مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم از دغدغه های دانش آموزان نظام قدیم بوده که به دلیل تغییر نظام آموزشی از استرس بالایی به علت تخصیص احتمالی سهمیه به دانش آموزان نطام جدید برخوردارند . ما در این مقاله سعی می کنیم راهکارهای مناسب برای پیمودن این مسیر پر استرس را برای شما ارائه کنیم تا با آمادگی بالاتر و توکل بر خدا و تلاش بیشتر غول کنکور! را شکست دهید  و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنید . پس با ما همراه باشید تا قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم هم مثل هر کار سختی که در زندگیتان بر آن فایق شده اید ، را میسر کنیم . برای اطلاعات بیشتر همچنین می توانید با مشاوران و افراد متخصص ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل کنید و توضیحات تکمیلی و یا سوالات احتمالی خود را بپرسید .
بیشتر بخوانید: مشاوره کنکور تجربی
قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم شاید برای افرادی که سالهاست  کنکور تجربی در نظام قدیم را شرکت می کنند ، راحت تر باشد . و به نظر می رسد تغییر رویه و تمایل به شرکت در کنکور نظام جدید برای این افراد مناسب نبوده و ممکن است باعث سردرگمی بیشتر این افراد شوند و حتی به علت تنوع مطالب و نبود کتاب های آموزشی استاندارد در میانه راه خسته شده و دوباره قصد تغییر رویه خود به خواندن کتاب های نظام قدیم کنند که به علت نبود تایم کافی و تلف شدن زمان در به ثبات رسیدن درسی ، حتی شانس قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم نیز برایشان دشوار شود . لذا توصیه من به افرادی که چندین سال است در کنکور نظام قدیم  شرکت می کنند این است که همین رویه را در پیش بگیرند و تغییر نظام کنکوری ندهند .
بیشتر بخوانید: مشاوره آخرین رتبه های قبولی تجربی به صورت تلفنی
رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم همچون سال های پیش بوده و حضور نظام جدیدی ها باعث بدتر شدن شرایط رتبه آن ها نمی شود . در واقع این گونه نیست که برای نظام جدیدی ها یک رتبه اعلام شود و برای نظام قدیمیها نیز یک رتبه دیگر . بلکه رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم هم تراز با قبولی های نظام جدید بررسی می شود و ممکن است کل طرفیت یک دانشگاه را فقط افراد نظام قدیم پر کنند و مسیر قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم برایشان فرقی با نظام جدیدی ها نداشته باشد . در واقع همه ی شرکت کنندگان با همدیگر سنجش میشوند و از سرفصل های مشترک درسی ، سوال های یکسانی طرح می شود و رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم با نظام جدید دو شاخه جدا نیست و در یک مجموعه قرار می گیرند .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 
احتمال قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
احتمال قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم با توجه به اینکه افراد شرکت کننده در نظام قدیم شانس ترمیم معدل را دارند و می توانند معدل خود را افزایش دهند ، از جهتی بالاتر از نظام جدیدی ها است . همانطور که می دانید امسال تاثیرمعدل قطعی بوده و دیگر تاثیر مثبت نیست . لذا هر نمره کم یا زیاد می تواند رتبه شما را بدتر یا بهتر کند . پس با توجه به شانس بهبود معدل توسز نظام قدیمی ها می توان این را یک شانس افزون برای این دسته در نظر گرفت و با این دید گفت که احتمال قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم برای نظام قدیمی ها بالاتر است . اما باید سر سختی طراحان در طرح سوالات نظام قدیمی ها را نیز نادیده نگرفت و با این دید مسیر نسبتا سختی را در پیش روی نظام قدیمیها شاید دید .
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی
قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم امسال
قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم امسال کمی برای دانش آموزان نظام قدیمی شوک برانگیز بود و اغلب اذعان داشتند که کنکورشان از نظام جدیدی ها سخت تر بود . اما بیایید کمی منصفانه تر نگاه کنیم . آیا نظام جدیدی ها کتاب تست استانداردی برای درس های خود داشتند ؟ پاسخ قطعا خیر است . چون اولین باری بود که از این نظام سوال مطرح میشد و هیچ کس دیدی از کیفیت سوالات مطرحی نداشت . لذا اکثر نطام جدیدی ها با دیدی مبهم و پر از استرس به جلسه کنکور رفته بودند در صورتیکه نظام قدیمی ها حداقل یکبار در جو کنکور قرار گرفته بودند و کتاب های استاندارد و سوال های مشابه قبلی را در دست داشتند .
پس قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم امسال با تمام انتقاداتی که بر آن وارد است اما به خاطر مشخص بودن مسیر آن ، برای نظام قدیمی ها قابل پیش بینی بود . البته باید این را در نظر گرفت که هر فردی در سال اول شرکت در کنکور خود نسبت به دیگر دانش آموزان ، یک سهمیه بالاتر داشته و این به خاطر تراکم درسی سال دوازدهم همزمان با خواندن برای کنکور می باشد که حق طبیعی سال اولی هاست .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی – رشته های تجربی
شرط قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
شرط قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم مثل بقیه کنکوری ها  بسته به برنامه ریزی دقیق و اصولی و توجه به برنامه غذایی و ورزشی و استفاده از تجربیات دیگر افراد موفق در این مسیر دارد . در واقع هیچ فرمول موفقیتی وجود ندارد که با آمورش آن بتوانید یک شبه دکتر شوید . فقط باید تلاش کنید و با برنامه پیش بروید تا به جای شاید ، “قطعا ” موفق شوید . اینکه چه میزان زمان می برد تا به موفقیت خود برسید نسبی بوده و برای یک فرد شاید در چند ماه و برای فردی در چند سال حاصل شود اما چیزی که مهم است این است که شرط قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم  فقط به نظم درسی خودتان بستگی دارد و موفقیت چیز اتفاقی نیست .
بیشتر بخوانید: معرفی منابع کمک آموزشی گروه تجربی
عدم قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
عدم قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم شاید شما را به امتحان کنکور نظام جدید و یا به کنار گذاشتن این مسیر پر استرس ، بکشاند . اما باید گفت صبوری کنید و به خود ایمان داشته باشید و با توکل به خدا دوباره تلاش کنید . شاید رمز موفقیت شما در همین سال پیش رو باشد و اگر تسلیم شوید و جا بزنید ، همیشه خود را یک ترسو تصور کرده و نتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابی کنید . توصیه ما این است که عدم قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم نشان شکست شما نیست . شاید نشان تلاش بیشتر شما برای عدم قناعت در مسیر پیش روست . آرزوی موفقیت شما ، زمزمه هر لحظه ماست . پیروز باشید ..
بیشتر بخوانید: بودجه بندی منابع کنکور – رشته های علوم ریاضی انسانی تجربی و هنر
سوالات متداول
آیا دو دسته رتبه بندی برای نظام قدیمی ها و جدیدی ها وجود دارد ؟
خیر . بلکه همه ی داوطلبان با همدیگر سنجش شده و تفاوتی با یکدیگر ندارند .
کنکور نظام قدیم سخت تر است یا نظام جدید ؟
به خاطر طرح همه ساله سوال از مباحث نظام قدیم ، طراحان سوال کمی در نظام قدیم سخت گیر بوده اما تفاوتی در مباحث مشترک وجود ندارد .
شرط معدل در کنکور امسال برای نظام قدیمی ها چگونه است ؟
شرط معدل قطعی بوده و نمرات بد و خوب همگی در رتبه تاثیر دارند و بهتر است اگر نمره ای پایین است ، در ترمیم معدل ، افزایش بدهید .
«منبع : Experimental examination of pollinator-mediated selection in a ***ually deceptive orchid»
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه مشاوره تحصیلی
آخرین رتبه های قبولی
  قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه قبولی در کنکور تجربی نظام قدیم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۳:۳۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)