مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ همانند سالها گذشته با وجود ادغام دو کنکور دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی ، به شکل جداگانه از دفترچه دانشگاه سراسری ، منتشر میشود . اطلاعیه انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ بر روی درگاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور در دسترس عموم مردم قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ تقریبا یک هفته بعد از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸  در دسترس قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ تمامی رشته ها دانشگاه آزاد را در بر نمیگیرد . رشته هایی که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸  ذکر نمیشوند رشته ها بدون آزمون هستد . رشته هاییکه در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ مطرح میشوند رشته ها با آزمون هستند .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۸
دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۸ شامل مقدمه ، تعاریف ، جدول ضریب تاثیر سوابق تحصیلی ، مقررات وظیفه عمومی متقاضیان و انواع تسهیلات اعطایی به دانشجویان و سایر مقررات طول تحصیل میباشد . همچنین دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۸ شامل  جداول کد رشته شهرها استانها مختلف بترتیب حروف الفبا میباشد . در دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد ۹۸ کد رشته شهر ها به دو شکل تمام وقت و پاره وقت قید شده است . متقاضیان میبایست پس از دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد   ۹۸ و مطالعه کامل قوانین و مقررات و همچنین تعاریف قید شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ دیدی کلی از شرایط انتخاب رشته ، ثبت نام در دانشگاه آزاد و مقررات طول تحصیل به دست آورند . در جداول پیوست در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ واحد های دانشگاهی هر استان به همراه کد آن واحد دانشگاهی قید شده است .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زبان کنکور سراسری
دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸
دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ تقریبا در ۸۰ صفحه منتشر میشود . متقاضیان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ را از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش بارگیری نمایند . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته پس از مطالعه بخشها ابتدایی دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ که بیشتر به تعاریف مختلف و مقررات ثبت نام اختصاص دارد ، میبایست جداول کد رشته شهر ها مختلف را بررسی نمایند . در این جداول هر استان به صورت جداگانه قید گردیده است . در مقابل نام هر استان واحدها دانشگاهی آن استان به همراه کد واحد مذکور قید گردیده است . هر واحد دانشگاهی معمولا در چند رشته دانشجو میپذیرد که در جداول پیوست عنوان رشته و کد رشته ذکر شده است . ضمن اینکه در همین جداول در ستون سمت چپ جنسیت پذیرفته شدگان با کلمات ( زن – مرد ) و یا هردو مشخص گردیده است .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۸
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۸ از رسانه ها ملی و محلی در زمان اعلام شده انتشار میابد . دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد ۹۸ شامل رشته هایی میباشد که داوطلبان فقط با شرکت در کنکور میتوانند نسبت به انتخاب آنها اقدام نمایند . این رشته ها اکثرا شامل رشته های با متقاضیان بیشتر از جمله رشته ها پزشکی ، پیرا پزشکی ، فنی مهندسی ، هنر و زبانها خارجه میباشد . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته ها و دانشگاه ها مورد نظر به ترتیب اولویت ها خود نمایند . لازم به ذکر است که مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ به مدت ده روز پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ میباشد . هرچند که این مهلت قابل تمدید میباشد .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری
دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸
دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ متعاقب اطلاعیه سازمان سنجش بر روی درگاه اینترنتی این سازمان به صورت نسخه الکترونیکی پی دی اف منتشر خواهد شد . متقاضیان پس از فراخوانی تارنما سازمان سنجش و آموزش کشور و انتقال به صفحه اینترنتی اطلاعیه انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ میتوانند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ اقدام نمایند . هرچند که معمولا در ساعات اولیه انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ به دلیل مراجعه بیش از حد کاربران و عدم وجود پهنای باند کافی کاربرانی که از سرعت اینترنت مناسب برخوردار نیستند موفق به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ نمیشوند و میبایست در روزها آتی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ را دانلود نمایند . لازم به ذکر است پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته سایر سایت ها شامل سایتها مشاوره تحصیلی نیز لینک دانلود دفترچه را بر روی سایت خود قرار میدهند .
<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
راهنمای انتخاب رشته 
راهنمای انتخاب رشته به منظور تسهیل انتخاب مناسبترین رشته و دانشگاه برای متقاضیان به صورت دفترچه  منتشر میشود . با مطالعه راهنمای انتخاب رشته متقاضیان ضمن اطلاع کامل از تمامی دانشگاه هاییکه اقدام به پذیرش دانشجو در رشته مورد نظر آنها میکنند ، میتوانند انتخاب بهتر و آگاهانه تری داشته باشند . ضمن اینکه برای داوطلبانی که علاقه مند به رشته خاصی هستند که دانشگاه محل زندگی آنها در آن رشته پذیرش ندارد ، میتوانند با مطالعه دفترچه از لیست تمامی دانشگاه هاییکه در آن رشته پذیرش دارند  مطلع شوند . از این جهت عدالت بیشتری برای همه مثقاضیان در سراسر کشوربرقرار میشود . همچنین مراکز مشاوره نیز با توجه به بهره بردن از کارشناسان خبره و با تجربه و آگاهی کامل از شرایط پذیرش دانشگاه ها و رتبه ها مورد نیاز برای قبولی در هر رشته و دانشگاه بخصوص میتوانند بعنوان راهنمای انتخاب رشته مورد استفاده قرار گیرند .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
برای انتخاب رشته کنکور آزاد با ما تماس بگیرید
دفترچه انتخاب رشته تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه انتخاب رشته هنر
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته انسانی
دفترچه کنکور سراسری
پیوست های دفترچه انتخاب رشته
نتایج کنکور ارشد
دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
آزمون کارشناسی ارشد
نتایج انتخاب رشته ارشد
بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر
مشاوره انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته درطول سالیان اخیر کمک شایان توجهی به داوطلبان ورود به دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی نموده است . چرا که یک مشاوره انتخاب رشته صحیح واصولی درنهایت میتواند منجر به قرار گرفتن یک شخص در مسیر درست شود . انتخاب رشته تحصیلی یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فرد میباشد چرا که فرد با انتخاب رشته تحصیلی تا حدود زیادی آینده شغلی خود را نیز انتخاب مینماید . شغل هر شخص بخش مهمی از زندگی وی میباشد . درواقع هر شخص با انتخاب شغل خود شان اجتماعی ، میزان درآمد ، مقبولیت در بین مردم و … انتخاب مینماید . پس میبایست در مرحله انتخاب رشته تحصیلی با بهره گیری از مشاورین مجرب ، بهترین رشته را انتخاب نمود . خوشبختانه در حال حاضر در تمامی شهر ها کشور مراکز مشاوره انتخاب رشته بصورت مراجعه حضوری ، تماس تلفنی ، فضای مجازی و … در دسترس همگان میباشد .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
مرکز مشاوره آویژه
مرکز مشاوره آویژه  در طی سالیان متمادی با تکیه بر دانش اساتید مجرب و خبره روانشناسی و مشاوره در این امر یاری بخش داوطلبان گرامی میباشد . مرکز مشاوره آویژه با به کارگیری فناوریها نوین راه ها ارتباطی متعددی طبق نیاز متقاضیان مشاوره را در اختیارآنان قرار میدهد. این مرکز با انواع خدمات مشاوره ای در هر ساعتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد . شما داوطلبان میتوانید با مراجعه به سایت مرکز مشاوره آویژه از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنید .
همچنین مشاوران با تجربه و خبره همه روزه از طریق تماسها تلفنی مشاوره ها لازم را به مشاوره گیرندگان عزیز ارائه میدهند . در این روشها مراجعین با صرف کمترین هزینه و کمترین انرژی به راحتی  به راه حلی  درست و منطقی  دست میابند . یکی از مسائل مهم که والدین و فرزندان با آن روبرو هستند ، پروسه کنکور و امر انتخاب رشته میباشد . مرکز مشاوره آویژه در این حیطه نیز با مشاورین کاربلد در خدمت شما عزیزان هستند . و شما میتوانید از تجربیات و تخصص مشاورین مرکز مشاوره آویژه به نحو احسن استفاده نمایید . کارشناسان این مرکز میتوانند به هر سوال داوطلبان کنکور دانشگاه ها آزاد و سراسری در مورد انتخاب رشته و دفترچه انتخاب رشته پاسخ درست بدهند .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۳۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)