مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور به دو صورت ( بدون کنکور و با کنکور سراسری ) و گاهی در دو نوبت از سال یعنی در نیمه های مهر ماه و بهمن ماه صورت میگیرد. از آنجایی که سال پیش وزارت علوم طرح تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد را متوقف کرد از این رو مسئله برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور برای رشته های دارای کنکور قطعی نمیباشد و تصمیم مشخصی در این باره گرفته نشده است. پس لازم است که متقاضیان دانشگاه پیام نور برای کسب اطلاعت در مورد تکمیل ظرفیت ارشد، از مشاوره تحصیلی کمک بگیرند. شما میتوانید آخرین اخبار موثق مربوطه را از طریق مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی آویژه دریافت کنید.
مشاوره تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
مشاوره تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور برای متقاضیان کارشناسی ارشد جهت قبولی در رشته مورد علاقه خود بسیار لازم میباشد. چرا که تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور آخرین فرصت خواهد بود. دانشگاه پیام نور تکمیل ظرفیت خود را به دو صورت انجام میدهد، در حالت اول که برای رشته های دارای کنکور میباشد، تکمیل ظرفیت از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش صورت میگیرد. اما از آنجایی که وزارت علوم تکمیل ظرفیت ارشد را برای کلیه دانشگاه ها لغو کرده است و مصوبه جدیدی در مورد برگزاری مجدد تکمیل ظرفیت ارائه نداده است پس نمیتوان در حال حاضر به این گزینه امیدوار بود. اما دانشگاه پیام نور تکمیل ظرفیت دیگری نیز به صورت مستقل دارد که مربوط به رشته های بدون کنکور میباشد.
شما به عنوان یک داوطلب نیاز دارید که به کمک مشاوره تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور اطلاعات لازم را از چگونگی ثبت نام، شرایط پذیرش و لیست رشته های بدون کنکور کسب کنید. از آنجایی که اگر قرار باشد دانشگاه پیام نور تکمیل ظرفیتی را برای رشته های بدون کنکور خود انجام دهد طبیعتاً افرادی پذیرش خواهند شد که در ثبت نام سریع تر عمل کرده باشند. پس به کمک مشاوره میتوانید از زمان دقیق ثبت نام و جزئیات دیگر برای داشتن عملکرد مطلوب بهره مند شود.
بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه
مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور گزینه ای بسیار مناسب برای افرادی است که بنا به دلایل مختلف، امکان مشاوره تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور به صورت حضوری برای آن ها وجود ندارد. اولویت تکمیل ظرفیت برای رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور با افرادی است که توانسته اند سریع تر کد رشته های بدون کنکور را شناسایی کنند و در سایت دانشگاه پیام نور برای پذیرش ثبت نام کرده اند. پس شما میتوانید در صورت داشتن دغدغه های روزمره زیاد، با صرف حداقل هزینه و زمان به کمک مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور به موقع اطلاعات لازم را کسب کنید و جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور اقدام کنید.
بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه
ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور همانطور که پیش از این گفته شد هم برای رشته های دارای کنکور از طریق آزمون تکمیل ظرفیت سراسری انجام میگیرد و هم به صورت مجزا و از طریق سایت رسمی دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون کنکور انجام میگیرد. داوطلبان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور میتوانند لیست رشته های دانشگاه پیام نور را از طریق سایت سازمان سنجش تهیه کنند و سپس در سایت دانشگاه پیام نور چک کنند که کدام رشته ها بدون کنکور و دارای ظرفیت هستند. البته ممکن است که دانشگاه پیام نور لیست رشته های خود را به صورت دفترچه در سایت یا پایگاه خبری خود ارائه دهد.
در راهکاری ساده تر شما میتوانید به کمک مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور، لیست رشته های بدون کنکور و کد آنها را به دست آورید و پس از وارد کردن کد رشته مورد نظر در سایت ثبت نام، در صورت پذیرش شدن برای ادامه مراحل ثبت نام به واحد آموزشی مورد نظر مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: مشاوره نظام وظیفه
زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور دقیقا مشخص نمیباشد چرا که هر ساله ممکن است چند روز زود تر یا دیر تر انجام شود. با این حال اگر قرار بر این باشد که ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور مجددا برگزار شود داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org  زمان دقیق آن را بفهمند. از طرفی دیگر، متقاضیان تکمیل ظرفیت ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور میتوانند با پیوستن به پایگاه خبری این مرکز آموزشی یا مراجعه به سایت رسمی آن از زمان ثبت نام مطلع شوند. به طور کل زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور پس از پایان مهلت ثبت نام دانشجویان ارشد میباشد به طور میانگین میتوان گفت از اواسط مهر ماه میتوان منتظر ارائه دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور بود.
بیشتر بخوانید: شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور میتواند شانس مجددی را به شما برای پذیرش در رشته دلخواهتان بدهد. شرط شرکت در این ثبت نام تنها مجاز شدن در کنکور ارشد میباشد و حتی افرادی که در انتخاب رشته اصلی پذیرش شده اند نیز میتوانند شانس خود را دوباره امتحان کنند.
البته این مسئله در مورد رشته هایی است که نیاز به کنکور دارند و قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور برای این رشته ها مستلزم برگزاری مجدد طرح تکمیل ظرفیت از طرف وزارت علوم است. اما داوطلبان در مورد تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نیازی ندارند که منتظر ارائه دفترچه تکمیل ظرفیت از طرف سازمان باشند و با مراجعه به سایت پیام نور میتوانند برای واحدهای دانشگاهی در رشته های دارای ظرفیت آن ها درخواست پذیرش بدهند و این یک فرصت عالی میباشد چرا که ممکن است وزارت علوم هیچ تصمیم مشخصی در خصوص برگزاری مجدد تکمیل ظرفیت دانشگاهی سراسری و آزاد نداشته باشد و در این وضعیت رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور گزینه مناسبی خواهد بود.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور اگر برای رشته های دارای کنکور آن باشد که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد و متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و رفتن به منوی تکمیل ظرفیت، کد پیگیری خود را وارد کنند و نتیجه تکمیل ظرفیت خود را مشاهد کنند. کد پیگیری نیز بر روی کارت ورود به جلسه درج شده است. در مورد اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون کنکور داوطلبان میتوانند به سایت رسمی خود این مرکز آموزشی مراجعه کنند و در صورت پذیرش باید برای طی دیگر مراحل ثبت نام به واحد آموزشی پذیرفته شده حضوری مراجعه کنند. با این حال به طور میانگین هفت تا ده روز پس از ثبت نام نتایج تکمیل ظرفیت اعلام خواهند شد.
سوالات متداول
۱٫ چه کسانی میتوانند در تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور شرکت کنند؟
کلیه افرادی که مجاز به انتخاب رشته شده اند میتوانند شرکت کنند. همینطور افراد دارای مدرک کارشناسی برای رشته های بدون کنکور.
۲٫ فواید مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور چیست؟
مشاوره تلفنی کمک میکند افرادی که در مناطق محروم هستند یا به دلیل مشغله، وقت مراجعه ندارند بتوانند با تماس، مشاوره تلفنی دریافت کنند که هزینه و وقت کمتری خواهد برد.
۳٫ تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور به چه صورت است؟
تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور یا از طریق آزمون سراسری برای رشته های دارای کنکور است یا بدون آزمون برای رشته هایی که نیاز به کنکور ندارند.
  ثبت نام و قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و قبولی در تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه پیام نور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۱:۳۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)