مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره آنلاین نظام وظیفه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۳
مشاوره آنلاین نظام وظیفه یکی از موثرترین و مفید ترین راه های ارتباطی مشمولین با اطلاعات و قوانین سازمان نظام وظیفه می باشد . زیرا آخرین و به روز ترین اطلاعات از طریق مشاوره آنلاین نظام وظیفه به مشمولین داده می شود . این روزها نیز مانند گذشته بحث معافیت سربازی یکی از اصلی ترین و هیجان انگیزترین مباحث برای همه مشمولین است . زیرا کسی را نمی توان پیدا کرد که از رفتن به خدمت سربازی خرسند و خوشحال باشد . امروزه درصد زیادی از جوانان در کشورمان تقاضای معافیت دارند . زیرا دوره ی دو ساله ی خدمت ضرورت را یکی از سخت ترین دوران زندگی خود قلمداد می کنند . بنابراین مشاوره نظام وظیفه و البته مشاوره آنلاین نظام وظیفه این کمک را به جوانان کرده است تا بتوانند راهنمایی های لازم در خصوص تسهیلات ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه را دریافت کنند .
مشاوره آنلاین نظام وظیفه
هم چنین مرکز مشاوره آویژه یکی از بهترین بخش های مشاوره آنلاین نظام وظیفه به حساب می آید . که جوانان را در تمام زمینه های  خدمت وظیفه عمومی راهنمایی و کمک می کند . جوانان در کشور ما با داشتن تنها ۱۸ سال باید برای خدمت رفتن و دور شدن از خانواده تصمیمات مهمی را بگیرند . این افراد برای این تصمیم بزرگ باید درس را رها کرده و به خدمت دوره ی ضرورت بروند . اما آیا نیاز است همه به خدمت سربازی بروند ؟ یا همه ی افراد متقاضی باید دوره ی دو ساله ی خدمت را بگذرانند یا تبصره ای وجود دارد که مدت دوره خدمت ضرورت را کوتاه کنند ؟ همه ی این سوالات پاسخ هایی دارند که می توانید از طریق مشاوره آنلاین نظام وظیفه به آن ها برسید .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه بهترین و مطمئن ترین پایگاه اطلاع رسانی به مشمولین عزیز می باشد . کسانی که برای استفاده از انواع خدمات نظام وظیفه به دنبال اطلاعات و راهنمایی های جامع می گردند می توانند از طریق مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه بهترین اطلاعات و به روز ترین اخبار ها را دنبال کنند . زیرا امروزه قوانین زیادی تصویب شده است که جوانان بتوانند با گرفتن مشاوره ای مناسب از معافیت های خدمت سربازی ، کسری های خدمت وظیفه عمومی ، امریه های سازمان ها و ارگان های دولتی و سایر تسهیلات نظام وظیفه بهره بگیرند . با این وجود مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه راهی مطمئن برای رسیدن به بهترین نتیجه هاست .
معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه یکی از بهترین روش های نرفتن به خدمت سربازی تلقی می شود . از طریق استفاده از این معافیت ها ، مشمولین می توانند کارت معافیت خود را سریعا دریافت کنند . انواع معافیت های گوناگونی هرساله ارائه می شود که با داشتن شرایط مناسب می توان از آن ها بهره مند شد . فقط کافی است که مشمولین به موقع برای این معافیت ها اقدام کنند . زیرا انجام دادن کارهای مربوط به خدمت وظیفه ی عمومی نیازمند وقت بسیار می باشد . اگر کارهای معافیت ، اعزام به خدمت ، گرفتن امریه و کسری های خدمت با تاخیر انجام شود . ممکن است مشمولین از مزایای آن ها بی بهره بمانند .
پس برای استفاده از هرگونه تسهیلات مربوط به خدمت وظیفه عمومی مشمولین می توانند مراحل کار را مرور کرده و مدارک مورد نیاز خود را سریعا جمع آوری کنند . داشتن اطلاعات به مشمولین کمک می کند تا بهتر و سریع تر به نتیجه برسند .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت
مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت از پر مخاطب ترین بخش ها به حساب می آید . که مشمولین به این نوع مشاوره بسیار علاقه مند هستند . زیرا بخش مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت راه کارهای اساسی و مهمی را در اختیار مشمولین قرار می دهد تا با توجه به شرایط خود بهترین روش را برای معافیت انتخاب کنند . زیرا همانطور که می دانید معافغیت خدمت سربازی بحث گسترده ای است که قوانین بسیاری برای هر یک از آن ها تصویب شده و هر ساله تغییراتی نیز در آن ها ایجاد می شود . بنابراین به روز بودن اطلاعات و استفاده از مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت می تواند گزینه ی خوبی برای گرفتن نتیجه ی مناسب باشد . در اینجا انواع معافیت ها را بررسی خواهیم کرد .
انواع معافیت های خدمت سربازی وظیفه عمومی :
معافیت های پزشکی
معافیت های کفالت
معافیت ایثارگران و جانبازان
معافیت مددجویان
معافیت بخشودگی سنی
معافیت تحصیلی
معافیت تک فرزندی
معافیت سازمان ملی نخبگان
این معافیت ها هر کدام بخش های مختلفی دارند . امروزه بخش معافیت های پزشکی و معافیت های کفالت پرمخاطب ترین نوع معافیت محسوب می شوند . زیرا بسیاری از مشمولین از این معافیت ها استفاده کرده و کارت معافیت سربازی خود را دریافت می کنند . برای هریک از این معافیت ها توضیحات مختصری در اختیار مشمولین قرار خواهیم داد .
بیشتر بخوانید:شرایط معافیت سربازی چگونه است
فهرست بیماری های معافیت پزشکی :
بیماری های عفونی
بیماری های جراحی مغز و اعصاب
بیماری های اعصاب و روان
بیماری های عمومی
بیماری های چشم
بیماری های گوش و حلق و بینی
بیماری های فک و دهان و دندان
بیماری های دستگاه گوارش
بیماری های قلبی
بیماری های پوستی و بافت های زیر پوستی
بیماری های روماتولوژی و بافت همبند
بیماری های استخوان و اسکلت
بیماری های غدد مترشحه
بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی
بیماری های خون و آنکولوژی
بیماری های داخلی مغز و اعصاب
بیماری های ریوی
انواع معافیت های کفالت خدمت سربازی :
معافیت کفالت پدر
معافیت کفالت مادر
معافیت کفالت خواهر
معافیت کفالت برادر کبیر
معافیت کفالت همسر
معافیت کفالت برادر صغیر
معافیت کفالت جده
معافیت کفالت جد
معافیت کفالت فرزند
معافیت کفالت تک پسری
  مشاوره آنلاین نظام وظیفه خرید خدمت
مشاوره آنلاین نظام وظیفه خرید خدمت نیز به مشمولین اطلاعات و راهنمایی  در زمینه های خرید خدمت سربازی می دهد . خیلی از عزیزان متقاضی خرید خدمت سربازی از شرایط و قوانین این کار اطلاعاتی در دست ندارند . به این ترتیب دچار مشکل شده و نمی توانند به درستی تصمیم بگیرند . به همین دلیل این مراکز مشاوره آنلاین بهترین منبع برای دریافت آخرین اخبار نظام وظیفه می باشند . برای خرید خدمت سربازی مشمولین باید دارای شرایط ویژه ای باشند . این شرایط می تواند به مشمولین کمک کنند تا خدمت سربازی خود را بخرند .
برای خرید خدمت سربازی قوانین بسیاری وجود دارد . برای این کار مشمولین باید با این قوانین آشنا باشند . مهم ترین شروط برای خرید خدمت سربازی در ادامه آمده است . آن ها را با دقت بخوانید .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
شروط اصلی خرید خدمت سربازی :
میزان تحصیلات مشمولین بر اساس آخرین گواهی تحصیلی آن ها .
مدت غیبت افراد متقاضی برای خرید خدمت سربازی .
غایب بودن مشمولین .
سرباز فراری بودن .
مشمولینی که قصد دارند خدمت وظیفه عمومی خود را بخرند باید مشمول غایب یا سرباز فراری باشند . این افراد با داشتن شرایط ویژه می توانند کارت معافیت دریافت کنند . متقاضیان خرید خدمت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس گرفته و از مشاوره آنلاین استفاده کنند .
بیشتر بخوانید:آخرین جزییات اجرای طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر
مشاوره آنلاین نظام وظیفه کسری خدمت سربازی
مشاوره آنلاین نظام وظیفه کسری خدمت سربازی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند از کسری خدمت بهره مند شوند . کسری خدمت نیز دارای موارد گوناگونی است و به افراد با شرایط مختلف تعلق می گیرد . این کسری های خدمت شامل موارد زیر می باشند .
انواع کسری های خدمت وظیفه عمومی :
کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان
کسری فرزندان ایثارگران و جانبازان
کسری بسیجیان
کسری خدمت مناطق دورافتاده و محروم
کسری خدمت مناطق جنگی و عملیاتی
کسری خدمت متاهلین
کسری خدمت فرزند
و سایر کسری های دیگر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید . مشاورین ما همه روزه پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . هر گونه اطلاعات درباره مسائل و اخبار نظام وظیفه را از مشاورین متخصص ما در مرکز مشاوره آویژه بخواهید .
  مشاوره آنلاین نظام وظیفه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره آنلاین نظام وظیفه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۹:۰۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)