مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
عضویت در انجمن روانشناسی ایران نیز همچون عضویت در نظام روانشناسی ، یکی از مواردی میباشد که توجه بسیاری از روانشناسان را به خود جلب کرده است . چرا که این انجمن اهداف بزرگی در نظر دارد که برای رسیده به این اهداف ، تعداد بسیاری زیادی از متخصصان و کارشناسان برای عضویت در انجمن روانشناسی پیش قدم شده اند . لازمه ی عضویت در انجمن روانشناسی ایران طی کردن تمام مراحل مورد نیاز و اعلام شده از سوی این سازمان میبیاشد . در ابتدا متقاضیان برای ثبت نام در این انجمن میبایست ، مدارک تحصیلی مورد نیاز را اخذ کرده باشند . از جمله مدارک مورد تایید برای عضویت در انجمن روانشناسی ایران داشتن حداقل  مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از گرایش های روانشناسی ، روانشناسی عمومی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی سلامت ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، اعصاب شناختی ، مشاوره خانواده ، مشاوره شغلی و … میباشد .
بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی
عضویت در انجمن روانشناسی ایران
این انجمن با هدف پیشرفت  و تعالی علمی و عملی در رشته ها و گرایش های مختلف علم روانشناسی تاسیس شده است . همچنین بالا بردن سطح علمی متخصصان و اساتید این حوزه از اهدافی میباشد که این انجمن دنبال میکند . به منظور دستیابی به این اهداف و رسیدن به افق روشن مورد نظر ، هر ساله سمینار ها و کنگره های مختلفی در سطوح ملی و یا بین المللی ، به همت همین انجمن در سرتاسر کشور برگزار میشود . اگر شما عزیزان متقاضی عضویت در انجمن روانشناسی ایران میباشید ، در ادامه ی این متن اطلاعات جامعی درباره مراحل و قوانین و مقررات و همچنین انواع عضویت در این انجمن ارائه میشود . لذا شما را به مطالعه ی دقیق این متن دعوت میکنیم .
بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پروانه نظام روانشناسی
شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران
شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران یکی از موضوعات مهمی میباشد که متقاضیان علاقه مند به عضویت در این انجمن ، باید از آن آگاهی یابند . اولین و مهمترین شرط عضویت در انجمن روانشناسی ایران داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و معتبر میباشد . اما نکته ای که در اینجا اهمیت دارد ، این است که بر اساس نوع عضویت در انجمن مدرک تحصیلی مورد نیاز نیز متفاوت میباشد . اگر متقاضی عضویت پیوسته در انجمن روانشناسی ایران باشید ، میبایست حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و یا رشته های مرتبط را داشته باشید . داشتن مدرک کارشناسی این رشته ها نیز از جمله شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران برای عضویت به شکل وابسته میباشد . اما برای اعضای افتخاری ، شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران اندکی متفاوت میباشد . و این نوع عضویت مخصوص اشخاصی میباشد که خدمات ارزنده ای در راستای اهداف انجمن ، انجام داده باشند .
انواع دیگری از عضویت در انجمن شامل عضویت حقوقی و عضویت دانشجویی میباشد . داشتن تمام مدارک اعلام شده از سوی مراجع مربوطه نیز از دیگر شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران میباشد . که این مدارک باید در زمان ثبت نام ارائه گردند .
بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نحوه گرفتن پروانه نظام روانشناسی
مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران
مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران از طریق سایت های اینترنتی مختلف از جمله وبگاه اینترنتی مربوط به انجمن روانشناسان ایران اعلام میگردد . اولین قدم برای عضو شدن در انجمن روانشناسان ایران ، ورود به سایت اینترنتی انجمن میباشد . متقاضیان میتوانند یا جستجوی نام این سایت به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند . متقاضیان میبایست پس از ورو به سایت ، با نام کاربری و رمز عبور به عضویت سایت درآیند . سپس مدارک ارائه شده توسط متقاضیان مورد بررسی و اعتبار سنجس قرار میگیرد . در مرحله بعد از مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران فرم ثبت نام برای متقاضیان ارسال میگردد . متقاضی باید این فرم را تکمیل نماید و مدارک خواسته شده را ارسال نماید . از دیگر مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران پرداخت حق عضویت در انجمن روانشناسان  میباشد . که این هزینه نیز برای انواع مختلف عضویت مشخص شده است .
بیشتر بخوانید: شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی
مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران
مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران از طریق سایت این سازمان برای متقاضیان عضویت در این انجمن اعلام میگردد . که متقاضیان باید تمام این مدارک را برای بررسی و تعیین اعتبار ارسال نمایند . از جمله مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران دو قطعه عکس ۳ در ۴ ، کپی صفحه ی اول شناسنامه یا تصوصر کارت شناسایی ملی ، فیش بانکی مربوط به پرداخت هزینه عضویت در انجمن ، و فرم تکمیل شده درخواست عضویت را میتوان نام برد . همچنین متقاضیان بسته به نوع عضویت خود که عضویت پیوسته ، وابسته ، حقوقی باید مدرک تحصیلی مورد نیاز را ارائه دهند . البته برای دانشجویانی که مایل به عضویت دانشجویی در انجمن روانشناسی ایران میباشند ، ارائه کارت دانشجویی رشته ی روانشناسی و یا رشته های مرتبط کفایت میکند .
چنانچه قبلا در انجمن روانشناسی کشور عضو بوده اید و الان تمایل دارید عضویت خود را تمدید کنید ، باید تصویر کارت عضویت قبلی خود را به همراه سایر مدارک  ارسال کنید و هزینه عضویت یکساله را پرداخت نمایید . همچنین در اسال مدارک باید به این نکته توجه نمایید که تمامی این مدارک ، به جز عکس پرسنلی ، میبایست در یک فایل فشرده شده و یا زیپ شده در قسمت اطلاعات کاربران سایت انجمن روانشناسی ایران ، ارسال گردد . در نهایت با تایید این مدارک داوطلب به عضویت انجمن روانشناسان در میاید . و میتواند برای دریافت کارت عضویت خود اقدام کند .
بیشتر بخوانید: شرایط و نحوه عضویت در سازمان نظام روانشناسی و اخذ پروانه اشتغال
نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران
نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران از دغدغه های بسیاری روانشناسان و کارشناسان این حوزه میباشد . متقاضیان عضویت در این انجمن باید در سایت مربوطه ثبت نام نمایند . با انجام پروسه ی ثبت نام اطلاعات مربوط به نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران در اختیار کاربران قرار میگیرد که ما به تفضیل به شرح این موارد پرداختیم .  داوطلبان میتوانند از طریق همین سایت اطلاعات و مدارک خود را ارسال کنند . همانطور که گفته شد لازمه ی عضویت در این انجمن تایید مدارک ارسالی اعضا از سوی انجمن میباشد . افرادی که در انجمن روانشناسی کشور عضو میشوند ، میتوانند از خدمات متنوع این انجمن و سایت مربوط به آن بهره مند شوند . از جمله این مزایا میتوان دریافت کارت عضویت انجمن روانشناسی کشور و دریافت اخبار و اطلاعات به روز و جدید حوزه ی روانشناسی اشاره کرد .
همچنین اعضای این انجمن میتوانند نشریه های مختلف و معتبر دنیا را دریافت نمایند . تخفیفات ویژه و متنوعی برای شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف ، برای اعضای انجمن روانشناسی کشور در نظر گرفته شده است . چنانچه شما عزیزان متقاضی عضویت در این انجمن میباشید و با مطالعه ی این متن هنوز سوالات و ابهاماتی در سر دارید میتوانید به مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه مراجعه نمایید . در این مرکز همه روزه مشاوران با تجربه و متخصص آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند . برای برقرای ارتباط با مشاوران ما میتوانید به سایت اینترنتی مرکز مشاوره آویژه مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید .
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای دریافت پروانه نظام روانشناسی
سوالات متداول
مزایای عضویت در انجمن روانشناسی ایران ؟
از مزایای عضویت در انجمن روانشناسان ایران ، دریافت کارت عضویت انجمن ، برخورداری از تخفیفات مربوط به کارگاه ها ، ارتقا سطح علمی ، دریافت نشریه های معتبر و … را میتوان نام برد .
چگونگی ثبت نام در انجمن روانشناسی ایران ؟
ثبت در این انجمن به شکل اینترنتی و با مراجعه به سایت این انجمن میباشد . که پس از ارسال و تایید مدارک ، متقاضیان میتوانن کارت عضویت خود را دریافت نمایند .
عضویت در انجمن روانشناسی ایران در چه مقطعی است ؟
عضویت در این انجمن در تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا امکان پذیر است . علاوه بر این دانشجویان نیز میتوانند برای عضویت در این انجمن اقدام نمایند .
  برای مشاوره در زمینه عضویت در انجمن روانشناسی ایران
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۳۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)