مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

معرفی و ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور به چه هدفی ارائه می شود و یا چه آینده شغلی را برای داوطلبان خود فراهم می کند ؟ رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور از گرایش های رشته حسابداری است . شاید بسیاری از ما با رشته حسابداری و هدف تحصیلی آن آشنایی داشته باشیم اما تفاوت و تنوع بین گرایش های متخلف آن را ندانیم . رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور و یا دیگر گرایش های رشته حسابداری برای عموم داوطلبان آشنا هستند و هرکسی حتی در حد نیازها و مخارج روزمره خود با حسابداری و امور مالی آشنایی دارد .رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور نیز با هدف تربیت افراد متخصص و مسلط بر حسابداری ، بررسی ، تنظیم و کنترل وضعیت اقتصادی امور مالی این رشته را ارائه می کند .
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور برای علاقه مندان به دروس تحلیلی و محاسباتی مناسب است . همچنین افرادی که به مباحث ریاضیات و اعداد و ارقام علاقه مند هستند در این رشته موفق می باشند . ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در دو مرحله مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در این رشته میتوان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرد .
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور برای تمامی متقاضیان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون آزمون و بر حسب سوابق تحصیلی می باشد یعنی تمامی افراد دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یا جدید که معدل ده و یا ده به بالا دارند می توانند در این رشته مشغول به تحصیل شوند . از شرایط ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور به صورت ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی حسابداری یا حسابرسی و یا گذراندن دروس پیش نیاز می باشد . به علاوه داوطلبان باید از شرایط عمومی و خصوصی نیز برخوردار باشند .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
شهریه رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
شهریه رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور طبق تعداد واحد های اخذ شده و یا تعداد دروس اختصاصی و عمومی تعیین می شود . میزان شهریه رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور به طور دقیق مشخص نیست چرا که بخش شهریه ثابت سالانه افزایش می یابد و بخش شهریه متغییر نیز بستگی به واحدهای ترمی دارد و متفاوت است . برای اطلاع از میزان شهریه و یا هر سوال دیگری می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید . برای پرداخت شهریه و یا تسویه حساب نیز می توانید از طریق سامانه دانشگاه اقدام کنید .
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
رشته حسابداری مالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
رشته حسابداری مالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور در پی آموزش نیروی متخصص و کاردان در عرصه حسابداری مالی است ، افرادی که بتوانند اسناد مالی را در دفاتر دولتی و یا بخش های خصوصی تنظیم و ثبت کنند . فارغ التحصیلان رشته حسابداری مالی می توانند در زمینه های بسیاری مانند مدیریت مالی بانک های دولتی و شعبه های خصوصی ، بخش مالی ادارات مختلف ، مدیریت حسابداری مراکز و ارگان های دولتی و خصوصی ، فعالیت در بخش های حسابداری ، دفترداری ، منشی کامپیوتر ، حسابدار شرکت ها و موسسات و بسیاری از عنوان های شغلی دیگر مشغول به کار شوند .
رشته حسابداری مالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور از این جهت در دسته رشته های پر مخاطب قرار دارد که از موسسات بزرگ دولتی و خصوصی تا مراکز کوچکتری مانند فروشگاه ها برای رسیدگی ، تنظیم ، برنامه ریزی ، بهینه سازی و کنترل بخش مالی و وضعیت اقتصادی خود به یک فرد آگاه و مسلط بر اصول حسابداری نیاز دارند . اگر بنا بر دلایل مختلف نتوانسته اید در انتخاب رشته کنکورهای سراسری موفق به پذیرش در رشته حسابداری شوید می توانید با یک مشاوره تحصیلی و انتخاب یک گرایش مناسب در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوید .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
روش پذیرش دانشجو در رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی
پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان شاغل میتوانند علاوه بر کدرشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
روش پذیرش دانشجو در رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی
پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.
در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.
برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید
آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه علمی کاربردی
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دانلود دفترچه علمی کاربردی
پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
لیست رشته های بدون کنکور مشهد
رشته حقوق علمی کاربردی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
مدارک لازم برای ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.
بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی
مدارک لازم برای ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی
مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
راهنمای انتخاب رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:
صنعت
کشاورزی
مدیریت و خدمات اجتماعی
فرهنگ و هنر
برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کدرشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی میباشد.
داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.
داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
سوالات متداول
آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته حسابداری مالی دانشجو می پذیرد؟
در حال حاضر خیر
آیا تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن برای رشته حسابداری مالی علمی کاربردی امکان پذیر است؟
از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی میباشد.
آیا تحصیل در رشته حسابداری مالی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟
خیر
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه مشاوره تحصیلی
آخرین رتبه های قبولی
  معرفی و ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه معرفی و ثبت نام رشته حسابداری مالی علمی کاربردی بدون کنکور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۶:۲۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)