مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود توسط مجتمع تولیدی چینی مقصود زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – کیلومتر ۱۸ جاده آسیایی – شهرک صنعتی توس – فاز ۱ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ورودی مهر ماه
کاردانی فنی صنایع سرامیک – خط تولید
کاردانی فنی صنایع سرامیک – آزمایشگاه
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور نمایشگاهی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت جوین ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری سرامیک – کاشی و چینی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس)
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
دانشگاه علمی کاربری مجتمع تولیدی چینی مقصود در استان خراسان رضوی و در مشهد – کیلومتر ۱۸ جاده آسیایی – شهرک صنعتی توس – فاز ۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۵۴۱۱۴۹۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی مشهد
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به مجتمع تولیدی چینی مقصود ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۷:۱۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان توسط مجتمع سنگ آهن سنگان زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در خواف – سنگان ـ خیابان معدن وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
کاردانی فنی معدن – فراوری مواد معدنی
کاردانی فنی معدن – استخراج
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت خدمات علمی – صنعتی خراسان رضوی (مشهد)
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمی کاربری مجتمع سنگ آهن سنگان در استان خراسان رضوی و در خواف – سنگان ـ خیابان معدن واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۵۵۲۷۳۳۰۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به مجتمع سنگ آهن سنگان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۵:۲۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران توسط مرکز بررسی، تحقیق و آموزش صنایع قند ایران زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – مقابل کارخانه قند شیرین وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی مشهد
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ورودی مهر ماه
کاردانی فنی صنایع غذایی – قند
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری صنایع غذایی – صنعت قند
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت جوین ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
دانشگاه علمی کاربری بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران در استان خراسان رضوی و در مشهد – مقابل کارخانه قند شیرین واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۳۹۲۰۸۵۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بررسی تحقیق و آموزش صنایع قند ایران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۷:۳۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – بلوار وکیل آباد- وکیل آباد ۷۲ (بلوار کوهستان) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
کاردانی حرفه ای امور بیمه
کاردانی حرفه ای امور بانکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی مجتمع های تجاری
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
کاردانی حرفه ای بازرگانی – امور گمرکی
کاردانی حرفه ای امور بیمه
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت شعب بانک
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای مدیریت بازاریابی بیمه
کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
دانشگاه علمی کاربری بازرگانی واحد خراسان رضوی در استان خراسان رضوی و در مشهد – بلوار وکیل آباد- وکیل آباد ۷۲ (بلوار کوهستان) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۵۰۱۸۰۳۳ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت خدمات علمی – صنعتی خراسان رضوی (مشهد)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بازرگانی واحد خراسان رضوی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۸:۱۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تصمیم یارتوس

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس
دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – ساختمان شماره ۱: بلوار فرامرز عباسی – نبش فرامرز عباسی ۴ ساختمان شماره ۲: بلوار آزادی- نبش آزادی ۵ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس
دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تصمیم یارتوس ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس)
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تصمیم یارتوس
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تصمیم یارتوس میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی تصمیم یارتوس با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی بهره برداری راهآهن
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی بهره برداری راه آهن
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری جوش
مهندسی فناوری بهره برداری راه آهن
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری جوش
مهندسی فناوری بهره برداری راه آهن
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری پروژه ها
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تصمیم یارتوس
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی تصمیم یارتوس شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت جوین
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی تصمیم یارتوس
دانشگاه علمی کاربری تصمیم یارتوس در استان خراسان رضوی و در مشهد – ساختمان شماره ۱: بلوار فرامرز عباسی – نبش فرامرز عباسی ۴ ساختمان شماره ۲: بلوار آزادی- نبش آزادی ۵ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۶۰۵۵۹۰۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی تصمیم یارتوس
شرایط اختصاصی: ۱- پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت قسطی خواهد بود. ۲- وسیله ایاب و ذهاب برای جا به جایی دانشجویان از ساختمان مرکزی به کارگاهها و آزمایشگاهها در نظر گرفته شده است. ۳- معرفی دانشجویان به خوابگاه های دارای مجوز امکانپذیر است.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی تصمیم یارتوس مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به تصمیم یارتوس ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تصمیم یارتوس
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۲:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توس چینی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – کیلومتر ۱۸ بزرگراه آسیایی – انتهای کوی صنعت – مجتمع تولیدی توس چینی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توس چینی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توس چینی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توس چینی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت توس چینی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – ساخت و تولید قالبهای فلزی
کاردانی فنی صنایع سرامیک – خط تولید
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی کنترل
کاردانی فنی صنایع سرامیک – خط تولید
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری سرامیک – کاشی و چینی
مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالبسازی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری سرامیک – کاشی و چینی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت توس چینی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شرکت توس چینی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت توس چینی
دانشگاه علمی کاربری شرکت توس چینی در استان خراسان رضوی و در مشهد – کیلومتر ۱۸ بزرگراه آسیایی – انتهای کوی صنعت – مجتمع تولیدی توس چینی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۵۴۲۲۲۲۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت توس چینی
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت جوین
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت توس چینی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شرکت توس چینی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توس چینی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۰۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در تربت حیدریه – کیلومتر ۵ جاده تربت حیدریه مشهد – روبروی دانشگاه پیام نور وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کشت و صنعت جوین
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ورودی مهر ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی عمران – نگهداری و مرمت ساختمان
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فراوری زعفران
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت غذا (تربت جام) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی واحد خراسان رضوی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی مجتمع سنگ آهن سنگان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
دانشگاه علمی کاربری تربت حیدریه ۱ در استان خراسان رضوی و در تربت حیدریه – کیلومتر ۵ جاده تربت حیدریه مشهد – روبروی دانشگاه پیام نور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۵۲۲۹۳۰۶۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : دارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی تربت حیدریه ۱ مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به تربت حیدریه ۱ ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تربت حیدریه ۱
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۵:۳۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق توسط شرکت یکدانه شرق زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در قوچان – بلوار طالقانی – طالقانی ۳ – هشت متری گلستان – پلاک ۴ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی صنایع غذایی – فراوری خشکبار
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت چشمه نوشان خراسان (عالیس) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی مشهد
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
دانشگاه علمی کاربری شرکت یکدانه شرق در استان خراسان رضوی و در قوچان – بلوار طالقانی – طالقانی ۳ – هشت متری گلستان – پلاک ۴ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۴۲۲۲۳۱۶۳ میباشد.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
شرایط اختصاصی: ۱- شهریه به صورت اقساطی قابل پرداخت خواهد بود. ۲- کلاسها در نوبت عصر برگزار خواهد شد. ۳- وام دانشجویی بلندمدت ارایه میگردد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شرکت یکدانه شرق ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۴۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم فراگرفته و از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک توسط گروه کارخانجات پارت لاستیک زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خراسان رضوی تاسیس شده و در در مشهد – بلوار ساجدی-بین ساجدی ۲ و ۴ – پلاک ۷۱ واقع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
کاردانی فنی کنترل کیفیت قطعات مکانیکی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی پلیمر – قطعات پلاستیک، لاستیک و تزئینی خودرو
کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی کنترل کیفیت قطعات مکانیکی
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی پلیمر – قطعات پلاستیک، لاستیک و تزئینی خودرو
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی – صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری آسانسور و بالابرها
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
دانشگاه علمی کاربری گروه کارخانجات پارت لاستیک در استان خراسان رضوی و در مشهد – بلوار ساجدی-بین ساجدی ۲ و ۴ – پلاک ۷۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۷۶۵۴۷۷۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
شرایط اختصاصی: ۱- کلاسهای شاغلین در بعدازظهرها و روزهای آخر هفته برگزار خواهد شد. ۲- دانشجویان غیربومی جهت استفاده از خوابگاه های خودگردان معرفی خواهند شد. ۳- شهریه به صورت قسطی دریافت خواهد شد. ۴- تمامی دانشجویان میتوانند از کلاسهای زبان و دیگر کلاسهای فوق برنامه مرکز به صورت رایگان استفاده کنند. ۵- امکان استفاده از سلف سرویس (غذای یارانه ای) و نیز سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی دانشجویان وجود دارد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
 برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به گروه کارخانجات پارت لاستیک ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه کارخانجات پارت لاستیک
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۲:۵۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

جزئیات کسری خدمت جبهه پدر

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
جزئیات کسری خدمت جبهه پدر
کسری خدمت جبهه پدر چیست و شامل چه افرادی خواهد شد ؟ قبل از توضیحات در مورد مسائلی مانند کسری خدمت جبهه پدر ، مدت زمان کسری خدمت ، مدارک مورد نیاز کسری خدمت سربازی و معافیت های مختلف باید مشمولین بدانند که رفتن  به خدمت سربازی امری واجب برای همه ی پسران در کشور می باشد . نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورهای دیگر نیز از این قانون در کشور خود استفاده می کنند . برای کسری خدمت باید به مشاوره نظام وظیفه بپردازید.
در ایران نیز این قانون برای پسرانی که به سن ۱۸ سال می رسند واجب می شود . اما باعث خوشحالی درصد زیادی از جوانان است که می توانند از برخی قوانین استفاده کرده و به خدمت سربازی نروند . یا برخی دیگر با رعایت قانون می توانند از انواع کسری خدمت مانند کسری خدمت جبهه پدر ، کسری خدمت نخبگان ، کسری خدمت متاهلین دارای فرزند ، کسری خدمت بسیجان فعال و سایر کسری های خدمت سربازی استفاده کنند .
از طرف دیگر خواهیم دید که برخی مشمولین از امریه سربازی بهره برده و اینگونه سختی رفتن به خدمت سربازی را کم خواهند کرد .  پس بنابراین کسانی که شرایط گرفتن انواع معافیت ها را ندارند می توانند از مزایای دیگری که سازمان نظام وظیفه برای مشمولین قرار داده است استفاه کنند . یکی از این راه ها کسری خدمت یا برای برخی دیگر کسری خدمت جبهه پدر می باشد . اما اینکه غیر از فرزندان ایثارگران و جانبازان چه افرادی می توانند با ارائه ی مدارک کسری خدمت از این مزایا بهره مند شوند ؟ در ادامه به همه ی آن ها اشاره خواهیم کرد .
بیشتر بخوانید: چگونه کسری خدمت سربازی بگیریم؟
قوانین کسری خدمت جبهه پدر
قوانین کسری خدمت جبهه پدر اگر چه در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است . اما فرزندان ایثارگر و جانبازان و آزادگان می توانند با ارائه ی مدارک کسری خدمت ایثاگری ، از قوانین کسری خدمت جبهه پدر استفاده کرده و کسری خدمت بگیرند . اما این قوانین کسری خدمت جبهه پدر دارای شرایط خاصی می باشد که مشمولین باید از آن ها مطلع شوند .
مشمولین برای استفاده از قوانین و مقررات کسری های خدمت جبهه والدین  باید مدارک و مستندات آن را از اداره مربوطه دریافت کرده و سپس این مستندات باید به سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تخویل داده شود . این مورد یکی از مهم ترین قوانین و ضوابط کسری خدمت محسوب می شود . زیرا با نبود مستندات مشمولین نمی توانند از این قوانین و شرایط بهره مند بوده و از کسری های خدمت جبهه برای والدین استفاده کنند .
تمام افرادی که فرزندان جانبازان و ایثارگران هستند برای ثبت نام و استفاده از مقررات و ضوابطکسری خدمت، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و درخواست خود را به ثبت برسانند .
مشمولین می توانند به میزان هر درصد جانبازی پدر یا هر ماه حضور در جبهه و اسارت می توانند میزان مشخصی از کسری های خدمت استفاده کنند .
بیشتر بخوانید: نحوه دریافت کسری خدمت سربازی و شرایط آن
کسری خدمت جبهه پدر بعد از قطعنامه
کسری خدمت جبهه پدر بعد از قطعنامه برای فرزندان ایثارگران می باشد .  کسری خدمت جبهه پدر بعد از قطعنامه بر اساس آخرین قوانین اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه به صورت زیر می باشد .
۲ ماه کسری خدمت جبهه والدین برای کسانی که ۶ تا ۸ ماه سابقه ی حضور در جبه را دارند .
۳ ماه کسری خدمت  با سابقه ی ۹ تا ۱۱ ماه حضور در جبهه داده می شود .
۴ ماه کسری خدمت  با ۱۲ ماه حضور در جبهه .
۵ ماه کسری خدمت جبهه با سابقه ی ۱۵ ماهه صورت می گیرد .
۶ ماه کسری خدمت جبهه با استفاده از ۱۸ ماه سابقه جبهه .
۷ ماه کسری خدمت  نیازمند ۲۳ ماه جضور در جبهه می باشد .
۸ ماه کسری خدمت جبهه با ۲۴ ماه سابقه خدمت در جبهه میسر است .
۹ ماه کسری خدمت با داشتن ۲۷ ماه جبهه پدر به مشمولین داده می شود .
بیشتر بخوانید: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
کسری خدمت جبهه پدر برای دو فرزند
کسری خدمت جبهه پدر برای دو فرزند قابل محاسبه خواهد بود . در صورتی که فرزند اول از معافیت برخوردار شده باشد . باقی مانده ی سابقه پدر ایثارگر برای کسری خدمت جبهه پدر فرزند دوم استفاده شده یعنی کسری خدمت جبهه پدر برای دو فرزند مجاسبه می شود . این مهم ترین نکته ای است که مشمولین باید به آن دقت کنند و مابقی سابقه ی ایثارگری پدر را استفاده کرده و از کسری های خدمت برای جبهه پدربهره مند شوند .
بیشتر بخوانید: پروژه کسری خدمت نظام وظیفه چیست
شرایط کسری خدمت جبهه پدر
شرایط کسری خدمت جبهه پدر بر اساس بند د ماده ۸۸ برنامه ی توسعه اینگونه مطرح شده است ک افراد می توانند از کسر خدمت جبهه پدر به میزان مشخص استفاده کنند . شرایط کسری خدمت برای کسانی که سابقه ی ۳۰ ماه حضور در جبهه را داشتند معافیت دائم در نظر گرفته می شد .  هم چنین کسانی که کم تر از این مقدار سابقه ی حضور در جبهه را داشتند به میزان هر ماه جضور در جبهه ی آن فرزندشان می توانست بهه مدت ۹ روز از کسری خدمت جبهه استفاده کند .
اما سردار کمالی در سخنرانی جدید تاکید داشتند که تا شهریور ماه سال ۹۸ کسانی که ۲۸ ماه سابقه جبهه دارند نیز می توانند از شرایط کسری خدمت جبهه ای والدین استفاده نکرده و معافیت دائم برای فرزندان خود درخواست کنند . هم چنین در قانون تصویب شده ی جدید میزان کسری خدمت برای جبهه پدر از ۹ روز به ۱۲ روز تغییر کرده است .
بیشتر بخوانید: چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند
کسری خدمت جبهه پدر برای فرزند دوم
کسری خدمت جبهه پدر برای فرزند دوم در شرایطی امکان پذیر است . افرادی می توانند از کسری خدمت جبهه برای فرزندان پسر که فرزند دوم خانواده هستند استفاده کنند که به طور مثال پدر جانباز بالای ۲۵ درصد بوده و سابقه ی ۱۰ ماه جبهه را نیز دارد . بنابراین فرزند اول این جانباز از طریق ۲۵ درصد جانبازی می تواند از خدمت سربازی معاف شود . پس کسری خدمت جبهه برای فرزندان دوم اعمال شده و به ازای هر ماه فرزند دوم می تواند از ۱۲ روز کسری خدمت معاف شود .
مشمولین عزیزی که فصد دارند از انواع معافیت ها ، کسری های خدمت و از امریه سربازی استفاده کنند و درمورد این مسائل هیچ اطلاعات کافی ندارند می توانند با مرکز مشاوره نظام وظیفه در تماس باشند . این مرکز و هم چنین مرکز مشاوره کسری خدمت انواع مشاوره ها در زمینه ی مشاوره کسری خدمت سربازی ، مشاوره معافیت خدمت و سایر مشاوره ها را از طریق متخصصین در اختیار مشمولین قرار خواهد داد . عزیزان و علاقه مندان می توانند تمام سوالات خود در خصوص مشاوره نظام وظیفه را از مشاورین ما در مزکز مشاوره آویژه جویا شوند .
بیشتر بخوانید: آیین نامه های پروژه کسری خدمت
انواع کسری های خدمت
باید بگوییم افرادی که برای گرفتن کسری خدمت در الویت هستند شامل مشمولین زیر می باشند :
مشمولین با مدرک فوق لیسانس و بالاتر می توانند با انجام پروژه های سازمان ملی نخبگان از کسری خدمت بهره مند شوند .
مشمولین و فرزندان جانبازان با توجه به درصد جانبازی پدر می توانند از کسری خدمت استفاده کنند .
مشمولینی که پدرشان در جبهه بوده ، به میزان هر ماه جبهه پدر می تواند از کسری خدمت جبهه پدر استفاده کرده و کسری خدمت سربازی بگیرد .
ولی مشمولین در نظر داشته باشند که  اولویت گرفتن کسری خدمت با کسانی خواهد بود که غیبت نداشته باشند و در حال خدمت باشند . اما برخی فرزندان ایثارگران علاوه بر کسری خدمت نیز می توانند از معافیت دائم بهره مند شوند . این افراد باید دارای شرایط زیر باشند :
فرزندان جانبازانی که درصد جانبازی آن ها بیش از ۲۵ درصد باشد از این قانون بهره مند خواهند بود .
فرزندان رزمندگانی که به مدت ۳۰ ماه یا بیش تر در جبهه حضور داشته اند .
فرزندان اسیرانی که ۲۴ ماه و بیش تر در اسارت بوده اند .
بیشتر بخوانید: نکات قابل توجه پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  برای مشاوره در زمینه جزئیات کسری خدمت جبهه پدر
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۹:۰۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)