مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است .این دانشگاه برای  یک هدف تلاش میکند آن هم شکوفایی استعداد داوطلبان و پرورش مدیران زبردست وهمچنین تحول در مدیریت سازمان ها وسیستم های مختلف کشور است. در ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی قبل ازهرچیزی این نکته حائز اهمیت میباشد که دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته بدون برگزاری کنکور (آزمون ) نسبت به جذب دانشجو اقدام میکند . ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در تمام رشته ها تنها از طریق داشتن مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) صورت میگیرد . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی متقاضی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و پس از شناخت کافی درزمینه شرایط ثبت نام ومدارک آن تصمیم به انتخاب رشته و کد مورد نظر میکند .
ذکر نکات مهم در مورد ثبت نام کاردانی به کارشناسی
دانشگاه علمی کاربردی اولین دانشگاهی است که دراکثر رشته های کشوربدون کنکور دانشجو میگیرد . بدون اغراق تمام رشته های مورد نظر داوطلبان را دارا میباشد وشهریه آن نسبت به اکثر دانشگاه ها کمتر است  واین ملاک جذب و محبوبیت برای بسیاری از متقاضیان شده است. برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هیچ محدودیتی متقاضیان را تهدید نمیکند و نیازی به گذراندن آزمون برای ورودی به این دانشگاه نیست. برای دانش پژوهانی  که در مقطع کاردانی هستند و خواهان اخذ مدرک کارشناسی هستند باید دانشجوی مقطع کاردانی به کارشناسی نا پیوسته شوند . تعداد رشته های  ثبت نام کاردانی حداکثر ۳۰ رشته وهمچنین برای انتخاب رشته کارشناسی نا پیوسته حداکثر۲۰  رشته  را متقاضیان میتوانند انتخاب کنند . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی شما عزیزان میتوانید در زمان اعلام شده اقدام به ثبت نام کنید .
 تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی موضوع بسیار مهمی میباشد که در این زمینه  مختصری برای شما شرح میدهیم . تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی طبق تعرفه هایی که وزارت علوم وتحقیقات تعیین کرده است در سال دوبار انجام میگیرد، براین اساس من باب دانشگاه علمی کابردی بدون برگزاری آزمون  و هیچگونه ارزیابی دانشجو در مقطع کارشناسی نا پیوسته ثبت نام به عمل می آورد. نکته مهم این است که سوابق تحصیلی ملاک  پذیرش دانشجو میباشد .  داوطلبان برای ادامه تحصیل میتوانند در تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی که درسایت سازمان سنجش اعلام میگردد شرکت کنند . تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در نیم ترم اول مهرماه در مرداد ماه  و در نیمسال تحصیلی دوم در دی ماه ، داوطلبان میتوانند درزمان مقرر شده به انتخاب رشته بپردازند و نباید فرصت را از دست دهند .
شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی را میتوان فقط برای مقطع کارشناسی نا پیوسته تعریف کنیم ، زیرا این دانشگاه کارشناسی پیوسته نمیگیرد، کارشناسی نا پیوسته برای متقاضیان به این صورت میباشد که افراد ابتدا باید دوره کاردانی را سپری کنند وسپس اقدام به ثبت دوره کارشناسی نا پیوسته کنند . ابتدا به ساکن با تمرکز بر روی این موضوع که شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی نا پیوسته بدون کنکور باید حتما دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) باشند. پیشنهاد ما به  کاربران گرامی جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی این میباشد که از مشاوره تحصیلی ما در مرکزمشاوره تحصیلی آویژه راهنمایی بگیرید،  وازجزئیات کامل در مورد پذیرش دردروه های کارشناسی نا پیوسته در تمام واحد های  دانشگاه های علمی کاربردی کشور وهمچنین ظرفیت در دوره های مختلف این دانشگاه مطلع شوند.
مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در سایت  دانشگاه علمی کاربردی مقرر شده است. زمان برگزاری ثبت نام کاردانی به کارشناسی در تمامی دانشگاه های آموزشی علمی کاربردی در مرداد ماه انجام میشود. داوطلبان جهت شرکت در این دوره باید از تمام مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی مطلع باشند و این مراحل را در مهلت اعلام شده انجام دهند. ثبت نام به صورت اینترنتی صورت میگیرد، ابتدا داوطلب باید به سایت سازمان سنجش مراجعه ، سپس دفترچه ثبت نام را دانلود کرده و پس از خرید کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند وکد رشته مورد نظر ودانشگاه مربوطه را انتخاب کنند .
یکی از مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که اکثر متقاضیان به آن توجه ندارند این است که ابتدا باید برای انتخاب رشته از یک مشاوره تحصیلی انتخاب رشته استفاده کنند و علاقه و استعداد خود را برای ادامه تحصیل اگرچه بدون کنکور نیز در یابند .
 زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در دو مرتبه  مهرماه  و بهمن ماه انجام میگیرد . داوطلب در صورت دارا بودن مدرک کاردانی و نیز برای انجام شرکت در نوبت تحصیلی مهرماه باید در ۲۷ مرداد ماه اقدام به ثبت نام کند و برای ثبت نام برای ورودی بهمن ماه باید در دی ماه اقدام به شرکت کنند . تاریخ ثبت نام تنها یک مرتبه  از سوی سازمان سنجش اعلام میشود و گاها به درخواست متقاضیان به جا مانده از ثبت نام در تاریخی نزدیک به تاریخ قبلی اعلام شده تمدید میشود . اما این امر تنها در چند روز پیاپی اتفاق می افتد و همیشگی نیست.
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی هر سال در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور درج میگردد  و نکته اساسی این است که تنها در مهلت اعلام شده اقدام بفرمایید و اگر این مهلت را از دست دادید در سال های آتی نسبت به ثبت نام اقدام کنید.
بازار کار علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر برگزاری کلاس های تئوری ، کلاس های عملی برگزار میکند ، این موضوع باعث میشود افراد زودتر وارد بازار کارشوند وکسب تجربه کنند. با این وجود افراد نگرانی بابت استخدامی ندارند. اگرچه اغلب مردم گمان میکنند که شرکت  و حضور بر سر کلاس های درس برای دانشگاه علمی کاربردی الزامی نیست اما این یک تصور بسیار غلط است. دانشگاه علمی کاربردی کلاس هایی تشکیل میدهد که حضور داوطلب در آنها الزامی است اما این کلاس ها در ساعتی خارج از ساعت اداری تشکیل میشوند.
اگرچه  در دانشگاه هایی مانند دانشگاه پیام نور حضور بر سر کلاس ها اختیاری است اما در دانشگاه علمی کاربردی اینگونه نیست  و حضور دانشجو چه در کلاس های عملی و چه تئوری کاملا الزامی است و در صورت رعایت نکردن سقف غیبت واحد درسی مذکور برای دانشجو بطور خودکار حذف خواهد گردید. پس دانشجو اگرچه شاغل نیز باشد مشکلی برای حضور در کلاس های درسی دانشگاه علمی کاربردی نخواهد داشت.
نکته آخر برای متقاضیان تحصیلات آکادمیک در دانشگاه های علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی  توسط وزارت علوم وتحقیقات  فناوری تاسیس شده است . این دانشگاه ، نیمه دولتی میباشد با توجه به نیمه دولتی بودن آن ، تمام رشته های  دانشگاه سراسری بجز پزشکی و پیراپزشکی را درخود جای داده است این دانشگاه برای ثبت نام متقاضیان هیچ محدودیتی ندارد یعنی  داوطلبان برای شرکت هیچ آزمون ورودی نمیدهند، این دانشگاه به دلیل نیمه دولتی بودن، شهریه آن به طب کمتر از دانشگاه های دیگر میباشد و مدرک ارائه شده ازاین دانشگاه معتبر وقابل استفاده برای سایر ارگان ها وسیستم های اداری میباشد. دانشگاه علمی کاربردی اهداف متعددی را دنبال میکند، ازمهمترین اهداف آن باعث رشد وشکوفایی دانش افراد غیر شاغل وهمچنین پرورش مهارت و دانش برای افراد مشغول به کار. برای پذیرش این دانش آموختگان  دراین دانشگاه طبق آیین نامه های منسوب شده از سوی وزارت علوم شرایط عمومی واختصاصی  تعیین نموده اند .
سوالات متداول
شهریه دانشگاه علمی کاربردی؟
دانشگاه علمی کاربردی به دلیل نیمه دولتی بودن ، شهریه آن به طب کمتر از دانشگاه های دیگر میباشد و مدرک ارائه شده ازاین دانشگاه معتبر وقابل استفاده برای سایر ارگان ها وسیستم های اداری میباشد.
زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی چه زمانی است؟
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو مرتبه مهرماه و بهمن ماه انجام میگیرد . داوطلب در صورت دارا بودن مدرک کاردانی و نیز برای انجام شرکت در نوبت تحصیلی مهرماه باید در ۲۷ مرداد ماه اقدام به ثبت نام کند و برای ثبت نام برای ورودی بهمن ماه باید در دی ماه اقدام به شرکت کنند.
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی؟
ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی در تمام رشته ها تنها از طریق داشتن مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) صورت میگیرد . برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی متقاضی باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و پس از شناخت کافی درزمینه شرایط ثبت نام ومدارک آن تصمیم به انتخاب رشته و کد مورد نظر میکند.
  تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۸:۴۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)