مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور به تفصیل در مطالب قبلی توضیح داده شده اند . امروزه با مشخص شدن اهمیت ادامه تحصیل از جنبه های مختلف مانند بهبود موقعیت شغلی و… عده زیادی مشتاق ادامه تحصیل هستند . در این میان دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور را انجام می‌دهند توجه عده زیادی را به خود جلب کرده که یکی از این دانشگاه ها ، دانشگاه پیام نور می‌باشد . اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور اهمیت زیادی دارد . وقتی از پذیرش بدون کنکور این دانشگاه صحبت می‌شود منظور طرح فراگیر پیام نور است . شرط اصلی از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور قبولی در آزمون این طرح می­باشد . با توجه به اینکه عموماً در این دانشگاه حضور دانشجویان الزامی نیست این پذیرش برای کسانی که شاغل هستند یا ازدواج کرده اند گزینه خوبی به شمار می‌رود .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون کنکور
توضیحات بیشتر درباره شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
در این نوع از تحصیل لزومی به مرتبط بودن رشته کارشناسی و رشته ارشد داوطلبان نبوده و آنان می‌توانند در هر رشته ای که در این مراکز وجود دارد در صورت دارا بودن شرایط مشغول به تحصیل شوند . ثبت نام این دانشگاه به صورت اینترنتی انجام شده و نیازی به مراجعه عزیزان به دانشگاه نیست . داوطلبان با مراجعه به سایت این سازمان و پس از پرداخت هزینه لازم می‌توانند نسبت به دریافت فرم انتخاب رشته و تکمیل آن اقدام کنند . هر داوطلب می‌تواند تا سقف ۲۰ کد رشته را انتخاب کند و چون تعداد انتخاب ها نسبتاً محدود است لازم است عزیزان با مشاوران آگاه مشورت کرده و بر اساس علاقه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند . برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور می‌توانید با مرکز مشاوره آویژه در ارتباط باشید و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید .
بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد
ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور را می‌توانید به طور کامل از مشاوران مرکز مشاوره آویژه سؤال کنید اما به طور خلاصه اطلاعاتی را خدمتتان عرض می‌کنیم . ثبت نام این سازمان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود . تمام کسانی که در کنکور سراسری ارشد شرکت کرده باشند می‌توانند شانس خود را برای قبولی در این مراکز نیز بیازمایند . رشته های این مرکز در دو گروه با آزمون و بدون آزمون تقسیم بندی می‌شوند که رشته های بدون آزمون صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی هستند و زمان ثبت نام از اسفند سال گذشته تا ۶ شهریور سال جاری می‌باشد . کسانی که حتی در کنکور سراسری ارشد شرکت نکرده باشند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام کنند .
نکات تکمیلی ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
اگر قصد تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارید بهترین کار مطالعه اطلاعیه های این سازمان برای آگاهی از ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور است که در سایت این دانشگاه قابل دسترسی هستند . در طرح فراگیر دانشگاه پیام نور شما پس از انتخاب رشته تحصیلی مورد نظرتان ۶ تا ۱۰ واحد از دروس ترم اول آن رشته را مطالعه می‌کنید و سپس آزمونی از این دروس گرفته شده و باید نمره لازم را کسب نمایید پس لزومی به مرتبط بودن رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد شما وجود نداشته و در انتخاب رشته آزاد هستید . توجه داشته باشید که رشته دکتری و کارشناسی ارشد شما باید مرتبط باشند پس با دقت انتخاب رشته کنید . برای اطلاع از ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور در این مورد می‌توانید دفترچه راهنمای ثبت نام این سازمان را مطالعه کنید .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور فراگیر پیام نور
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد را در ادامه توضیح خواهیم داد . به طور کلی کسانی که می‌خواهند در این دانشگاه تحصیل کنند باید یک سری شرایط عمومی داشته باشند از جمله ، اعتقاد به اسلام یا یکی از دین های تصریح شده در قانون اساسی ، نداشتن عناد با جمهوری اسلامی ایران ، عدم فساد اخلاقی و… که توضیحات هر یک را می‌توانید در دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه پیام نور مشاهده کنید . از دیگر شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد می‌توان به دارا بودن مدرک کارشناسی مورد تائید اشاره کرد و یا تا تاریخ اعلام شده فارغ التحصیل شده و مدرک خود را دریافت کنید. دانشجویان که اکنون به آنان دانش پذیر گفته می‌شود در صورت قبولی در آزمون ( حداقل نمره ۱۲ در دروس و معدل ۱۴ ) می‌توانند به ادامه تحصیل در آن رشته بپردازند .
دیگر شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد
داوطلبان پس از ثبت نام اولیه حدود سه الی چهار ماه فرصت دارند منابع امتحانی دروس اعلام شده را مطالعه و برای آزمون خود را آماده کنند . به طور کلی سطح این آزمون خیلی بالا نیست و توصیه می‌شود برای مطالعه منبع از کتب پیام نور استفاده کنید . البته تأثیر مشاوره تحصیلی را نیز نباید دست کم گرفت زیرا آشنایی با ثبت نام و  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور و نحوه طراحی سؤالات و مباحث پرتکرار و… علاوه بر صرفه جویی در زمان شما باعث افزایش کیفیت مطالعه شده و شانس قبولی شما را نیز در این رشته ها افزایش می‌دهد و می‌توانید به قبولی امیدوار باشید . مورد بعدی درخصوص اعتبار مدرک این دانشگاه است که باید بدانید دانشگاه های پیام نور از نظر علمی مورد تائید وزارت علوم بوده و حتی در خصوص تحصیل در خارج از کشور نیز معتبر است .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراحل آن
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد تهران
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد تهران با شرایطی که تا کنون عرض کردیم تفاوت چندانی ندارد . برای این ثبت نام هم لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته فراگیر پیام نور را به خوبی مطالعه کنید . پذیرش فراگیر پیام نور این مرکز نیز در دو نیمسال مهر و بهمن انجام می‌شود . برای ثبت نام به مدارکی مانند مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته مورد تائید (یا گواهی موقت) ، تأییدیه سهمیه های ایثارگری و… در صورت وجود ، ۶ قطعه عکس ، تصویر کارت ملی و صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه ، مدرک مشخص کننده وظیفه نظام وظیفه آقایان و… نیاز است . لازم به ذکر است رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری جز رشته های فراگیر پیام نور نیستند . برای اطلاع کامل از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد تهران با ما در ارتباط باشید .
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد مشهد
شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد مشهد نیز تفاوتی با بقیه شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور نداشته و تمام توضیحات قبلی صادق است . رشته های این مرکز را به طور کلی می‌توان در گروه های اقتصاد و حسابداری ، علوم اجتماعی ، ادبیات ، علوم روانشناسی و تربیتی ، علوم پایه ، الهیات ، کشاورزی ، مهندسی های مختلف و هنر تقسیم بندی کرد . برای مثال رشته های اقتصاد و حسابداری شامل اقتصاد ، حسابداری ، مدیریت های مختلف ( مانند بازرگانی ، فناوری اطلاعات و… ) هستند . رشته های روانشناسی و علوم تربیتی شامل تربیت بدنی ، روانشناسی ، علم اطلاعات ، مشاوره و… هستند . برای اطلاع از لیست کامل رشته ها و شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور ارشد مشهد می‌توانید با ما در ارتباط باشید .
«منبع : Payame Noor University»
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه مشاوره تحصیلی
آخرین رتبه های قبولی
  شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۳:۳۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)