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک دکتری غیر پزشکی : ۳۵ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک دکتری پزشکی : ۴۰ میلیون تومان .
پزشکان متخصص و مشمولین با مدارک بالاتر : ۵۰ میلیون تومان
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
نکته مهم
( سازمان نظام وظیفه عمومی برای معافیت های پزشکی در ماده قانون ۳۹ این نوع معافیت ها مشمولین را در ۴ گروه تقسیم بندی کرده است  که بر اساس آن مشمولین می توانند از معافیت دائم ، معافیت موقت و معافیت از خدمات رزمی استفاده کنند )
افرادی که سلامت جسمی و روحی ندارند . یعنی به خاطر بیماری های جسمی یا روحی و روانی که در فهرست بیماری ها نام آن ها و میزان حاد بودن آن ذکر شده است می توانند از خدمت سربازی به طور کامل معاف شوند .
افرادی که از سلامت کامل بدنی و روجی برخوردارند و قادرند ۲۱ ماه خدمت ضرورت را به خوبی بگذرانند . به این افراد هیچ گونه معافیتی تعلق نخواهد گرفت . مگر آن که به خاطر تحصیلات یا ایثارگری و دلایل دیگر از کسری خدمت بهره مند شوند .
آن دسته از مشمولینی که دارای بیماری و نقص عضو شده و نمی توانند خدمات رزمی مانند رژه رفتن ، اردوهای نظامی رفتن ، تیراندازی کردن و بسیاری از کارهای نظامی دیگر را انجام دهند . این افراد بر اساس رای نهایی شورای پزشکی در کمیسیون سازمان نظام وظیفه عمومی معافت از خدمات رزمی را دریافت خواهند کرد .
این گروه از مشمولین به دلیل عدم رشد و بیماری به طور موقت از خدمت ضرورت معاف خواهند شد . به طور مثال کسانی که اعتیاد دارند یا تحت عمل جراحی قرار می گیرند در این گروه از معافیت های موقت قرار می گیرند .
  خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چگونه است؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۵:۰۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی زیر مجموعه وزارت کشور به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان گیلان تاسیس شده و در در رشت – خیابان معلم-حسین آباد- کوچه ۱۶ متری شهید تنها وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سرزمین میرزای جنگلی
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای خدمات مشترکین صنعت آب و برق
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزشهای شهروندی
کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تالش ۱ ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برهان نیروی شمال ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان نیز ۱۲۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز آموزش علوم و صنایع شیلاتی میرزا کوچک خان رشت
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
دانشگاه علمی کاربری سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان در استان گیلان و در رشت – خیابان معلم-حسین آباد- کوچه ۱۶ متری شهید تنها واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۳-۳۳۲۳۶۹۷۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی گیلان (رشت)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداریهای استان گیلان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۱:۱۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ثبت نام کنند.
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان گیلان تاسیس شده و در در رشت – بلوار شهید انصاری-خیابان مهارت-روبروی آموزشکده سما-جنب مرکزشهید باهنر وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان گیلان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی متالورژی – ریخته گری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گیلان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان گیلان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت در استان گیلان و در رشت – بلوار شهید انصاری-خیابان مهارت-روبروی آموزشکده سما-جنب مرکزشهید باهنر واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۳-۳۳۷۲۹۴۷۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۷:۴۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان گیلان تاسیس شده و در در فومن – خ مهارت-کیلومتر ۸ جاده گشت-فومن وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ورودی مهر ماه
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی برق – تعمیر و نگهداری ماشینهای الکتریکی
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گیلان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان گیلان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای فومن در استان گیلان و در فومن – خ مهارت-کیلومتر ۸ جاده گشت-فومن واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۳-۳۴۵۲۳۳۵۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لنگرود
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای فومن ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۲۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان گیلان تاسیس شده و در رضوانشهر – کیلومتر ۳۵ انزلی تالش وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان گیلان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ورودی مهر ماه
کاردانی فنی منابع طبیعی – جنگلداری
کاردانی فنی صنایع خمیر و کاغذ
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی البرز فاراب عمارلو ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای فومن ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا نیز ۱۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
دانشگاه علمی کاربری صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا در استان گیلان و در رضوانشهر – کیلومتر ۳۵ انزلی تالش واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۳-۴۴۶۰۹۰۴۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان گیلان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع چوب و کاغذ ایران ـ چوکا
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۲۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
بیماری هایی که معافیت سربازی دارند یکی از پیچیده ترین قوانینی است که توسط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تصویب شده است . در واقع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند به قدری گسترده است که مشمولین باید برای جمع آوری اطلاعات در مورد آن ها مطالعه ی بسیاری انجام داده و مشاوره های زیادی را از مشاورین متخصص بگیرند . اما اگر چه بیماری هایی که معافیت سربازی دارند بسیار زیاد هستند و گاهی به نظر پیچیده می آیند . اما باید بگوییم که معافیت پزشکی یکی از آسان ترین روش ها برای گرفتن معافیت است و مشاوره نظام وظیفه با این کار موافق است.
انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند ؟
در سال های جاری بالاترین درصد معافیت به  بیماری هایی که معافیت سربازی دارند تعلق می گیرد . چرا که مشمولین با گرفتن مشاوره ای درست می توانند شرایط  بیماری هایی که معافیت سربازی دارند را برای خود ایجاد کرده و به راحتی کارت پایان خدمت خود را بگیرند . البته ناگفته نماند که سازمان نظام وظیفه ی عمومی ناجا شرایط معافیت زیادی را به مشمولین ارائه داده است . هرساله درصد زیادی از مشمولان خدمت وظیفه به جای اینکه مراحل اعزام به خدمت خود را انجام دهند ، مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی را می گذرانند .
انواع معافیت های ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه ی عمومی ناجا به مشمولین خدمت وظیفه  :
معافیت کفالت پدر یا مادر
معافیت پزشکی
معافیت ممدجویان
معافیت ایثارگران
معافیت تک فرزندی
معافیت بنیاد ملی نخبگان
معافیت بخشودگی سنی
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی
 انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند
انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند می توانند به مشمولین کمک کنند تا راحت تر مراحل معافیت را طی کنند . پس انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند را با هم مرور می کنیم .
فهرست انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند که در ماده ۲ از قوانین معافیت پزشکی آمده است :
بیماری های قلبی و عروقی : بیماری های قلبی مادرزادی ، هر نوع بیماری عروق کرونر
بیماری های گوش و حلق و بینی : کرو لال بودن ، مشکلان شنوایی .
بیماری های فک و دهان و دندان : ناهنجاریهای زبانی مانند  آتروفی و آنکیلوگلوسی ، هم چنین ناهنجاری های استخوانی فک و صورت که باعث اختلال در جویدن خواهد شد .
بیماری های استخوانی : انحرافات ستون فقرات مادرزادی ، تومورهای خوش خیم استخوانی .
بیماری های عفونی : بیماری هایی مانند هپاتیت ، سل ، جزام .
بیماری های دستگاه گوارش و جراحی های عمومی : دیورتیکولهای مری ،معده ، اثنی عشر  و انواع زخم دستگاه گوارش .
بیماری های روماتولوژی : آرتریت های عفونی مزمن ، آرتریت های التهابی .
بیماری های عمومی : به بیماری ها و مشکلات کوتاهی قد یا چاقی مفرط مربوط می شود .
بیماری های اعصاب و روان : اختلالات خلقی ، اختلال وسواس و اختلال پانیک .
بیماری های چشم و مشکلات بینایی : ضعف چشم و دروبینی و نزدیک بینی .
بیماری های ریوی و قفسه صدری : تغییر شکلهای مادرزادی قفسه سینه ، شکستگی دنده ها و انواع پلورزیها .
بیماری های غدد مترشحه :غدد تیروئید ، پاراتیروئید ،بیماری های عدد هیپوفیز .
بیماری های جراحی مغز و اعصاب : تومورهای استخوانی خوش خیم ستون فقرات و انواع شکستگی های مهره ها در این فهرست بیماری ها قرار می گیرند .
بیماری های داخلی مغز و اعصاب : اختلالات سلولهای عصبی و مولتیپل اسکلروزیس جزو بیماری های داخلی مغز و اعصاب به حساب می آیند .
بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی : بیماری های واریکوسل ، تک بیضه ای و مشکلات دیگر مرتبط با دستگاه ادراری و تناسلی می باشند .
بیماری های پوستی : اگزماهای شدید ، عفونت های پوستی .
بیماری های خون و آنکولوژی : کم خونی های مگالوبلاستیک ، کم خونی های حاد مادرزادی .
مشمولین باید در نظر داشته باشند علاوه بر بدست آوردن اطلاعات درباره ی لیست انواع بیماری هایی که معافیت خدمت سربازی دارند ، مشمولین باید مراحلی را نیز برای گرفتن معافیت پزشکی طی کنند . اولین قدم مهمی که مشمولین می توانند پس از شناخت انواع بیماری های معافیت خدمت سربازی  انجام دهند این است که مدارک پزشکی مستندی برای خود جمع آوری کنند . در واقع مدارک پزشکی کامل به آن ها کمک خواهد کرد تا مراحل معافیت پزشکی خود را سریع تر انجام دهند .
بیشتر بخوانید: مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی
بیماری هایی که باعث معافیت سربازی میشوند به طور کامل و جامع در اختیار مشمولین قرار گرفت . در اینجا علاوه بر لیست بیماری هایی که باعث معافیت سربازی میشوند . ما قصد داریم لیستی از مدارک لازم و مورد نیاز برای گرفتن معافیت پزشکی را در اختیار مشمولین بگذاریم .
عکس پرسنلی ۳*۴ یک قطعه رنگی با زمینه ی سفید
شناسنامه و کپی از صفحات آن
کارت ملی و کپی از آن
اصل مدرک تحصیلی با کپی از آن
افتتاح حساب در بانک مورد نظر سازمان مربوطه
برگه واکسیناسیون (فرم شماره ۵ )
برگه معاینه اولیه ( فرم شماره ۲ )
برگه وضعیت مشمول ( فرم شماره ۱ )
مدارک پزشکی
مشمول باید نوع بیماری خود را در میان بیماری هایی که باعث معافیت سربازی میشوند پیدا می کند .سپس باید به همراه مدارک گفته شده در بالا برای گرفتن معافیت به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی یا پلیس + ۱۰ تحویل دهد .
شرایط بیماری هایی که معافیت سربازی دارند
شرایط بیماری هایی که معافیت سربازی دارند طوری است که بر اساس میزان تحصیلات افراد می تواند معافیت های مختلفی را به دنبال داشته باشد . انواع معافیت هایی که شرایط بیماری هایی که معافیت سربازی دارند به آن ها تعلق می گیرد شامل :
معافیت موقت
معافیت دائم
معافیت از خدمات رزمی
شرایط بیماری هایی که معافیت سربازی دارند در مقاله های این سایت به طور کامل آورده شده است . مشمولین پس از آماده کردن مدارک مراحل زیر را طی خواهند کرد :
فرد در مرحله اول فرم های مورد نیاز را پر کرده و مدارک لازم را آماده خواهد کرد .
سپس باید به نزدیک ترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کرده و درخواست معافیت پزشکی خود را ثبت کند .
سپس برگه ی معرفی نامه به بیمارستان را دریافت خواهد کرد . برای معاینات تخصصی باید به بیمارستان مربوطه مراجعه کند .
پس از معاینات ، مشمولین به کمیسیون اصلی دعوت شده که قرار است رای نهایی صادر شود .
در کمیسیون ، شورای پزشکی رای نهایی را صادر می کند .
سپس مشمول می تواند معافیت پزشکی گرفته و کارت معافیت خود را دریافت کند .
بیشتر بخوانید:  راه های معافیت پزشکی خدمت سربازی
شرایط پزشکی بیماری هایی که معافیت سربازی دارند
شرایط پزشکی بیماری هایی که معافیت سربازی دارند برای کسانی که مدرک دیپلم دارند بهتر خواهد بود . زیرا شرایط پزشکی بیماری هایی که معافیت سربازی دارند  با داشتن مدرک لیسانس یا مدارک تحصیلی بالاتر سخت تر خواهد بود .
اگر بخواهیم به طور دقیق تری راجع به بیماری هایی که معافیت خدمت سربازی دارند صحبت کنیم باید بگوییم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا لیستی از بیماری های معافیت سربازی  را در قوانین خود نام برده اند و برای هر کدام از آن ها ماده قانون هایی تصویب شده است . در اینجا نیز مرکز مشاوره آویژه بیماری هایی که معافیت های سربازی دارند را برای مشمولین در لیست کاملی با مثال توضبح داده است . در ادامه لیست بیماری هاو امراضی که معافیت سربازی دارند برای علاقه مندان ذکر کرده ایم . اما قبل از آن مشمولینی که قصد دارند از معافیت پزشکی استفاده کنند در نظر داشته باشند که افراد از نظر سلامت جسمی و روحی در چهار گروه قرار گرفته و بر اساس این گروه بندی به افراد انواع معافیت های پزشکی داده خواهد شد :
افراد سالم که باید به خدمت سربازی رفته و به طور کامل خدمت دوره ی ضرورت را بگذرانند .
افراد بیمار یا دارای نقص عضو که قادر به انجام خدمت دوره ی ضرورت نبوده و معاف دائم خواهند شد .
افرادی که بر اثر عدم رشد و بیماری معافیت موقت گرفته و بلافاصله پس از بهبود باید مراحل اعزام به خدمت را پشت سر بگذارند .
افرادی که مشکل و نقص عضو داشته و باید از انجام خدمات رزمی معاف شوند .
مشمولین می توانند برای کسب اطلاعات و راهنمایی های دقیق تر در زمینه مشاوره نظام وظیفه و مشاوره معافیت خدمت سربازی با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند .
  خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند ؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه انواع بیماری هایی که معافیت سربازی دارند ؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۶:۰۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)