مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸ را می‌توان بهترین راهنمای داوطلبان این رشته به شمار آورد . هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، سازمان سنجش دفترچه های انتخاب رشته را در سایت این سازمان منتشر می‌کند . در این دفترچه ها همچون دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸ اطلاعات لازم در خصوص دانشگاه ها و رشته های مختلف که داوطلب می‌تواند در آن ها ادامه تحصیل دهد ذکر شده است . همچنین در دفترچه انتخاب رشته تجربی ظرفیت پذیرش دانشگاه ها و شرایط پذیرش و ثبت نام آن ها توضیح داده شده است . داوطلبان پس از دریافت این دفترچه و مطالعه آن می‌توانند در صورت وجود هرگونه سؤال و ابهامی با مرکز مشاوره آویژه در ارتباط بوده و از راهنمایی های کارشناسان این مرکز استفاده کنند .
دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی در انتهای پست
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری
اهمیت مشاوره در انتخاب رشته کنکور
رشته تجربی یکی از رشته های پر طرفدار کنکور سراسری است و داوطلبان زیادی اقدام به انتخاب رشته در رشته تجربی نموده و در نتیجه رقابت بسیار زیادی بین داوطلبان آن وجود دارد . به همین جهت آشنایی با دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸ اهمیت فراوانی داشته و می‌تواند باعث یک انتخاب رشته اصولی شود . مشاوران مرکز مشاوره آویژه همواره آماده کمک به عزیزان و ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته و راهنمای انتخاب رشته هستند . انتخاب رشته سازمان سنجش بسیار مهم بوده و نقش مهمی را در آینده شما عزیزان ایفا می‌کند . به همین دلیل توصیه می‌شود داوطلبان آن را جدی گرفته و حتماً از راهنمایی های یک مشاور آگاه و کار بلد و البته دلسوز برخوردار شوند . با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۸
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۸ را می‌توانید در بازه زمانی مورد نظر از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت کنید . زمان آن نیز هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می‌باشد . رشته تجربی یکی از رشته های کنکور سراسری است که رقابت فراوانی بین دانش آموزان این رشته وجود دارد . رشته تجربی دارای پنج زیر گروه می‌باشد که هر یک مختص یک سری از رشته ها بوده و ضرایب دروس در این زیرگروه ها متفاوت است . به طوری که چنانچه در درس با ضریب بالا در یک زیر گروه موفق عمل کرده باشید رتبه بهتری در آن زیرگروه داشته و احتمال قبولی شما در آن رشته ها بیشتر است و آشنایی با رشته هایی زیر گروه مورد نظر اهمیت فراوانی دارد . در دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۸ این توضیحات ذکر شده است .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری
توضیحات تکمیلی در این رابطه
پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری با دریافت کارنامه می‌توانید از رتبه و تراز خود در هر یک از زیر گروه های اعلام شده آگاه شوید . دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۸ نیز مانند سایر دفترچه ها مدتی پس از اعلام نتایج از سایت سازمان سنجش قابل دریافت است . مدتی بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۹۸ ، گزینه انتخاب رشته در این سایت فعال شده و داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی مورد نظر با مراجعه به این سامانه اقدام به انتخاب رشته نمایند و کد رشته محل های مورد نظر خود را که در دفترچه موجود است وارد کنند . توضیحات کامل و نحوه انتخاب رشته پیش از این در دیگر مطالب توضیح داده شد و در صورت نیاز می‌توانید با این مرکز در تماس باشید .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زبان کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور ۹۸
دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور ۹۸ می‌تواند راهنمای شما عزیزان در مسیر انتخاب رشته باشد . در دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور ۹۸ اطلاعات لازم برای پذیرش دانشگاه های مختلف آورده شده است . از جمله این اطلاعات می‌توان به سهمیه های مختلف پذیرش مانند ایثارگران ، رزمندگان سهمیه بومی ، تأثیر سوابق و… و نحوه و میزان تأثیر آن ها در قبولی و پذیرش دانشگاه های مختلف اشاره کرد . همچنین شرایط پذیرش در دانشگاه های غیر انتفاعی ، پیام نور ، آزاد ، نیمه حضوری رشته های با آزمون و بدون آزمون و… نیز در دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور ۹۸ ذکر شده است و عزیزان با توجه به شرایط و رتبه و تراز خود می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . چنانچه در این امر نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با ما در ارتباط باشید .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
نقش مشاور در ارائه توضیحات در رابطه با دفترچه انتخاب رشته
پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸ نیز مانند سایر دفترچه ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با مطالعه آن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . در صورت وجود ابهام در هر یک از بند های آن می‌توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید . توصیه می‌کنیم برای انتخاب رشته بهتر حتماً از مشاوران این مرکز کمک بگیرید زیرا آن ها می‌توانند به خوبی با توجه به شرایط شما و رتبه و ترازی که به دست آورده اید شانس قبولی شما را در رشته های مختلف بررسی کرده و به شما راهنمایی کنند . لازم است بدانید عزیزان تنها یک فرم انتخاب رشته دارند لذا اهمیت وجود مشاور آگاه و دلسوز به خوبی مشخص می‌شود .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸
دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸ نیز مدتی پس از دقترچه انتخاب رشته سراسری منتشر می‌شود . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸ را می‌توانید از سایت این سازمان دریافت کنید . در این دفترچه نیز اطلاعات لازم برای انتخاب رشته دانشگاه های آزاد اسلامی ذکر شده است . لازم است توجه داشته باشید که اگرچه کنکور سراسری این دو دانشگاه ادغام شده اما انتخاب رشته آن ها جداگانه انجام می‌شود . به همین دلیل دفترچه آن نیز مجزا می‌باشد . تاریخ انتشار دفترچه های انتخاب رشته سال ۹۸ ، ۱۷ مرداد ماه اعلام شده که همان‌طور که اشاره شد دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدتی پس از آن منتشر می‌شود . داوطلبان با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir می‌توانند آن را دریافت و مطالعه کنند .
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته انسانی
برای انتخاب رشته کنکور تجربی سراسری با آویژه تماس بگیرید
دفترچه انتخاب رشته تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه انتخاب رشته هنر
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته انسانی
دفترچه کنکور سراسری
پیوست های دفترچه انتخاب رشته
نتایج کنکور ارشد
دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
آزمون کارشناسی ارشد
نتایج انتخاب رشته ارشد
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
توضیحات بیشتر درباره دفترچه انتخاب رشته آزاد
گرچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری به صورت مجزا انجام می‌شود اما اصول کلی آن ها یکسان بوده و شرایط انتخاب رشته در هر دو لازم است رعایت شود . دفترچه های انتخاب رشته آن ها نیز اطلاعات تقریباً مشابهی را ارائه می‌دهد و تنها تفاوت در نوع دانشگاه ها است . البته باید توجه داشت اگرچه پذیرش در دانشگاه آزاد به طور کلی راحت تر است اما قبولی در رشته های برتر این دانشگاه نیز به دلیل وجود متقاضی زیاد سخت بوده و نیاز به حضور مشاور جهت یک انتخاب رشته صحیح در این زمینه به خوبی احساس می‌شود . لازم است بدانید که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر رشته و هر دانشگاه کد مخصوص خود را دارند که در کد رشته محل های سراسری این‌طور نیست .
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته تجربی  دانشگاه سراسری ۹۸
دفترچه انتخاب رشته تجربی  دانشگاه سراسری۹۸ را از ۱۷ مرداد می‌توانید از سایت سازمان سنجش دریافت کنید . این دفترچه بخش های مختلفی دارد و به طور کلی سعی در ارائه اطلاعات در خصوص پذیرش رشته های مختلف و ظرفیت و شرایط هر یک دارد . فصل اول این دفترچه عموماً شامل شرایط کلی و سهمیه های مختلف از جمله رزمندگان ، ایثارگران ، سهمیه های بومی و… داشته و همچنین به نحوه گزینش دانشجو و راهنمای انتخاب رشته می‌پردازد . بخش بعدی دفترچه انتخاب رشته تجربی  دانشگاه سراسری۹۸ بر رشته های تحصیلی زیرگروه های مختلف و جداول ظرفیت پذیرش ان ها می‌پردازد . در فصل سوم و پیوست های این دفترچه نیز می‌توانید اطلاعات لازم در خصوص شرایط لازم برای تحصیل در رشته های مختلف و پذیرش دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی و… را مشاهده کنید .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
<< دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی >>
<< دفترچه رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>
<< اصلاحیه دفترچه رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>
  برای مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۷:۵۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)