مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ بعد از انتشار کارنامه اولیه داوطلبان بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار داده شده است . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ چند قسمت و بخش را شامل میشود . در هر قسمتی از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ اطلاعات خاصی ارائه شده که داوطلبان میتوانند از آنها بهره ببرند . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ ابتدا به توضیحاتی درباره ضوابط پذیرش دانشجو پرداخته است . به این ترتیب که در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری۹۸ به  سهمیه ها و چگونگی اعمال آنها و همچنین تذکرات درخصوص بررسی شرایط خوابگاه ها و توزیع ظرفیت ها پرداخته شده است . قسمت بعدی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ شامل جداول رشته ها تحصیلی میباشد . و قسمت سوم پیش نویس فرم انتخاب رشته میباشد . که داوطلبان باید این قسمت را با دقت بسیار زیاد پر نمایند .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸
دفترچه انتخاب رشته کنکورسراسری ۹۸ برای شرکت کنندگان در کنکور سال ۹۸ توسط سایت سنجش انتشار یافته است . دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای عزیزان گروه انسانی ، تجربی و ریاضی به شکل جداگانه و یک دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای هر گروه منتشر شده است . اما دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای داوطلبان گرامی رشته ها زبان خارجه و هنرمشترکا و در قالب تنها یک دفترچه ارائه شده است . باوجود اینکه در چند سال گذشته کنکور سراسری و آزاد به شکل همزمان برگزار میشوند و در واقع این دو آزمون با یکدیگرادغام شده اند ، اما دفترچه انتخاب رشته این دو از هم جدا میباشد و به شکل یک دفترچه یکسان نیست . به همین خاطر زمان انتشار دفترچه آزاد نیز با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ متفاوت است وارزیابی داوطلبان کنکور سراسری و آزاد پس از این از هم جدا میشود .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته پرستاری در کنکور سراسری
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸
دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸  از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای آگاهی هر چه تمام تر شما داوطلبان عزیزدر امر انتخاب رشته کنکور سراسری ، بعد از اعلام کارنامه ، دراختیار شما قرار میگیرد . دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ حاوی اطلاعات بسیار خوبی است که حتما باید آنها را با صبر و دقت بالا مطالعه نمایید . گاهی شما داوطلبان عزیز در مورد برخی از بندهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته ۹۸ دچار شک بشوید و یا ابهامی داشته باشید در این صورت بهترین روش استفاده از مراکز مشاوره تحصیلی برای دریافت مشاوره انتخاب رشته است . حتما شما عزیزان به حساسیت امر انتخاب رشته اجهاف دارید پس رعایت نکاتی که شما را در این مورد به نتیجه مطلوب تر میرساند ضروری خواهد بود . بنابراین علاوه بر اطلاعات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ اطلاعات جامع تری تیز نیاز است .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری ۹۸
دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری ۹۸ شامل اطلاعات لازم برای داوطلبانی است که میخواهند در رشته ها دوره کارشناسی ادامه تحصیل بدهند . دفترچه انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری ۹۸ کد رشته محلها مربوط به رشته ها که در دوره کارشناسی دانشجو میپذیرند را دراختیار قرار میدهد . داوطلب با استفاده از این کدها میتواند رشته و دانشگاه دلخواه خود را انتخاب نماید . زمانیکه داولب کدها را در دفترچه یافت زمان آن رسیده که این کدها را اولویت بندی کند . برای این منظور فرد به تربیت موارد دلخواه خود را تا حداکثر ۱۵۰ کد در فرم پیش ثبت نام وارد میکند . دراین مرحله رعایت دقت امری بسیار مهم است چرا که یک کد غلط میتواند معرف دانشگاه و رشته دیگری باشد . پس از پایان انتخاب رشته و تایید نهایی شما یک کد ۱۵ رقمی دریافت میکنید که آن را یرای مراحل بعدی نزد خود نگه دارید .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
برای انتخاب رشته کنکور سراسری با آویژه تماس بگیرید
دفترچه انتخاب رشته تجربی
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
دفترچه انتخاب رشته ریاضی
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه انتخاب رشته هنر
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته انسانی
دفترچه کنکور سراسری
پیوست های دفترچه انتخاب رشته
نتایج کنکور ارشد
دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
دفترچه کارشناسی ارشد
دفترچه انتخاب رشته ارشد
دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
آزمون کارشناسی ارشد
نتایج انتخاب رشته ارشد
بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها در انتخاب رشته کنکور سراسری
دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸
دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ کاری بسیار ساده است . درحال حاضردانلود دفرچه انتخاب رشته  تنها نیازمند یک سرچ کوچک در اینترنت میباشد که طی آن داوطلبان میتوانند به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند .بعد از مراجعه به سایت  در قسمت مربوط به انتخاب رشته ، داوطلبان میتوانند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته ۹۸ اقدام نمایند . البته دفترچه انتخاب رشته توسط مجلات سازمان سنجش نیز منتشر میشود اما خوشبختانه با گسترش فضای مجازی و دسترسی همگانی به اینترنت و به دلیل راحتتر بودن آن دانلود دفترچه روش معمول برای دریافت دفترچه انتخاب رشته میباشد و کمتر کسی برای دسترسی به دفترچه دچار مشکل میشود . همچنین بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش لینک دانلود آن در تمام سایت ها مراکز مشاوره تحصیلی قرار خواهد گرفت و داوطلبان میتوانند از آنها نیز برای دانلود دفترچه انتخاب رشته استفاده کنند .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری
مشاوره انتخاب رشته
گاهی این سوال پیش میاید که بعد از دریافت دفترچه چنانچه داوطلبی دچار سردرگمی شده باشد یا قسمتی از اطلاعات دفترچه را به درستی متوجه نشده باشد باید چکار کند ؟ این مسئله برای داوطلبی که تجربه ای در این حیطه ندارد طبیعی است . توصیه ما به شما عزیزان علاوه بر مطالعه هر چه دقیق ر و چند باره دفترچه انتخاب رشته مراجعه به مشاورینی است که در این زمینه تجربه و تخصص دارند . مشاوره انتخاب رشته نه تنها ابهامات شمارا بر طرف میکند بلکه میتواند به  شما برای انتخابی درست تر کمک کند . با داشتن مشاور برای انتخاب رشته میتوانید از رشته ها که احتمال قبولی در آنها برای شما بالاتر است مطلع شوید . همچنین دانشگاه هایی که امکان پذیرش شما در آنها هست را بیشتر بشناسید . با وجود تمام این ها شما میتوانید بدون استرس و سردرگمی با موفقیت انتخاب رشته را پشت سر بگذارید .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری
انتخاب رشته سازمان سنجش
انتخاب رشته سازمان سنجش آخرین مرحله از فرآیند یک ساله کنکور سراسری میباشد . داوطلبانی که یک سال درس خوانده اند و گاهی حتی بیشتر از یک سال پشت کنکور بوده اند ، حال بعد از مجاز شدن باید انتخاب رشته نمایند . سازمان سنجش و آموزش کشور همه ساله این فرآیند مهم را مدیریت میکند . با انتشار دفترچه انتخاب رشته از داوطلبان مجاز میخواهد که بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته نمایند . بعد از بررسی انتخاب های هر فرد نتایج نهایی را اعلام میکند . این مرحله سرنوشت ساز ترین مرحله نیز میباشد . داوطلب با یک انتخاب رشته درست و حساب شده میتواند در رشته و دانشگاهی که به آن علاقه دارد مشغول به تحصیل شود . با توجه به مطالبی که تاکنون گفته شده به اهمیت این مسئله پی بردیم مخصوصا که هر متقاضی تنها یک فرصت برای انجام انتخاب رشته دارد .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زبان کنکور سراسری
راهنمای انتخاب رشته
شما عزیزان برای داشتن یک انتخاب رشته موفق علاوه بر داشتن اطلاعات کامل از روحیات خود باید اطلاعاتی درمورد هر رشته و و دانشگاه داشته باشید . دفترچه راهنمای انتخاب رشته ساده ترین راه برای این امر است . بدیهی است که یک فرد نمیتواند اطلاعات لازم را درمورد تمام رشته ها و دانشگاه ها داشته باشد بنابراین ممکن است انتخابینا آگاهانه صورت گیرد که در این صورت ممکن است طبعاتی نیز داشته باشد . اگر شما بدون اطلاعات قبلی یک رشته را انتخاب نمایید ممکن است پس از قبولی متوجه شوید که مسیر اشتباه را رفته اید ، به همین خاطر داشتن راهنمای انتخاب رشته اهمیت پیدا میکند . راهنمای انتخاب رشته در هر قالبی که باشد به شما کمک میکند که انتخابی با احتمال شکست کمتر داشته باشید .
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری
مرکز مشاوره آویژه
ما درمرکز مشاوره آویژه که یکی از مراکز مشاوره تحصیلی برتر درسطح کشور است آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در حوزه انتخاب رشته میباشیم . شما با مراجعه به سایت ما میتوانید از خدمات آنلاین ما استفاده نمایید . همچنین همکاران ما در هرساعتی ، از طریق مشاوره تلفنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
  برای مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۸:۲۷ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)