مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط ثبت نام سرباز معلم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
ثبت نام سرباز معلم چیست و چه زمانی انجام می پذیرد ؟ شاید این سوال ها در ذهن شما نیز باشد . برای دریافت پاسخ برای این سوالات باید از چه طریقی اقدام کرد ؟مشاوره نظام وظیفه به مشمولین این کمک را می کند تا راحت تر و سریع تر به سوالات خود پاسخ دهند . سوالاتی که معمولا در ذهن مشمولین خدمت وظیفه می باشد این است که آیا می توانند از راه های مختلف از  مزایای سازمان نظام وظیفه استفاده کنند ؟ معافیت سربازی خدمت وظیفه چه زمانی برایشان امکان پذیر خواهد بود ؟ افراد برای ثبت نام سرباز معلم چه زمانی از سال باید اقدام کنند ؟ میزان تحصیلات برای ثبت نام سرباز معلم باید چه مقطعی باشد ؟ شرایط و ضوابط برای ثبت نام سرباز معلم چیست و چگونه خواهد بود ؟ تغییرات در قوانین ثبت نام سرباز معلم از چه طریقی قابل پیگیری است ؟
شرایط ثبت نام سرباز معلم
این سوالات و هزاران سوال دیگر مربوط به شرایط ثبت نام و ضوابط سربازان معلم در ذهن همه وجود دارد . مشاورین ما در مرکز مشاوره آویژه قصد دارند به این سوالات عزیزان پاسخی جامع بدهند . زیرا مباحث نظام وظیفه بسیار حساس و گسترده است . به همین دلیل مشورت کردن با مشاورین توانمند و کارآزموده و هم چنین مراکزی معتبر می تواند انتخاب خوبی برای متقاضیان خدمت سربازی باشد . به همین دلیل ما در این مرکز در نظر داریم بهترین ، مهم ترین و جدیدترین اخبار سازمان نظام وظیفه را به راحتی در اختیار شما عزیزان مشمول قرار دهیم . تا بتوانید از این اطلاعات به نحو احسن استفاده کرده و مشکلات مربوط به نظام وظیفه خود را حل کنید .
شرایط ثبت نام سرباز معلم
شرایط ثبت نام سرباز معلم از مطالب مهم در این مقاله می باشد . اما همانطور که می دانید مباحث مهم دیگری نیز هستند که در سال های اخیر مشمولین زیادی به آن ها علاقمندی بسیاری نشان دادند . این موضوعات شامل معافیت خدمت سربازی وظیفه ، کسری خدمت سربازی ، استفاده از امریه در مراکز دولتی و وزارت خانه ها و بسیاری موضوعات دیگر می باشد . هر کدام از این موضوعات به خودی خود مهم هستند . هم چنین قوانین بسیاری را در برخواهند گرفت . قبل از توضیحات در مورد شرایط ثبت نام سرباز معلم ما در اینجا در مورد امریه خدمت سربازی صحبت خواهیم کرد .
بیشتر بخوانید: همه چیز درباره جذب سرباز معلم
امریه خدمت سربازی :
امریه سربازی تسهیلاتی است که برای مشمولین تحصیل کرده در نظر گرفته می شود . این افراد می توانند به جای رفتن به خدمت دوره ی ضرورت در پادگان ها ، به عنوان کارمند در وزارت خانه ها و مراکز دولتی مشغول به کار شوند و حقوق دریافت کنند . این کار از چند جهت به مشمولین سود می رساند . اول از همه این که دوره خدمت آن ها به عنوان سابقه ی کار برایشان لحاظ شده و از سابقه بیمه ی ارگان مربوطه استفاده خواهند کرد . هم چنین می توانند در آزمون های استخدامی ارگان مربوطه نیز شرکت کنند .
ضوابط و شرایط ثبت نام سرباز معلم :
داشتن مدارک و گواهی های دانشگاهی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد .
رشته ی تحصیلی مشمولین در لیست رشته های مورد نیاز از سوی آموزش و پرورش اعلام شده باشد .
مشمولین نباید وارد غیبت شده باشند . در این صورت نمی توانند از امریه سربازی استفاده کنند .
کسانی که از شرایط بالا برخوردار هستند می توانند هرچه سریع تر برای گرفتن امریه سربازی اقدام کنند .
بیشتر بخوانید: انواع معافیت سربازی و شرایط استفاده از آن
زمان ثبت نام سرباز معلم
زمان ثبت نام سرباز معلم و دیگر اقدامات برای گرفتن امریه سربازی هر ساله در زمان مشخصی اعلام می گردد . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از این زمان ثبت نام سرباز معلم و ثبت نام گرفتن امریه سربازی در سازمان های دیگر از مشاورین متخصص ما راهنمایی بگیرید . زیرا نداشتن اطلاعات کافی باعث ایجاد وقفه در ثبت نام شما خواهد شد . در واقع شما نیز از زمان ثبت نام جا خواهید ماند . پس مشاوره آنلاین و بدون هزینه را از دست ندهید . اگر شما عزیزان مشتاق استفاده از امریه سربازی در آموزش و پرورش هستید همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید .
چگونگی ثبت نام سرباز معلم
چگونگی ثبت نام سرباز معلم برای کسانی که شرایط و صلاحیت معلم شدن را دارند به آسانی صورت می پذیرد . مشمولین می توانند در تاریخ های مشخص شده که معمولا در فروردین ماه و اردیبهشت ماه است برای ثبت نام گرفتن امریه اقدام کنند . زیرا اقدام کردن در نزدیکی زمان اعزام به خدمت مشمولین را دچار مشکل خواهد کرد . آن دسته از عزیزان متقاضی امریه سربازی می توانند برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم با شماره تلفن های داده شده در این صفحه تماس گرفته و از مشاوره های مفید بهره مند شوند .
روال پذیرش این افراد و قبول درخواست امریه آن ها پس از بررسی مدارک و تایید صلاحیت آن ها می باشد .
بیشتر بخوانید: چگونه امریه سربازی بگیریم
مهلت ثبت نام سرباز معلم
مهلت ثبت نام سرباز معلم هر ساله در زمان مشخصی اعلام می شود . مشمولین باید از طریق مراکز مشاوره نظام وظیفه پیگیری کرده تا از مهلت ثبت نام جا نمانند . زیرا این مهلت هر ساله به صورت محدود می باشد . پس از گذشت زمان مشخص شده مشمولین دیگر نخواهند توانست برای ثبت نام اقدام کنند . مرکز مشاوره آویژه بزرگترین مرکز تخصصی مشاوره نظام وظیفه است که اطلاعات جامعی در همه ی زمینه های نظام وظیفه در اختیار عزیزان قرار می دهد . علاوه بر امریه سربازی ، معافیت و کسری خدمت دو مورد از مهم ترین مطالب خدمت وظیفه عمومی است که در اینجا توضیحات مختصری راجع به آن ها خواهیم داد .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه
اول از هر چیز معافیت را توضیح خواهیم داد . معافیت خدمت سربازی راه بسیار مطمئن و آسانی است که مشمولین می توانند از این طریق کارت معافیت دریافت کنند . معافیت ها به چند صورت ارائه می شوند .
انواع معافیت های موجود و ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی :
معافیت دائم و قطعی
معافیت موقت
معافیت از خدمات رزمی
کسری های خدمت سربازی وظیفه :
کسری خدمت به بخشی از کاهش مدت خدمت وظیفه اطلاق می گردد . که در این موارد اگر مشمولین شرایط کسری خدمت را داشته باشند می توانند با ارائه ی مدارک خود مدت خدمت سربازی را کاهش دهند . این کاهش می تواند در حدود ۲ ماه تا ۶ ماه متغیر باشد .
بیشتر بخوانید: جزئیات جذب معلمان وظیفه
انواع کسری های خدمت سربازی :
کسری خدمت مشمولین دارای همسر و فرزند
کسری خدمت مناطق جنگی و عملیاتی
کسری خدمت متاهلین
کسر خدمت مناطق آسیب دیده و بد آب و هوا
کسری های خدمت سربازی فعالان بسیج
کسری خدمت ایثارگری
سوالات متداول
چگونه سرباز معلم شویم؟
برای دریافت امریه در سازمان آموزش و پرورش ، مشمولین می توانند اطلاعیه های سازمان مربوطه را پیگیری کرده و در صورت جذب نیرو سریعا اقدامات لازم را انجام دهند . البته عزیزان می توانند به مراکز آموزش و پرورش کل استان ها مراجعه کرده و از نزدیک شرایط سربازان معلم و جذب نیروی آن ها را دنبال کنند .
شرایط جدب سرباز معلم چیست؟
از مهم ترین شرایط برای گرفتن امریه در سازمان آموزش و پرورش داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است . هم چنین نداشتن غیبت از دیگر شروط اصلی برای این فرآیند تلقی می شود .
مدت خدمت سرباز معلمی چقدر است؟
مدت خدمت سربازان به عنوان معلم در آموزش و پرورش توسط سازمان مربوطه تعیین می گردد . اما به طور کلی این افراد می توانند کل مدت خدمت خود را که در حالت عادی نزدیک به دو سال است را در این سازمان به صورت سرباز معلم بگذرانند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  شرایط ثبت نام سرباز معلم
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام سرباز معلم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۵:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)