مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – خیابان نجات الهی- بالاتر از چهارراه طالقانی-فرعی دوم-پلاک ۶ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
کاردانی حرفه ای هتلداری
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
کاردانی حرفه ای آشپزی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای هتلداری
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی حرفه ای آشپزی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودی بهمن ماه
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۴ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران در استان تهران و در تهران – خیابان نجات الهی- بالاتر از چهارراه طالقانی-فرعی دوم-پلاک ۶ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۴۰۴۱۰۰۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
کلاسهای دانشجویان شاغل در روزهای پنجشنبه و جمعه و در ایام دیگر بعدازظهرها از ساعت ۱۵ به بعد برگزار میشود.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۱۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – فلکه دوم صادقیه- خیابان آیت ا… کاشانی – خیابان بهنام – نبش کوچه ۱۶ – پلاک ۵ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات
رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کردانی حرفه ای مترجمی زبان فرانسوی – آثار دیداری و شنیداری
کردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
کاردانی حرفه ای طراحی لباس
کاردانی حرفه ای طراحی کیف و کفش
کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران ورودی بهمن ماه
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران در استان تهران و در تهران – فلکه دوم صادقیه- خیابان آیت ا… کاشانی – خیابان بهنام – نبش کوچه ۱۶ – پلاک ۵ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۴۴۰۴۷۷۷۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۴ تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۴۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
اخذ مجوز مهد کودک
اخذ مجوز مهد کودک شامل چندین مرحله ی مختلف میباشد که متقاضیان میبایست تمام این مراحل را طی نمایند . با توجه به اینکه مهد کودک محلی برای رشد فکری و روانی و همچنین محلی برای ارتقا مهارت های اجتماعی کودکان میباشد قوانین و مقررات بسیارو گاه سختی برای اخذ مجوز مهد کودک تنظیم شده است تا این مهم در بهترین شرایط و تحت نظر اصلح ترین افراد به وقوع بپیوندد . بسیاری افراد با انگیزه های متفاوت ؛ اعم از ایجاد در آمد و یا علاقه شخصی به این حوزه ، اقدام به تاسیس و اخذ مجوز مهدکودک مینمایند . متقاضیان تاسیس مهد کودک  ممکن است در این مسیر با سوالاتی همچون مدرک تحصیلی مورد نیاز ، تعداد پرسنل ، سرمایه ی لازم برای تاسیس مهد کودک ، انواع مهد کودک و بسیاری سوالات دیگر مواجه شوند برای این منظور دریافت مشاوره از مشاوران ما میتواند کارساز باشد .
در ادامه ی این متن سعی میکنیم به مراحل مختلف اخذ مجوز مهد کودک و پاسخ بسیاری از سوالات مرتبط با این موضوع بپردازیم .
شرایط اخذ مجوز مهد کودک
شرایط اخذ مجوز مهد کودک برای موسس و مسئول فنی مهد کودک و همچنین مربیان شامل یکسری شرایط عمومی و تعدادی شرایط اختصاصی میباشد . از جمله شرایط اخذ مجوز مهد کودک که تحت عنوان شرایط عمومی بیان میشوند میتوان به مواردی همچون تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء پیشینه ی کیفری ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، داشتن تاییدیه صلاحیت فردی ، داشتن مدرک پایان خدمت برای آقایان ، برخورداری از سلامت جسم و روان و اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی کشور اشاره کرد . از دیگر شرایط اخذ مجوز مهد کودک داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر برای موسس و مسئول فنی مهد کودک میباشد . در صورت نداشتن مدرک کارشناسی متقاصیان با مدرک کاردانی میتوانند برای اخذ مجوز روستا مهدها اقدام نمایند .
ذکر این نکته الزامی است که موسس و مسئول فنی مهدکودک علاوه بر مفاد مربوط به شرایط عمومی باید دوره های آموزشی مربوطه را نیز بگذراند . یکی از مهمترین شرایط اخذ مجوز مهد کودک این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا باشد باید مسئول فنی که به سازمان بهزیستی معرفی میکنند ، خانم باشد . همچنین مدرک تحصیلی مسئول فنی مهد کودک باید کارشناسی یکی از رشته های زیر باشد : مدرک کارشناسی رشته ی پیش دبستانی ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی ، مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی و کودکیاری ، علوم قرآنی و الهیات . یا داشتن صد ساعت کارورزی در مهد کودک ها برای اخذ مجوز مهد کودک الزامی میباشد .
مراحل اخذ مجوز مهد کودک
مراحل اخذ مجوز مهد کودک برای کلیه ی متقاضیانی که تمایل به فعالیت در این حوزه دارند از سوی سازمان ها و نهاد های مربوطه از جمله بهزیستی مطرح میشود . اولین مرحله کسب اطلاعات درباره مهدکودک و انواع مختلف آن میباشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک  پس از آنکه نوع مهد کودک خود را تعیین نمودند هر کدام از پرسنل مثلا موسس و مسئول فنی مهد کودک باید آموزش های لازم و مرتبط با ردیف شعلی خود را کسب نمایند . و پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک معتبر دریافت نمایند . از مهمترین مراحل اخذ مجوز مهد کودک دریافت موافقت نامه ی اصولی میباشد . این موافقت نامه در واقع مراحلی را پیش روی متقاضیان قرار داده که باید در طول یکسال طی شود . از جمله ی این مراحل میتوان به تهیه ی ساختمان مهد کودک ، آماده کردن پرسنل و دریافت مجوزهای لازم اشاره کرد .
نکته ی بسیار مهم این است که متقاضیان میتوانند بعد از پایان مهلت یک ساله این موافقت نامه را به مدت شش ماه و تنها برای یک بار تمدید نمایند . بعد از اخذ موافقت نامه باید به برآورد هزینه ها و تهیه ی امکانات مورد نیاز مهد کودک پرداخته شود . این امکانات شامل وسایل بازی ، لوازم آموزشی و … میباشد . آخرین مرحله از مراحل اخذ مجوز مهد کودک پس از به انجام رساندن همه ی موارد مندرج در موافقت نامه اخذ پروانه ی فعالیت میباشد . این پروانه اجازه ی فعالیت به مدت سه سال را به متقاضیان میدهد .
چگونگی اخذ مجوز مهد کودک
چگونگی اخذ مجوز مهد کودک  یکی از سوال های فراوانی است که ذهن علاقه مندان به تاسیس مهد کودک را درگیر میکند . برای این کار متقاضیان باید در زمان اعلام شده به سازمان بهزیستی استان خود مراجعه نمایند . متخصصان این حوزه طبق مراحل گفته شده درپاراگراف قبل متقاضیان را برای چگونگی اخذ مجوز مهد کودک راهنمایی میکنند . پس از دریافت پروانه های فعالیت و  موافقت نامه ی اصولی زمان آن فرا میرسد که متقاضی امکانات و لوازم لازم را بر اساس نوع مهد کودکی که در نظر داشته ، فراهم کند . ذکر این نکته الزامی است که انواع مختلف مهد کودک شامل مهد کودک قرآنی ، مهد کودک دو زبانه ، آدینه مهد ، روستا مهد و … میباشد . که هر یک از این مهد کودک ها نیازمند امکانات و تجهیزات خاص خود میباشند که موسس باید در نظر بگیرد .
در نهایت با پشت سر گذاشتن تمام این مراحل مجوز فعالیت برای متقاضی صادر میشود .باید به این نکته توجه کرد که این مجوز تنها برای زمان سه سال صادر میگردد و پس از آن متقاضی باید نسبت به تمدید مجوز اقدام شود . مرحله نهایی برای کسب در آمد  ، به دست آوردن اعتماد والدین برای سپردن فرزندانشان به مهد کودک میباشد . با توجه به اینکه بخش عمده ی شخصیت و مهارت های کودکان در این محیط شکل میگیرد لذا باید با به کارگیری بهترین متد روانشناسی ، بازیهای فکری و به طور کلی بازی ها و آموزش های استاندارد در شکوفا شدن استعداد و توانایی های کودکان کوشید . این امر به خودی خود باعث جلب اعتماد والدین و بالا رفتن رتبه ی مهد کودک میشود که در نهایت با سود دهی بیشتری برای موسس همراه خواهد بود .
نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک
نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شامل مواردی ازجمله داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای مربیان ، موسس و مسئول فنی مهد کودک میباشد . هر یک از پرسنل باید مطابق با قوانین مدرک و سابقه کار مرتبط داشته باشند . یکی از نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شرایط سنی کارکنان میباشد که اغلب باید بین سن بیست تا شصت سال باشد . شای مهم ترین مسئله ای که هر موسس مهد کودک باید در نظر بگیرد این است که ابتدا باید به شناختی از روحیات و خصوصیات شخصی خود برسد . چرا که تاسیس مهد کودک نیز مانند هر کار دیگر سختی ها و مشکلات خود را دارد اگر فردی با علاقه به این عرصه وارد نشود در آینده دلسرد خواهد شد . بنابراین به متقاضیان توصیه میشود در ابتدا از مشقات این حرفه اطلاعات کامل داشته باشند و با علاقه و پشتکار برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند .
سوالات متداول
شرایط گرفتن مجوز مهد کودک چیست ؟
عدم سو پیشینه ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده ی کشور از مهم ترین شرایط گرفتن مجوز مهد کودک میباشد .
صدور مجوز مهد کودک چگونه است ؟
صدور مجوز مهد کودک در چند مرحله صورت میگیرد . که شامل دریافت گواهی داشتن سابقه مرتبط ، اخذ موافقت نامه ی اصولی به مدت یکسال ، عملی کردن مفاد موافقت نامه در طول یک سال و در نهایت اخذ مجوز مهد کودک .
چگونگی تاسیس مهد کودک ؟
متقاضیان برای تاسیس مهد کودک باید با داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به دریافت گواهی نامه موقت اقدام نمایند و با عملی کردن مفاد این گواهی نامه اقدام به تاسیس مهد کودک نمایند .
  برای مشاوره در زمینه اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۱:۵۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

اخذ وام برای تاسیس مهد کودک چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
اخذ وام برای تاسیس مهد کودک
اخذ وام برای تاسیس مهد کودک یکی از راه های کمک کننده برای تامین بودجه و هزینه ی لازم برای تاسیس مهد کودک میباشد . برای راه اندازی هر کاری اولین و مهم ترین مسئله منابع مالی و برآورد هزینه ها میباشد . گاهی ممکن است متقاضی تمام مراحل مربوط به اخذ موافقت نامه را پشت سر بگذارد اما نتواند از پس هزینه ها ی لازم برای تجهیز مهد کودک برآید . در این مرحله وام ها ی اشتغال زایی به منظور افزایش فرصت ها ی شغلی و کمک به چرخ اقتصاد کشور در اختیار متقاضیان قرار میگیرد . از جمله سازمان هایی که تسهیلاتی تحت عنوان وام اشتغال زایی را برای متقاضیان ارائه میدهند میتوان به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و برخی از بانک ها اشاره کرد . که علاقه مندان میتوانند به منظور اخذ وام برای تاسیس مهد کودک از این تسهیلات کمک بگیرند .
اخذ وام برای تاسیس مهد کودک از هر سازمان و ارگانی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد . با توجه به اینکه ساماندهی و مدیریت مهد کودک ها زیر نظر سازمان بهزیستی میباشد لذا موقعیت لازم اخذ وام برای تاسیس مهد کودک از این سازمان برای مدد جویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و همچنین موسسین مهد های کودک فراهم شده است . درباره ی اخذ وام برای تاسیس مهد کودک سوالات بسیار زیادی از جمله میزان و درصد سود این وام ها ، سقف هر وام و شرایط و قوانین مربوط به دریافت وام مطرح میشود . به منظور دست یافتن به پاسخ سوالاتتان درباره ی اخذ وام برای تاسیس مهد کودک و همچنین اطلاع از مراحل و شرایط دریافت وام شما را به مطالعه ی ادامه ی این مطلب دعوت میکنیم .
شرایط اخذ وام برای تاسیس مهد کودک
شرایط اخذ وام برای تاسیس مهد کودک همانند شرایط سایر وام های اشتغالزایی میباشد . به طور کلی داشتن شرایط عمومی اخذ وام ، برای دریافت وام تاسیس مهد کودک الزامی میباشد . به عنوان مثال  یکی از مهم ترین شرایط اخذ وام برای تاسیس مهد کودک میتوان به نداشتن هیچگونه چک برگشتی و همچنین نداشتن وام های معوق قبلی اشاره کرد . چنانچه متقاضی دریافت وام از طریق یکی از ارگان های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی برای دریافت وام اشتغالزایی اقدام کند ، لذا یکی از شرایط اخذ وام داشتن معرفی نامه از سوی این سازمان ها میباشد . از دیگر شرایط اخذ وام برای تاسیس مهد کودک ارائه ی مجوز تاسیس مهد کودک به بانک ها میباشد درواقع متقاضی تاسیس مهد کودک بعد از دریافت مجوز های لازم برای فعالیت ، باید به بانک ها مراجعه کند .
از دیگر شرایط اخذ وام برای تاسیس مهد کودک میتوان به این نکته اشاره کرد که موسس مهد کودک باید سرپرست خانوار باشد و یا ثابت شود که هزینه های زندگی را برعهده دارد . در غیر این صورت وام تاسیس مهد کودک به فرد تعلق نمیگیرد . اما یکی از مهترین شرایط برای اخذ هر وامی معرفی فرد یا افرادی به عنوان ضامن به بانک میباشد که وام تاسیس مهد کودک نیز از این امر مستثنی نمیباشد و معرفی ضامن معتبر امر لازم و ضروری برای دریافت وام تاسیس مهد کودک میباشد .
مراحل اخذ وام برای تاسیس مهد کودک
مراحل اخذ وام برای تاسیس مهد کودک شامل مواردی میباشد که متقاضی باید تمام این مراحل را طی کند . با توجه به اینکه متقاضی از سوی سازمان بهزیستی و یا کمیته امداد به بانک معرفی شود مدارک موردنیاز برای دریافت وام اندکی متفاوت میباشد . با توجه به اینکه سازمان بهزیستی برای مددجویان خود وام اشتغالزایی در نظر میگیرد ، آن دسته از مددجویان که قصد تاسیس مهد کودک دارند میتوانند با در دست داشتن معرفی نامه ی سازمان بهزیستی برای اخذ وام تاسیس مهد کودک به بانک ها مراجعه نمایند . اگر متقاضی جز مددجویان سازمان بهزیستی نباشد برای اخذ وام باید مستقیما به بانک ها مراجعه نماید . یکی دیگر از مراحل اخذ وام برای تاسیس مهد کودک ارائه ی مجوز و پروانه ی فعالیت به بانک میباشد . بانک بعد از بررسی مجوز و پروانه ی فعالیت ، درخواست وام داوطلبان را ثبت مینماید .
البته باید تاکید کرد که از دیگر مراحل اخذ وام برای تاسیس مهد کودک تعیین سقف وام مورد نیاز از سوی متقاضی میباشد . که در این مرحله با توجه به نیاز مالی و میزان هزینه ها یاید اقدام به تعیین سقف وام کرد . همچنین مانند تمام وام های دیگر متقاضی باید فرد یا افرادی را به عنوان ضامن به بانک معرفی کند .  سپس با انجام بررسی های نهایی موافقت و یا عدم موافقت با وام تاسیس مهد کودک به متقاضیان اعلام میگردد .
چگونگی اخذ وام برای تاسیس مهد کودک
چگونگی اخذ وام برای تاسیس مهد کودک یکی از سوالاتی میباشد که برای علاقه مندان به تاسیس مهد کودک ایجاد میشود . همانطور که میدانید بانک ها و موسسات مختلف تسهیلات و وام های ویژه ای برای اشتغالزایی و کمک به چرخه ی تولید و اقتصاد کشور دارند .  حال فردی که قصد تاسیس مهد کودک و اخذ وام برای این کار را دارد باید براساس آیین نامه ها و قوانینی که از سوی بانک ها اعلام میشود گام بردارد . با توجه به نکاتی که در مورد مراحل اخذ وام گفته شد میتوان به این نکته پی برد که پیش از هر کاری داشتن شرایط لازم برای اخذ مجوز فعالیت مهد کودک امر لازم و ضروری میباشد . چرا که یکی از اصلی ترین مراحل ارائه ی مجوز به بانک ها میباشد .
همچنین از دیگر مواردی که درباره ی چگونگی اخذ وام برای تاسیس مهد کودک اهمیت دارد ، توجه به میزان سود سالانه و شرایط بازپرداخت وام میباشد . و متقاضی دریافت وام باید با توجه به توان مالی و احتساب میزان سوددهی مهد کودک سقف وام را تعیین کند تا در آینده برای باز پرداخت وام به مشکل بر نخورد .
نکات مهم اخذ وام برای تاسیس مهد کودک
نکات مهم اخذ وام برای تاسیس مهد کودک مواردی را شامل میشود که هر یک از متقاضیان اخذ وام برای تاسیس مهد کودک باید درنظر بگیرد . اولین کاری که فرد متقاضی وام باید انجام دهد احتساب هزینه های لازم برای تهیه ی امکانات و تجهیزات مهد کودک نمیباشد . تا براساس این برآورد سقف وام دریافتی خود را تعیین کند . از جمله دیگر نکات مهم اخذ وام برای تاسیس مهد کودک میتوان به میزان سود پایین این وام ها اشاره کرد ، چرا که وام تاسیس مهد کودک در زمره ی وام های اشتغال زایی قرار میگیرد و به طور کلی سود کمتری برای این وام ها در نظر گرفته شده است . متقاضیان باید در نظر داشته باشند که بسیاری بانک ها ، تسهیلات لازم برای تاسیس مجوز مهد کودک را تنها به سرپرستان خانوار اختصاص میدهند ، لذا موسس مهد کودک باید سرپرست خانواده باشد .
سوالات متداول
هزینه ی اولیه برای تاسیس مهد کودک چقدر است ؟
با توجه به مکانی که مهد کودک در آنجا تاسیس میشود و همچنین نوع و تنوع وسایل بازی و یادگیری هزینه لازم متفاورت است اما به طور کلی حداقل سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیون تومان مورد نیاز است .
سود تاسیس مهد کودک چقدر است ؟
معمولا با افزایش تبلیغات و معرفی بیشتر مهد کودک سوددهی نیز بیشتر میشود . به طور معمول هر مهد کودک با کسر هزینه های جاری ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه سود دارد .
شرایط تاسیس مهد کودک خصوصی چیست ؟
موسس و مدیر مهد کودک باید خانم باشد ، در زمان مقرر باید مهد کودک تجهیز شود ، سن مربیان و مدیر مهد کودک نباید بیشتر از ۶۰ سال باشد . و داشتن سابقه از شرایط تاسیس مهد کودک میباشد .
  برای مشاوره در زمینه اخذ وام برای تاسیس مهد کودک چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۵۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

اجاره مجوز مهد کودک چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
اجاره مجوز مهد کودک
اجاره مجوز مهد کودک یکی از راه هایی است که میتواند به علاقه مندان به تاسیس مهد کودک کمک کند که به رویای خود برای تاسیس مهد کودک و کار در این حوزه برسند . با توجه به قوانین و مقررات سختی که برای اخذ مجوز مهد کودک در نظر گرفته شده است ، ممکن است فردی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه است شرایط لازم برای اخذ مجوز را نداشته باشد . در این صورت اجاره مجوز مهد کودک  یکی از راه حل ها ی موجود میباشد . در واقع اجاره مجوز مهد کودک حالتی است که فرد دارای مجوز ، در قبال دریافت هزینه ای برای تجهیز مهد کودک  اقدام به شراکت با فرد صاحب سرمایه میکند . این موضوع برای دو طرف میتواند سودآور باشد . چرا که فرد دارای مجوز با داشتن شریک و اجاره مجوز مهد کودک میتواند هزینه های لازم برای تاسیس مهد کودک تامین کند .
بنابراین مجوز مهد کودک نیز فعال باقی میماند و ابطال نمیشود . اجاره مجوز مهد کودک در حال حاضر به شکل گسترده انجام میشود اما این موضوع باید در چهار چوب قانون صورت پذیرد . در حال حاضر با گشتن در فضای مجازی به راحتی میتوان آگهی هایی مبنی بر اجاره و یا حتی فروش مجوز مهد کودک پیدا کرد  . متقاضی اجاره مجوز مهد کودک در این موارد باید با دقت کامل و آگاهانه برخورد کند تا در دام آگهی های دروغین و کلاهبرداری ها نیفتد . برای علاقه مندان به تاسیس مهد کودک همواره سوالاتی در باره ی اجاره مجوز و چگونگی تاسیس مهد کودک و مشکلاتی که در این بین وجود دارد و همچنین چارچوب ها و قوانین مربوطه و … مطرح میشود . در ادامه ی این متن سعی میکنیم به پاسخ  تعدادی از این سوالات بپردازیم .
شرایط اجاره مجوز مهد کودک
شرایط اجاره مجوز مهد کودک شامل بند ها و مواردی میباشد که در زمان واگذاری و انعقاد قرار دادبین دو طرف ذکر میشود . در واقع شرایط اجاره مجوز مهد کودک به شکل توافقی بین دو طرف مشخص میشود که حتما باید منطبق بر قوانین سازمان های مربوطه از جمله سازمان بهزیستی کشور باشد . پیش از هرچیز ذکر این نکته الزامی است که اجاره تنها به معنای شراکت در تجهیز مهد کودک ، فراهم کردن مکان ، وسایل بازی و ابزار یادگیری و درنهایت شراکت در منافع و درآمد مهد کودک میباشد . حال با توجه به توافق طرفین میزان اجاره مجوز مهد کودک ، نوع اجاره سالانه و یا ماهانه و … نیز جز شرایط اجاره مجوز مهد کودک به حساب میاید . که تمام این موارد باید به ثبت قانونی برسد .
موضوع بسیار مهم این است که موسس مهد کودک که مجوز و پروانه ی فعالیت مهد کودک به نامش ثبت است ، باید در مهد کودک حضور داشته باشد . چرا که این مجوز با توجه به شرایط فرد موسس صادر شده است و واگذاری و انتقال کامل مجوز به فرد فاقد این شرایط امری غیر قانونی میباشد . لازم به ذکر است که فردی که مجوز به نام او ثبت شده است مسئول واقعی تمام اتفاقات و حوادث مهد کودک میباشد به همین دلیل است که حضور و فعالیتش در مهد کودک الزامی میباشد . برای آگاهی از شرایط اجاره مجوز مهد کودک لازم است که متقاضیان به سازمان بهزیستی مراجعه نمایند و اطلاعات کامل در این خصوص کسب نمایند . همچنین کمک گرفتن از تجربیات افرادی که قبلا این مسیر رفته اند و یا متخصصین و مشاوران خبره در این زمینه میتواند کمک کننده باشد .
مشکلات اجاره مجوز مهد کودک
مشکلا ت اجاره مجوز مهد کودک برای دو طرف قرارداد وجود دارد . از جمله مشکلات اجاره مجوز مهد کودک زمانی مطرح میشود که اغلب افراد دارای مجوز تاسیس مهد کودک  با این تفکر اقدام به اجاره دادن مجوز خود میکنند که میتوانند مجوز را کاملا به دیگری واگذار کنند . در صورتیکه اجاره و به عبارتی شراکت در تاسیس مهد کودک قوانین و مقررات خود را دارد . از جمله دیگر مشکلات اجاره مجوز مهد کودک توجه به صحت و واقعی بودن مجوز میباشد تا از بروز تخلف و اشتباه جلوگیری شود . همچنین کسی که اقدام به اجاره دادن مجوز مهد کودک میکند باید در اجاره دادن دقت و توجه کامل داشته باشد تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود .
چنانچه علاقه مند به فعالیت در حوزه کودک و تاسیس مهد کودک میباشد ولی شرایط لازم برای اخذ مجوزمهد کودک را ندارید ، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه میشود ؛ از همان مراحل ابتدایی شخص آشنا و قابل اعتمادی که واجد شرایط مطرح شده از سوی سازمان بهزیستی باشد را در کنار خود داشته باشید و با همراهی و کمک یکدیگر مراحل اخذ مجوز مهد کودک را طی کنید .
چگونگی اجاره مجوز مهد کودک
چگونگی اجاره مجوز مهد کودک سوالات بسیاری در ذهن متقاضیان ایجاد کرده است . همانطور که قبلا هم گفته شد با توجه به گسترش فضای مجازی و ایجاد بستری برای بازار یابی و عرضه خدمات مختلف ، تنها با یک سرچ کوچک میتوان با حجمی از آگاهی های اجاره مهد کودک روبرو شد . اما سوالی که مطرح میشود این است آیا میتوان به این آگهی ها اعتماد کرد یا خیر ؟ و آیا اجاره مجوز مهد کودک امری قانونی میباشد یا خیر ؟ به طور کلی بهترین کار برای دستیابی به پاسخ چنین سوالاتی و همچنین اطلاع از چگونگی اجاره مجوز مهد کودک این است که به سازمان های زیربط ازجمله سازمان بهزیستی استان خود مراجعه نمایید . با این کار از مشکلاتی که ممکن است در آینده گریبان گیرتان شود ، جلوگیری میشود .
همچنبن مفاد قراردادی که بین دو طرف منعقد میشود باید بر اساس قوانین بهزیستی و اداره ی مهد های کودک تنظیم شود . که لازمه ی آن مراجعه به فردی باتجربه و آگاهی کامل از قوانین مربوط به چگونگی اجاره مجوز مهد کودک میباشد .
نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک
نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک به طور کلی شامل مواردی میشود که در قانون مربوط به اداره ی مهد کودک ها و قوانین سازمان بهزیستی کشور قید شده است . از جمله نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک این است که فردی که دارای مجوز تاسیس مهد کودک است ، نمیتواند کاملا مجوز تاسیس مهد کودک را منتقل کند و یا اجاره دهد . تنها در صورتی اجاره ی مجوز مهد کودک امکان پذیر میباشد که قراردادی مبنی بر مشارکت در سود و منافع مهد کودک بین دو طرف منعقد و ثبت گردد . به عبارتی تنها زمانی که فرد دارای مجوز است ، سرمایه ی لازم برای تجهیز کردن مهد کودک را نداشته باشد ، میتواند از کمک های مالی یک نفر سرمایه گذار کمک بگیرد که این به معنای فروش و یا واگذاری کامل نمیباشد .
شما عزیزان میتواند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و قوانین و مقررات اجاره ی مجوز مهد کودک با مشاوران ما  در ؛ مرکز مشاوره آویژه ؛ تماس حاصل نمایید و به پاسخ درست به تمام سوالات خود درباره همه ی مراحل تاسیس مهد کودک دست یابید .
سوالات متداول
اجاره مجوز مهد کودک قانونی است ؟
اجاره مجوز مهد کودک تنها تحت شرایط اعلام شده از طریق سازمان بهزیستی و در چارچوب قوانین این سازمان امکان پذیر و قانونی میباشد . و در غیر این صورت غیر قانونی تلقی خواهد شد .
اجاره مجوز مهد کودک در چه شرایطی امکان پذیر است ؟
در صورتی که طرفین قراردادی مبنی بر شراکت در تجهیز مهد کودک و همچنین شراکت در سود و زیان مهد کودک داشته باشند ، اجاره مهد کودک قانونی میباشد .
مشکلات اجاره مجوز مهد کودک چیست ؟
از جمله مشکلات اجاره مجوز میتوان به گسترش تبلیغات اینترنتی اشاره کرد که به طبع تعداد کلاهبرداری ها و مجوز های تقلبی نیز افزایش میابد .
  برای مشاوره در زمینه اجاره مجوز مهد کودک چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۱۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط معافیت موارد خاص سربازی ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
آشنایی با شرایط معافیت موارد خاص سربازی :
شرایط معافیت موارد خاص سربازی : وقتی واژه معافیت موارد خاص سربازی را می شنویم . شاید بیشتر ما در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشیم برای آشنایی بیشتر به مشاوره نظام وظیفه بپردازید. . یا حتی شاید اطلاعات داشته باشیم و اطلاعات مان در این زمینه کامل نباشد . بناربراین نتوانیم آن را به طور کامل درک نماییم و تشریح کنیم . وقتی می خواهید از معافیت خدمت سربازی استفاده کنید . موارد و قوانین بسیاری برای معافیت از خدمت سربازی وجود دارد . اما همه ما به یک اندازه از امتیازات معافیت سربازی بهره مند نیستیم . شرایط هر فرد هم با افراد دیگر متفاوت است . بنابراین باید ابتدا شرایط معافیت ها را بدانی تا بتوانیم با اوجه به شرایط خود از انواع معافیت های خدمت سربازی استفاده نماییم .
آیا می دانید شرایط معافیت موارد خاص چیست ؟ آیا از مدارک مورد نیاز برای استفاده از معافیت موارد خاص اطلاع دارید ؟ آیا برای استفاده از شرایط معافیت موارد خاص اقدام کرده اید ؟ آیا از شرایط سنی برای استفاده از معافیت موارد خاص اطلاع دارید ؟ آیا از نحوه استفاده از معافیت موارد خاص آگاه هستید ؟ آیا جزئیات استفاده از شرایط معافیت موارد خاص را می دانید ؟ برای اطلاعات در این زمینه و نتیجه گیری سریع برای معافیت خود با مشاوران متخصص و مجرب ما تماس حاصل نمایید .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت موارد خاص
برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت موارد خاص سربازی
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
منظور از معافیت موارد خاص در سربازی چیست ؟
وقتی می خواهیم از شرایط معافیت موراد خاص سربازی استفاده نماییم . ابتدا باید از شرایط معافیت موارد خاص سربازی آگاه باشیم . تا بررسی کنیم که آیا من این شرایط را دارا هستم تا بتوانم از این شرایط استفاده کنم یا خیر . حال سوال این است که معافیت موارد خاص سربازی چیست ؟ منظور از معافیت موارد خاص سربازی این است که افراد از یک سری شرایط برخوردار باشند . تا بتوانند از معافیت موارد خاص خدمت سربازی استفاده نمایند . معافیت موارد خاص سربازی هم مانند انواع دیگر معافیت ها دارای شرایطی می باشد . که مشاوران ما در این زمینه می توانند کمک حال شما باشند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند . تا به راحتی و با صرف زمان کمتر بتوانید از شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی استفاده کنید .
بیشتر بخوانید : برای آگاهی از مشاوره معافیت موارد خاص سربازی خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .
برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت موارد خاص سربازی
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
چه افرادی می توانند از شرایط معافیت موارد خاص سربازی استفاده نمایند ؟
در قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی برای برخی از افراد شرایطی تعیین شده است . تا بتوانند از این شرایط استفاده نمایند و از خدمت سربازی نظام وظیفه معاف شوند . از جمله این افراد می توانند از معافیت خدمت سربازی استفاده نمایند :
افراد معلول : اگر فردی پدر یا مادرش یا هر دو معلول باشند می توانند از شرایط معافیت موارد خاص سربازی استفاده نمایند . البته شورای پزشکی وظیفه عمومی باید این معلولیت را تایید کرده باشد . برای راهنمایی در این زمینه مشاوران ما می توانند به شما عزیزان کمک نمایند .
خانواده هایی که خود معلول هستند یا فرزند معلول دارند می توانند از شرایط معافیت موارد خاص سربازی استفاده نمایند . این افراد بر حسب داشتن شرایط مورد نیاز می توانند یک یا دو فرزند خود را از خدمت سربازی معاف نمایند . اما نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد که مشاوران ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد .
افراد جانباز نیز می توانند بر حسب داشتن برخی ویژگی ها از شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی استفاده کنند .
اگر فردی با مادر خود و بدون پدر زندگی می کند نیز شامل معافیت موارد خاص سربازی می شود . اما باز هم باید دارای ویژگی ها و شرایط خاصی باشند .
شرایط سنی : افراد طبق شرایط سنی خاص می توانند از معافیت موارد خاص خدمت سربازی استفاده نمایند .
اگر به دنبال استفاده از شرایط معافیت موارد خاص سربازی هستید . می خواهید هر چه زودتر معافیت سربازی بگیرید . با مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید .
بیشتر بخوانید : برای آگاهی از مشاوره معافیت موارد خاص سربازی خدمت سربازی اینجا کلیک نمایید .
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های معافیت های نظام وظیفه :
مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی
امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی
شرایط معافیت کفالت
مدارک پروژه کسری خدمت سربازی
ساده ترین راه معافیت سربازی چیست ؟
 بنیاد ملی نخبگان
مشمولین پروژه کسری خدمت سربازی
 معافیت موارد خاص
کسری خدمت برای مشمولان کارشناسی ارشد و دکتری
شرایط معافیت تحصیلی
پروژه کسری خدمت سازمان صنایع هوایی نیرو های مسلح
پروژه کسری خدمت سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح
پروژه کسری خدمت ترجمه
پروژه کسری خدمت دانشگاه صنعتی مالک اشتر
پروژه کسری خدمت صنایع الکترونیک ایران (صاایران)
برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت موارد خاص سربازی
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
گروه های سنی مختلف برای استفاده از شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی
افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی استفاده نمایند . این افراد و گروه های سنی خاص آن ها در ادامه برای شما آورده شده است . شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی گروه سنی با توجه به مدرک تحصیلی معین شده است . افراد در این نوع معافیت در ۵ دسته مختلف قرار می گیرند .
افراد با مدرک تحصیلی زیر دیپلم ، دیپلم و فوق دیپلم می باشند ( که متولدین تا پایان سال ۱۳۵۴ را شامل می شوند ) .
افراد با مدرک تحصیلی کارشناسی ( لیسانس ) می باشند ( که متولدین تا پایان سال ۱۳۵۴ را شامل می شوند ) .
افراد با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) می باشند ( که متولدین تا پایان سال ۱۳۵۲ را شامل می شوند ) .
افراد با مدرک تحصیلی دکتری غیر پزشکی می باشند ( که متولدین تا پایان سال ۱۳۵۰ را شامل می شوند ) .
افراد با مدرک تحصیلی دکتری پزشکی و دامپزشکی می باشند ( که متولدین تا پایان سال ۱۳۴۴ را شامل می شوند ) . که این افراد سال تحصیلی که در این مقطع تحصیل می کنند نیز اهمیت دارد .
همه این افراد باید دارای شرایط معافیت موارد خاص خدمت سربازی باشند . در این زمینه شما می توانید با مشاوران متخصص و مجرب ما تماس حاصل نمایید . تا به شما در این زمینه مشاوره دهند و شما راحت تر و سریع تر اقدام به استفاده از شرایط معافیت موارد خاص نمایید .
نکته ای که شما باید به آن توجه نمایید این است . اگر مشمول خدمت سربازی هستید و سن شما بیش از ۵۰ سال می باشد . نیاز نیست که برای معافیت سربازی درخواست دهید و پیگیری نمایید . زیرا شناسنامه عکسدار شما کفایت می کند و به منزله واضح و مشخص بودن وضعیت وظیفه عمومی شما می باشد .
برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت موارد خاص سربازی
می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل
با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:
تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸
خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه
مشاوره معافیت پزشکی
مشاوره خرید خدمت
مشاوره معافیت کفالت
مشاوره معافیت ایثارگری
مشاوره معافیت تحصیلی
مشاوره کسری خدمت
مشاوره امریه
مشاوره سرباز نخبگی (سرباز نخبه وظیفه)
مشاوره اعزام به خدمت
مشاوره غیبت و جریمه خدمت سربازی
مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سربازی
مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی
اخبار نظام وظیفه
  برای مشاوره در زمینه شرایط معافیت موارد خاص سربازی ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۰۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

آخرین تغییرات خدمت سربازی ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۲
آخرین تغییرات خدمت سربازی
خدمت سربازی یکی از بزرگترین و مهم ترین مسائل در کشور برای جوانان به حساب می آید . حتی در سال های جاری خدمت سربازی یکی از مسائل بزرگ برای خانواده ها مجسوب می شود . زیرا هر ساله جوانان زیادی باید برای رفتن به خدمت سربازی آماده شوند . همانطور که می دانید خدمت سربازی نه تنها در ایران ، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز برقرار است . جوانان برای آشنا شدن با مسائل رزمی به خدمت دعوت می شوند .
قوانین خدمت سربازی در کشور ما برای همگان یکسان است . خدمت نظام وظیفه در ایران به این صورت است که جوانان ذکور پس از رسیدن به سن خاصی باید برای رقتن به خدمت سربازی آماده شوند . یعنی همه ی جوانان پسر در سن ۱۸ سالگی به سن مشمولیت می رسند . این سن همان سنی خواهد بود که مشمولین باید خود را برای رفتن به خدمت سربازی آماده کنند . اما امروزه جوانان برای رفتن به خدمت مشکلات زیادی دارند . برخی از آن ها دوست دارند به تحصیل خود ادامه داده و دنبال راهی هستند تا بتوانند از رفتن به خدمت سربازی منصرف شوند . لذا میتوانند مشکلات خود را با حل نمایند .
از طرف دیگر برخی می خواهند به دنبال شغل و حرفه ای رفته و آینده ای برای خود بسازند . تشکیل زندگی داده و برای اداره ی خانه باید سرکار بروند . به همین دلیل هیجان زیادی برای نرفتن به خدمت سربازی در جوانان وجود دارد . اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم به خدمت سربازی نرویم ؟ این سوال شاید مهم ترین و بحث برانگیز ترین مسئله برای جوانان پسر می باشد . برای رسیدن به پاسخی کامل درباره این سوال و مابقی مسائل مرتبط با خدمت سربازی جوانان ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید .
بیشتر بخوانید: نظام وظیفه : معافیت خدمت نظام وظیفه چیست
آیا برای نرفتن به خدمت سربازی راهی وجود دارد ؟
در پاسخ باید بگوییم اگرچه نرفتن به خدمت سربازی کار دشواری خواهد بود اما راه های زیادی وجود دارد که جوانان ما می توانند از طریق آن ها به خدمت نروند . در سال های اخیر سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا راه های زیادی را پیش روی جوانان گذاشته است تا بتوانند از آن طریق به خدمت سربازی نرفته یا اینکه مدت خدمت سربازی خود را به طریقی کاهش دهند .
اما چگونه این اتفاق خواهد افتاد ؟ همه به دنبال جوابی برای این سوال می گردند . راه های زیادی وجود دارد که شما مشمول عزیز می توانید از طریق آن ها مدت خدمت خود را کاهش داده یا اینکه بدون رفتن به خدمت نظام وظیفه کارت معافیت دریافت کنید . برای انجام و اقدام برای این راه ها باید انواع معافیت ها ، طرح کسری خدمت سربازی ، معافیت های موقت ، امریه نظام وظیفه ، راه های خرید خدمت و سایر قوانین خدمت سربازی و مباحث مرتبط با نظام وظیفه را به طور کامل بشناسید .
راه هایی که جوانان می توانند از طریق آن ها به خدمت سربازی نروند یا اینکه مدت آن را کاهش دهند به شرح ذیل می باشد :
استفاده از انواع معافیت های دائم : در این گروه افراد می توانند با استفاده از معافیت های دائم مختلف کارت معافیت دریافت کرده و به خدمت سربازی نروند .
استفاده از معافیت های موقت : این معافیت می تواند برای کسانی استفاده شود که برای مدتی مشکل داشته و قصد دارند رفتن به خدمت سربازی را کمی به تعویق بیندازند .
کسری های خدمت : کسری خدمت با داشتن شرایط مختلف به افراد تعلق می گیرد . از این طریق مشمولین می توانند از خدمت خود کم کرده و ماه های کمتری را به خدمت بروند .
بیشتر بخوانید: مراحل معافیت خدمت چگونه است؟
مدت خدمت سربازی
مدت خدمت سربازی برای خیلی از افراد سوال برانگیز خواهد بود . زیرا بر اساس آخرین قوانین اینمدت خدمت سربازی بین ۱۸ ماه تا ۲۴ ماه متغیر بوده است . اما اینمدت خدمت سربازی  بر اساس چه چیزی تعیین می شوند ؟ چه کسانی می توانند از مدت خدمت سربازی  کمتری استفاده کنند ؟ چه کسانی باید بیشترین مدت خدمت سربازی را داشته باشند ؟ سازمان نظام وظیفه برای تمام این مدت خدمت سربازی قوانینی تعریف کرده است . آخرین خبرها حاکی است که مدت خدمت سربازی ۱۸ تا ۲۴ ماه است . که بر اساس نوع مناطق و نوع خدمت این مدت متغیر خواهد بود .
مدت خدمت سربازی کسانی که در مناطق بد آب و هوا و محروم در جال خدمت هستند :برای این افراد مدت خدمت ۱۹ ماه خواهد بود .
مدت خدمت سربازی  برای کسانی که در مناطق مرزی و عملیاتی هستند : این مشمولین ۱۸ ماه خدمت خواهند کرد . زیرا مناطق مرزی و عملیاتی مناطق سخت و دشواری برای مشمولین خواهد بود .
مدت خدمت سربازی برای افرادی که در مناطق عادی خدمت می کنند : مشمولین در مناطق عادی ۲۱ ماه دوره ی خدمت ضرورت را خواهند گذراند . این ۲۱ ماه عادی ترین دوره ی خدمت ضرورت محسوب می شود .
مدت خدمت سربازی  برای مشمولینی که در سازمان ها و ارگان های دولتی امریه سربازی می گیرند : این افراد تا ۲۴ ماه نیز خدمت می کنند .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت نظام وظیفه سربازی
کسری خدمت سربازی
کسری خدمت سربازی چیست و چگونه می توان از آن بهره مند شد ؟ در جواب باید بگوییم طرح کسری خدمت نظام وظیفه برای بسیاری از افراد قابل اجرا خواهد بود . فقط مشمولین نیاز است که اطلاعات کافی در زمینه ی کسری خدمت سربازی را بدست آورند . سپس شرایط آن ها را مظالعه کرده و برای استفاده از کسری خدمت سربازی اقدامات لازم را انجام دهند . این کسری خدمت کاملا قانونی بوده و قوانین آن توسط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به تصویب رسیده است . با هم انواع کسری خدمت سربازی را مرور می کنیم .
بیشتر بخوانید:  نحوه دریافت کسری خدمت و شرایط آن
انواع کسری خدمت سربازی بر اساس آخرین تغییرات قوانین سازمان نظام وظیفه :
کسری خدمت ایثارگران : این نوع کسری خدمت بسیار متداول بوده و برای فرزندان جانبازان و ایثارگران مورد استفاده قرار می گیرد . قوانین این نوع کسری خدمت در سال های جاری دچار تغییرات زیادی شده است . اما با این وجود هر ساله تعداد بی شماری از مشمولین می توانند از این کسری خدمت بهره مند شوند . میزان کسری خدمت ایثارگران به عوامل و شرایط زیادی وابسته است . به طور مثال درصد جانبازی افراد یا مدت اسارت و رزمندگی آن ها می تواند میزان کسری خدمت سربازی را افزایش دهد . به ازای هر درصد جانبازی ۱۲ روز کسری خدمت به مشمولین تعلق می گیرد .
کسری خدمت جبهه پدر : از دیگر انواع کسری خدمت سربازی است که مشمولین بر اساس مدت ماه هایی که پدرشان در جبهه های جنگ حضور داشته اند می توانند از این کسری خدمت استفاده کنند . مشمولین باید بدانند به میزان هر ماه حضور در جبهه ی والدین ، مشمولین می توانند مقدار مشخصی از مدت خدمت سربازی خود را کسر کرده و کاهش دهند . در برخی شرایط اگر مدت حضور در جبهه والدین زیاد باشد حتی مشمولین می توانند معافیت دائم نیز بگیرند . به طور مثال برای ۵ ماه حضور در جبهه ۶۰ روز کسری خدمت داده می شود . برای ۱۰ ماه جبهه ۱۲۰ روز کسری خدمت سربازی به مشمولین تعلق می گیرد .
کسری خدمت مناطق بد آب و هوا : این کسری خدمت برای افرادی است که باید خدمت سربازی خود را در مناطق بد آب و هوا و محروم بگذرانند . این افراد به جای ۲۱ ماه ، ۱۹ ماه خدمت خواهند کرد . یعنی ۲ ماه کسری خدمت برای مناطق محروم و بد آب و هوا در نظر گرفته شده است .
بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات پروژه کسری خدمت
ادامه انواع کسری خدمت سربازی بر اساس آخرین تغییرات قوانین سازمان نظام وظیفه :
کسری خدمت مشمولین دارای فرزند : مشمولینی که دارای فرزند هستند نیز می توانند از کسری خدمت سربازی استفاده کنند . به ازای هر فرزند مشمول می تواند از میزان مشخصی کسری خدمت استفاده کند . هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد مشمول از کسری خدمت بیشتری بهره مند می شود . برای هر فرزند مشمول می تواند از ۳ ماه کسری خدمت استفاده کند .
کسری خدمت پروژه ی نخبگان : مشمولینی که دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا یا بلاتر هستند می توانند از این نوع کسری خدمت استفاده کنند . این افراد پروژه هایی سازمان ملی نخبگان را انجام داده و به مدت ۲ ماه تا ۱۲ ماه می توانند از این کسری خدمت سربازی بهره مند شوند .
کسری خدمت مناطق عملیاتی و مرزی : خدمت کردن در مناطق عملیاتی و مرزی کار دشواری است . به همین دلیل سازمان نظام وظیفه به افرادی که در مناطق عملیاتی مشغول به خدمت هستند ۳ ماه کسری خدمت می دهد . این افراد به جای ۲۱ ماه خدمت ، ۱۸ ماه خدمت می کنند .
کسری خدمت متاهلین : برای این نوع کسری خدمت سازمان نظام وظیفه هیچ قانونی تصویب نشده است . اما باید به خاطر داشته باشید که مشمولین متاهل از مزایای بیشتری نسبت به سایرین برخوردار می شوند . این افراد از مرخصی بیشتری استفاده کرده و در شهری خدمت خواهند کرد که همسرشان آن جا باشد . بر اساس قانون به هر ماه سابقه جبهه ۹ روز کسری خدمت تعلق می گرفت . اما در تغییرات اخیر این قانون نیز دچار تغییراتی شده و برای هر ماه سابقه ی جبهه ۱۲ روز کسری خدمت به مشمولین تعلق می گیرد .
بیشتر بخوانید: ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت
خرید خدمت سربازی
خرید خدمت سربازی یکی از شیوه های فرار از خدمت سربازی است . اما چگونه می شود کارهای خرید خدمت سربازی را انجام داد ؟ چه کسانی می توانند خرید خدمت سربازی را انجام دهند ؟ آیا خرید خدمت نظام وظیفه برای همه امکان پذیر است یا خیر ؟ در سال های گذشته قوانین خرید خدمت سربازی برای همه ی مشمولان غایب قابل اجرا بود .
در سال های گذشته اعلام شد که سال ۹۶ آخرین سالی خواهد بود که مشمولین غایب می توانند برای خرید خدمت نظام وظیفه خود اقدام کنند . اما همچنان شاهد هستیم که در سال ۹۷ نیز این قانون اجرا شد و تعداد زیادی از مشمولین غایب با پرداخت جریمه توانستند خرید خدمت سربازی خود را انجام داده و کارت پایان خدمت دریافت کنند .
بر اساس تبصزه ۱۱ لایجه ی بودجه ، در مجلس تصویب شد که مشمولین غایب تا پایان سال ۹۷ قادر خواهند بود که از مزایای غیبت خود استفاده کرده و با پرداخت جریمه نقدی کارت خود را دریافت کنند . این قانون در سال ۹۸ هنوز اجرا نشده است . مشمولین باید منتظر بمانند تا از سوی سازمان نظام وظیفه قانون جدیدی نسبت به مسئله ی خرید خدمت سربازی اعلام و تصویب شود . در مورد جزییات خرید خدمت سربازی نیز در ادامه توضیجات لازم را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت .
شرایط خرید خدمت بر اساس برنامه ی بودجه ی کشور به این صورت است که مشمولینی که بیشتر از ۸ سال غیبت دارند می توانند با جریمه ی نقدی کار خرید خدمت سربازی خود را انجام دهند . این میزان جریمه ی نقدی برای مشمولین با هر نوع مدرک تحصیلی متفاوت خواهد بود . هرچه مشمولین مدرک تجصیلی بالاتری داشته باشند جریمه ی نقدی بیشتری باید پرداخت کنند تا کارت معافیت خود را دریافت کنند .
بیشتر بخوانید: مدارک مورد نیاز خرید خدمت
شرایط خرید خدمت سربازی :
امکان پرداخت اقساطی جریمه برای مشمولین غایب وجود دارد . مشمولین می توانند درصدی از مبلغ جریمه ی خود را پرداخت کرده و بقیه مبلغ را به صورت اقصاط ماهیانه بپردازند .
مشمولین غایبی که به صورت اقساط جریمه ی خود را پرداخت می کنند می توانند در جین پرداخت اقساط ، گواهینامه ی خود را گرفته یا از تسهیلات دیگر نیز بهره مند شوند .
برای افرادی که عضو سازمان هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته می شود . این افراد می توانند هزینه ی کمتری بابت جریمه پرداخت کنند .
مشمولینی که بیشتر از ۸ سال غیبت دارند و اقدام به پرداخت جریمه و خرید خود نیز نکرده اند . برای اقدام باید به ازای هر سال اضافه تر از آن ۸ سال میزان ۱۰ درصد جریمه ی بیشتری پرداخت کنند . مدت بیشتر از ۶ ماه نیز برای افراد یک سال محاسبه می شود .
برای فرزندان ایثارگر نیز تخفیف ویژه ای در پرداخت جریمه قرار داده می شود .
قیمت و نرخ جریمه برای افراد با مدرک زیر دیپلم پایین تر مقدار محاسبه می شود .
بالاترین مقدار جریمه خرید خدمت برای کسانی است که در مقطع دکتری تحصیل کرده اند .
بیشتر بخوانید: مدارک خرید خدمت
مراحل اقدام برای خرید خدمت سربازی :
مشمول باید مدارک لازم را به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور تحویل دهد .
ثبت درخواست خرید خدمت در سامانه ی نظام وظیفه از طریق مراکز پلیس + ۱۰ .
منتظر ماندن برای پیامک از سوی نظام وظیفه برای پرداخت جریمه نقدی .
فرصت ۵ روزه برای واریز مبلغ جریمه به بانک های معرفی شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا .
واریز مبلغ جریمه و ارایه ی فیش واریزی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ .
بررسی سازمان نظام وظیفه برای صحت مدارک و کامل بودن آن .
ارسال کارت هوشمند معافیت برای مشمولین به آدرسی که از سوی خود مشمول مشخص شده است .
بیشتر بخوانید: جزئیات خرید بیمه خدمت نظام وظیفه
خرید خدمت سربازی دارای جریمه هایی است که با هم در ادامه میزان جریمه ها را مشاهده کتید :
برای افراد زیر دیپلم : میزان ۱۰ میلیون تومان .
برای افراد با مدرک دیپام : میزان ۱۵ میلیون تومان .
افراد با مدرک کاردانی : مبلغ به میزان ۲۰ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک کارشناسی : ۲۵ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک فوق لیسانس : میزان ۳۰ میلیون تومان .
افراد با مدرک دکتری غیر پزشکی : میزان ۴۰ میلیون تومان .
مشمولین با مدرک دکتری پزشکی : ۳۵ میلیون تومان .
پزشکان متخصص : میزان ۵۰ میلیون تومان .
بیشتر بخوانید: مزایا و معایب خرید خدمت
معافیت خدمت سربازی
معافیت خدمت سربازی از هیجان انگیز ترین مباحث نظام وظیفه و خدمت سربازی می باشد که طرفداران زیادی دارد . معافیت خدمت سربازی چیست و آیا همه می توانند از معافیت خدمت استفاده کنند ؟ معافیت خدمت سربازی مبحث گسترده و مهمی است که ما سعی کرده ایم در این مقاله به طور مفصل راجع به آن ها صحبت کنیم .
اما جوانان باید بدانند گرفتن معافیت خدمت کار آسانی نیز نخواهد بود مگر آن که قبل از هر اقدامی از مشاوره کمک گرفته تا بتوانند بهترین و مناسب ترین راه معافیت خدمت سربازی را انتخاب کنید . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم خدمت یکی از مسائل اجباری برای جوانان در کشور ما می باشد . اما راه های زیادی برای نرفتن به خدمت سربازی نیز وجود دارد که مهم ترین آن ها استفاده از معافیت خدمت نظام وظیفه است .
البته گرفتن معافیت خدمت سربازی نیز نیازمند شرایط بسیاری است که قبل از آشنا شدن با شرایط آن ها انواع معافیت خدمت نظام وظیفه را بشناسیم .
بیشتر بخوانید: ضوابط و شرایط معافیت خدمت
انواع معافیت :
معافیت پزشکی خدمت سربازی .
معافیت خدمت کفالت پدر بیمار .
معافیت خدمت سربازی بخشودگی سنی .
معافیت خدمت مددجویان بهزیستی .
معافیت خدمت سربازی کفالت مادر .
معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر .
معافیت خدمت سربازی مددجویان کمیته امداد .
معافیت خدمت سربازی کفالت برادر صغیر .
معافیت خدمت سربازی کفالت  برادر کبیر ناتوان .
معافیت خدمت تک پسری .
معافیت تحصیلی .
معافیت بنیاد ملی نخبگان .
و سایر معافیت ها .برای آشنایی بیشتر با انواع معافیت های خدمت به توضیحات کاملی درباره ی هرکدام از معافیت ها خواهیم پرداخت :
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت تحصیلی خدمت نظام وظیفه ۹۸
معافیت های پزشکی
یکی از معروف ترین و پرمتقاضی ترین نوع معافیت خدمت سربازی به حساب می آید . که بسیاری از مشمولین می توانند و خواستارند که از این معافیت استفاده کرده و به خدمت نروند . در این نوع معافیت بیماری های زیادی معرفی می شوند که مشمولین می توانند آن ها را شناخته و راجع به آن ها اطلاعات کاملی بدست آورند . اما قبل از آشنایی با لیست بیماری ها بهتر است اول با انواع معافیت ها در معافیت پزشکی آشنا شویم .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت
مشمولین در قانون ۳۹ معافیت های پزشکی از نظر سلامت جسمی و روحی در ۴ گروه زیر دسته بندی می شوند :
گروهی از افراد هستند که از سلامت کامل بهره مند بوده و معافیت به آن ها داده نمی شود . این افراد باید به طور کامل به خدمت رفته و کارت پایان خدمت دریافت کنند .
گروه دوم افرادی هستند که بر اثر بیماری و معلولیت توانایی انجام خدمت سربازی را ندارند . این افراد برای گرفتن معافیت خدمت اقدام کرده و کارت معافیت دائم دریافت می کنند .
گروه سوم مشمولینی قرار دارند که به دلیل بیماری قادر نیستند خدمات رزمی را انجام دهند و از معافیت خدمات رزمی استفاده می کنند .
چهارمین گروه کسانی هستند که به دلیل جراحی یا بیماری های موقت نمی توانند خدمت سربازی خود را انجام دهند . این افراد از سازمان نظام وظیفه درخواست کرده تا بتوانند از معافیت موقت استفاده کرده تا به بهبودی کامل برسند .
مشمولین با توجه به شرایط عمومی و سلامتی خود می توانند در یکی از این گروه ها قرار گرفته و از معافیت های داثم ، معافیت موقت و یا معافیت از خدمات رزمی استفاده کنند . اما پس از دسته بندی در هر یک از این گروه ها مشمولین باید انواع بیماری های ارائه شده توسط سازمان نظام وظیفه را بشناسند تا بتوانند در مورد نوع بیماری خود شناخت بیشتری بدست آورند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت ۹۸
لیست بیماری های مشخص شده بر اساس آخرین تصویبات معافیت پزشکی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :
بیماری های عفونی .
بیماری های اسکلت و استخوان .
بیماری های قلبی .
بیماری های ریوی .
بیماری های دستگاه تناسلی و ادراری .
بیماری های اعصاب و روان .
بیماری های عدد مترشحه .
بیماری های پوستی .
بیماری های گوش و حلق و بینی .
بیماری های چشم .
بیماری های فک و دندان .
بیماری های عمومی .
بیماری های دستگاه گوارش .
بیماری های خون و آنکولوژی .
بیماری های جراحی مغز و اعصاب .
بیماری های ریوی .
بیماری های داخلی مغز و اعصاب .
پس از آماده سازی مدارک و مستندات پزشکی توسط مشمول در سه مرحله باید بیماری مشمول مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت رای نهایی سازمان نظام وظیفه برای معافیت مشمول صادر گردد . به این سه مرحله در ادامه توجه کنید که اصلی ترین مراحل اخذ معافیت پزشکی خواهد بود :
در مرجله ی اول بیماری مشمول و نیز مدارک پزشکی او توسط پزشک اولیه ی مورد تایید سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار می گیرد .
مرحله دوم برای انجام آزمایشات دقیق تر به بیمارستان معرفی خواهد شد . در بیمارستان آزمایشات تخصصی انجام می شود .
مرحله سوم یا مرجله ی آخر مرحله ای است که مشمول در کمیسیون شورای پزشکی جاضر شده و منتظر رای شورای پزشکی خواهد ماند .
مسائل مرتبط با معافیت پزشکی بسیار مبحث گسترده ای است که مشمولین برای استفاده از این معافیت خدمت سربازی باید اطلاعات خود را افزایش دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به معافیت پزشکی می توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید . در ادامه نیز به سایر انواع معافیت ها نیز خواهیم پرداخت .
بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت پزشکی خدمت نظام وظیفه ۹۸
معافیت های کفالت
از دیگر معافیت های معروف و شناخته شده معافیت کفالت را می توان نام برد که بسیار پرمتقاضی نیز است . برای استفاده از انواع معافیت های کفالت مشمولین باید سه شرط اصلی زیر را داشته باشند . این سه شرط اصلی ترین شروط برای بهره مندی از معافیت کفالت است :
شروط اصلی استفاده از معافیت کفالت :
مشمول تنها فرزند پسر بالای ۱۸ سال در خانواده باید باشد تا بتواند درخواست خود را برای معافیت کفالت در سامانه ثبت کند .
مشمول نباید به هیچ عنوان وارد غیبت غیر موجه شده باشد .
مشمول  باید به سن مشمولیت رسیده باشد تا درخواست معافیت کفالت او از سوی سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار بگیرد .
هر یک از شما عزیزان دارای سه شرط اصلی که در بالا گفته شده هستید می توانید شرایط دیگر معافیت  کفالت را بررسی کرده و اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید . ما در اینجا انواع معافیت های کفالت را بر اساس آخرین قوانین سازمکان نظام وظیفه نام خواهیم برد و توضیحات لازم را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت .
بیشتر بخوانید: مراحل معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه
انواع معافیت های کفالت مورد استفاده توسط مشمولین طبق قوانین معافیت کفالت سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :
معافیت کفالت پدر بالای سن ۷۰ سال : این معافیت برای کسانی است که پدرشان به سن ۷۰ سالگی برسد . پدر مشمول اگر از سلامت کامل نیز برخوردار باشد می تواند برای فرزند خود درخواست معافیت کفالت بدهد . پس دقت کنید در این نوع معافیت کفالت سلامت جسمی و روحی پدر مشمول مورد بررسی قرار نخواهد گرفت . سن پدر تنها ملاک و معیار سازمان نظام وظیفه خواهد بود .
معافیت کفالت پدر ناتوان : در این نوع معافیت کفالت برعکس معافیت قبلی سن پدر اهمیتی ندارد . تنها معیار برای سازمان نظام وظیفه بررسی سلامت پدر مشمول می باشد . اگر شورای پزشکی رای خود را بر ناتوان بودن پدر مشمول صادر کنند . مشمول می تواند از کفالت پدر استفاده کرده و به عنوان مراقب و نگهدارنده ی پدر معافیت خود را بگیرد .
معافیت کفالت مادر بدون همسر : مشمولینی که مادرشان از همسر خود جدا شده باشند و تنها زندگی کنند . یا اینکه به دلیل فوت همسر مادرشان ازدواج مجدد نکرده باشد نیز می توانند برای معافیت کفالت مادر اقدام کنند . این در صورتی است که مادر مجددا ازدواج نکرده باشد . هم چنین فراموش نکنید که برای گرفتن کفالت مادر مشمول اول از کفالت موقت استفاده خواهد کرد تا زمانی که سازمان نظام وظیفه مشخص کند که معافیت او تبدیل به معافیت دائم خواهد شد یا خیر .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت کفالت سربازی چگونه است؟
ادامه انواع معافیت های کفالت مورد استفاده توسط مشمولین
معافیت کفالت خواهر : معافیت کفالت خواهر نیز معافیت آسانی است برای کسانی که خواهرشان بدون سرپرست باشد . این در صورتی است که خواهرهمسر و فرزند نداشته باشد . در این صورت مشمول می تواند به عنوان برادر بالای ۱۸ سال از خواهر نگهداری کند .
معافیت کفالت برادر صغیر : معافیت برادر صغیر نیز از معافیت های کفالت به حساب می آید . مشمول اگر برادری صغیری داشته باشد می تواند برای گرفتن معافیت کفالت او اقدامات لازم را انجام دهد .
معافیت کفالت برادر کبیر : برای این نوع معافیت برادر مشمول باید نیازمند نگهداری و مراقبت باشد . در این صورت مشمول می تواند از معافیت کفالت بهره مند شود .
معافیت کفالت جد پدری یا مادری : برای گرفتن کفالت پدربزرگ ها نیز قوانینی وجود دارد که سازمان نظام وظیفه آن ها را تصویب کرده است . مشمولین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این نوع معافیت نیز با مشاورین ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند .
معافیت کفالت جده مادری یا پدری : مشمولین علاوه بر گرفتن کفالت پدربزرگ خود ، می توانند کفالت مادربزرگ خود را نیز به عهده بگیرند . که این نیز خود دارای شرایط خاص خود می باشد .
معافیت کفالت فرزند : مشمولین در صورت داشتن فرزند می توانند کفالت او را به عهده بگیرند . این در شرایطی است که همسر مشمول فوت شده باشد .
بیشتر بخوانید: نظام وظیفه : معافیت کفالت سربازی چیست
مدارک مورد نیز برای بهره مندی از معافیت های کفالت :
 تکمیل فرم شماره ۱ وضعیت مشمولین .
فرم شماره ۲ معاینه اولیه پزشکی مشمولین .
شناسنامه مشمول به همراه کپی صفحات آن .
کارت شناسایی ملی مشمولین به همراه کپی از آن .
عکس پرسنلی ۳*۴ رنگی تمام رخ با زمینه ی سفید .
گواهی آخرین مدرک تحصیلی به همراه کپی از آن .
گواهی اشتغال به خدمت برای کسانی که در حین خدمت هستند و می خواهند برای معافیت اقدام کنند .
کپی شناسنامه پدر و مادر و خواهر و برادر مشمول .
کپی کارت شناسایی ملی والدین مشمول .
تکمیل فرم مشخصات بستگان مشمول .
پس از آماده کردن مدارک و تکمیل فرم های مورد نیاز مشمولین باید مراحل اقدام گرفتن معافیت کفالت را طی کنند . روند رسیدگی به معافیت کفالت به صورت زیر خواهد بود :
مشمولین در مرحله اول دفترچه راهنمای نظام وظیفه را از مراکز پلیس +۱۰ دریافت کرده و مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و فرم ها را تکمیل می کنند .
به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز خود را به همراه فرم های تکمیلی ارائه دهند .
در ادامه باید ثبت درخواست معافیت در سامانه ی سازمان نظام وظیفه عمومی ثبت گردد . این کار توسط دفاتر پلیس + ۱۰ صورت خواهد گرفت .
اطلاعات وارد شده به همراه درخواست معافیت کفالت توسط سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
دریافت دعوتنامه توسط مشمول از سوی سازمان نظام وظیفه برای شرکت در هیئت رسیدگی .
در آخر جلسه ی هیئت رسیدگی برگزار شده و مشمولمنتظر رای نهایی شورا خواهد ماند .
رای صادر شده توسط شورا آخرین و اصلی ترین رای خواهد بود که مشمول می تواند پس از آن کارت معافیت کفالت خود را دریافت کند .
بیشتر بخوانید: شرایط دریافت معافیت سربازی کفالت
سوالات متداول
خدمت سربازی چیست؟
دوره ای ۲۱ ماهه است که برای همه ی جوانان ذکور اجباری است که پس از رسیدن به سن مشمولیت یا همان سن ۱۹ سالگی به خدمت سربازی رفته تا بتوانند کارت پایان خدمت دریافت کنند .
مدت خدمت چند ماه است؟
مدت خدمت مقدس سربازی ۲۱ ماه است که  مشمولین با داشتن شرایط مختلق می توانند این مدت را کاهش دهند . به طور مثال کسری خدمت می توانند نمونه ی بارزی باشد که بسیاری از مشمولین از آن بهره مند می شوند .
کسری خدمت چه شرایطی دارد؟
کسری خدمت سربازی انواع مختلفی دارد که مشمولین می توانند از آن ها استفاده کنند . انواع کسری های خدمت شامل : ۱٫کسری خدمت جبهه ، ۲٫کسری خدمت ایثارگران ، ۳٫کسری خدمت پروژه های بنیاد نخبگان ، ۴٫کسری خدمت ببسیج و بسیاری کسری های خدمت دیگر را شامل می شود .
آیا خدمت سربازی را میتوان خرید؟
خرید خدمت سربازی دارای شرایط مختلفی است . اما یکی از آسان ترین راه ها در سال های اخیر داشتن ۸ سال غیبت می باشد که پس از آن جوانان می توانند با پرداخت هزینه های مشخص شده از سوی سازمان نظام وظیفه خدمت خود را بخرند .
میزان حقوق سربازان در دوره خدمت سربازی چقدر است؟
میزان حقوق سربازان در دوره خدمت بر اساس میزان تحصیلات و سازمانی که در آن مشغول به خدمت هستند متفاوت خواهد بود .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  برای مشاوره در زمینه آخرین تغییرات خدمت سربازی ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۰:۰۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
اخذ مجوز مهد کودک
اخذ مجوز مهد کودک شامل چندین مرحله ی مختلف میباشد که متقاضیان میبایست تمام این مراحل را طی نمایند . با توجه به اینکه مهد کودک محلی برای رشد فکری و روانی و همچنین محلی برای ارتقا مهارت های اجتماعی کودکان میباشد قوانین و مقررات بسیارو گاه سختی برای اخذ مجوز مهد کودک تنظیم شده است تا این مهم در بهترین شرایط و تحت نظر اصلح ترین افراد به وقوع بپیوندد . بسیاری افراد با انگیزه های متفاوت ؛ اعم از ایجاد در آمد و یا علاقه شخصی به این حوزه ، اقدام به تاسیس و اخذ مجوز مهدکودک مینمایند . متقاضیان تاسیس مهد کودک  ممکن است در این مسیر با سوالاتی همچون مدرک تحصیلی مورد نیاز ، تعداد پرسنل ، سرمایه ی لازم برای تاسیس مهد کودک ، انواع مهد کودک و بسیاری سوالات دیگر مواجه شوند برای این منظور دریافت مشاوره از مشاوران ما میتواند کارساز باشد .
در ادامه ی این متن سعی میکنیم به مراحل مختلف اخذ مجوز مهد کودک و پاسخ بسیاری از سوالات مرتبط با این موضوع بپردازیم .
شرایط اخذ مجوز مهد کودک
شرایط اخذ مجوز مهد کودک برای موسس و مسئول فنی مهد کودک و همچنین مربیان شامل یکسری شرایط عمومی و تعدادی شرایط اختصاصی میباشد . از جمله شرایط اخذ مجوز مهد کودک که تحت عنوان شرایط عمومی بیان میشوند میتوان به مواردی همچون تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء پیشینه ی کیفری ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، داشتن تاییدیه صلاحیت فردی ، داشتن مدرک پایان خدمت برای آقایان ، برخورداری از سلامت جسم و روان و اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی کشور اشاره کرد . از دیگر شرایط اخذ مجوز مهد کودک داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر برای موسس و مسئول فنی مهد کودک میباشد . در صورت نداشتن مدرک کارشناسی متقاصیان با مدرک کاردانی میتوانند برای اخذ مجوز روستا مهدها اقدام نمایند .
ذکر این نکته الزامی است که موسس و مسئول فنی مهدکودک علاوه بر مفاد مربوط به شرایط عمومی باید دوره های آموزشی مربوطه را نیز بگذراند . یکی از مهمترین شرایط اخذ مجوز مهد کودک این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا باشد باید مسئول فنی که به سازمان بهزیستی معرفی میکنند ، خانم باشد . همچنین مدرک تحصیلی مسئول فنی مهد کودک باید کارشناسی یکی از رشته های زیر باشد : مدرک کارشناسی رشته ی پیش دبستانی ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی ، مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی و کودکیاری ، علوم قرآنی و الهیات . یا داشتن صد ساعت کارورزی در مهد کودک ها برای اخذ مجوز مهد کودک الزامی میباشد .
مراحل اخذ مجوز مهد کودک
مراحل اخذ مجوز مهد کودک برای کلیه ی متقاضیانی که تمایل به فعالیت در این حوزه دارند از سوی سازمان ها و نهاد های مربوطه از جمله بهزیستی مطرح میشود . اولین مرحله کسب اطلاعات درباره مهدکودک و انواع مختلف آن میباشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک  پس از آنکه نوع مهد کودک خود را تعیین نمودند هر کدام از پرسنل مثلا موسس و مسئول فنی مهد کودک باید آموزش های لازم و مرتبط با ردیف شعلی خود را کسب نمایند . و پس از گذراندن دوره ی آموزشی مدرک معتبر دریافت نمایند . از مهمترین مراحل اخذ مجوز مهد کودک دریافت موافقت نامه ی اصولی میباشد . این موافقت نامه در واقع مراحلی را پیش روی متقاضیان قرار داده که باید در طول یکسال طی شود . از جمله ی این مراحل میتوان به تهیه ی ساختمان مهد کودک ، آماده کردن پرسنل و دریافت مجوزهای لازم اشاره کرد .
نکته ی بسیار مهم این است که متقاضیان میتوانند بعد از پایان مهلت یک ساله این موافقت نامه را به مدت شش ماه و تنها برای یک بار تمدید نمایند . بعد از اخذ موافقت نامه باید به برآورد هزینه ها و تهیه ی امکانات مورد نیاز مهد کودک پرداخته شود . این امکانات شامل وسایل بازی ، لوازم آموزشی و … میباشد . آخرین مرحله از مراحل اخذ مجوز مهد کودک پس از به انجام رساندن همه ی موارد مندرج در موافقت نامه اخذ پروانه ی فعالیت میباشد . این پروانه اجازه ی فعالیت به مدت سه سال را به متقاضیان میدهد .
چگونگی اخذ مجوز مهد کودک
چگونگی اخذ مجوز مهد کودک  یکی از سوال های فراوانی است که ذهن علاقه مندان به تاسیس مهد کودک را درگیر میکند . برای این کار متقاضیان باید در زمان اعلام شده به سازمان بهزیستی استان خود مراجعه نمایند . متخصصان این حوزه طبق مراحل گفته شده درپاراگراف قبل متقاضیان را برای چگونگی اخذ مجوز مهد کودک راهنمایی میکنند . پس از دریافت پروانه های فعالیت و  موافقت نامه ی اصولی زمان آن فرا میرسد که متقاضی امکانات و لوازم لازم را بر اساس نوع مهد کودکی که در نظر داشته ، فراهم کند . ذکر این نکته الزامی است که انواع مختلف مهد کودک شامل مهد کودک قرآنی ، مهد کودک دو زبانه ، آدینه مهد ، روستا مهد و … میباشد . که هر یک از این مهد کودک ها نیازمند امکانات و تجهیزات خاص خود میباشند که موسس باید در نظر بگیرد .
در نهایت با پشت سر گذاشتن تمام این مراحل مجوز فعالیت برای متقاضی صادر میشود .باید به این نکته توجه کرد که این مجوز تنها برای زمان سه سال صادر میگردد و پس از آن متقاضی باید نسبت به تمدید مجوز اقدام شود . مرحله نهایی برای کسب در آمد  ، به دست آوردن اعتماد والدین برای سپردن فرزندانشان به مهد کودک میباشد . با توجه به اینکه بخش عمده ی شخصیت و مهارت های کودکان در این محیط شکل میگیرد لذا باید با به کارگیری بهترین متد روانشناسی ، بازیهای فکری و به طور کلی بازی ها و آموزش های استاندارد در شکوفا شدن استعداد و توانایی های کودکان کوشید . این امر به خودی خود باعث جلب اعتماد والدین و بالا رفتن رتبه ی مهد کودک میشود که در نهایت با سود دهی بیشتری برای موسس همراه خواهد بود .
نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک
نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شامل مواردی ازجمله داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای مربیان ، موسس و مسئول فنی مهد کودک میباشد . هر یک از پرسنل باید مطابق با قوانین مدرک و سابقه کار مرتبط داشته باشند . یکی از نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شرایط سنی کارکنان میباشد که اغلب باید بین سن بیست تا شصت سال باشد . شای مهم ترین مسئله ای که هر موسس مهد کودک باید در نظر بگیرد این است که ابتدا باید به شناختی از روحیات و خصوصیات شخصی خود برسد . چرا که تاسیس مهد کودک نیز مانند هر کار دیگر سختی ها و مشکلات خود را دارد اگر فردی با علاقه به این عرصه وارد نشود در آینده دلسرد خواهد شد . بنابراین به متقاضیان توصیه میشود در ابتدا از مشقات این حرفه اطلاعات کامل داشته باشند و با علاقه و پشتکار برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند .
سوالات متداول
شرایط گرفتن مجوز مهد کودک چیست ؟
عدم سو پیشینه ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده ی کشور از مهم ترین شرایط گرفتن مجوز مهد کودک میباشد .
صدور مجوز مهد کودک چگونه است ؟
صدور مجوز مهد کودک در چند مرحله صورت میگیرد . که شامل دریافت گواهی داشتن سابقه مرتبط ، اخذ موافقت نامه ی اصولی به مدت یکسال ، عملی کردن مفاد موافقت نامه در طول یک سال و در نهایت اخذ مجوز مهد کودک .
چگونگی تاسیس مهد کودک ؟
متقاضیان برای تاسیس مهد کودک باید با داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به دریافت گواهی نامه موقت اقدام نمایند و با عملی کردن مفاد این گواهی نامه اقدام به تاسیس مهد کودک نمایند .
  برای مشاوره در زمینه اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۲۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط تاسیس مهد کودک چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
تاسیس مهد کودک
تاسیس مهد کودک برای علاقه مندان به آموزش کودکان ، علاوه بر اینکه میتواند راهی برای رسیدن به هدف تعلیم و تربیت درست کودکان باشد ، میتواند راهی برای کسب درآمد نیز باشد . البته با توجه به اهمیتی که مهد کودک ها در پرورش و تعلیم کودکان دارند اخذ مجوز مهد کودک از چندین مرحله تشکیل شده که متقاضیان باید از تمام این مراحل عبور کنند . و ممکن است در مسیر تاسیس مهد کودکها مشکلاتی نیز ممکن است وجود داشته باشد ، اما زمانیکه متقاضی با علاقه وارد این عرصه شود میتواند بر تمام این مشکلات فائق آید . اولین نکته ای که هر متقاضی باید به آن توجه کند اینست که چه نوع مهد کودکی را برای فعالیت در نظر دارد و در راستای برطرف کردن نیاز ها و امکانات مرتبط با همان نوع مهد کودک گام بردارد .
از جمله دغدغه های دیگر برای تاسیس مهد قطعا هزینه های لازم برای این کار میباشد که باید برآورد کامل و درست از تمام هزینه ها را به دست آورد تا بتوان بودجه ی مورد نیاز را نیز تامین کرد . همچنین فردی که برای تاسیس مهد کودک گام بر میدارد میبایست در کنار خود کادر فعالی داشته باشد که تمام شرایط لازم اعلام شده از سوی سازمان های مربوطه را داشته باشند . با توجه به این مطالب متقاضی تاسیس مهد کودک باید به اطلاعاتی جامع و کامل برای طی کردن مراحل مختلف دست یابد . در ادامه ی این متن ما هر آنچه که لازمه ی تاسیس مهد کودکها باشد را به تفضیل مطرح میکنیم .
شرایط تاسیس مهد کودک
شرایط تاسیس مهد کودک در دو دسته ی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف میشود . از جمله شرایط تاسیس مهد کودکها که تحت عنوان شرایط عمومی تعریف میشوند میتوان به مواردی همچون : اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی کشور ، عدم اعتیاد به مواد مخدر ، عدم سابقه ی کیفری ، داشتن سلامت جسمی و روانی و تایید این موضوع توسط روانپزشک معتمد ، تابعیت جمهوری اسلامی ایران و همچنین داشتن معافیت و یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان اشاره کرد . یکی دیگر از شرایط تاسیس مهد کودک داشتن مدرک کارشناسی و یا بالاتر میباشد . از مدارک مورد تایید برای مسئول فنی مدرک کارشناسی علوم تربیتی ، روانشناسی ، کودکیاری ، مدد کاری اجتماعی را میتوان نام برد . همچنین داشتن سابقه کاری در این زمینه برای مسئول فنی الزامی میباشد .
باید این نکته را متذکر شد که افرادی که دارای تحصیلات پایین تر از کارشناسی هستند ، میتوانند نسبت به اخذ مجوز برای تاسیس روستا مهد اقدام نمایند ، این نوع مهد در مناطق دور افتاده تر مانند روستاها تاسیس میشود . یکی دیگر از شرایط تاسیس مهد مربوط به شرایط سنی موسس و مسئول فنی و مربی میباشد که باید در محدوده ی سنی بیست تا شصت سالگی باشند و بعد از شصت سالگی اجازه فعالیت به آنها داده نمیشود و باید فردی به عنوان جایگزین معرفی شود .
مراحل تاسیس مهد کودک
مراحل تاسیس مهد کودک برای متقاضیان را میتوان در چند گام تشریح کرد . ابتدایی ترین مرحله برای تاسیس مهد کودکها تعیین نوع فعالیت مهد کودک میباشد . برای انواع مهد کودک ها بر اساس نوع فعالیت و آموزش ها تعاریف مختلفی وجود دارد . مهد کودک آدینه ، مهد کودک دو زبانه ، مهد کودک قرآنی و روستا مهد از جمله انواع مهد کودک ها میباشند . هر یک از این مهد کودک ها نیاز به امکانات و تجهیزات مختص به خود را دارند که باید در مراحل بعدی تهیه شوند . از دیگر مراحل تاسیس مهد کودک گذراندن دوره های آموزشی مرتبط میباشد که مربیان و موسس و همچنین مسئول فنی مهد کودک باید در این دوره ها شرکت کنند و تجربیات لازم را اخذ نمایند . در این دوره ها فرد به آگاهی لازم برای توانایی و یا عدم توانایی برای فعالیت در این حوزه دست پیدا میکند .
در مرحله ی بعدی متقاضی باید برای دریافت موافقت نامه ی اصولی اقدام نماید . این موافقت نامه در واقع حاوی تمام مراحلی است که متقاضی برای تاسیس مهد باید طی کند . متقاضی تنها به مدت یکسال برای به انجام رساندن مفاد موافقت نامه مهلت دارد . البته بعد از اتمام مهلت یکساله امکان یکبار تمدید و به مدت شش ماه برای موسس وجود دارد . بعد از دریافت این موافقت نامه فرد باید درصدد انجام موارد مطرح شده بر آید . از آن جمله میتوان به تعیین مکان مهد کودک و تایید آن توسط کارشناسان مربوطه و همچنین تهیه ی لوازم بازی و امکانات لازم اشاره کرد . آخرین مرحله از مراحل تاسیس مهد کودکها دریافت پروانه ی فعالیت میباشد . این پروانه به مدت سه سال اعتبار دارد و پس از ان باید نسبت به تمدید آن اقدام شود .
چگونگی اخذ مجوز تاسیس مهد کودک
چگونگی اخذ مجوز تاسیس مهد کودک یکی از مواردی میباشد که برای علاقه مندان به تاسیس مهد سوال برانگیز میباشد . میدانیم که سازمان ناظر بر تاسیس مهدها سازمان بهزیستی کشور میباشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک باید برای ثبت درخواست خود به این سازمان مراجعه نمایند . پس از دریافت موافقت نامه ی این سازمان برای تاسیس مهد باید به دنبای تهیه ی مکان مناسب و استاندارد برای راه اندازی مهد کودک بود . پس از آنکه مکان تهیه شد و به تایید کارشناسان سازمان بهزیستی رسید باید برای تجهیز مهد کودک اقدام کرد . برای تجهیز مهد کودک نیز باید وسایل بازی و آموزشی منطبق با استاندارد های اعلام شده باشند . با توجه به تنوع بالای وسایل سرگرمی و بازی هر چه تجهیزات تهیه شده به روزتر و استانداردتر باشند ، رغبت والدین برای سپردن کودکانشان به چنین مهد کودکی بالاتر میرود .
لذا متقاضیان باید سعی در جلب توجه و اعتماد والدین کودکان داشته باشند . تا میزان سوددهس بالاتری داشته باشند . اگرشما متقاضیان عزیز سوالاتی درباره ی چگونگی اخذ مجوز تاسیس مهد کودکها داشته باشید میتوانید از مشاوران مرکز مشاوره آویژه برای دستیابی به پاسخ سوالاتتان کمک بگیرد .
نکات مهم برای تاسیس مهد کودک
نکات مهم برای تاسیس مهد کودک شامل تبصره ها و قوانینی میباشد که از سوی سازمان بهزیستی اعلام میشود . یکی از این موارد این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا باشد باید مدیر فنی مهد کودک لزوما خانم باشند . همچنین داشتن سابقه و اخذ آموزش های لازم و داشتن گواهی گذاراندن این دوره ها  برای همه ی اعضای کادر اصلی مهد کودک الزامی میباشد . از دیگر نکات مهم برای تاسیس مهد کودکها اطلاع از ترتیب و ترکیب دقیق پرسنل میباشد . به طور مثال به ازای هر ده نفر کودک شیرخوار و یا هر پانزده نفر کودک نوپا حضور یک مربی الزامی میباشد . همچنین به ازای هر پنجاه کودک یک نفر خدمتگذار باید استخدام شود . از دیگر نکاتی که موسس مهد کودک باید در نظر بگیرد شرایط سنی پرسنل میباشد ، که باید در محدوده ی سنی بین بیست تا شصت سال باشد .
سوالات متداول
مشکلات تاسیس مهد کودک چیست ؟
اصلی ترین مشکل برای تاسیس مهد کودک احتمالا تامین منابع مالی میباشد . همچنین از دیگر مشکلات میتوان بهطولانی بودن مراحل اخذ مجوز تاسیس مهد کودک اشاره کرد .
سرمایه ی لازم برای تاسیس مهد کودک چقدر است ؟
سرمایه لازم به نسبت نوع و تعداد تجهیزاتی که خریداری میشود متغیر است اما برای تاسیس مهد کودک حداقل سرمایه بین ۵۰ تا هفتاد میلیون تومان میباشد .
گام های ضروری تاسیس مهد کودک چیست ؟
اخذ مهارت ها و سابقه لازم برای دریافت موافقت نامه ی اصولی ، به انجام رساندن موارد ذکر شده در موافقت نامه در طی یک سال و درنهایت اخذ مجوز فعالیت مهد کودک گام های ضروری تاسیس مهد کودک میباشد .
  برای مشاوره در زمینه شرایط تاسیس مهد کودک چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۱۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران توسط سازمان هواپیمایی کشور زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران تاسیس شده و در در تهران – ساختمان شماره(۱): شهرستان رباط کریم – بلوار امام خمینی (ره) – میدان غدیر – انتهای بلوار آدینه مشرف به ضلع شمال فرودگاه حضرت امام (ره) شهرک اشکانیه بلوک ۹A ساختمان شماره (۲): جاده قدیم تهران کرج – بعد از کیلومتر ۱۴چهارراه ایران خودو – ابتدای شهرک دانش مجت وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رکز آموزش علمی – کاربردی بازرگانی واحد تهران
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع شیر تهران شهداد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی مهر ماه
کاردانی فنی هوانوردی – خلبانی PPL
کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
کاردانی فنی اویونیک هواپیما
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی هوانوردی – خلبانی PPL
کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
کاردانی فنی ایمنی زمینی فرودگاهی
کاردانی فنی اویونیک هواپیما
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی شهید زمانپور ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری هوانوردی – خلبانی (CPL&IR)
مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
مهندسی فناوری اویونیک هواپیما
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال تهران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری هوانوردی – خلبانی (CPL&IR)
مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
مهندسی فناوری اویونیک هواپیما
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان تهران ورودی بهمن ماه
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران نیز ۱۶۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری ورامین
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
دانشگاه علمی کاربری فنون و خدمات هوایی تهران در استان تهران و در تهران – ساختمان شماره(۱): شهرستان رباط کریم – بلوار امام خمینی (ره) – میدان غدیر – انتهای بلوار آدینه مشرف به ضلع شمال فرودگاه حضرت امام (ره) شهرک اشکانیه بلوک ۹A ساختمان شماره (۲): جاده قدیم تهران کرج – بعد از کیلومتر ۱۴چهارراه ایران خودو – ابتدای شهرک دانش مجت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۵۶۶۱۳۱۸۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری رودهن
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
شرایط اختصاصی: ۱- استفاده از لباس فرم در طول تحصیل برای دانشجویان رشته های هواپیمایی الزامی میباشد. ۲- پرداخت هزینه ساعات پرواز عملی دانشجویان رشته هوانوردی با هواپیما بر عهده دانشجو میباشد. ۳- کلیه دانشجویان رشته های هوانوردی ملزم به انجام آزمایشات پزشکی هوایی (مدیکال) میباشند. ۴- دارندگان دیپلم هوانوردی میتوانند بدون تکمیل فرمهای مربوط به شاغلین از سهمیه شاغل استفاده نمایند. ۵- دستگاه متقاضی و مرکز آموزش علمی – کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران (سماپران) هیچگونه تعهد و مسئولیتی در خصوص جذب و استخدام فارغ التحصیلان پس از اتمام دوره آموزشی ندارند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری پیشوا
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنا یع غلات قائم (عج)
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنون و خدمات هوایی تهران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۱:۳۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)