مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در بابلسر – بلوار پاسداران میدان معلم وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی شیلات – حفاظت از ذخایر و منابع آبزیان
کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان گرمآبی
کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی
کاردانی فنی دامپروری – پرورش زنبور عسل
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
کاردانی حرفهای ترویج کشاورزی – توسعه روستایی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شرفدار کلای ساری ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان
مهندسی فناوری دامپروری – تولید و فراوری محصولات زنبور عسل
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) نیز ۱۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) در استان مازندران و در بابلسر – بلوار پاسداران میدان معلم واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۵۲۷۴۰۹۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
۱فرزندان دیپلمه کشاورزان و روستاییان دارای زمین کشاورزی و فارغالتحصیلان دورههای متوسطه کاردانش و فنی و حرفهای کشاورزی با تایید شورای اسلامی روستا و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت میتوانند در سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و میبایست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل در یکی از واحدهای تولیدی مشغول بهکار گردند. -۲مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات استان مازندران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۸:۴۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در سلمانشهر – سلمانشهر کیلومتر ۲۰ جاده چالوس به تنکابن وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد ۱۹ قائم شهر
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی گیاهپزشکی
کاردانی فنی دامپروری – پرورش زنبور عسل
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
مهندسی فناوری باغبانی – گل و گیاهان زینتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) نیز ۱۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) در استان مازندران و در سلمانشهر – سلمانشهر کیلومتر ۲۰ جاده چالوس به تنکابن واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۵۴۶۱۲۱۵۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
فرزندان دیپلمه کشاورزان و روستاییان دارای زمین کشاورزی و فارغالتحصیلان دورههای متوسطه کاردانش و فنی و حرفهای کشاورزی با تایید شورای اسلامی روستا و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت میتوانند در سهمیه شاغل پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و میبایست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل در یکی از واحدهای تولیدی مشغول بهکار گردند
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (تنکابن)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۵۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ثبت نام کنند.
بیشتر بخوانید: کارت معافیت کفالت چند روزه صادر میشود؟
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان لرستان تاسیس شده و در در کوهدشت – میدان معلم- سد ساحلی-روبروی ساختمان دیجیتال مخابرات وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چیست؟
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای خبرنگاری
کاردانی حرفهای حقوق – نگارش حقوقی
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
کاردانی حرفهای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نورآباد ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
کاردانی حرفهای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای گرافیک – پوستر و نشانه
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
کارشناسی حرفهای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دورود ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بروجرد ۱
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان در استان لرستان و در کوهدشت – میدان معلم- سد ساحلی-روبروی ساختمان دیجیتال مخابرات واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۳۲۶۲۶۰۴۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
۱- به دانشجویان برتر اول تا سوم هر رشته به ترتیب اولویت در هر نیمسال تحصیلی %۲پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.، %۱۵ و %۱پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. تخفیف از کل شهریه مرکز داده میشود. ۲- به دانشجویانی که از یک خانواده ۲ نفر یا بیشتر در مرکز مشغول به تحصیل هستند به هر نفر در هر نیمسال تحصیلی %۱پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.تخفیف شهریه از سوی مرکز داده میشود. ۳- به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در هر نیمسال تحصیلی %۱پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. تخفیف شهریه از سوی مرکز اعطا میگردد
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی الشتر ۱
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۶:۱۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد توسط مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی زیر مجموعه وزارت کشور به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان لرستان تاسیس شده و در در بروجرد – انتهای بلوار بهشت- جنب ورزشگاه ذوالفقار وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الشتر ۱
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شهرداری بروجرد با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی مهر ماه
کاردانی فنی ممیزی انرژی – ساختمان
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی معماری – معماری روستایی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی عمران – سازههای پیشساخته
کاردانی فنی عمران – حمل و نقل شهری
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی حرفهای مدیریت – سرپرستی مجتمعهای تجاری
کاردانی حرفهای امداد و نجات شهری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری عمران – حمل و نقل شهری
مهندسی فناوری اطلاعات – خدمات رایانهای در شهرداری
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط بیرونی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی نورآباد ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بروجرد
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری بروجرد شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد نیز ۱۲۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دورود
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری بروجرد
دانشگاه علمی کاربری شهرداری بروجرد در استان لرستان و در بروجرد – انتهای بلوار بهشت- جنب ورزشگاه ذوالفقار واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۲۳۰۷۰۰۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری بروجرد
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بروجرد ۱
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شهرداری بروجرد ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری بروجرد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۰:۰۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد توسط مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی زیر مجموعه وزارت کشور به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان لرستان تاسیس شده و در در خرم آباد – بلوار شورا- ساختمان شهرداری وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الیگودرز ۱
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شهرداری خرم آباد با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ورودی مهر ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی عمران – نقشهبرداری مسیر
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی حرفهای اطفای حریق شهری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی استانداری لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی عمران – نقشهبرداری مسیر
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی حرفهای تربیت مربی آموزشهای شهروندی
کاردانی حرفهای امداد و نجات شهری
کاردانی حرفهای اطفای حریق شهری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده
مهندسی فناوری عمران – نقشهبرداری
مهندسی فناوری عمران – ساختمانسازی
مهندسی فناوری اطلاعات – خدمات رایانهای در شهرداری
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط بیرونی
کارشناسی حرفهای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده
مهندسی فناوری عمران – نقشهبرداری
مهندسی فناوری عمران – ساختمانسازی
کارشناسی حرفهای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری خرم آباد شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد نیز ۱۲۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی کوهدشت ۱
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
دانشگاه علمی کاربری شهرداری خرم آباد در استان لرستان و در خرم آباد – بلوار شورا- ساختمان شهرداری واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۳۳۳۳۳۱۰۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بروجرد ۲
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شهرداری خرم آباد ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۸:۵۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ثبت نام کنند.
بیشتر بخوانید: نحوه و شرایط معافیت کفالت مادر
دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران توسط جامعه اسلامی کارگران زیر مجموعه جامعه اسلامی کارگران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در ساری – کیلومتر ۳جاده خزر آباد- روبروی هتل نارنج- کوچه جنب معاینه فنی حدادیان وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ورودی مهر ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفهای مدیریت – بهرهوری واحدهای صنفی
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفهای بازاریابی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث
کارشناسی حرفهای مدیریت عملیات امداد و نجات
کارشناسی حرفهای مدیریت بحران در اماکن
کارشناسی حرفهای مدیریت امداد سوانح طبیعی
مهندسی فناوری عمران – ساختمانسازی
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران نیز ۲۱۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی نورآباد
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
دانشگاه علمی کاربری جامعه اسلامی کارگران استان مازندران در استان مازندران و در ساری – کیلومتر ۳جاده خزر آباد- روبروی هتل نارنج- کوچه جنب معاینه فنی حدادیان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۳۰۳۳۵۹۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
به ۳نفر اول دانشجویان ممتاز هر رشته با کسب معدل حداقل ۱۷در هر نیمسال تحصیلی و دارندگان مقامهای پژوهشی، ورزشی و فرهنگی به ترتیب %۱۵ ، %۲پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.و %۱پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. از شهریه ثابت تخفیف تعلق میگیرد
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دورود
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۰۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی هلال ایران زیر مجموعه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در ساری – بلوار امام رضا (ع) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای مشارکتهای مردمی
کاردانی حرفهای خدمات سلامت – دارویاری
کاردانی حرفهای امداد سوانح
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خرم آباد ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای مشارکتهای مردمی
کاردانی حرفهای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی
کاردانی حرفهای امداد سوانح
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث
کارشناسی حرفهای مدیریت عملیات امداد و نجات
کارشناسی حرفهای مدیریت بحران در اماکن
کارشناسی حرفهای مدیریت امداد سوانح طبیعی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی استانداری لرستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث
کارشناسی حرفهای مدیریت عملیات امداد و نجات
کارشناسی حرفهای مدیریت بحران در اماکن
کارشناسی حرفهای مدیریت امداد سوانح طبیعی
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران نیز ۱۲۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
دانشگاه علمی کاربری هلال احمر استان مازندران در استان مازندران و در ساری – بلوار امام رضا (ع) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۳۲۷۳۶۳۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی کوهدشت ۱
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به هلال احمر استان مازندران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۵:۳۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در بابل – میدان کارگر- ابتدای خیابان استقلال- جنب بانک صادرات- پلاک ۷۴۷ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دورود
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرمافزار – برنامهسازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
کاردانی فنی شبکههای کامپیوتری
کاردانی فنی بازیسازی رایانهای
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
کاردانی فنی شبکههای کامپیوتری
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری شبکههای کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات – برنامهنویسی تحت وب
مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بروجرد ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل نیز ۲۱۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی بابل در استان مازندران و در بابل – میدان کارگر- ابتدای خیابان استقلال- جنب بانک صادرات- پلاک ۷۴۷ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۲۲۰۶۳۳۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی نورآباد
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی بابل ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۱۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در بابلسر – کمربندی غربی- کیلومتر ۳ غربی- موسسه آموزشی فرا گردش گستر بابلسر )میزبان( وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای هتلداری
کاردانی حرفهای مدیریت – امور تشریفات
کاردانی حرفهای قنادی
کاردانی حرفهای آشپزی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد ۱۹ قائم شهر ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت هتلداری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) نیز ۱۷۷ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری خرم آباد
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
دانشگاه علمی کاربری شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) در استان مازندران و در بابلسر – کمربندی غربی- کیلومتر ۳ غربی- موسسه آموزشی فرا گردش گستر بابلسر )میزبان( واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۵۲۸۹۹۲۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی استانداری لرستان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۱:۰۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در کلاردشت – نرسیده به نیروگاه وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ لرستان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی گلدشت کلاردشت با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای هتلداری
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
کاردانی حرفهای گردشگری
کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای هتلداری
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای گردشگری
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت هتلداری
کارشناسی حرفهای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفهای مترجمی همزمان انگلیسی
کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت هتلداری
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی گلدشت کلاردشت شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت نیز ۱۷۷ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
دانشگاه علمی کاربری گلدشت کلاردشت در استان مازندران و در کلاردشت – نرسیده به نیروگاه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۵۲۶۳۲۴۸۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری بروجرد
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی گلدشت کلاردشت مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به گلدشت کلاردشت ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۱۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)