مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و میزان شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی از نیاز های اساسی جامعه امروز است . در جهان کنونی تولید ، طراحی و مصرف پوشاک نه تنها نیاز اولیه و طبیعی انسانها است بلکه با توسعه صنعتی کشورهای پیشرفته و پیشرفت در ساخت و تولید و طراحی متنوع و صادرات پوشاک و همچنین اثر گذاری بر فرهنگ ها و اقتصاد دیگر کشورها ، سالانه پیشرفت های اقتصادی زیادی را با خود به همراه دارد . از این جهت در طراحی و ساخت به صرفه انواع پوشاک با اهداف بلندمدت و در جهت تامین نیاز مردم و مبتنی بر خواسته اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی جامعه و کاربرد آن در تلویزیون ، تئاتر و سینما و همچنین سرعت بخشیدن به روند پیشرفت صادرات از طریق تنظیم و تهیه و اجرای انواع برنامه های آموزشی مناسب امری مهم است . رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی از مصادیق بارز پیشرفت این امر است .
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
نکات مهم رشته طراحی لباس
با توجه به تحقیقات انجام شده در روشهای قدیمی و لزوم ایجاد تغییر و جایگزینی آنها با روشهای مدرن ، اقداماتی در طراحی برنامه اموزشی رشته طراحی پوشاک صورت گرفته است . در برنامه ریزی درسی این رشته مهم است بدانید که رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی با مجموعه ای از دروس مبتنی بر خواست جامعه و هماهنگ با آن همراه است . از لزومات تربیت و تامین نیروی متخصص و کارآمد در این رشته نیاز به تحصیل است . رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی با اهداف مثبتی از قبیل تربیت طراحان پوشاک حرفه ای و متخصص ایجاد شده است . هدف ایجاد رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی تربیت نیروی انسانی متخصصی است که همکاری در امر طراحی پوشاک در ارتباط با افراد درگیر این رشته میتواند نقش عملی در بخش اجرایی و سرپرستی سطوح مختلف کارگاه های تولید و طراحی پوشاک را ایفا نماید .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است . با توجه به افزایش جمعیت و نیاز روز افزون به پیشرفت و گسترش هنر در جامعه امروزی ، ارائه برنامه های اموزشی مناسب در سطوح  مختلف هنر مثل رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی ضرورت دارد . دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو میپذیرد . ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و هیچ آزمونی برای پذیرش دانشگاه علمی کاربردی برگزار نمیشود . ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام میشود و متقاضیان میتوانند با داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی در دوره های بدون کنکور علمی کاربردی این دانشگاه شرکت نمایند . ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش و بصورت اینترنتی و آنلاین است .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
اهمیت رشته طراحی لباس
امروزه طراحی پوشاک و تولید و مصرف پوشاک صرفا نیاز اولیه و طبیعی انسان نیست بلکه یک دانش گسترده و مبنی بر خصوصیات اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی جوامع و بکار گرفتن آن در تئاتر و سینما و تلویزیون مورد اهمیت است . نگاه اقتصادی و فرهنگی به پوشاک و تلاش در ارائه طرح های مدرن و نو و همچنین بهبود کیفی و کمی پوشاک ، این زمینه را به یک صنعت رو به رشد و درآمدزا تبدیل کرده و منجر به گسترش چشمگیر آن در جهان امروز شده . لذا با توجه به نیاز کشور و لزوم اموزش و تربیت افراد خلاق و کاردان مورد نیاز ارگانهای طراح و تولید پوشاک که با رعایت زمینه های فرهنگی جامعه بتوانند موجبات پیشرفت این رشته را ایجاد کنند ، اقدام لازم در تهیه این روش ها در قالب دانشگاه های علمی کاربردی به وجود آمده است  .
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس با ما تماس بگیرید
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام کنکور سراسری
دانشگاه علمی کاربردی تهران
لیست رشته های علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
دفترچه علمی کاربردی
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
دانلود دفترچه علمی کاربردی
ثبت نام کنکور سراسری
سازمان سنجش سراسری
ثبت نام آزمون سراسری سال
سازمان سنجش کارشناسی ارشد
ثبت نام کنکور
خرید سریال ثبت نام کنکور
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی
شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی مبحث مورد توجه متقاضیان این رشته است . تمام رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور هستند و افراد برای تحصیل در این دانشگاه باید مبلغی را بعنوان شهریه بپردازند . دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر آن که رشته های تحصیلی متنوع در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد ، نسبت به سایر دانشگاه های دارای شهریه ، شهریه پایینتری از دانشجویان میگیرد و مقدار شهریه این دانشگاه با توجه به رشته تحصیلی و واحدهای اخذ شده در ترم ، متفاوت است . مهم است که بدانید با توجه به تغییرات اقتصاد کشور ، شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی و بطور کل هزینه رشته های تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هر ساله ده الی پانزده درصد افزوده خواهد شد .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
قوانین مربوط به پرداخت شهریه
نحوه پرداخت شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی با توجه به قوانین و مقررات هر دانشگاه متفاوت است . دانشجویان باید درمدت انتخاب واحد که عموما ابتدای هر نیمسال تحصیلی است ، ۱۵ درصد از کل شهریه را به سامانه الکترونیکی دانشگاه علمی کاربردی پرداخت کرده و بقیه شهریه خود را که ۸۵ درصد است ، تا پایان ترم و تا اتمام امتحانات به صورت آنلاین یا حضوری پرداخت نمایند . برای پرداخت حضوری دانشجویان میبایست به امور مالی دانشگاه مراجعه کرده و پرداخت غیرحضوری هم از مراجعه به سایت سامانه آموزش علمی کاربردی امکان پذیر است . میزان شهریه دانشگاه آزاد از دانشگاه علمی کاربردی بیشتر است اما افراد متقاضی ثبت نام بدون کنکور ، در صورتی که مشکلی از جهت پرداخت شهریه ندارند ، میتوانند در دانشگاه آزاد هم ثبت نام نمایند .
بیشتر بخوانید:  مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی
لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی مختصرا به شرح زیر است :
مرکز آموزش علمی کاربردی الشتر ۱
مرکز آموزش علمی کاربردی جاجرم
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴
مرکز آموزش علمی کاربردی چرم ( تهران )
مرکز آموزش علمی کاربردی سبزوار ۲
مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت ، کشاورزی و دامپروری بروجرد
مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت زاگرس پوش بروجرد
مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری صایین قلعه
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ خمین
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ گیلان(رشت)
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ همدان
مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
مرکز آموزش علمی کاربردی مرودشت ۱
مرکز آموزش علمی کاربردی مهاباد ۳
لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی شامل چندین دانشگاه دیگر در سراسر کشور در لیست رشته های علمی کاربردی مختلف نیز میباشد .
بیشتر بخوانید:  ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
دیگر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی رشته طراحی لباس
آزمون سنجش
نتایج کنکور سراسری
آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
رشته حقوق علمی کاربردی
ثبت نام علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی کیش
ثبت نام دانشگاه پیام نور
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
رشته طراحی لباس در دانشگاه جامع علمی کاربردی
رشته طراحی لباس در دانشگاه جامع علمی کاربردی علاقه اکثر دانشجویان متقاضی این رشته است . اگر قصد تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی را دارید باید در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بدانید که دانشگاه جامع علمی کاربردی طبق روال هرساله به صورت بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت میدهد تا اقدامات لازم را جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند . بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه میبایست در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمایند و همچنین داوطلبان ورودی نیمسال دوم نیز باید در اواخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود در این رشته و دانشگاه اقدام کنند . دفترچه علمی کاربردی بهمن مهلتی محدود داشته و ممکن است زمان ثبت نام آن تمام شود ، در نتیجه به تهیه این دفترچه در زمان مناسب دقت کنید.
سخن آخر
مهارت های فارغ التحصیلان رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است  :
ایجاد کسب و کارهای بزرگ یا کوچک و کارآفرینی
خلاقیت و نوآوری
پیشرفت اقتصاد کشور
طبقه بندی و پردازش اطلاعات
طراحی و دوخت الگوی پوشاک کودک و بزرگسال
طراحی الگو و دوخت انواع پوشاک زنانه و مردانه و …
رشته طراحی لباس در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مبحث فوق مختصرا ذکر گردید اما برای اطلاع بیشتر ، شما عزیزان میتوانید برای انتخاب رشته علمی کاربردی ، انتخاب رشته کنکور ، و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید .
سوالات متداول
ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی در چه مقاطعی انجام میشود؟
دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی در این رشته دانشجو میپذیرد . ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و هیچ آزمونی برای پذیرش دانشگاه علمی کاربردی برگزار نمیشود.
شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی چه میزان است؟
دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه های دارای شهریه پایینتری است.  مقدار شهریه این دانشگاه با توجه به رشته تحصیلی و واحدهای اخذ شده در ترم ، متفاوت است .
زمان ثبت نام رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی ؟
داوطلبان ورودی مهر ماه میبایست در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمایند و همچنین داوطلبان ورودی نیمسال دوم نیز باید در اواخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود در این رشته و دانشگاه اقدام کنند
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و میزان شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۲:۳۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)