مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد با گذر از مراحل ابتدایی آزمون سراسری ازجمله ثبت نام وبرگزاری آزمون و درنهایت ، اعلام نتایج برای داوطلبان در دسترس قرار میگیرد . دسترسی به دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کاری راحت است و هر داوطلبی میتواند براحتی دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را در اختیار داشته باشد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به طور مشترک با دفترچه سایر گروه ها آزمایشی دانشگاه آزاد منتشر مشود . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه ازاد برای رشته ها با آزمون و بدون در دسترس داوطلبان گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم برای پذیرش دانشجو در رشته ها دانشگاهی واحد های دانشگاه آزاد در اختیار داوطلب قرار میدهد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری نیز برای داوطلبان دانشگاه های سراسری منتشر میشود .
بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دو گروه مختلف از رشته ها دارد . یک گروه از رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد آن رشته هایی هستند که لازمه پذیرش در آنها شرکت در آزمون سراسری میباشد . اما گروه دیگر رشته ها که در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد ارئه شده اند رشته ها بدون آزمون میباشد که داوطلب احتیاج به شرکت در هیچ آزمونی را ندارد . چرا که پذیرش در رشته ها بدون آزمون تنها بر اساس معدل و سوابق تحصیلی میباشد . هر کدام از رشته ها موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دارای یک کد میباشد . علاوه بر این هرکدام از دانشگاه ها موجود در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز کد مخصوص به خود را دارند . که هر داوطلب میتواند دانشگاه و رشته منتخب خود را از بین آنها پیدا کند .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراحل آن
راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد 
راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی در گروه رشته ها با آزمون آندسته از رشته ها را شامل میشود که تعداد متقاضی در آنها بالا میباشد . این درحالی است که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تنها برای رشته ها با متقاضیان کمتر منتشر میشود . داوطلبان به این نکته باید توجه نمایند که دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری تنها برای داوطلبانی است که قصد ورود به دانشگاه ها سراسری دارند . در واقع مسیر داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد علیرغم ادغام کنکور سراسری با آزاد در مرحله انتخاب رشته کاملا از هم جدا میشود . داوطلبان گروه انسانی دانشگاه آزاد باید اطلاعاتی که در راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی بیان شده را به دقت هر چه تمامتر مطالعه نمایند و براساس همان اطلاعات اولویت ها و انتخاب ها خود را مد نظر قرار دهند .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش آزاد کشور بر روی وبسایت این سازمان قرار میگیرد . امروزه دسترسی به اینترنت تقریبا برای همگان امکان پذیر میباشد و به این ترتیب هر شخصی میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد  اقدام کند . در سایت سازمان سنجش و آموزش دفترچه انتخاب رشته مربوط به دانشگاه ها سراسری در دسترس داوطلبان قرار میگیرد مثلا داوطلبان انسانی دانشگاه سراسری برای دریافت دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری باید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند . این درحالی است که داوطلبان کنکور انسانی دانشگاه آزاد باید به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند . داوطلبان کنکورانسانی دانشگاه آزاد میتوانند با مراجعه به سایت سنجش و آموزش آزاد در قسمت انتخاب رشته لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را دریافت نمایند .
<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد
دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد دارای تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و پذیرش دانشجو در دوره ها مختلف دانشگاه آزاد میباشد . این اطلاعات شامل تعاریف و جداولی است که برای داوطلبان بسیار مفید میباشند . در قسمت تعاریف دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی اطلاعاتی درباره نظامها آموزشی مطرح شده است است . دو نوع نظام آموزشی در دفترچه انتخاب رشته مطرح شده است . نظام آموزشی تمام وقت که در آن کلاسها برای دانشجویان در زمانها صبح و عصر برگزار میشود . و دیگری نظام پاره وقت که در آن کلاسها دانشگاه تنها در عصر برگزار میشوند . در قسمت جداول دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کد رشته محل ها قید شده که شامل رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده آنها میباشد . داوطلبان کنکور انسانی آزاد باید کد رشته و دانشگاه مورد نظر خود را از بین آنها استخراج نماید .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
راهنمای انتخاب رشته
راهنمای انتخاب رشته یا همان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی همانطور که گفته شد برای داوطلبان رشته انسانی کنکور سراسری به شکل دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و برای داوطلبانی که قصد ورود به رشته ها انسانی دانشگاه آزاد را دارند در قالب دفترچه انتخاب رشته برای رشته ها با آزمون که شامل رشته ها پزشکی و غیر پزشکی میباشد و همچنین رشته ها بدون آزمون منتشر میشود . با مطالعه این دفترچه داوطلبان میتوانند انتخابی درست تر و عاقلانه تر داشته باشند . البته به داوطلبان توصیه میشود که برای موفقیت بیشتر اطلاعات و دانش خود را از وضعیت دانشگاه ها و رشته ها بالا ببرند و تنها به اطلاعات دفترچه کفایت نکنند . نکته مهم دیگر این است که متقاضیان دانشگاه آزاد باید از شرایط پرداخت شهریه و میزان آن برای رشته ها دلخواه خود مطلع باشند و وضعیت مالی خود را در نظر بگیرند .
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه آزاد
برای انتخاب رشته کنکور آزاد با ما تماس بگیرید
دفترچه انتخاب رشته تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه انتخاب رشته هنر
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته انسانی
دفترچه کنکور سراسری
پیوست های دفترچه انتخاب رشته
نتایج کنکور ارشد
دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
آزمون کارشناسی ارشد
نتایج انتخاب رشته ارشد
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته
داوطلبان کنکور سراسری و آزاد بعد از دریافت نتیجه کنکور باید انتخاب رشته نمایند . یک انتخاب رشته درست زمانی رخ میدهد که داوطلب علاوه بر اطلاع از علایق و خواسته ها شخصی خود دانشگاه ها و رشته ها را نیز به خوبی بشناسد . علاوه بر این اینکه فرد با چه رتبه ای در چه دانشگاه و رشته ای قبول میشود نیز نیاز به اطلاع از قبولی سالها قبل و سطح علمی دانشگاه دارد . بدیهی است که یک داوطلب ممکن است نتواند تمام این پارامترها را درکنار هم بررسی کند . در اینجاست که مشاوره انتخاب رشته میتواند کمک کننده باشد . داوطلبان رشته ها انسانی نیز میتوانند برای کسب دانش درستی از هردو دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد از مشاوره انتخاب رشته استفاده نمایند . این راه ، راهی ساده برای انتخاب رشته ای موفقیت آمیز است .
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
مرکز مشاوره آویژه
مرکز مشاوره آویژه در سالها اخیر توانسته با تکیه بر تجربیات و علم کارشناسان و اساتید مجرب مشاوره در زمینه ها مختلف به کسانیکه درخواست مشاوره دارند خدمت رسانی کند . با توجه به اهمیت کنکور و انتخاب رشته برای هر فردی مشاوره درست میتواند داوطلبان کنکور را در این انتخابی درست و معقولانه یاری دهند . شما میتوانید در هر زمانی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه در ارتباط باشید و از تجربیات آنها بهره ببرید .
مشاوره میتواند به شکلها مختلف صورت گیرد . از جمله این روش ها میتوان به مشاوره تلفنی اشاره کرد ، در این روش شما میتوانید در هر زمان با شماره تلفن ها مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید و به این ترتیب با مشاوره ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در حوزه انتخاب رشته و انواع دیگر مشاوره ها از مشاورین ما بپرسید . همچنین شما عزیزان میتوانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و از طریق چند کلیک از خدمات آنلاین مرکز مشاوره آویژه بهره ببرید . روش دیگر مشاوره حضوری است که از طریق مراجعه حضوری میتوان به نتایج خوبی برای انتخاب رشته دست یافت .
  برای مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۵۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)