مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مرکزی تاسیس شده و در در اراک – انتهای خیابان امام خمینی (ره)- جنب مدارس استعدادهای درخشان-تیزهوشان وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهشهر
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
کاردانی حرفه ای امور بانکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
مهندسی فناوری اطلاعات – برنام هنویسی تحت وب
مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اشخاص
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنام هریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک نیز ۲۱۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی اراک در استان مرکزی و در اراک – انتهای خیابان امام خمینی (ره)- جنب مدارس استعدادهای درخشان-تیزهوشان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۶-۳۴۱۷۲۰۲۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت می کند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی اراک ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اراک
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۲:۰۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

معافیت پزشکی سربازی چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت پزشکی سربازی یکی از معافیت های ویژه و پرطرفدار میان مشمولین خدمت وظیفه می باشد .اخبار معافیت سربازیحال باید بپرسیم که چرا این معافیت پزشکی سربازی این قدر پرطرفدار است ؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید بگوییم سازمان نظام وظیفه عمومی قوانین بسیاری برای معافیت پزشکی سربازی در نظر گرفته است که مشمولین می توانند با تمعافیت سربازی  وجه به همین قوانین از پزشکی سربازی  استفاده کنند . البته لازم به ذکز است که علاوه بر معافیت پزشکی سربازی انواع معافیت های دیگری نیز در اختیار جوانان قرار گرفته است .که میتوانید از مشاوره نظام وظیفه کمک بگیرید.
معافیت پزشکی سربازی چگونه است؟
اما مشمولین با بدست آوردن اطلاعات در زمینه های مختلف معافیت می توانند بهترین و آسان ترین شیوه ی معافیت را برای خود انتخاب کنند . البته انتخاب نوع معافیت سلیقه ای نیست . مشمولین باید برای گرفتن هر یک از انواع معافیت ها شرایط آن معافیت خاص را داشته باشند .  معافیت پزشکیدر غیر این صورت اقدام برای گرفتن معافیت سربازی و دریافت کارت معافیت بی نتیجه خواهد بود . پس بعد از شناخت و آشنایی با معافیت ها ، شرایط خود را نیز بسنجیدتا انتخاب بهتری داشته باشید .
بیشتر بخوانید: موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
آشنایی با انواع معافیت ها :
معافیت پزشکی سربازی .
معافیت کفالت سربازی پدر.
معافیت کفالت سربازی مادر.
معافیت کفالت سربازی برادر و خواهر و سایر بستگان.
معافیت ایثارگری سربازی .
معافیت مددجویی سربازی .
معافیت بنیاد نخبگان ملی سربازی .
معافیت تک فرزندی سربازی .
بیشتر بخوانید: معافیت پزشکی نظام وظیفه
جوانان ما باید قبل از رسیدن به سن مشمولیت با این معافیت ها آشنا شوند . همانطور که مستحضر هستید جوانان ما پس از سن ۱۸ سالگی باید به خدمت سربازی بروند . یعنی خدمت سربازی یکی از ملزومات برای افراد ذکور در مملکت ماست . به همین دلیل در ۱۸ سالگی جوانان به سن مشمولیت رسیده و مشمول به حساب می آیند . در سن مشمولیت ، جوانان در مورد این وظیفه ی عمومی خود می توانند از چندین راه استفاده کنند . این راه ها را با هم خواهیم خواند :
انجام دادن کارهای اعزام به خدمت و رفتن به خدمت سربازی .
انجام دادن کارهای معافیت و استفاده از انواع معافیت ها مانند معافیت های پزشکی سربازی .
استفاده از معافیت های تحصیلی و ادامه تحصیل به جای رفتن به خدمت سربازی .
استفاده از انواع معافیت از خدمات رزمی با داشتن برخی شرایط .
استفاده از کسری خدمت برای افراد با تحصیلات عالیه و فرزندان جانبازان و ایثارگران .
استفاده از انواع معافیت های موقت سربازی با داشتن شرایط بیماری و سایر شرایط های دیگر .
مشمولین برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این راه هایی که می توان برای نرفتن به خدمت و یا کم شدن مدت خدمت سربازی استفاده کرد از طریق مشاوره نظام وظیفه اقدام نمایند . مرکز مشاوره آویژه با به کارگیری مشاوران متخصص در زمینه انواع معافیت سربازی جوانان را کمک خواهد کرد تا در این مسیر با موفقیت گام بردارند . امید است تمام جوانان بتوانند با داشتن شرایطی مناسب ، از انواع معافیت ها به ویژه معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کرده و بهره مند شوند
شرایط معافیت پزشکی سربازی
شرایط معافیت پزشکی سربازی در مشمولین متفاوت خواهد بود . بر اساس آخرین شرایط معافیت پزشکی سربازی ، مشمولین به طور کلی می توانند از یکی از این سه نوع معافیت بهره مند شوند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی
انواع معافیت پزشکی خدمت سربازی بر اساس شرایط معافیت پزشکی سربازی مشمولین :
معافیت دائم
معافیت موقت
معافیت از خدمات رزمی
مشمولین بر اساس شرایط معافیت پزشکی سربازی خود می توانند از یکی از این نوع معافیت های اعلام شده در بالا استفاده کنند . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تصمیم نهایی بر عهده کمیسیون شورای پزشکی خواهد بود .
بیشتر بخوانید:  قانون معافیت پزشکی شامل چه افرادی میشود
لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی
لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی به لیست گسترده ای اطلاق می شود که از سوی سازمان نظام وظیفه برای مشمولین ابلاغ شده است . یعنی بر اساس همین لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی و با داشتن شرایط معافیت پزشکی مشمولین می توانند درخواست معافیت پزشکی خود را به ثبت برسانند . برای بدست آوردن اطلاعات جامع درباره ی لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی باید با انواع آن ها آشنا شوید . ما در اینجا لیست جامع و کاملی از لیست بیماری های معافیت پزشکی  برای شما عزیزان تهیه کردیم که می توانند آن ها را خوانده و به خاطر بسپارید .
انواع لیست بیماری های معافیت پزشکی خدمت سربازی :
بیماری های عفونی
بیماری های قلب و عروقی
بیماری های چشم و عوارض بینایی
بیماری های فک و دندان و دهان
بیماری های روماتولوژی و بافت همبند
بیماری های اعصاب و روان
بیماری های عمومی
بیماری های ریوی و قفسه صدری
بیماری های دستگاه تناسلی
بیماری های داخلی مغز و اعصاب
بیماری های عدد مترشحه
بیماری های گوش و حلق و بینی
بیماری های پوستی و بافت زیر پوستی
بیماری های خون و آنکولوژی
بیماری های استخوان و اسکلت
بیماری های جراحی مغز و اعصاب
بیماری های دستگاه گوارش و جراحی های عمومی
این کاملترین و جامع ترین لیست بیماری های معافیت پزشکیمی باشد که در اختیار عزیزان قرار گرفته است . هر یک از این گروه بیماری ها شامل بخش عظیمی از بیماری ها هستند که مشمولین برای اطلاع از شرایط و نوع این بیماری ها به ور دقیق می توانند با مشاورین ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند .
قوانین معافیت پزشکی سربازی
قوانین معافیت پزشکی سربازی به مشمولین این اجازه را می دهد تا از انواع معافیت های دائم ، موقت و غیره استفاده کنند تا به سلامت روحی و جسمی آن ها لطمه وارد نشود . بر اساس قوانین معافیت پزشکی خدمت سربازیمشمولین باید پس از وارد شدن به سن مشمولیت برای گرفتن معافیت پزشکی خدمت سربازیاقدام کند . اما قوانین معافیت پزشکی به مشمولین گوشزد می کند که برای اقدام هر نوع معافیت باید مدارک لازم برای دریافت معافیت سربازی را آماده کنند .
مدارک لازم برای گرفتنمعافیت های پزشکی :
شناسنامه و تصویر تمامی صفحات برای مشمولین
کارت ملی مشمولین با کپی
عکس پرسنلی مشمول با زمینه سفید
فرم شماره ۱ ( وضعیت مشمولین )
فرم شماره ۵ (تکمیل واکسیناسیون )
فرم شماره ۲ ( معاینه پزشکی اولیه )
گواهی پایان تحصیلات به همراه کپی آن
موارد معافیت پزشکی سربازی
موارد معافیت پزشکی سربازی که در بالا گفته شد مختصر توضیحاتی است که راجع به این نوع معافیت پر متقاضی می توان در اختیار مشمولین قرار دارد . جوانان برای راهنمایی ها و پیگیری های بیشتر در مورد سایر موارد معافیت پزشکی می توانند با شماره های داده شده در سایت تماس گرفته و سوالات خود را با مشاورین متخصص ما در میان بگذارند .
قانون ماده ۳۹ معافیت های پزشکی خدمت سربازی
در اینجا قصد داریم راجع به معافیت های پزشکی سربازی به طور اختصاصی صحبت کنیم . برای گرفتنمعافیت پزشکی، سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مشمولین را در چهار دسته مجزا طبقه بندی می کند . این گروه ها بر اساس ماده ی قانون ۳۹ از قوانینمعافیت پزشکیگردآوری شده و در اختیار مشمولین قرار خواهد گرفت .
بیشتر بخوانید:  راه های معافیت پزشکی خدمت سربازی
دسته بندی مشمولین معافیت های پزشکی سربازی :
مشمولان در دسته ی اول از سلامت کامل بهره مند هستند . این افراد می توانند مراحل خدمت را انجام داده و ۲۱ ماه دوره ضرورت را با سربلندی بگذرانند .
مشمولین دسته دوم افرادی خواهند بود که دارای بیماری یا نقص عضو هستند . این افراد نمی توانند کارهای سنگین انجام دهند . به این دلیل با رای شورای پزشکی سازمان نظام وظیفه ، از انجام خدمات رزمی معاف خواهند بود .
مشمولان دسته سوم ، متعلق به جوانانی است که به دلیل عدم رشد و بیماری به طور موقت نمی توانند خدمت سربازی خود را انجام دادهخ و شورای پزشکی به آنان معافیت موقت می دهد . باید در نظر داشته باشید پس از اتمام معافیت موقت درر صورت بهبود یافتن ، مشمولین باید به خدمت برگردند .
مشمولین دسته آخر همان افرادی هستند که می توانند از معافیت پزشکی استفاده کنند . این افراد به دلیل بیماری و نقص عضو نمی توانند به خدمت سربازی بروند . البته تشخیص معافیت دائم برای مشمولین بر عهده ی کمیسیون پزشکی خواهد بود . با رای نهایی کمیسیون مشمولان در این دسته می توانند کارت معافیت خود را دریافت کنند.برای مشاوره در زمینه  معافیت پزشکی اختلال دو قطبیاز مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابتدر سراسر کشور با ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیریدهمه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  معافیت پزشکی سربازی چگونه است؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه معافیت پزشکی سربازی چگونه است؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل
دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در بابل – بندپی غربی- شهر خشرودپی- بلوار کشاورز- جنب پمپ CNG وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل
دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولید قارچ صدفی تنکابن
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خشرودپی بابل با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بابل ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت ماشین سازی شمال پیروز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خشرودپی بابل
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی خشرودپی بابل شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور بابل
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی خشرودپی بابل
دانشگاه علمی کاربری خشرودپی بابل در استان مازندران و در بابل – بندپی غربی- شهر خشرودپی- بلوار کشاورز- جنب پمپ CNG واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۲۵۲۱۱۶۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خشرودپی بابل
مشاوره و هماهنگی جهت اسکان در خوابگاهها انجام میپذیرد
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت صنایع فلزی سازه های سنگین مازندران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به خشرودپی بابل ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خشرودپی بابل
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۶:۵۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در نوشهر – جاده نوشهر به چالوس- قبل از هتل کوروش- خیابان شهید عمادالدین کریمی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع فلزی سازه های سنگین مازندران
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودی مهر ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای طراحی لباس
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفهای حقوق – شورای حل اختلاف
کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای گریم
کاردانی حرفهای طراحی لباس
کاردانی حرفهای سینما – تصویربرداری
کاردانی حرفهای سینما – تدوین فیلم
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – ارزیابی فرهنگی
کارشناسی حرفهای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفهای گرافیک – پوستر و نشانه
کارشناسی حرفهای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
کارشناسی حرفهای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفهای سینما – کارگردانی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی حرفهای حقوق – ارشاد در امور مدنی
کارشناسی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بابل ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای مجریگری
کارشناسی حرفهای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفهای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
کارشناسی حرفهای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفهای سینما – کارگردانی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – امور رسانه
کارشناسی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت ماشین سازی شمال پیروز
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران در استان مازندران و در نوشهر – جاده نوشهر به چالوس- قبل از هتل کوروش- خیابان شهید عمادالدین کریمی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۵۲۳۲۲۰۰۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور بابل
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۳:۰۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در محمودآباد – کیلومتر ۶جاده فریدونکنار- جنب مخابرات بیشهکلاء وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت فولادین ذوب آمل فذا
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای گردشگری
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای خبرنگاری
کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی حرفهای تبلیغات
کاردانی حرفهای بازاریابی
کاردانی حرفهای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای گرافیک – تصویرسازی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی
کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهشهر ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران در استان مازندران و در محمودآباد – کیلومتر ۶جاده فریدونکنار- جنب مخابرات بیشهکلاء واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۴۴۸۴۸۲۱۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
خوابگاه به صورت خودگردان و با نظارت مرکز آموزش مختص خواهران میباشد
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی کارآموزان چالوس
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۲:۰۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در بابل – بلوار جانبازان – کمربندی غربی-بین ایستگاه آمل و فلکه قاضی متی بهاران ۱۲ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سرای کیفیت اندیشان نوآور بابل
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودی مهر ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
کاردانی حرفهای گریم
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
کاردانی حرفهای گریم
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفهای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
کارشناسی حرفهای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خشرودپی بابل ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بابل
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل در استان مازندران و در بابل – بلوار جانبازان – کمربندی غربی-بین ایستگاه آمل و فلکه قاضی متی بهاران ۱۲ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۲۲۲۸۰۲۴ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت ماشین سازی شمال پیروز
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۳۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در آمل – خیابان طالب آملی- دریای ۲۶ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کارآموزان چالوس
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – عکاسی
کاردانی حرفهای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای طراحی لباس
کاردانی حرفهای سینما – فیلمنامهنویسی
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفهای خبرنگاری
کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
کاردانی حرفهای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳ مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – عکاسی
کاردانی حرفهای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفهای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفهای عکاسی خبری
کاردانی حرفهای طراحی لباس
کاردانی حرفهای روابط عمومی
کاردانی حرفهای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفهای امور فرهنگی – ویراستاری
کاردانی حرفهای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای گرافیک – پوستر و نشانه
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
کارشناسی حرفهای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری
کارشناسی حرفهای تربیت مربی پیشدبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفهای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
کارشناسی حرفهای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فرهنگی
کارشناسی حرفهای گرافیک – پوستر و نشانه
کارشناسی حرفهای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری
کارشناسی حرفهای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران نیز ۲۱۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهشهر
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران در استان مازندران و در آمل – خیابان طالب آملی- دریای ۲۶ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۴۴۲۲۲۷۹۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۵ مازندران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۹:۳۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در ساری – کیلومتر ۷جاده ساری به قائم شهر وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات استان مازندران
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی منابع طبیعی – حفاظت و حمایت منابع طبیعی
کاردانی فنی منابع طبیعی – جنگلداری
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشینهای زراعی و باغی
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشینهای تولید و فراوری برنج
کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی
کاردانی فنی گیاهپزشکی
کاردانی فنی دامپروری – پرورش زنبور عسل
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی باغبانی – گل و گیاهان زینتی
کاردانی فنی باغبانی – تولید مرکبات
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (بابلسر) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری گیاهپزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی طیور
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
مهندسی فناوری باغبانی – گل و گیاهان زینتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شرفدار کلای ساری ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) نیز ۱۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان مازندران
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی مازندران (ساری) در استان مازندران و در ساری – کیلومتر ۷جاده ساری به قائم شهر واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۳۱۳۶۵۸۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
فرزندان دیپلمه کشاورزان و روستاییان دارای زمین کشاورزی و فارغالتحصیلان دورههای متوسطه کاردانش و فنی و حرفهای کشاورزی با تایید شورای اسلامی روستا و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت میتوانند در سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و میبایست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل در یکی از واحدهای تولیدی مشغول بهکار گردند
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گلدشت کلاردشت
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی مازندران (ساری) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی مازندران (ساری)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۳:۵۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه کدام اند ؟ این سوالی است که مشمولین در سال های اخیر با آن درگیر هستند . موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه بسیار گسترده بوده و سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا قوانین بسیاری در این زمینه وضع و تصویب کرده است . امروزه ما می توانیم با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هم از موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه مطلع شده و هم چنین نیز قوانین این نوع معافیت و سایر معافیت ها را به خوبی بشناسیم . موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه بر اساس لیست بیماری ها مورد بررسی قرار می گیرد . اما سوال اینجاست که به طور کلی معافیت سربازی چیست و به چه کسانی تعلق می گرد ؟می توانید از مشاوره نظام وظیفه کمک بگیرید.
موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
مشمول چه کسی است و پس از رسیدن به مشمولیت باید چه اقداماتی را انجام دهد ؟ انواع معافیت ها کدام اند ؟ مشمولین و جوانان ذکور کشورمان چگونه می توانند لیستی از انواع معافیت ها را در اختیار داشته باشند ؟ برای رسیدن به پاسخ های منطقی برای این سوالات تا انتهای مقاله همراه ما باشید . ما در این مقاله راجع به انواع معافیت ها و هم چنین موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه صحبت های بسیاری خواهیم کرد . پس همراه ما شوید .
پسرها یعنی جوانان رسیده به سن ۱۹ سالگی می دانند که باید برای خدمت سربازی خود را آماده کنند . یعنی ۱۹ سالگی مصادف با سن مشمولیت آن ها خواهد بود . اما آیا همه ی جوانان به خدمت سربازی اعزام می شوند ؟ در پاسخ باید بگوییم خیر . چرا که این روزها همه به دنبال راهی هستند تا از رفتن به خدمت منصرف شده و راه های جایگزین را امتحان کنند . به طور مثال برخی موارد معافیت پزشکی را بررسی می کنند . آن ها سعی دارند از طریق بیماری های موجود در لیست معافیت پزشکی نظام وظیفه از این معافیت استفاده کنند .
برخی دیگر تحصیل را جایگزین خدمت مقدس سربازی می کنند . برخی به دنبال گرفتن انواع معافیت های کفالت پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و یا سایر بستگان هستند . اما برخی دیگر نیز چون راهی نخواهند یافت تصمیم می گیرند مراجل اعزام به خدمت را بگذرانند و به خدمت سربازی بروند .پس شرایط معافیت پزشکی نظام وظیفه یکیاز انواع معافیت هایی است که مشمولین می توانند از طریق آن ها معافیت بگیرند . برای بررسی معافیت پزشکی نظام وظیفه مشمول باید از نوعی بیماری رنج ببرد که بسته به نوع بیماری از نوعی معافیت خاص بهره متد خواهد شد .
بیشتر بخوانید: معافیت پزشکی نظام وظیفه
این نوع معافیت ها بر اساس معافیت پزشکی  به سه دسته ی کلی تقسیم می شوند که با هم خواهیم دید :
دسته اول یا همان معافیت دائمی که مشمول می تواند کارت معافیت پزشکی گرفته و یک روز نیز نیاز نخواهد بود به خدمت برود .
دسته دم معافیت خدمات رزمی که مشمول از اردوها و انجام رزمایشات معاف است .
دسته سوم یا معافیت موقت که مشمول موقتی از رفتن معاف است و باید پس از ۶ ماه به خدمت برود .
حال  این ضوابط معافیت پزشکی نظام وظیفه که در بالا به آن اشاره شد بر اساس نوع بیماری ، میزان تحصیلات و خیلی شرایط دیگر می تواند برای مشمولین موثر واقع گردد .
موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه و شرایط اخذ
موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه و شرایط اخذ به صورتی است که مشمول اول باید ببیند به چه بیماری دچار است . نوع بیماری ، درصد و شدت آن و تحصیلات مشمولین همگی بر موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه و شرایط اخذ آن تاثیر به سزایی خواهند داشت . بر طبق موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه و شرایط اخذ معافیت ، سازمان نظام وظیفه ماده ای تعریف کرده است که میزان بیماری و نوع معافیتی که بر اساس آن ها به مشمول تعلق می گیرد در آن آورده شده است .
بیشتر بخوانید: معافیت پزشکی نظام وظیفه
ماده ۳۹ معافیت پزشکی نظام وظیفه :
افرادی که از سلامت کامل بهره مند هستند .
افرادی که بیماری و ناتوانی برای انجام خدمت دارند .
افرادی که عمل جراحی کرده و مشکلات عدم رشد مانند اعتیاد دارند .
افرادی که بیماری خفیف و نقص عضو دارند .
درباره ی معافیت پزشکی نظام وظیفه و شرایط اخذ آن ، مشمولین باید دقت داشته باشند که در حین استفاده از معافیت تحصیلی به هیچ عنوان قاادر نخواهند بود برای این نوع معافیت هم زمان اقدام کنند . البته تبصره ای وجود دارد که به مشمولینی که بیماری های خاص داشته و میزان تحصیلات در آن دخیل نبوده است به طور هم زمان اقدام کرده و  شرایط اخذ معافیت پزشکی را حین تحصیل بگذرانند . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط معافیت نظام وظیفه و شرایط اخذ و هم چنین مشاوره نظام وظیفه با مرکز آویژه تماس حاصل نمایید .
بیشتر بخوانید: معافیت پزشکی سربازی چگونه است
لیست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
لیست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه در واقع فهرستی از بیماری هاست که مشمولین می توانند به آن استناد کرده و مدارک پزشکی حود را آماده کرده و برای گرفتن معافیت پزشکی اقدام کنند . این لیست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه در ادامه آورده شده است ، آن را با دقت بخوانید و برای سوالات بیشتر با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .
لیست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه بر اساس ماده ۲ قانون معافیت پزشکی
بیماری های عفونی مانند سل و هپاتیت
بیماری های عمومی مانند چاقی مفرط یا لاغری یا کوتاهی بیش از حد قد
بیماری های ریوی مانند شکستگی دنده ها و انواع پلورزیها
بیماری های گوش و حلق و بینی مانند کر و لالی و سینوریت های مزمن
بیماری های عدد مترشحه مانند تیروئید و پاراتیروئید
بیماری های قلبی عروقی مانند بیماری های مادرزادی قلبی و گشاد بودن رگ ها
بیماری های پوستی مانند اگزماهای حاد
بیماری های اعصاب و روان  مانند وسواس های شدید
بیماری های  دستگاه ادراری مانند واریکوسل
بیماری های دستگاه گوارش مانند تومورهای مادرزادی
بیماری های استخوان مانند بیماری شوئرمان
بیماری های چشم مانند دوربینی و نزدیک بینی یا آستیکماتیسم
بیماری های روماتولوژی مانند انواع آرتریت های التهابی و عفونی
بیماری های جراحی مغز و اعصاب مانند تومورهای ستون فقزات
بیماری های خون و آنکولوژی مانند کم خونی های حاد و سرطان خون
بیماری های داخلی مغز و اعصاب مانند انسفالیتها و انسفالوپاتیها
بیماری های فک و دهان و دندان مانند تومورهای بدخیم فک و دهان
بیشتر بخوانید: لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
لیست کامل موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
لیست کامل موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه که در بالا آورده شده است به بخشی از بیماری های گسترده ی موجود در این فهرست اشاره شده است . مشمولین برای اطلاع پیدا کردن از لیست کامل موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه به شماره های داده شده تماس گرفته و با مشاورین ما در مورد شرایط خود مشورت کنند . مدارکی که مشمول باید برای ثبت درخواست معافیت پزشکی به همراه داشته باشد به صورت زیر می باشد :
برگه وضعیت مشمولین
برگه معاینه پزشکی
برگه واکسیناسیون
شناسنامه
کارت شناسایی ملی
عکس پرسنلی رنگی
مدرک پایان تحصیلات
و سایر مدارک و پرونده ی پزشکی
بیشتر بخوانید: شرایط استخدام افرادی دارای معافیت پزشکی
فهرست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
فهرست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه برای مشمولین با شرایط مختلف تدوین شده است . پس از بررسی این فهرست موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه ، مشمولین مراحل گرفتن معافیت پزشکی را باید طی کنند . بر طبق آخرین قوانین سازمان نظام وظیفه این مراحل به صورت زیر می باشد .
مرحله اول جمع آوری مدارک می باشد .
مرجله دوم درخواست معافیت پزشکی است که در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی باید داده شود .
مرحله سوم رفتن به بیمارستان و انجام آزمایشات اصلی و تخصصی است .
مرحله چهارم شرکت در کمیسیون است . در این مرحله ، که آخرین مرحله به حساب می آید مشمول بر اساس رای صادر شده شورای پزشکی معافیت پزشکی خود را خواهد گرفت .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه موارد معافیت پزشکی نظام وظیفه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۷:۲۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مازندران تاسیس شده و در در ساری – کیلومتر ۵اتوبان ساری ـ قائمشهر ـ مرکز هتلداری ارکیده وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان مازندران
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای هتلداری
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای آشپزی
کاردانی حرفه ای امور تعاون
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان مازندران ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت فراگردش گستر بابلسر (میزبان)
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای هتلداری در استان مازندران و در ساری – کیلومتر ۵اتوبان ساری ـ قائمشهر ـ مرکز هتلداری ارکیده واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۱۱-۳۳۱۳۷۰۶۴ میباشد.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر واحد ۱۹ قائم شهر
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای هتلداری ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای هتلداری
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۹:۵۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)