مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – میدان استقلال،پشت پمپ بنزین،خیابان شفاعت وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری هفتگل
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراقبت سالمندان
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
کاردانی حرفه ای کودکیاری
کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کمتوان ذهنی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان
کاردانی حرفه ای امور تعاون
کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی میراث زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کمتوان ذهنی
کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان نیز ۱۱۵ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان در استان زنجان و در زنجان – میدان استقلال،پشت پمپ بنزین،خیابان شفاعت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۳۵۶۳۰۲۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۴:۲۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – خیابان خرمشهر – بلوار شیخ اشراق- جنب امور برق شرق وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میراث زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای زنجان در استان زنجان و در زنجان – خیابان خرمشهر – بلوار شیخ اشراق- جنب امور برق شرق واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۳۰۳۶۳۳۴ میباشد.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۰:۵۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در طارم – شهر آب بر- خیابان امام- جنب مجتمع ادارات وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای طارم در استان زنجان و در طارم – شهر آب بر- خیابان امام- جنب مجتمع ادارات واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۲۸۲۳۲۹۴ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هلال احمر استان زنجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای طارم ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۵:۰۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت کالسیمین

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین
دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین توسط شرکت کالسیمین زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در ماهنشان – کیلومتر ۹۵ جاده زنجان، دندی-شهر دندی- جنب مجتمع سرب و روی انگوران وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین
دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت کالسیمین ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان زنجان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت کالسیمین
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت کالسیمین میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت کالسیمین با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معدن – فراوری مواد معدنی
کاردانی فنی معدن – استخراج
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی معدن – فراوری مواد معدنی
کاردانی فنی معدن – استخراج
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری معدن – استخراج معادن زیر زمینی
مهندسی فناوری فراوری مواد معدنی فلزی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری فراوری مواد معدنی فلزی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کالسیمین
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شرکت کالسیمین شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان زنجان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت کالسیمین
دانشگاه علمی کاربری شرکت کالسیمین در استان زنجان و در ماهنشان – کیلومتر ۹۵ متری جاده زنجان، دندی-شهر دندی- جنب مجتمع سرب و روی انگوران واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۶۵۲۲۲۳۸ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت کالسیمین
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : دارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شرکت کالسیمین ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت کالسیمین
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۳:۱۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ابهر

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی ابهر یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی ابهر ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی ابهر
دانشگاه علمی کاربردی ابهر توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در ابهر – کیلومتر ۲ جاده ترانزیت ابهر، قزوین- بلوار دانشگاه جامع علمی- کاربردی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی ابهر شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ابهر
دانشگاه علمی کاربردی ابهر به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ابهر را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ابهر ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ابهر
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ابهر به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ابهر پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ابهر میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی ابهر با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ابهر ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ابهر ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – تاسیسات مکانیکی ساختمان
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ابهر ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری مکانیک – تاسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی بافتهای فرسوده
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای خدابنده ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ابهر ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی ابهر
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ابهر به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی ابهر شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی ابهر نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان زنجان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی ابهر
دانشگاه علمی کاربری ابهر در استان زنجان و در ابهر – کیلومتر ۲ جاده ترانزیت ابهر، قزوین- بلوار دانشگاه جامع علمی- کاربردی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۵۲۱۵۱۳۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی ابهر
شرایط اختصاصی: ۱- برنامه ریزی کلاسها به صورت منسجم و حتی المقدور ۲ الی ۳ روز در هفته میباشد. ۲- خوابگاه مختص خواهران میباشد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی میراث زنجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ابهر
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ابهر هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی ابهر مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به ابهر ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ابهر
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۵:۳۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مدیریت شهری و روستایی زیر مجموعه وزارت کشور به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – خیابان شهدا، جنب بنیاد شهید، ساختمان سابق استانداری وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میراث زنجان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
مهندسی فناوری اطلاعات – خدمات رایانه ای در شهرداری
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
کارشناسی حرفه ای مدیریت آموزشهای شهروندی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان نیز ۱۲۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای خدابنده
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
دانشگاه علمی کاربری سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان در استان زنجان و در زنجان – خیابان شهدا، جنب بنیاد شهید، ساختمان سابق استانداری واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۳۳۶۶۵۵۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان زنجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۴:۳۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق زیر مجموعه وزارت نیرو به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – انتهای اسلام آباد- ضلع غربی پادگان تیپ ۲ زرهی- خیابان شهید عباسپور وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان زنجان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی فنی عمران – شبکه و تصفیه خانه فاضلاب
کاردانی فنی عمران – سد و شبکه
کاردانی فنی برق – توزیع
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی برق – انتقال
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری عمران – آب و فاضلاب
مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق
مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کالسیمین ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان نیز ۱۱۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای طارم
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
دانشگاه علمی کاربری صنعت آب و برق زنجان در استان زنجان و در زنجان – انتهای اسلام آباد- ضلع غربی پادگان تیپ ۲ زرهی- خیابان شهید عباسپور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۳۵۸۱۰۰۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای خدابنده
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به صنعت آب و برق زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت آب و برق زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۲:۰۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ثبت نام کنند.
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان توسط دفتر برنامه ریزی تربیتی وزارت ورزش و جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – امجدیه- خ ۱۷ شهریور – مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان زنجان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه ورزش رزم ملی ایران
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه والیبال
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه فوتسال
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه شنا
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه دو و میدانی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت اماکن ورزشی
کارشناسی حرفه ای روانشناسی ورزشی
کارشناسی حرفه ای تغذیه ورزشی
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی- مربیگری آمادگی جسمانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ابهر ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان نیز ۱۶۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت سهامی عام صنعتی مینو
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
دانشگاه علمی کاربری اداره کل ورزش و جوانان زنجان در استان زنجان و در زنجان – امجدیه- خ ۱۷ شهریور – مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۳۵۶۳۴۰۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای زنجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به اداره کل ورزش و جوانان زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۵:۴۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان توسط خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران زیر مجموعه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان زنجان تاسیس شده و در در زنجان – شهرک صنعتی شماره ۱ – خیابان سهروردی- آذرجنوبی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دزفول ۱
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
کاردانی فنی بازرسی جوش
کاردانی فنی ابزار دقیق
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری بازرسی جوش
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان نیز ۱۱۸ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری هفتگل
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
دانشگاه علمی کاربری خانه کارگر واحد زنجان در استان زنجان و در زنجان – شهرک صنعتی شماره ۱ – خیابان سهروردی- آذرجنوبی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۴-۳۲۲۲۱۰۱۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
شرایط اختصاصی: ۱- کلاسهای شاغلین حتی المقدور در نوبت عصر و ایام تعطیل برگزار میشود. ۲- چنانچه پذیرفته شدگان هر رشته بنیه علمی لازم را جهت گذراندن برخی از واحدهای درسی مصوب نداشته باشند، این قبیل افراد میبایست به تشخیص مرکز آموزش مجری برخی از دروس را به صورت جبرانی بگذرانند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری اندیمشک
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به خانه کارگر واحد زنجان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی شیراز به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خانه کارگر واحد زنجان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۵:۵۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

معافیت واریکوسل و معافیت سربازی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت واریکوسل و معافیت سربازی
معافیت واریکوسل یکی از انواع معافیت هایی است که امروزه بسیاری از جوانان از این طریق معافیت حود را می گیرند . اما قبل از هرچیز باید اطلاعات کافی راجع به معافیت پزشکی خدمت سربازی به ویژه معافیت واریکوسل کسب نماییم . اولین سوال این است که معافیت واریکوسل چه نوع معافیتی است ؟ معافیت واریکوسل به چه مشمولینی تعلق می گیرد ؟ معافیت واریکوسل در کدام انواع از معافیت سربازی قرار می گیرد ؟ چه مشمولینی می توانند برای گرفتن معافیت پزشکی سربازی اقدام کنند ؟ مشمولین در چه سنی می توانند مراحل معافیت واریکوسل را پشت سر بگذارند ؟ مدت زمان معافیت پزشکی سربازی و شرایط و مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی خدمت سربازی کدام است ؟
برای رسیدن به بهترین پاسخ های این سوالات مشمولین می توانند از مشاوره نظام وظیفه راهنمایی بگیرند . مرکز مشاوره نظام وظیفه یکی از بزرگترین مراکز مشاوره معافیت به ویژه مشاوره معافیت پزشکی می باشد که در تمام زمینه های معافیت  به ویژه معافیت های پزشکی مانند معافیت مرتبط با واریکوسل مشمولین را راهنمایی خواهد کرد . ما در این مقاله سعی داریم مراحل این معافیت و تمام شرایط و ضوابط مرتبط با معافیت  های واریکوسل را برای مشمولین توضیح دهیم . تا انتهای مقاله با ما همراه باشید .
بیشتر بخوانید: معافیت در واریکوسل و شرایط دریافت آن
معافیت واریکوسل درجه ۳
معافیت واریکوسل درجه ۳ از انواع معافیت های مرتبط با معافیت پزشکی می باشد . همانطور که در بالا اشاره کردیم بیماری واریکوسل دارای علائم و نشانه هایی است که مشمولین می توانند این بیماری را تشخیص دهند . از طرف دیگر این بیماری دارای درجه بندی ها متفاوتی است ما در این جا می خواهیم راجع به درجه بندی معافیت های واریکوسل و هم چنین معافیت واریکوسل درجه ۳ صحبت کنیم .
واریکوسل یک نوع بیماری است که به آرامی تشدید پیدا می کند . علائم این نوع بیماری زیاد نیست اما در برخی موارد دیده خواهد شد . به درجه بندی این بیماری نیز در ادامه اشاره خواهیم کرد . اما بهتر است مشمولین بدانند که بهترین نوع معافیت های پزشکی واریکوسل ، معافیت واریکوسل درجه ۳ می باشد .
علائم و نشانه های بیماری واریکوسل :
بزرگ شدن و ایجاد پیچ و تاب خوردگی رگ ها و وریدهای درون بیضه ها به ویژه بیضه سمت چپ .
ایجاد توده ای بدون درد که باعث تورم بیضه ها خواهد شد .
درجه بندی بیماری واریکوسل :
واریکوسل گرید ۱ : رگ های درون بیضه هنگام زور زدن و فشار وارد کردن لمس می شوند .
واریکوسل گرید ۲ : رگ های درون بیضه ها در هنگام ایستادن قابل لمس می باشد .
واریکوسل گرید ۳ : رگ های درون بیضه ها در این گرید زمانی که فرد در حالت ایستاده است به طور کامل قابل مشاهده می باشد .
و آخرین نوع واریکوسل ساب کلینیکال است که در معاینه تشخیص داده نمی شود و مشمولین باید سونوگرافی بدهند .
بیشتر بخوانید: بیماری واریکوسل و شرایط معافیت آن از سربازی
شرایط معافیت واریکوسل
شرایط معافیت واریکوسل بر اساس درجه بندی این نوع بیماری متفاوت خواهد بود . اما مشمولینی که به این بیماری مبتلا هستند باید در نظر داشته باشند که شانس معافیت بیماری واریکوسل برای آن ها زیاد خواهد بود . آن دسته از مشولیتی که بیماری واریکوسل دارند و قضد دارند از شرایط معافیت واریکوسل استفاده کنند . باید در نظر داشته باشند که انجام دادن کارهای سنگین موجب تشدید این بیماری خواهد شد . مشمولین باید به این نکته دقت کنند که تشدید بیماری واریکوسل موجب افزایش ناباروری خواهد شد . با توجه به صحبت هایی که در بالا راجع به درجه بندی معافیت واریکوسل گفته شد . هر کدام از مشمولین که دارای یکی از انواع گریدهای واریکوسل می باشند و شرایط معافیت واریکوسل را دارند هرچه زودتر برای گرفتن معافیت پزشکی خدمت سربازی خود اقدام کنند .
بیشتر بخوانید: معافیت سربازی با پای پرانتزی
شرایط معافیت واریکوسل درجه ۳
شرایط معافیت واریکوسل درجه ۳ همانطور که در بالا نیز گفتیم به این صورت می باشد که در این درجه بندی ورید های درون بیضه های مشمول به طور کامل قابل  مشاهده می باشد . این نوع واریکوسل حادترین نوع این بیماری شناخته می شود . که برای تشخیص آن نیاز به سونوگرافی نیز ندارد . چون مشمول زمانی که می ایستد نیز دکتر می تواند تورم رگ های درون بیضه ها را مشاهده کند .
یکی از مهم ترین شرایط معافیت واریکوسل درجه ۳ بر اساس آخرین قوانین تصویب شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی این است که مشمول اگر دارای بیماری واریکوسل یک طرفه یا دو طرفه باشد در صورتی که به تشخیص پزشک نیاز به عمل جراحی داشته باشد . مشمولین می توانند از ۶ ماه معافیت موقت بهره مند شوند .
از طرف دیگر اگر مشمولین بعد از عمل جراحی نیز بیماریشان عود کند و  در گرید ۳ و بالاتر قرار بگیرد و در این صورت می توانند از این معافیت استفاده کرده و معافیت واریکوسل درجه ۳ خود را بگیرند .
بیشتر بخوانید: تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست
معافیت واریکوسل حین خدمت
معافیت واریکوسل حین خدمت نیز مانند سایر معافیت های پزشکی می باشد . اگر مشمولین به سن مشمولیت رسیده و شرایط و مدارک معافیت خدمت را نداشته باشند . باید مراحل اعزام ب خدمت خود را انجام دهند و در تاریخ مقرر شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به خدمت سربازی اعزام شوند . اما برخی از افراد در حین خدمت دچار بیماری شده که بر اساس نوع بیماری و میزان حاد بودن آن مشمولین می توانند از معافیت های خین حدمت استفاده کنند . برای این معافیت  نیز مانند سایر بیماری از نوع معافیت های است که در حین خدمت اتفاق خواهد افتاد بنابراین مشمولین می توانند از طریق تماس با مرکز مشاوره معافیت پزشکی آویژه اطلاعات لازم در زمینه انواع معافیت ها به ویژه معافیت سربازی واریکوسل را بدست آورند .
بیشتر بخوانید: نحوه دریافت معافیت مینیسک زانو
بیماری واریکوسل
معافیت پزشکی واریکوسل همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم یکی از انواع معافیت های بسیار رایج در کشور می باشد . اگر بخواهیم بیشتر راجع به این نوع معافیت صحبت کنیم باید توضیحات کلی در زمینه این نوع بیماری بدهیم . معافیت های واریکوسل یکی از شاخه های مرتبط با معافیت پزشکی می باشد . بر طبق آخرین آمارها بیش از ۱۵ درصد بزرگسالان و بیش از ۲۰ درصد نوجوانان و جوانان  از بیماری واریکوسل رنج می برند . اما به طور دقیق تر این نوع بیماری بیش تر در سنین بین ۱۵ و ۲۵ سال در مردان اتفاق می افتد .
این نوع بیماری دارای درجه بندی خاصی است که در بالا راجع به آن ها توضیح دادیم . از آن جایی که بیماری واریکوسل در لیست بیماری های ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا می باشد ، مشمولینی که دارای بیماری واریکوسل می باشند می توانند با طی کردن مراحل معافیت و ثبت درخواست معافیت پزشکی واریکوسل استفاده کرده و معافیت دائم خود را بگیرند .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت پزشکی: بیماری دستگاه ادراری و تناسلی
واریکوسل چیست ؟
واریکوسل در واقع یک بیماری مردانه و بسیار شایع است که به مرور باعث تورم و پیچ خوردگی رگ ها و عروق سیاهرگی در قسمت بالای بیضه ها می شود . نمایان شدن  این بیماری در سن بلوغ اتفاق افتاده و از آن جایی که به ندرت پیش می آید که در دو بیضه دیده شود ، بیشتر بیضه سمت چپ را درگیر خواهد کرد . البته این نکته را در نظر داشته باشید که بیماری واریکوسل هیچ نوع تاثیری بر روی تولید اسپرم نخواهد داشت .  این بیماری در کیسه بیضه رخ می دهد و شبیه به واریس می باشد . این مشکل در برخی مواقع باعث ناباروری نیز خواهد شد . این نوع بیماری علائم خاصی ندارد . به همین دلیل بسیاری از مردان از داشتن این بیماری بی خبر بوده و قادر به تشخیص آن نیستند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت از رزم چیست؟
قانون های معافیت پزشکی
حال مشمولین باید در نظر داشته باشند که بر طبق ماده ۳۹ قوانین سازمان نظام وظیفه بزای گرفتن معافیت پزشکی خدمت سربازی مشمولین از نظر سلامت جسمی و روحی در ۴ گروه زیر قرار خواهند گرفت :
مشمولین این گروه از سلامت کامل ببرخوردار بوده و باید ۲۱ ماه خدمت ضرورت را به طور  کامل انجام دهند .
مشمولین این گروه دارای بیماری و نقص عضوی هستند که نمی توانند کارهای سنگین و رزمی انجام دااده بنابراین معاف  از رزم می شوند .
مشمولین این گروه به دلیل بیماری و عدم رشد به طور موقت نمی توانند خدمت سربازی بروند .
مشمولین در گروه چهارم به دلیل بیماری و نقص عضو نمی توانند خدمت سربازی رفته و می تانند معافیت سربازی بگیرند .
بر اساس دسته بندی مشمولین در گروه های بالا آن دسته از مشمولینی که دارای بیماری واریکوسل می باشند می توانند هم در دسته دوم قرار گرفته و هم در دسته ی چهارم باشند . در وافع اگر در گروه دوم قرار بگیرند از معافیت رزمی استفاده می کنند . اگر در گروه چهارم باشند می توانند از معافیت سربازی واریکوسل بهره مند شوند  .
بیشتر بخوانید: معافیت موقت سربازی چیست ؟
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  برای مشاوره در زمینه معافیت واریکوسل و معافیت سربازی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۹:۵۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)