مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

کسری خدمت سربازان متاهل ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
کسری خدمت سربازان متاهل
کسری خدمت سربازان متاهل در سال های گذشته بسیار مورد بحث بوده است . این مسئله ی بحث برانگیز جوانان را واردار کرده است تا در مورد کسری خدمت سربازان متاهل اطلاعات بیشتری کسب کنند . زیرا مسئله ی خدمت سربازی یکی از مشکلات بزرگ جوانان در جامعه ی امروزی است . جامعه ای که همه باید هر روزه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند . رفتن جوانان به خدمت سربازی برای ۲۱ ماه و دوری از خانواده و درس و تحصیل از مشکلات و معضل های جوانان امروزی است . می بینید که آمار سربازان فراری و غایب هر ساله رو به افزایش است .
هرساله جوانان زیادی با پرداخت جریمه ی خدمت سربازی ، کارت معافیت دریافت می کنند . چرا که ترجیح می دهند به خدمت نروند . پیدا کردن شغل و ادامه تحصیل برای درصد زیادی از جوانان الویت مهمی است که باید آن را در نظر بگیریم . راه های زیادی وجود دارد که برای فرار از خدمت ، مشمولین می توانند از آن ها استفاده کنند . این راه ها شامل استفاده از امریه های سربازی ، معافیت سربازی ، کسری های خدمت و راه های موثر دیگر می باشد . مشاوره نظام وظیفه با در اختیار گذاشتن اطلاعات به روز ، مشمولین را در این زمینه ها راهنمایی خواهد کرد .
این روش ها سال هاست که بسیاری از جوانان را از خدمت کردن نجات داده است . با گرفتن معافیت ، جوانان توانسته اند کارت معافیت بگیرند . با استفاده از امریه سربازی به جوانان امکان کار در سازمان ها و ارگان های دولتی داده می شود . کسری خدمت نیز شیوه ای است که به جوانان فرصت داده می شود تا مدت کمتری خدمت کنند . کسری های خدمت سربازی انواع مختلفی دارد . در ادامه ی این مقاله با انواع کسری های خدمت سربازی آشنا می شوید .
بیشتر بخوانید: شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
شرایط کسری خدمت سربازان متاهل
شرایط کسری خدمت سربازان متاهل می تواند به مشمولین کمک کند تا از این کسری خدمت بهره مند شوند . در این مقاله مشمولین مشتاق دانستن این مسئله هستند که کسری خدمت به ویژه کسری خدمت سربازان متاهل چگونه است ؟ چه کسانی می توانند از کسری خدمت استفاده کنند ؟ آیا کسری های خدمت جواز قانونی دارند ؟ شرایط کسری خدمت سربازان متاهل چیست ؟  چه مشمولینی از شرایط کسری خدمت سربازان متاهل بهره مند می شوند ؟ این سوالات در ذهن شما نیز تا به حال مرور شده است . برای آشنایی با انواع کسری های خدمت باید قبل از هر چیز آن ها را بشناسید .
انواع کسری های خدمت سربازی :
کسری خدمت سربازان متاهل
کسری خدمت بسیج
کسری های خدمت ایثارگران
کسری خدمت اسارت پدر
کسری خدمت سربازی جبهه پدر
کسری خدمت پروژه ی بنیاد نخبگان
کسری خدمت سربازی فرزند
شرایط کسری خدمت سربازان متاهل 
نزدیک بودن به محل زندگی همسر : متاهلین می توانند در شهر محل سکونت همسر خود دوران خدمت را بگذرانند .
بهره مندی از مرخصی بیشتر : مرخصی های افراد متاهل به نسبت سایر مشمولین بیشتر در نظر گرفته می شود . مدت مرخصی این افراد ۳۰ روزه خواهد بود .
کسری خدمت به ازای فرزندان : مشمولین دارای فرزند می توانند از این موقعیت بهره مند شده و کسری خدمت بگیرند .
بیشتر بخوانید: جزئیات کسری خدمت جبهه پدر
جزئیات کسری خدمت سربازان متاهل
جزئیات کسری خدمت سربازان متاهل همانطور که می بینید بسیار واضح است . جوانان در هر سنی برای تصمیم گرفتن درباره ی ازدواج بسیار مردد خواهند بود . زیرا مسئله ی ازدواج و متاهل شدن یکی از بزرگترین و سخت ترین وظایف برای هر پسر ایرانی است . به ویژه اگر این جوانان مشمول خدمت نظام وظیفه نیز باشند . زیرا پس از ازدواج شرایط سخت تر شده و مسئولیت ها برای جوانان دوبرابر خواهد شد . به همین دلیل جوانان سعی می کنند دیرتر برای ازدواج برنامه ریزی کنند . رفتن به خدمت سربازی آن هم برای ۲۱ ماه و دور بودن از شرایط زندگی از عوامل مردد بودن جوانان برای ازدواج در سن مشمولیت است . مشمولین پس از ازدواج نسبت به هزینه ها و مخارج زندگی مسئولیت بیشتری به عهده دارند . دور بودن از شرایط زندگی و همسر می تواند مشکلات و عواقب بدی برای این مشمولین ایجاد کند .
اما خوشبختانه سازمان نظام وظیفه عمومی برای حل کردن مشکل این مشمولین جزئیات کسری خدمت سربازان متاهل را در اختیارشان گذاشته است . این کار جوانان را در سال های جاری تشویق کرده است تا راحت تر به ازدواج فکر کنند . ما می بینیم که درصد جوانان متاهل مشمول در این سال ها بسیار افزایش یافته است . برای اطلاع از بیشترین جزئیات کسری خدمت سربازان متاهل ، می توانید با مرکز مشاوره آویژه ارتباط برقرار کنید . مشاورین متخصص ما پاسخگوی شما خواهند بود .
بیشتر بخوانید: شرایط پروژه کسری خدمت سربازی ۹۸
کسری خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند
کسری خدمت سربازان متاهل به ازای هر فرزند کمی متفاوت از سایر کسری ها خواهد بود . زیرا سربازان پس از ازدواج و با داشتن فرزند دغدغه ی بیشتری خواهند داشت . هم چنین داشتن فرزند برای مشمولین ، مسئولیت و تعهد بیشتری را به دنبال خواهد داشت .
سازمان نظام وظیفه بر اساس آخرین قوانین تصویب شده در این سازمان میزان کسری خدمت سربازان را به ازای هر فرزند سه ماه اعلام کرده است . مشمولین به فرزند بیشتر می توانند از کسری خدمت سربازی بیشتری بهره مند شوند .
بیشتر بخوانید: چگونه کسری خدمت سربازی بگیریم؟
قانون کسری خدمت سربازان متاهل
قانون کسری خدمت سربازان متاهل در حال بررسی است . این افراد اگرچه از تسهیلات بیشتری نسبت به سایرین بهره مند می شوند . اما با داشتن فرزند می توانند از کسری خدمت آن نیز استفاده کنند . به همین دلیل در گفته های گذشته ستاد نیروهای مسلح ، تصویب قانون کسری خدمت برای متاهلین بدون فرزند نیز همچنان در حال بررسی است . این مدت کسری قرار است ۳ ماه باشد .
هم چنین مشمولین متاهل برای استفاده از کسری خدمت می توانند از پروژه های کسری بنیاد نخبگان نیز استفاده کنند . با این پروژه ها مشمولین می تواند از ۲ ماه تا یک سال کسری بهره مند شوند .
بیشتر بخوانید: آیین نامه های پروژه کسری خدمت
مدت مرخصی مشمولین متاهل
سربازان نظام وظیفه در دوره ی خدمت ضرورت می توانند از مدت مشخصی مرخصی سربازی استفاده کنند . این میزان را سازمان نظام وظیفه تعیین می کند . این قانون برای مشمولین متاهل و مجرد متفاوت خواهد بود . زیرا همانطور که در بالا توضیح دادیم اولویت اصلی با مشمولین متاهل می باشد . وضعیت مرخصی ها برای افراد مجرد و متاهل به صورت زیر می باشد .
میزان مرخصی مشمولین مجرد : مرخصی افراد مجرد طبق قانون نظام وظیفه ۲۲ است .
میزان مرخصی مشمولین متاهل : این مرخصی ها تا ۳۰ روز افزایش خواهند یافت .
مشمولین برای آشنایی با قوانین و استفاده از سایر تسهیلات خدمت سربازی متاهلین می توانند با مشاورین متخصص ما مشورت کنند . مرکز مشاوره آویژه برترین و بزرگترین مرکز مشاوره نظام وظیفه در کشور است . که با تسلط بر جدیدترین و مهم ترین قوانین نظام وظیفه مشمولین را راهنمایی می کند .
بیشتر بخوانید: اطلاعیه ها پروژه کسری خدمت – مشاوره نظام وظیفه
حقوق سربازان متاهل بیشتر است؟
سربازان نظام وظیفه در زمان خدمت از مزایا و حقوق بهره مند خواهد شد . بر اساس مصوبات سازمان نظام وظیفه سربازان متاهل و هم چنین دارای فرزند می توانند از مزایای بیشتری بهره مند شوند .
مدت زمان خدمت سربازان متاهل چقدر است؟
بر اساس آخرین صحبت های گفته شده کسری خدمت سه ماهه به مشمولین متاهل داده خواهد شد . در صورتی که مشمولین متاهل دارای فرزند نیز باشند به ازای هر فرزند میزان مشخصی کسری نیز به آن ها تعلق می گیرد .
محل خدمت سربازان متاهل چگونه است؟
سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با توجه به شرایط زندگی متاهلین تسهیلات ویژه ای را به این مشمولین اختصاص داده است . این تسهیلات به این صورت است که مشمولین می توانند در محل سکونت همسر خود خدمت سربازی را بگذرانند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  برای مشاوره در زمینه کسری خدمت سربازان متاهل ۹۸  
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۱۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)