مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
به این مطلب امتیاز دهید
رشته های دانشگاه علمی کاربردی در چهار زمینه دسته بندی میشوند . چهار بخش مربوط به این دانشگاه : کشاورزی ، صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر میباشند . رشته های علمی کاربردی بسیار متنوع و زیاد هستند و متقاضیان این رشته ها تنها با دارا بودن مدرک دیپلم میتوانند برای ثبت نام در این دانشگاه ها اقدام کنند . رشته های علمی کاربردی هر ساله تعداد زیادی دانشجو در چهار زمینه گفته شده ثبت نام میکند . برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته های علمی کاربردی متقاضیان نیاز به شرکت در هیچ آزمون و کنکوری ندارند و در واقع این دانشگاه بدون کنکور است . لیست رشته های علمی کاربردی در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی بطور کامل آورده شده است . دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی هر ساله تعداد زیادی متقاضی و دانشجو ثبت نام میکند .
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف تربیت نیروی کار متخصص و ماهر در بازار کار و برای کمک به چرخه صنعت و اقتصاد کشور به وجود آمده است . رشته های علمی کاربردی با هدف کمک به افرادی که امکان ادامه تحصیل با کنکور و در کلاس های روزانه و در تایم اداری را ندارند بوجود آمده است و برای این افراد که دوست دارند در زمینه شغلی خود از طریق آکادمیک ادامه تحصیل دهند بهترین انتخاب است . امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور وجود ندارد . رشته های پیرا پزشکی در این دانشگاه بسیار محدود هستند . دانشگاه علمی کاربردی تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمترم مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان دانشجو امکان ثبت نام نخواهد داشت .
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی
رشته های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی
رشته های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی بسیار زیاد و متنوع هستند اما تعداد آنها به طبع از گرایش های موجود در کاردانی کمتر است . رشته های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی در هنگام ثبت نام نیازمند به مدرک مرتبط در مقطع کاردانی است . با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان میتوانند از مهلت دقیق ثبت نام این دانشگاه مطلع شوند . ثبت نام رشته های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی در مهرماه و بهمن ماه امکان پذیر است . ثبت نام رشته های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی برای نیمترم مهرماه در مرداد ماه است و برای بهمن ماه در دی ماه انجام میگیرد . برای اطلاع از رشته های کاردانی و رشته های کارشناسی شما عزیزان میتوانید به سامانه آموزش علمی کاربردی مراجعه کنید . رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تقریبا هشتاد درصد رشته های دانشگاهی را در بر میگیرند .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی
آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
سامانه هم آوا علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه های علمی کاربردی تهران
ثبت نام آزمون دکتری
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی
لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی شامل تعداد زیادی رشته در هر چهار بخش صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی است . لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع کاردانی شامل تعداد  زیادی رشته از جمله تمام گرایش های حقوق ، مهندسی ، حسابداری ، هنر و … میباشد . در این لیست اگرچه جای رشته های پرطرفدار پیراپزشکی مثل پرستاری ، علوم آزمایشگاهی ، فیزیوتراپی و … خالی است اما در سالهای آینده دانشگاه علمی کاربردی بستره مناسب برای ثبت نام این رشته ها بصورت بدون کنکور را نیز فراهم خواهد کرد . همانطور که میدانید این رشته از آنجا که بازارکار پر در آمدی دارد متقاضیان بسیاری را نیز دارد که دانشگاه علمی کاربردی هنوز بستره لازم برای ثبت نام بدون کنکور این رشته ها را فراهم نیاورده است و درآینده قطعا خواهد توانست بستره مناسب را ایجاد کند .
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
رشته های علمی کاربردی تهران
رشته های علمی کاربردی تهران از آنجا که شهر تهران پایتخت ایران است بسیار گسترده تر و متنوع تر هستند و این دانشگاه در شهر تهران مراکز بسیاری را در خود جای داده است . رشته های علمی کاربردی تهران در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و در هر دو نیمترم مهر ماه و بهمن ماه برای متقاضیان امکان ثبت نام دارند و متقاضیان میتوانند در مهلت اعلام شده در سایت این دانشگاه و یا در سایت سازمان سنجش در این رشته ها ثبت نام کنند و ادامه تحصیل بدهند . در دانشگاه علمی کاربردی در شهر تهران تعداد زیادی از رشته ها در گرایشهای مختلف مانند : علوم دامی ، حقوق ، بازرگان ، بازاریابی ، مهندسی عمران ، معماری ، گرافیک ، عکاسی و بسیاری رشته های دیگر تدریس میشوند . امکان تحصیل بدون کنکور در این دانشگاه باعث محبوبیت زیاد این دانشگاه شده است .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
رشته های دانشگاه علمی کاربردی
رشته های دانشگاه علمی کاربردی در بخش مدیریت شامل : بازرگانی ، حسابداری ، حقوق در تمام گرایش ها مانند حقوق ثبتی ، بازاریابی ، امور بورس و … میشوند . رشته های دانشگاه علمی کاربردی در بخش کشاورزی شامل : علوم دامی ، کشاورزی ، علوم آزمایشگاهی دامی ، پرورش آبزیان ، باغداری ، باغبانی ، مدیریت و ساخت گلخانه و … میشوند . در بخش صنعت این دانشگاه شامل رشته های بسیاری مانند مهندسی عمران ، مهندسی معماری ، ساخت مبلمان ، تعمیر قطعات هواپیما ، مهندسی هوافضا و … است . و در بخش هنر میتوان به رشته هایی مانند عکاسی ، گرافیک ، آشپزی ، طراحی لباس ، کارگردانی و تدوین و … اشاره کرد . بطور کل این دانشگاه رشته های بسیاری برای تدریس در خود جای داده که متقاضیان بدون کنکور و شرایط سخت و به دلخواه میتوانند در آنها ادامه تحصیل بدهند .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸
دیگر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دکترا
ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
کنکور کارشناسی
سازمان سنجش سراسری
ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
دانشگاه علمی کاربردی سنندج
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۷-۹۸
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸
مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۷-۹۸
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۸
دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
علمی کاربردی بهشهر
علمی کاربردی گنبد کاووس
دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج به سبب کوچک بودن این شهر اندکی محدود تر هستند . تمام رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج  نیز مانند شهر های دیگر تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی امکان ادامه تحصیل دارند . همه رشته های گفته شده در پاراگراف قبل در دانشگاه کرج امکان ادامه تحصیل دارند و همانطور که گفته شد در این دانشگاه تنها رشته های پیراپزشکی با محدودیت آن هم به  سبب پرمتقاضی بودن همراه هستند . در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و  تنها شرط ثبت نام این دانشگاه پرداخت شهریه است . شهریه دانشگاه علمی کاربردی از سایر دانشگاه های غیردولتی بسیار کمتر است . این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه ها شرایط عمومی و اختصاصی را دارد . برای اطلاع از سایر شرایط ثبت این دانشگاه شما عزیزان میتوانید به نزدیکترین واحد دانشگاهی به محل زندگی خود مراجعه کنید .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
روش هایی که شما عزیزان میتوانید با استفاده از آن اطلاعات جامعی در مورد دانشگاه علمی کاربردی بدست آورید
دانشگاه علمی کاربردی هر سال بدون هیچگونه آزمون و در دو نیمترم برای کمک به آن دسته از دانشجویان که امکان ادامه تحصیل با کنکور و در زمان اداری را ندارند دانشجو میپذیرد . دانشگاه علمی کاربردی با دارا بودن مراکز بیشمار در سراسر کشور و همچنین اساتید تحصیل کرده در تمامی رشته ها و زمینه های علمی یکی از دانشگاه های بسیار پر متقاضی کشور ایران است و تنها با هدف تربیت نیروی کار ماهر و متعهد برای کمک به چرخه اقتصاد ، صنعت و فرهنگ به وجود آمده است . شما عزیزان میتوانید برای اطلاع کامل از هرگونه مشاوره تحصیلی میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید و از اطلاعات کامل مشاورین متخصص ما در هر امر تحصیلی که مورد نظر شماست بهرمند شوید . این مرکز میتواند پاسخی برای تمامی سوالات شما در مورد ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی و شهریه و جزئیات ثبت نام آن باشد .
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه دولتی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی با ما تماس بگیرید
سامانه سجاد آوا
دانشگاه علمی کاربردی مشهد
دانشگاه علمی کاربردی در انقلاب
رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
رشته پرستاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
رشته های بدون کنکور پیراپزشکی ۹۸
آدرس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
لیست رشته های بدون کنکور مشهد
رشته حقوق علمی کاربردی
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی کیش
آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران   
پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
آدرس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژه

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۱:۱۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)