مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی توسط سازمان مدیریت صنعتی زیر مجموعه موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – کوی ولیعصر (عج)- انتهای خیابان شهریار شمالی- ۲۰ متری صفا وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی منطقه ۸ غله
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی استاندارد تبریز ورودی بهمن ماه
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربری سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – کوی ولیعصر (عج)- انتهای خیابان شهریار شمالی- ۲۰ متری صفا واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۳۳۰۱۵۸۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان آذربایجان شرقی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۱:۴۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.
هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی توسط فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی زیر مجموعه معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – ساختمان شماره ۱: خیابان صائب-بالاتر از گذرنامه-جنب امنیت اخلاقی ساختمان شماره ۲: ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی- نرسیده به ستاد فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تیراندازی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی استاندارد تبریز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای کشف و پی جویی سرقت
کاردانی حرفه ای عملیات مرزبانی (زمینی)
کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تیراندازی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور کیفری
کارشناسی حرفه ای پدافند غیرعامل
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور کیفری
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز ۱۲۲ است.
بیشتر بخوانید: چگونه از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربری فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – ساختمان شماره ۱: خیابان صائب-بالاتر از گذرنامه-جنب امنیت اخلاقی ساختمان شماره ۲: ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی- نرسیده به ستاد فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۲۱۸۸۷۳۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۴:۲۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – آبرسان- خیابان ۷تیر- انتهای کوی پزشکان- خیابان دوکمال- ساختمان جهاد دانشگاهی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند. بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.
برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمیکاردانی حرفه ای امور بورس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویسی تحت وب
مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز نیز ۲۱۴ است.
بیشتر بخوانید: چگونه از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی تبریز در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – آبرسان- خیابان ۷تیر- انتهای کوی پزشکان- خیابان دوکمال- ساختمان جهاد دانشگاهی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۶۵۹۰۲۴۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی تبریز ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۴:۴۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز توسط خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – بلوار منجم- خیابان قالیچیلر( شهید ظهیری)- جنب آپارتمانهای آسمان وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی متالورژی – ریخته گری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی تولید کفش
کاردانی فنی بازرسی جوش
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی متالورژی – ریخته گری
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری متالورژی – ذوب فلزات
مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
مهندسی فناوری جوش
مهندسی فناوری بازرسی جوش
مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری متالورژی – ذوب فلزات
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری جوش
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز نیز ۱۱۸ است.
بیشتر بخوانید: چگونه از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
دانشگاه علمی کاربری خانه کارگر واحد تبریز در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – بلوار منجم- خیابان قالیچیلر( شهید ظهیری)- جنب آپارتمانهای آسمان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۲۸۴۲۲۳۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
۱- کلاس ها حتی المقدور در بعدازظهرها برگزار می گردد. ۲- ارایه خدمات سلف سرویس بدون یارانه می باشد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به خانه کارگر واحد تبریز ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۷:۳۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – چهارراه آبرسان- خیابان ۷ تیر- نرسیده به بیلانکوه- کوچه شیخ کمال- باغ کمال وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو
ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی صنایع دستی تبریز با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد تبریز
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
کاردانی حرفه ای هتلداری
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – مصنوعات چوبی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای نقاشی – نقاشی
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای گرافیک – پوستر و نشانه
کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اقوام
کارشناسی حرفه ای صنایع دستی – صنایع چوبی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی صنایع دستی تبریز شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز نیز ۱۷۷ است.
بیشتر بخوانید: چگونه از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
دانشگاه علمی کاربری صنایع دستی تبریز در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – چهارراه آبرسان- خیابان ۷ تیر- نرسیده به بیلانکوه- کوچه شیخ کمال- باغ کمال واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۶۵۸۰۰۹۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
تقسیط شهریه امکان پذیر می باشد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی صنایع دستی تبریز مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به صنایع دستی تبریز ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنایع دستی تبریز
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۱:۱۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
مشاوره انتخاب رشته انسانی : انتخاب رشته انسانی یک نکته مهم دارد و آن بومی گزینی است . در انتخاب رشته انسانی تعداد زیادی از همه رشته ها وجود دارد که دارای گزینش آن هم از نوع کشوری میباشند ، این جمله بدان معناست که بومی گزینی های استانی ، قطبی و ناحیه ای مربوط به این رشته را دارا نیستند . اما به جای آن رشته هایی در بین سایر رشته هایی که در انتخاب رشته انسانی دیده میشوند وجود دارند که دارای سهمیه اند آن هم از نوع بومی گزینی و گاهی حتی  رشته های پرمتقاضی در انتخاب رشته علوم انسانی مانند روانشناسی و مدیریت و حسابداری در میان رشته های دارای سهمیه بومی گزینی هستند . از میان همه انها در زیر چند نمونه برای شما آورده ایم :
رشته های زبان و ادبیات فارسی و عربی ، اقتصاد ، روانشناسی ، آموزش تاریخ و جغرافیا ، حقوق ، علوم سیاسی و مشاوره .
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری
چگونه انتخاب رشته کنکور کنیم
برای انتخاب رشته انسانی شما باید ابتدا در کنکور سراسری مجاز شده باشید . البته ذکر این نکته که برخی دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو میپذیرند نیز حائز اهمیت است . برای انتخاب رشته انسانی در برخی دانشگاه ها مانند علمی کاربردی ، آزاد ، پیام نور ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و … نیاز به پذیرش در کنکور نیست . انتخاب رشته انسانی برای دانشگاه هایی مانند دانشگاه سراسری تنها با پذیرش در کنکور امکان پذیر است . اگر در کارنامه کنکور شما قید شده باشد که شما مجاز هستید شما امکان ثبت نام در دانشگاه سراسری و البته قبل از آن انتخاب رشته انسانی را خواهید داشت . برای انتخاب رشته انسانی در کنکور داوطلبین مجاز به انتخاب ۱۲۰ کد رشته و محل هستند و بیشتر از این تعداد امکان آن وجود ندارد . یک نکته مهم غافل نشدن از مهلت انتخاب رشته انسانی برای انجام آن است .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی
مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی یک روش کم هزینه برای دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد انتخاب رشته انسانی است . در مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی یک شخص میتواند همه ابهامات مورد نظر خود در مورد تحصیل بدون کنکور یا با کنکور در گرایش های گروه آزمایشی انسانی روشن سازد . اگرچه مشاوره حضوری بیشتر از مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی نتیجه بخش است ، اما مشاوره تلفنی همچنین میتواند به افرادی که شرایط مراجعه حضوری به مراکز مشاوره را ندارند کمک کند . برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی کافی است که با یک سرچ ساده مراکز مشاوره معتبر را در اینترنت پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید . هزینه این مرکز از فیش تلفن کسر خواهد شد و بصورت اینترنتی ، حضوری یا پرداخت از درگاه الکترونیکی نمیباشد . برای کمک به انتخاب رشته انسانی میتوانید دفترچه ثبت نام دانشگاه ها را هم مطالعه کنید .
بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها در انتخاب رشته کنکور سراسری
برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی با مشاوران انتخاب رشته آویژه تماس بگیرید
انتخاب رشته مجازی
انتخاب رشته سنجش
سازمان سنجش کارت اعتباری
انتخاب رشته تجربی سنجش
رشته های دانشگاهی تجربی با رتبه
تخمین رشته قبولی با رتبه
بیشتر بخوانید: ۵ گام اصلی انتخاب رشته دانشگاه بعد از کنکور سراسری
مشاوره انتخاب رشته انلاین
مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی یک را موثر است اما تنها راه اطلاه از نحوه انتخاب رشته نیست . برای انتخاب رشته انسانی همچنین میتوان از مشاوره انتخاب رشته انلاین هم علاوه بر مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی استفاده کرد . در این روش شخص با کمک گرفتن از یک نرم افزار انتخاب رشته بصورت آنلاین میتواند تمام افرادی که رتبه های نزدیک به او داشته اند و کد رشته و محل دانشگاهی که قبول شده اند را جویا شود . مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته بصورت غیر حضوری و از طریق سایت های مشاوره تحصیلی است . یکی از معتبر ترین مراکز مشاوره تحصیلی کشور مرکز مشاوره تحصیلی آویژه میباشد که امکان مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی و سایر رشته و هم امکان مشاوره انتخاب رشته انلاین را دارد . اگر سوال شما این است که چگونه انتخاب رشته کنکور کنیم ؟ این متن را تا پایان مطالعه کنید .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نکته هایی که باید در مورد آن بدانید
مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد مطلب انتخابی مورد توضیح این بخش است . انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز بی شباهت به انتخاب رشته سراسری نیست . متقاضیان باید از محبوبترین کد رشته محل خود شروع کرده و تا ۱۲۰ مورد را پر کنند .  در مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد  خواهید آموخت در صورتی که انتخاب فرد بالاتر بیاید شانس او بیشتر نخواهد شد چون اول کلیه انتخاب های یک فرد مورد بررسی قرار میگیرند و سپس به سراغ نفر بعدی خواهند رفت . در انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد حتما باید به مبلغ شهریه توجه کنید . با توجه به افزایش یافتن ۱۰ الی ۱۵ درصدی میزان شهریه مخصوصا در رشته های پر متقاضی پزشکی و دندانپزشکی متقاضیان نباید ازین نکته غافل باشند . مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما خواهد آموخت که حتما به مسافت محل زندگی خود و دیگر نکات مرتبط با روش رفت و آمد توجه کنید .
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی
نکات مهم در مورد مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد میتواند بسیاری از اطلاعات مفید در مورد انتخاب رشته انسانی را در اختیار شما قرار دهد . در مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد شما از لیست تمامی رشته ها و کد آنها اطلاع خواهید یافت . یک نکته مهم در مورد مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اهمیت شناخت فردی است که یک مشاور میتواند در مورد استعداد در اختیار شما بگذارد . همچنین شما میتوانید در مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد مطالب مفیدی در مورد رشته ها و گرایش های آنها بیاموزید که خالی از لطف نیستند . اگرچه تمامی اطلاعات فوق الذکر در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز قید میشوند اما این موضوع باعث کم اهمیت بودن مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد نمیشود . ممکن است شما در زمره افرادی باشید که به سختی میتوانید از اهداف خود مطلع شوید و نیاز به مشاوره داشته باشید .
برای مشاوره قبولی در رشته مورد علاقه خود با ما تماس بگیرید
نرم افزار انتخاب رشته ارشد رایگان
تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
انتخاب رشته مجازی ارشد رایگان
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ثبت نام دانشگاه آزاد
سایت دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی
مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی
مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی یک امکان مشاوره بسیار مفید در دنیای مجازی امروزی است . بسیاری مراکز معتبر در ایران این امکان را فراهم آورده اند که بتوان بصورت تلفنی از مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی استفاده کرد . صرف هزینه در مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی بسیار کمتر است و تمامی جزئیات دانشگاه آزاد را با آن میتوان بدست آورد . بسیاری از افراد هستند که امکان مساوره حضوری را ندارند و به اینترنت نیز دسترسی ندارند مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی برای این افراد یک گزینه بسیار عالی و کم هزینه است و همانطور که میدانید در عصر ارتباطات همه افراد یک تلفن همراه با خود به همراه دارند . برای مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تلفنی  کافیست یک مرکز معتبر برای مشاوره پیدا کنید و با شماره آن تماس حاصل نمایید .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
لیست رشته های گروه آزمایشی انسانی دانشگاه آزاد
در لیست رشته های گروه آزمایشی انسانی تعداد بیشماری رشته برای متقاضیان گنجانده شده که در بیشتر دانشگاه های کشور ارائه میشوند . این لیست به شرح زیر است :
زبان و اد‌بیات فارسی
زبان و اد‌بیات عربی
د‌بیری زبان و اد‌بیات فارسی
د‌بیری زبان و اد‌بیات عربی
مترجمی زبان عربی
اد‌بیات و زبان عربی
الهیات و معارف اسلامی
د‌بیری الهیات و معارف اسلامی
د‌بیری علوم د‌ینی
کارشناسی تربیت مربی عقید‌تی و سیاسی
کارد‌انی تربیت معلم قرآن
علوم قرآن و حد‌یث
پلیس قضایی
حکمت اسلامی و فلسفه
جغرافیا
تاریخ
باستان شناسی‌
راهنمایی و مشاوره
روانشناسی
علوم تربیتی
مطالعات خانواد‌ه
کتابد‌اری
د‌بیری تربیت بد‌نی و علوم ورزشی
مد‌د‌کاری اجتماعی
علوم اجتماعی
د‌بیری علوم اجتماعی
 علوم ارتباطات اجتماعی
خبرنگاری
مد‌یریت بیمه
کارد‌انی امور مالی و مالیاتی
امور گمرکی
کارد‌انی حسابد‌اری
مد‌یریت د‌ولتی
مد‌یریت جهانگرد‌ی
مد‌یریت مسافرتی و جهانگرد‌ی
 کارد‌انی مد‌یریت صنعتی
خد‌مات امور اد‌اری
 مد‌یریت و کمیسر د‌ریایی
کارشناسی تولید‌ سیما
مد‌یریت بانکد‌اری
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور
دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور برای دانشگاه آزاد و سراسری مشترک است . دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور اندکی پیش از ثبت نام کنکور دانشگاه در اختیار داوطلبین قرار میگیرد . نکته مهم در تهیه دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور این است که برای تهیه آن باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید و آنرا دانلود کنید . برای تهیه دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور همچنین میتوان به مراکز آموزشی نیز مراجعه کرد . این دفترچه شامل همه اطلاعات مربوط با ثبت نام و انتخاب رشته و شرایط آنها در دانشگاه آزاد ، سراسری و … است . این دفترچه به شما کمک میکند که در هنگام انتخاب رشته کنکور به همه کد رشته محل ها دسترسی داشته باشید و تمام رشته ها و مراکز دانشگاهی را بشناسید . برای دفترچه انتخاب رشته انسانی کنکور  از طریق سیستم خانگی و یا کافی نت ها به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
جهت انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد با مشاوران ما تماس بگیرید
نتایج کنکور سراسری
سازمان سنجش کارشناسی ارشد
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی
نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازی دانشگاه ازاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ریاضی
تراز قبولی دانشگاه آزاد
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته پرستاری در کنکور سراسری
نکاتی مهم برای داوطلبین انتخاب رشته کنکور انسانی
باید بدانید که آن دسته از داوطلبین متقاضی رشته های دارای شرایط مختص به خود که در انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم انسانی در یکی از دانشگاه های : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، شاهد ، ، علامه طباطبایی ، مذاهب اسلامی ، شهید مطهری ، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری ، مؤسسه غیرانتفاعی رفاه و نیز دانشگاه فرهنگیان و همچنین تربیت دبیر شهید رجایی با در نظر گرفتن شرایط مقید در بخش پیوست های موجود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم انسانی که در سایت سازمان سنجش درج شده ، لازم است در هنگام انتخاب رشته انسانی یا کد رشته محل های مورد علاقه شان را در هر اولویتی که میخواهند از اولویت ۱ تا ۱۵۰  در فرم انتخاب رشته علوم انسانی که بصورت اینترنتی است درج کنند . توجه کردن به به نکات گفته شده در این مبحث برای داوطلبین انتخاب رشته انسانی بسیار مهم و حیاتی است .
بیشتر بخوانید: تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
چگونگی بدست آوردن تحصیلات آکادمیک بدون کنکور
تحصیل بدون کنکور در بسیاری از دانشگاه های سراسر کشور امکان پذیر است . ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه تنها برای افرادی که مجاز به انتخا رشته در کنکور شده اند نیست ، تمامی افرادی که از ثبت نام در کنکور جای مانده اند و یا اصلا شرایط تحصیل با کنکور و یا در کلاس های صبح یعنی تایم اداری را ندارند و شاغل هستند ، این امکان را دارند که در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و در هر رشته ای که استعداد آنرا دارند یا به آن علاقه دارند و یا مرتبط با شغل و حرفه آنهاست تحصیل کنند . تحصیل بدون کنکور در بسیاری از دانشگاه های سراسر کشور از جمله دانشگاه های آزاد ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، علمی کاربردی ، پردیس خود گردان و … امکان پذیر است .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
انتخاب رشته انسانی برای داوطلبین چه مزایایی دارد
برای تحصیل در رشته های گروه آزمایشی شرایط بسیار بهتری نسبت به رشته های گروه آزمایشی تجربی و ریاضی وجود دارد . همانطورکه یقینا میدانید رشته های گروه آزمایشی تجربی که عموما شامل پزشکی و پیرا پزشکی و علوم پایه هستند ، طرفداران بسیار زیادی دارند و رقابت در آنها بسیار زیاد است ، به همین سبب تعداد شرکت کننده گان برای این کنکور به طبع بسیار بالا میباشد . این رقابت در رشته های گروه آزمایشی ریاضی نیز بسیار تنگاتنگ است و از آنجا که رشته های مهندسی بسیار پر متقاضی و پر کار هستند قبولی در آنها به طبع سخت است . اگر چه در گروه آزمایشی انسانی نیز رقابت وجود دارد اما تعداد شرکت کنندگان آنها کمتر است . به همین سبب قبولی در رشته های این گروه برای داوطلبین با مشکلات کمتری روبه رو است و افراد زیادی جذب دانشگاه های گروه علوم انسانی میشوند  .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
برای انتخاب رشته انسانی با ما تماس بگیرید
مشاوره انتخاب رشته ارشد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش
با چه رتبه ای چه رشته ای؟
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته نهم
مشاوره انتخاب رشته انلاین
نرم افزار انتخاب رشته تجربی
دانلود نرم افزار انتخاب رشته
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
سخن آخر با داوطلبین تحصیل در رشته های گروه آزمایشی انسانی
گروه آزمایشی انسانی شاخه های تحصیلی متفاوتی از روانشناسی تا حقوق و فلسفه و فقه و مدیریت دارد . تحصیل در رشته های علوم انسانی با سختی نسبتا کمتری روبه روست . دانشگاه های ارائه دهنده رشته های گروه آزمایشی انسانی ظرفیت زیادی برای جذب دانشجو دارند و هر سال در دو نیم ترم تحصیلی مهر و همچنین بهمن ماه دانشجو میپذیرند . برای تحصیل در دانشگاه های مرتبط با علوم انسانی میتوان با کنکور و یا بدون کنکور و پرداخت شهریه وارد دانشگاه شد .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۹:۴۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
کارشناسی ارشد mba بدون کنکور در سال های اخیر توانسته است توجه های زیادی را روی خود متمرکز کند . قبل از پرداختن به کارشناسی ارشد mba بدون کنکور اجازه دهید تا درمورد این رشته اطلاعاتی را برای شما شرح دهیم . mba مخفف رشته مدیریت کسب و کار می باشد که از واژه Master of Business Administrator گرفته شده است . این رشته در ابتدا با این هدف روی کار آمد که بتواند برای سازمان ها و سیستم های مختلف مدیرانی خبره پرورش دهد . در واقع دانشجویان بصورت خاص در این رشته می آموزند که بخش کاری زیر نظر خود را بخوبی اداره کنند و خلا هایی که در سیستم کارشان وجود دارد را کشف و آن ها را برطرف کنند و در نهایت کسب کار مربوطه را توسعه دهند و یا کار آفرینی کنند .
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد
کارشناسی ارشد mba بدون کنکور و بازار کار
رشته mba جز رشته هایی می باشد که از هر رشته ای حتی از رشته های زیر مجموعه وزارت بهداشت نیز می توان به آن وارد شد و بازار کار آینده این رشته نو پا بسیار پر ظرفیت است . بخش عمده ای از پذیرش کارشناسی ارشد mba بدون کنکور از طریق دانشگاه پیام نور صورت می گیرد . در کارشناسی ارشد mba بدون کنکور گرایش های زیر را می توان انتخاب کرد :
mba گرایش منابع انسانی
mba گرایش مالی
mba گرایش استراتژی
mba گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری
mba گرایش بازار یابی
mba گرایش
در خصوص گرایش های کارشناسی ارشد mba بدون کنکور که در بالا به آن ها اشاره کرده ایم توضیحاتی در ادامه توضیحاتی در قالب معرفی آن ها ارائه می دهیم .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور
ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد
ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کرد که دانشگاه آزاد در رشته mba برای مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام به گرفتن دانشجو نمی کند . ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد فقط از طریق استعداد های درخشان شدنی است که آن هم شرایط خاص خود را می طلبد و نیاز به تلاش و کسب موفقیت در دوره کارشناسی می باشد . برای ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد متقاضی باید شناخت کافی در خصوص این رشته داشته باشد و بعد تصیمی به انتخاب این رشته و ادامه تحصیل در آن بکند . از این رو می پردازیم به توضیحات تکمیلی در خصوص گرایش های مختلفی که پیش تر معرفی کردیم .
بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف
معرفی گرایش های رشته mba
گرایش منابع مالی : این گرایش بصورت عمده در جهت ارتقاء قابلیت و پتانسیل های سازمانی یک محیط کاری از نظر فردی و گروهی عمل می کند ، و بر روی استفاده درست منابع انسانی در راستای اهداف ارگان کاری تمرکز می کند . گرایش مالی : این گرایش نظریه های مدرن و کلاسیک را به دانشجویان می آموزد که از طریق آن ها دانشجو می تواند موجب توسعه سازمان کاری بشوند . گرایش استراتژی : در این گرایش دانشجو می آموزد چگونه محیط کار را از لحاظ رقابتی و عملکردی پایدار و برتر بسازد . در یک سیستم ، داده و فناوری وسیله تعامل اطلاعاتی بین کاربران و فرایند ها ( کسب و کار ) می باشد ، گرایش سیستم های اطلاعاتی و فناوری از طریق بکارگیری فناوری اطلاعات به طراحی ، مطالعه ، پیاده سازی ، توسعه ، پشتیبانی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی می پردازد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور در دانشگاه تربیت مدرس
دانشگاه های ارائه دهنده  کارشناسی ارشد mba بدون کنکور
دانشگاه های ارائه دهنده  کارشناسی ارشد mba بدون کنکور از روش های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجو می کنند . به عنوان مثال در بین دانشگاه های ارائه دهنده  کارشناسی ارشد mba بدون کنکور دانشگاه های آزاد ، روزانه و شبانه دارای پذیرش مستقیم بدون آزمون برای تمام متقاضیان نمی باشند و متقاضی باید دوره کارشناسی خود را در یکی از همین دانشگاه ها گذرانده باشد و موفق شده باشد فیلتر های یک دانشجوی استعداد درخشان را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد تا بتواند بدون کنکور ورودی در این دسته از دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش بگیرد و آن هم تنها یک بار می تواند برای این موضوع اقدام کند و آن هم در همان سالی که لیسانس خود را تمام می کند .
بیشتر بخوانید: شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
برای ثبت نام ارشد mba بدون کنکور با ما تماس بگیرید
دروس کارشناسی ارشد mba
بهترین گرایش mba
منابع کنکور ارشد مدیریت کسب و کار
سرفصل دروس کارشناسی ارشد مدیریت mba
بهترین گرایش مدیریت کسب و کار
منابع کنکور mba
منابع ارشد مدیریت بازرگانی
 کنکور ارشد mba
رشته مدیریت کسب و کار
رشته mba در دانشگاه آزاد
منابع ارشد مدیریت mba
مقایسه رتبه و محل قبولی mba
نمونه کارنامه ارشد mba
منابع ارشد mba        
آینده شغلی رشته مدیریت کسب و کار
چارت درسی mba
کارشناسی ارشد رشته مدیریت کسب و کار
مدیریت کسب و کار گرایش استراتژی
بهترین گرایش دکتری مدیریت
بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف
چند دانشگاه بدون کنکور برای ارشد mba
در بین دانشگاه های ارائه دهنده  کارشناسی ارشد mba بدون کنکور می تواند به دانشگاه پیام نور اشاره کرد که در مورد این موضوع بطور کامل توضیح داده خواهد شد . و اما در مورد بعضی از پردیس های بعضی از دانشگاه های بزرگ جا دارد به یک موضوع مهم اشاره کنیم . اخیرا دانشگاه تهران یک شیوع نامه ارائه داده است که طبق آن در پردیس های ارس ، البرز و کیش اقدام کرده است به پذیرش دانشجوی بدون آزمون ورودی در رشته mba در مقطع کارشناسی ارشد . و نکته جالب تر اینکه تمامی پردیس های زیر مجموعه دانشگاه تهران در گرایش های بازاریابی و استراتژی رشته mba بدون کنکور ورودی در مقطع فوق لیسانس ثبت نام به عمل می آورد .
بیشتر بخوانید: رشته مدیریت دولتی بدون کنکور – کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور پیام نور
ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور پیام نور موضوع بسیار با اهمیتی می باشد که در اینجا در این خصوص مشروحی در اختیار شما قرار می دهیم . ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور پیام نور یک بار در سال انجام می شود . در این راستا دانشگاه پیام نور از طریق طرح فراگیر بدون هیچگونه ارزیابی و آزمون در مقطع ارشد در رشته mba اقدام به ثبت نام می کند . نکته جالب این می باشد که معدل لیسانس متقاضی تاثیری در پذیرش وی فرد ندارد و از جهت متقاضیان هیچ نگرانی در مورد معدل دوره لیسانس خود نداشته باشند . تنها کافیست دروس ارائه شده به دانشجو در ترم اول با نمره بالا تر از ۱۲ گذرانده شوند و پس از آن دانشجو بصورت واقعی در دوره ارشد پذیرفته خواهد شد .
بیشتر بخوانید: رشته مدیریت کسب و کار بدون کنکور – کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
مشاوره تحصیلی راهی برای ورود بدون کنکور راحت تر
بدون شک زمانی که فرد درمورد رشته mba و گرایش های این رشته ، بازار کار آینده و شغل های مرتبط با هر کدام از گرایش های این رشته ، شرایط پذیرفته شدن بدون کنکور در دانشگاه های مختلف ، واحد هایی که باید گذرانده شود و … داشته باشد با دید باز تری می تواند در این مسیر قدم بردارد و از آینده این رشته مطمئن تر شود . مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکزی است که سابقه طولانی و درخشانی را در این راه از خود نشان داده است و با ارائه مشاوره تحصیلی تخصصی توانسته راه را برای بسیاری از دانشجویان روشن بسازد تا آن ها بتوانند به راحتی برای انتخاب رشته و ثبت نام تصمیم گیری کنند .
بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد بدون کنکور و تفاوت آزمون پیام نور با دانشگاه آزاد و سراسری
رشته کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد تهران
رشته کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد تهران علارغم طرفداران زیادی که دارد اما راه ورود به آن بسیار دشوار می باشد ، زیرا رشته کارشناسی ارشد mba بدون کنکور آزاد تهران فقط و فقط برای دانشجویان استعداد درخشان می باشد و دیگر داوطلبان مجبورند برای ورود به رشته mba کنکور بدهند که این موضوع برای آن ها خوشایند نمی باشد . برای کسانی که شرایط استعداد درخشان را ندارند بهتر است یا برای دانشگاه پیام نور اقدام کنند که در این صورت شهریه ای که می پردازند هم زیاد متفاوت نمی باشد ، یا اینکه از طریق پردیس های دانشگاه های معتبر و اسمی استفاده کنند و بدون آزمون پذیرفته شوند .
بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور
به منظور اطلاع از شرایط ثبت نام ارشد mba بدون کنکور با آویژه تماس بگیرید
بهترین گرایش مدیریت در مقطع ارشد
دروس مدیریت کسب و کار گرایش مالی
کدام رشته مدیریت بهتر است؟
دروس رشته mba
کنکور ارشد مدیریت mba
دانشگاههای ارائه دهنده رشته مدیریت mba در کنکور کارشناسی ارشد
دکتری ام بی ای
mba گرایش بازاریابی
mba گرایش مالی
mba گرایش استراتژی
کدام گرایش mba بهتر است
مدیریت کسب و کار  mba
مدیریت کسب و کار گرایش مالی
مدیریت کسب و کار استراتژیک
مدیریت کسب و کار فناوری
مدیریت کسب و کار و امور شهری
مدیریت کسب و کار چیست
بیشتر بخوانید: کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته حسابداری بدون کنکور
مزایا و معایب پردیس های دانشگاه های بزرگ
یکی از معایبی که پردیس ها دارند و کار را برای متقاضیان دشوار و در بعضی موارد نشدنی می کند شهریه بالایی می باشد که برای این دانشگاه ها باید پرداخت کرد . اما یکی از مزیت های قابل توجه این دانشگاه ها این می باشد که مدرک این پردیس ها از طرف دانشگاه مبدا اصلی صادر می شود و از این حیث دارای ارزش و اعتبار بالایی می باشد .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام کارشناسی ارشد mba بدون کنکور ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۷:۴۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی توسط ستاد برنامه ریزی امور فرهنگی آموزشی شاهد و ایثارگر زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان آذربایجان شرقی تاسیس شده و در در تبریز – خیابان شریعتی جنوبی کوچه ارک وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
مطالب پیشنهادی برای مطالعه در زمینه دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:
صنعت
کشاورزی
مدیریت و خدمات اجتماعی
فرهنگ و هنر
برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.
برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانوادهکاردانی حرفه ای روابط عمومیکاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگیکارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی نیز ۱۱۴ است.
بیشتر بخوانید: چگونه از کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
دانشگاه علمی کاربری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی در استان آذربایجان شرقی و در تبریز – خیابان شریعتی جنوبی کوچه ارک واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۴۱-۳۵۵۵۵۶۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: تاریخ ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۳:۱۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را میتوان تحقق یافتن رویای ورود به دانشگاه بسیاری از افراد دانست که بنا به دلایل مختلف مانند سخت بودن کنکور سراسری و یا مشغله های کاری و دغدغه های روز مره و . . . موفق به پذیرش در دانشگاه نشده اند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی این فرصت را پیش روی تمام افراد با شرایط پذیرش آسان و یکسان برای عموم قرار میدهد که بتوانند در طیف وسیعی از رشته های مختلف در چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ، رشته مورد علاقه و مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در آن ادامه تحصیل دهند .
به دلیل شرایط ویژه دانشگاه علمی کاربردی با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله تعداد بسیار زیادی دانشجو به این مرکز آموزشی جذب میشوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد های آموزشی در شهر ها و استان های مختلف همزمان میباشد و همانطور که میدانید کمتر شهری میباشد که از واحد های این مرکز آموزشی بی بهره باشد و این امر باعث شده است افرادی که امکان سفر به شهر های دیگر را ندارند به راحتی در شهر خود یا نزدیک ترین شهر به محل زندگی خود بتوانند ادامه تحصیل بدهند .
شروع ثبت دانشگاه علمی کاربردی در یک بازه زمانی خاص و در دو نوبت میباشد . دواطلبان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند . همچنین میتوانند با یک مشاوره تحصیلی تمامی اطلاعات مربوط به جزییات ثبت نام ، مراحل آن ، مدارک مورد نیاز آن ، زمان آن و . . . را کسب کنند در این خصوص مرکز مشاوره آویژه میتواند همراه مناسبی برای تمامی متقاضیان ثب نام دانشگاه علمی کاربردی باشد .
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  در هر سال  در دو نیمه صورت می گیرد که در هر نیمه متقاضیان می توانند  با داشتن شرایط حداقل ، یعنی در دست داشتن مدرک دیپلم با معدل ۱۰ به بالا و همچنین  شرایط عمومی و خصوصی تحصیل اقدام به ثبت نام  در دانشگاه  جامع علمی کاربردی کنند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هم همانطور که گفته شد در دو نیمه  یعنی در مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  در نیمه اول یعنی مهر ماه ، از اوایل مرداد ماه شروع می شود و در یک بازه زمانی خاص  توسط سایت سازمان سنجش انجام می گیرد .
اما اگر فردی به هر دلیلی نتواند در نیمه مهر ماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کند می تواند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در نیمه دوم یعنی بهمن ماه اقدام به ثبت‌ نام در این مرکز آموزشی کند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در نیمه بهمن ماه  از دی ماه آغاز می شود . تمامی داوطلبان می توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در هر کدام از نیمه های مهر ماه و بهمن ماه  با ورود به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را شروع کنند و مراحل ابتدایی ثبت نام را انجام دهند .
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و زمان دقیق آن را میتوانید در سایت سازمان سنجش مشاهده کنید و یا به کمک مرکز مشاوره آویژه اطلاعات جامع و لازم را به آسانی و تنها با تماس تلفنی به دست آورید .
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه بهترین فرصت پیش روی تمامی افراد و داوطلبانی است که به هر دلیلی نتوانسته اند در نیمه اول ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یعنی مهر ماه موفق به پذیرش در این مرکز آموزشی شوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه در دی ماه آغاز می‌شود و در یک بازه زمانی خاص انجام می گیرد . داوطلبانی که خواستار ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشند می توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ابتدا با خرید کارت اعتباری مراحل ابتدایی و اینترنتی ثبت‌نام خود را شروع کنند .
لازم به ذکر است که در این مرحله یعنی ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان باید مدارک خود را به صورت عکس در سایت مربوطه آپلود کنند . شاید برای برخی این تصور وجود داشته باشد که شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت و در برخی رشته‌ها صورت بگیرد . اما باید گفت که چنین نیست و شما در شروع ثبت نام بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی هم آنقدر آزادی عمل دارید که در ثبت نام نیمه اول یعنی مهر ماه می توانید داشته باشید به این معنی که تمامی رشته‌هایی که در ثبت نام مهر ماه وجود دارد در ثبت نام بهمن ماه نیز قابل انتخاب هستند و هیچ محدودیتی در زمینه انتخاب رشته در نیمه بهمن ماه برای متقاضیان وجود ندارد .
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
سایر موارد مربوط به تاریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور
آزمون سنجش
نتایج کنکور سراسری
آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
رشته حقوق علمی کاربردی
ثبت نام علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی کیش
ثبت نام دانشگاه پیام نور
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران نیز مانند تمام واحد های آموزشی دیگر در سراسر کشور در دو نیمه مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد ، ثبت‌ نام نیمه مهر ماه از اوایل مرداد ماه آغاز می‌شود و ثبت نام نیمه بهمن ماه نیز در دی ماه صورت می‌گیرد . اما نکته مهمی که در مورد شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران وجود دارد این است که همانطور که پیش از این نیز ذکر کردیم در واحدهای آموزشی شهر تهران هر واحد از دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت یک ارگان و نهاد خاص فعالیت می‌کند و رشته‌ هایی که در آن واحد آموزشی تدریس می شوند مرتبط با فعالیت ،نیاز و اهداف آن ارگان ناظر می باشد .
از این رو لازم است پیش از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تهران از طریق مشاوره تحصیلی  از لیست رشته های واحد آموزشی مد نظر و اهداف که طی می کند  مطلع شوید  مرکز مشاوره آویژه می‌تواند در این راستا راهنمای مناسبی برای شما باشد .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد
شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد هر ساله در دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد و همزمان با اعلام زمان دقیق شروع ثبت نام از طرف سازمان سنجش ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز آغاز می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز از واحدهای فعال این مرکز آموزشی میباشد که هر سال با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد  تعداد بسیار زیادی دانشجو در رشته‌های مختلف این مرکز آموزشی در قالب چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر جذب و مشغول به تحصیل می شوند .
به دلیل موقعیت ویژه شهر مقدس مشهد که باعث شده است امکان اشتغال در آن  برای جوانان بیشتر از برخی شهر های دیگر باشد ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند فرصت مناسبی باشد تا دانشجویان این شهر با استفاده از سهمیه اشتغال بتوانند در کنار شغل خود به ادامه تحصیل نیز بپردازند و تمامی کلاس‌های خود را در مرکز آموزشی مورد نظر در پایان هفته  و یا در ساعات غیر اداری تشکیل دهند .
بیشتر بخوانید:  مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی با ما تماس بگیرید
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کنکور سراسری
دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
دفترچه علمی کاربردی
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دانلود دفترچه علمی کاربردی
ثبت نام کنکور سراسری
سازمان سنجش سراسری
ثبت نام آزمون سراسری سال
سازمان سنجش کارشناسی ارشد
ثبت نام کنکور
خرید سریال ثبت نام کنکور
به این منظور متقاضیان باید در هنگام ثبت نام گزینه سهمیه اشتغال را انتخاب کنند  و با ارائه گواهی اشتغال به مرکز آموزشی مورد نظر خود این تقاضا را داشته باشند که کلاس های درسی آنها به پایان هفته و یا ساعات غیر اداری انتقال پیدا کند . این امکان برای تمام واحد های آموزشی دیگر در سطح کشور نیز وجود دارد و یکی از مزیت های دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر مراکز آموزشی می باشد و نشان دهنده حداکثر همکاری و سازگاری با دانشجو است .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۱:۴۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
رشته حقوق بدون کنکور یکی از پر مخاطب ترین رشته ها در دانشگاه های آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی می باشد . در واقع رشته حقوق در میان تمام رشته های زیر مجموعه گروه علوم انسانی نسبت به باقی رشته ها توجه ویژه تری را به خود اختصاص داده است . رشته حقوق بدون کنکور علارغم ظرفیت بالای پذیرش در دانشگاه ها ، بخوبی به داوطلبان شناسانده نشده است و هنوز اطلاعات زیادی درباره رشته حقوق بدون کنکور وجود دارد که باید مفصلا در مورد آن ها توضیحاتی را ارائه کنیم . کدام دانشگاه ها رشته حقوق بدون کنکور ارائه می دهند ؟ این اولین سوالی است که پیرامون رشته حقوق بدون کنکور باید مطرح کرد که جواب آن را در بند اول مختصرا دادیم . دانشگاه های پیام نور ، علمی کاربردی و آزاد جز عمده دانشگاه هایی می باشند که رشته حقوق بدون کنکور را ارائه می دهند .
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
پذیرش در چه مقطع هایی برای رشته حقوق بدون کنکور است ؟
جواب به این سوال برای دانشگاه های مختلف متفاوت است . به عنوان مثال دانشگاه علمی کاربردی از آنجایی که تنها مقاطع کاردانی و کارشناسی را پوشش می دهد ، فقط در همین دو مقطع در رشته حقوق بدون آزمون ورودی پذیرش دارد که آن هم معیار پذیرشش برای دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته معدل مدرک دیپلم شخص ، و برای دوره کارشناسی نا پیوسته معدل مقطع قبل یعنی همان کاردانی می باشد . برای ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع ارشد شرایط اندکی متفاوت می باشد و تنها دانشگاهی که مستقیما بدون آزمون ورودی و حتی در نظر گرفتن شرایط خاصی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق پذیرش می کند دانشگاه پیام نور می باشد که در ادامه توضیحات مربوط به آن را نیز شرح می دهیم .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور همانطور که اشاره شد برای دانشگاه ها و مقاطع مختلف متفاوت می باشد . به عنوان مثال شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور تنها برای بعضی از دانشگاه های سراسری تعریف می شود . به عنوان مثال دانشگاه های روزانه در هیچ مقطعی بدون کنکور رشته حقوق پذیرش ندارند مگر در مقطع ارشد که از طریق استعداد های درخشان تنها امکان پذیر است و آن هم در همان دانشگاهی که شخص کارشناسی خود را گذرانده است . در دانشگاه های شبانه تنها در رشته حقوق اسلامی و فقه پذیرش بدون آزمون صورت می گیرد . همچنین پردیس ها ( مجازی و خود گردان ) در رشته های حقوق در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور پذیرش می کنند . اما در دانشگاه های غیر انتفاعی در مقطع کاردانی فقط حقوق قضایی بدون آزمون است و در مقطع کارشناسی حقوق اسلامی و فقه بدون آزمون است .
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد
دانشگاه پیام نور و رشته حقوق بدون کنکور
در خصوص شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه پیام نور باید گفت که این دانشگاه کلا در مقطع کاردانی پذیرش ندارد . اما در خصوص شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در مقطع کارشناسی برای دانشگاه پیام نور باید گفت که ثبت نام برای گرایش های فقه ، حقوق ، مبانی حقوق اسلامی ، حقوق اسلامی و فقه بدون آزمون ورودی امکان پذیر است و داوطلبان نیازی به دادن کنکور ندارد . یک نکته که جا دارد اینجا به آن اشاره شود این است که هیچ کدام از دانشگاه های کشور بدون آزمون ورودی در مقطع کاردانی پیوسته رشته حقوق دانشجو نمی پذیرد و تنها راه برای افراد علاقه مند به این رشته این است که بدون آزمون وارد مقطع کاردانی نا پیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی شوند .
بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟
برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور با آویژه تماس بگیرید
مشاوره برای بدون کنکور دولتی
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
مشاوره برای بدون کنکور ریاضی
رشته حقوق بدون کنکور
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
دفترچه رشته های بدون کنکور
رشته پرستاری بدون کنکور
ثبت نام کنکور سراسری
لیست رشته های بدون کنکور
رشته های بدون کنکور سازمان سنجش
لیست رشته های بدون کنکور
رشته های بدون کنکور تجربی
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد را بصورت کلی برای شما شرح می دهیم . دیگر شرط معدل جز شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد نمی باشد و از این حیث دانشگاه آزاد پذیرفته شدن را برای متقاضیان رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ساده کرده است و در این صورت تمامی متقاضیان در گروه های علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی و فیزیک فارق تحصیل شده اند می توانند برای پذیرش در رشته حقوق دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی اقدام کنند . باید این نکته را مورد تایید قرار دهیم که متقاضیانی که خواستار ورود به مقطع کارشناسی پیوسته حقوق در دانشگاه آزاد می باشند باید اگر دارای دیپلم نظام قدیم هستند حتما مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشند و آن را ارائه دهند . دانشگاه آزاد سالانه تحت عنوان ورودی مهر و بهمن ماه دو نوبت پذیرش دارد .
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه آزاد
برای مقطع ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد، شرایط پذیرش چطور می باشد ؟
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع ارشد بسیار متفاوت می باشد . بصورت معمول دانشگاه آزاد برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد معیار را آزمون ورودی قرار داده است و تنها از یک روش می توان بدون دادن آزمون به مقطع کارشناسی ارشد وارد شد ، و آن این می باشد که دانشجوی متقاضی جز استعداد های درخشان دانشگاه معرفی شود . برای اینکه دانشجوی مقطع کارشناسی دانشجوی استعداد درخشان معرفی شود یک سری معیار ها در تعیین گردیده است که دانشجو باید آن ها را همه با هم پوشش دهد . دانشجوی استعداد درخشان تنها در همان دانشگاه مقطع کارشناسی خود می تواند بدون آزمون وارد دوره ارشد شود . برای جزئیات بیشتر و بهه مند شدن از مشاوره تحصیلی کارآمد بهتر است زود تر با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی به نسبت دیگر دانشگاه ها ساده تر می باشد . برای پذیرش در مقطع کاردانی تنها داشتن مدرک دیپلم و برای پذیرش در کارشناسی تنها داشتن کاردانی کفایت می کند و حتی معدل مقطع قبلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد ، اما قبلا معدل یکی از معیار های ارزیابی بود . شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی همانند دیگر رشته های این دانشگاه می باشد و شرایط لازم بصورت کامل در دفترچه علمی کاربردی برای هر دو مقطع کارشناسی و کاردانی لیست شده است .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت
تنوع گرایش ها
یکی از چیز هایی که متقاضیان را برای ثبت نام بدون کنکور در دیگر دانشگاه ها در رشته حقوق عاجز می کند عدم تنوع گرایش در رشته حقوق در دیگر دانشگاه ها می باشد . اما این مشکل در دانشگاه علمی کاربردی اصلا به چشم نمی خورد ، زیرا در هر دو مقطع کارشناسی و کاردانی ، دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کاملی از گرایش های مختلف رشته حقوق را ارائه می دهد دست متقاضیان برای انتخاب گرایش های مختلف رشته حقوق باز می باشد و با تنوع کافی رویرو می شوند . مثلا در مقطع کاردانی گرایش هایی همچون : مشاوره حقوق اصناف ، ارشاد و معاضدت قضایی ، امور ضابطین قضایی ، حقوق ثبتی ، خدمات قضایی ، دستیاری قضایی و … و در مقطع کارشناسی : ارشاد در امور کیفری ، ارشاد در امور مدنی ، حقوق ثبتی ، دستیاری قضایی در امورات مدنی و کیفری و … ارائه می شود .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج
شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج تفاوتی با شرایط حاکم در دیگر واحد ها دانشگاه آزاد در پذیرش دانشجو در رشته حقوق ندارد . همچنین از نکات حائز اهمیت در شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج همانطور که گفتیم برای مقطع کارشناسی پیوسته این می باشد که متقاضی اگر دارای مدرک دیپلم سه ساله نظام قدیم می باشد لازم است که دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشد و همزمان آن را به دانشگاه ارائه دهد .
بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی
برای ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق با ما تماس بگیرید
دانشگاه بدون کنکور
دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور
ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
کارشناسی بدون کنکور
مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد
پیام نور بدون کنکور
ثبت نام بدون کنکور پیام نور
ثبت نام دانشگاه بدون کنکور
شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور
معماری بدون کنکور
دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور
ثبت نام در رشته های بدون کنکور
لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
بیشتر بخوانید: پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه تهران و صنعتی شریف
پذیرش ارشد بدون کنکور حقوق در دانشگاه کرج چطور است ؟
جواب سوال استعداد های درخشان می باشد . دانشجویی که در زمان اتمام ترم ششم بیش از سه چهارم واحد هایی که برای کارشناسی تعریف شده را گذرانده باشد و معدلی که در آن زمان ساخته بالای ۱۷ باشد و بتواند تمام واحد های خود را در ۸ ترم پاس کند بدون هیچ ترم مشروطی ، دانشجوی استعداد درخشان شناخته می شود ، و به او این امتیاز را می دهند که در همان دانشگاه بدون آزمون در مقطع ارشد حقوق پذیرفته شود .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۳:۰۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)