مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد پس از عبور از مراحل اولیه کنکور یعنی ثبت نام و برگزاری آزمون و اعلام نتایج منتشر میشود . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همانند گذشته به صورت مجزا از دفترچه انتخاب رشته سراسری انتشار میابد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ممکن است پس از چند روز از انتشار دفترچه کنکور سراسری در دسترس داوطلبان قرار گیرد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد برای داوطلبانی منتشر میشود که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد از چند قسمت  تشکیل شده است . درهر قسمت از دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همه مطالب مهمی که هر داوطلب برای انجام انتخاب رشته باید بداند آورده شده است .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دو دسته رشته وجود دارد . تعدادی از این رشته تحت عنوان رشته ها بدون ازمون شناخته میشوند که دانشگاه در این رشته ها با توجه به سوابق تحصیلی ، دانشجو میپذیرد . دسته دوم رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد رشته ها با آزمون هستند . فرد برای پذیرش در این رشته ها حتما باید در آزمون سراسری شرکت نماید . دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دارای تعدادی کد رشته است که هر کد ، مربوط به یک رشته و دانشگاه خاص میباشد که داوطلب با انتخاب هر یک از این کد رشته ها در واقع یک واحد دانشگاهی و رشته خاص را انتخاب کرده است . داوطلبان باید در زمان مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دقت کافی داشته باشند تا کد رشته اشتباه در فرم انتخاب رشته وارد نشود .
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر
راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد حاوی اطلاعاتی درباره رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده دانشجو میباشد . داوطلبان باید توجه نمایند با وجود اهمیت بالا اطلاعات ارائه شده در راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد نباید تنها به این اطلاعات اکتفا کنند و سطح دانش خود را راجع به دانشگاه ها و رشته ها یی که قصد ادامه تحصیل در آنها را دارند بالا ببرند . مثلا داوطلبان باید از آدرس دانشگاه ها مورد نظر خود اطلاع یابند تا درآینده در رفت و آمد دچار مشکل نشوند . همچنین متقاضیان ورود به دانشگاه ها آزاد اسلامی باید از امکانات رفاهی دانشگاه مانند شرایط خوابگاه دانشجویی مطلع شوند . درراهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اطلاعاتی درباره تسهیلات دانشگاه ها برای دانشجویان مطرح شده است ، علاوه بر این اطلاعات داوطلبان باید از میزان شهریه هر رشته و دانشگاهی که انتخاب میکنند اطلاع کامل داشته باشند .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد امروزه با وجود گسترش اینترنت و در دسترس بودن آن برای همگان ، کار چندان سختی نمیباشد . و داوطلبان در هر نقطه ای از کشور با اتصال به اینترنت میتوانند اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد نمایند . هر داوطلب پس از اعلام سازمان سنجش و آموزش دانشگاه آزاد مبنی بر انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اقدام نماید . بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد بر روی درگاه ها اینترنتی مراکز مشاوره تحصیلی و سایت ها مشاوره تحصیلی قرار میگیرد . این امر دسترسی به دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد را برای تمامی داوطلبان  راحت تر میکند .
<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای داوطلبان دانشگاه آزاد در نیمه دوم مرداد در دسترس قرار میگیرد . دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای رشته هایی که پذیرش دانشجو در آنها از طریق آزمون سراسری انجام میشود دارای دوگروه رشته شامل رشته ها غیر پزشکی و رشته ها پزشکی میباشد . این رشته ها رشته هایی هستند که تعداد متقضیان ادامه تحصیل در آنها بسیار زیاد است . همانطور که قبلا هم گفته شد دسته ای از رشته ها تحت عنوان رشته ها بدون آزمون در دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد وجود دارند که  تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میپذیرند . در این مورد رشته ها به چند گروه شامل رشته ها علوم انسانی ، هنر و زبانها خارجی ، علوم تجربی ، دامپزشکی و کشاورزی تقسیم میشوند . برای پذیرش در این رشته ها تنها معدل مقطع تحصیلی پیشین ملاک پذیرش میباشد .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری
انتخاب رشته سازمان سنجش
پس از مرحله ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آزمون نوبت به انتشار نتایج اولیه از طریق سازمان سنجش میرسد . متقاضیان در این مرحله باید با کسب اطلاعات برای انجام انتخاب رشته سازمان سنجش آماده شوند . اولین قدم برای انتخاب رشته دریافت دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش میباشد . این دفترچه برای داوطلبان کنکور سراسری که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه سراسری هستند زودتر از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر میشود . داوطلبان بعد از مطالعه دفترچه داوطلب میبایست به انتخاب رشته آنلاین از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند تعداد زیادی از داوطلبان آزمون سراسری متقاضی ورود به دانشگاه آزاد هستند لذا این افراد باید نسبت به دریافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند . متقاضیان دانشگاه آزاد باید دفترچه مربوطه را مطالعه کنند و برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
مشاوره انتخاب رشته
در تمامی مراحل کنکور انتخاب رشته از همه مراحل مهمتر است . زیرا در این مرحله رقابت برسر رشته ها و دانشگاه ها برتر بین داوطلبان حدود رتبه نزدیک به هم میباشد . گاهی ممکن است دو داوطلب با حدود رتبه ها بسیار نزدیک به هم یکی به رشته و دانشگاه دلخواه خود دست یابد اما دیگری موفق به قبولی در رشته دلخواه خود نشود . اینجاست که اهمیت مشاوره انتخاب رشته روشن میشود . زمانیکه فرد با کارنامه کنکور خود روبرو میشود ممکن است نتواند تصمیم درستی بگیرد . مشاوره اتخاب رشته میتواند به داوطلبان ورود به دانشگاه کمک کند تا درک بهتری از رشته ها و آینده کاری آنها پیدا کنند . همچنین میتواند اطلاعاتی درباره دانشگاه ها دراختیار داوطلب قرار دهد . انتخاب رشته تحصیلی مرحله مهمی از زندگی فرد است چرا که موقعیت شغلی و اجتماعی افراد تا حد زیادی به این امر بستگی دارد .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری
برای انتخاب رشته کنکور آزاد با ما تماس بگیرید
دفترچه انتخاب رشته تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه انتخاب رشته هنر
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته انسانی
دفترچه کنکور سراسری
پیوست های دفترچه انتخاب رشته
نتایج کنکور ارشد
دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
آزمون کارشناسی ارشد
نتایج انتخاب رشته ارشد
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زبان کنکور سراسری
مرکز مشاوره آویژه
با توجه به افزایش نیاز در حوزه مشاوره تحصیلی و به خصوص در مرحله انتخاب رشته و ورود به دانشگاه مراکز مشاوره تحصیلی زیادی برای رفع این نیاز وجود دارند . مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز پیشرو و مورد اطمینان در این زمینه میباشد که با تکیه بر دانش اساتید با تجربه و کاربلد روانشناسی و مشاوره میتواند در این امر به داوطلبان گرامی کمک نماید . شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت مرکز مشاوره آوژه از خدمات آنلاین این مرکز نهایت استفاده را ببرید . این مرکز با انواع خدمات مشاوره ای در هر ساعتی آماده خدمات رسانی و کمک به شما داوطلبان عزیز میباشد . یکی از خدمات مرکز مشاوره آویژه مشاوره تلفنی میباشد . در این روش شما میتوانید با شماره ها مرکز تماس حاصل نمایید و سوالات خود را از مشاوران خبره و باتجربه بپرسید و از تجربیات آنها استفاده کنید .
به این ترتیب شما داوطلبان عزیز میتوانید به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه به پاسخ سوال ها خود دست پیدا کنید . مشاورین این مرکز میتوانند به سوالات شما در خصوص انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد با صبر و حوصله پاسخ کامل بدهند .
  برای مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۰:۳۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)