مركز مشاوره آويژه مركز مشاوره آويژه .

مركز مشاوره آويژه

ثبت نام و ميزان شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي از نياز هاي اساسي جامعه امروز است . در جهان كنوني توليد ، طراحي و مصرف پوشاك نه تنها نياز اوليه و طبيعي انسانها است بلكه با توسعه صنعتي كشورهاي پيشرفته و پيشرفت در ساخت و توليد و طراحي متنوع و صادرات پوشاك و همچنين اثر گذاري بر فرهنگ ها و اقتصاد ديگر كشورها ، سالانه پيشرفت هاي اقتصادي زيادي را با خود به همراه دارد . از اين جهت در طراحي و ساخت به صرفه انواع پوشاك با اهداف بلندمدت و در جهت تامين نياز مردم و مبتني بر خواسته اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي جامعه و كاربرد آن در تلويزيون ، تئاتر و سينما و همچنين سرعت بخشيدن به روند پيشرفت صادرات از طريق تنظيم و تهيه و اجراي انواع برنامه هاي آموزشي مناسب امري مهم است . رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي از مصاديق بارز پيشرفت اين امر است .
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
نكات مهم رشته طراحي لباس
با توجه به تحقيقات انجام شده در روشهاي قديمي و لزوم ايجاد تغيير و جايگزيني آنها با روشهاي مدرن ، اقداماتي در طراحي برنامه اموزشي رشته طراحي پوشاك صورت گرفته است . در برنامه ريزي درسي اين رشته مهم است بدانيد كه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي با مجموعه اي از دروس مبتني بر خواست جامعه و هماهنگ با آن همراه است . از لزومات تربيت و تامين نيروي متخصص و كارآمد در اين رشته نياز به تحصيل است . رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي با اهداف مثبتي از قبيل تربيت طراحان پوشاك حرفه اي و متخصص ايجاد شده است . هدف ايجاد رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي تربيت نيروي انساني متخصصي است كه همكاري در امر طراحي پوشاك در ارتباط با افراد درگير اين رشته ميتواند نقش عملي در بخش اجرايي و سرپرستي سطوح مختلف كارگاه هاي توليد و طراحي پوشاك را ايفا نمايد .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور است . با توجه به افزايش جمعيت و نياز روز افزون به پيشرفت و گسترش هنر در جامعه امروزي ، ارائه برنامه هاي اموزشي مناسب در سطوح  مختلف هنر مثل رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي ضرورت دارد . دانشگاه علمي كاربردي در دو مقطع كارشناسي ناپيوسته و كارداني دانشجو ميپذيرد . ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور است و هيچ آزموني براي پذيرش دانشگاه علمي كاربردي برگزار نميشود . ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام ميشود و متقاضيان ميتوانند با داشتن شرايط ثبت نام علمي كاربردي در دوره هاي بدون كنكور علمي كاربردي اين دانشگاه شركت نمايند . ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي از طريق سايت سازمان سنجش و بصورت اينترنتي و آنلاين است .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
اهميت رشته طراحي لباس
امروزه طراحي پوشاك و توليد و مصرف پوشاك صرفا نياز اوليه و طبيعي انسان نيست بلكه يك دانش گسترده و مبني بر خصوصيات اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي جوامع و بكار گرفتن آن در تئاتر و سينما و تلويزيون مورد اهميت است . نگاه اقتصادي و فرهنگي به پوشاك و تلاش در ارائه طرح هاي مدرن و نو و همچنين بهبود كيفي و كمي پوشاك ، اين زمينه را به يك صنعت رو به رشد و درآمدزا تبديل كرده و منجر به گسترش چشمگير آن در جهان امروز شده . لذا با توجه به نياز كشور و لزوم اموزش و تربيت افراد خلاق و كاردان مورد نياز ارگانهاي طراح و توليد پوشاك كه با رعايت زمينه هاي فرهنگي جامعه بتوانند موجبات پيشرفت اين رشته را ايجاد كنند ، اقدام لازم در تهيه اين روش ها در قالب دانشگاه هاي علمي كاربردي به وجود آمده است  .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
جهت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس با ما تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
دفترچه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور
خريد سريال ثبت نام كنكور
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي
شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي مبحث مورد توجه متقاضيان اين رشته است . تمام رشته هاي ارائه شده در دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني و كارشناسي بدون كنكور هستند و افراد براي تحصيل در اين دانشگاه بايد مبلغي را بعنوان شهريه بپردازند . دانشگاه علمي كاربردي علاوه بر آن كه رشته هاي تحصيلي متنوع در مقاطع كارداني و كارشناسي دارد ، نسبت به ساير دانشگاه هاي داراي شهريه ، شهريه پايينتري از دانشجويان ميگيرد و مقدار شهريه اين دانشگاه با توجه به رشته تحصيلي و واحدهاي اخذ شده در ترم ، متفاوت است . مهم است كه بدانيد با توجه به تغييرات اقتصاد كشور ، شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي و بطور كل هزينه رشته هاي تحصيلي در دانشگاه علمي كاربردي هر ساله ده الي پانزده درصد افزوده خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
قوانين مربوط به پرداخت شهريه
نحوه پرداخت شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي با توجه به قوانين و مقررات هر دانشگاه متفاوت است . دانشجويان بايد درمدت انتخاب واحد كه عموما ابتداي هر نيمسال تحصيلي است ، ۱۵ درصد از كل شهريه را به سامانه الكترونيكي دانشگاه علمي كاربردي پرداخت كرده و بقيه شهريه خود را كه ۸۵ درصد است ، تا پايان ترم و تا اتمام امتحانات به صورت آنلاين يا حضوري پرداخت نمايند . براي پرداخت حضوري دانشجويان ميبايست به امور مالي دانشگاه مراجعه كرده و پرداخت غيرحضوري هم از مراجعه به سايت سامانه آموزش علمي كاربردي امكان پذير است . ميزان شهريه دانشگاه آزاد از دانشگاه علمي كاربردي بيشتر است اما افراد متقاضي ثبت نام بدون كنكور ، در صورتي كه مشكلي از جهت پرداخت شهريه ندارند ، ميتوانند در دانشگاه آزاد هم ثبت نام نمايند .
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي
ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي مختصرا به شرح زير است :
مركز آموزش علمي كاربردي الشتر ۱
مركز آموزش علمي كاربردي جاجرم
مركز آموزش علمي كاربردي جهاد دانشگاهي تهران ۴
مركز آموزش علمي كاربردي چرم ( تهران )
مركز آموزش علمي كاربردي سبزوار ۲
مركز آموزش علمي كاربردي شركت تعاوني توليدكنندگان صنعت ، كشاورزي و دامپروري بروجرد
مركز آموزش علمي كاربردي شركت زاگرس پوش بروجرد
مركز آموزش علمي كاربردي شهرداري صايين قلعه
مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خمين
مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ گيلان(رشت)
مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ همدان
مركز آموزش علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۴ بابل
مركز آموزش علمي كاربردي مرودشت ۱
مركز آموزش علمي كاربردي مهاباد ۳
ليست دانشگاه هاي ارائه دهنده رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي شامل چندين دانشگاه ديگر در سراسر كشور در ليست رشته هاي علمي كاربردي مختلف نيز ميباشد .
بيشتر بخوانيد:  ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ديگر موارد مربوط به دانشگاه علمي كاربردي رشته طراحي لباس
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
رشته طراحي لباس در دانشگاه جامع علمي كاربردي
رشته طراحي لباس در دانشگاه جامع علمي كاربردي علاقه اكثر دانشجويان متقاضي اين رشته است . اگر قصد تحصيل در دانشگاه جامع علمي كاربردي را داريد بايد در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدانيد كه دانشگاه جامع علمي كاربردي طبق روال هرساله به صورت بدون كنكور در دو نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت ميدهد تا اقدامات لازم را جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي انجام دهند . بنابراين داوطلبان ورودي مهر ماه ميبايست در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمايند و همچنين داوطلبان ورودي نيمسال دوم نيز بايد در اواخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود در اين رشته و دانشگاه اقدام كنند . دفترچه علمي كاربردي بهمن مهلتي محدود داشته و ممكن است زمان ثبت نام آن تمام شود ، در نتيجه به تهيه اين دفترچه در زمان مناسب دقت كنيد.
سخن آخر
مهارت هاي فارغ التحصيلان رشته طراحي لباس در دانشگاه علمي كاربردي به شرح زير است  :
ايجاد كسب و كارهاي بزرگ يا كوچك و كارآفريني
خلاقيت و نوآوري
پيشرفت اقتصاد كشور
طبقه بندي و پردازش اطلاعات
طراحي و دوخت الگوي پوشاك كودك و بزرگسال
طراحي الگو و دوخت انواع پوشاك زنانه و مردانه و …
رشته طراحي لباس در دانشگاه جامع علمي كاربردي در مبحث فوق مختصرا ذكر گرديد اما براي اطلاع بيشتر ، شما عزيزان ميتوانيد براي انتخاب رشته علمي كاربردي ، انتخاب رشته كنكور ، و هرگونه مشاوره تحصيلي و راهنمايي با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس بگيريد .
سوالات متداول
ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي در چه مقاطعي انجام ميشود؟
دانشگاه جامع علمي كاربردي در دو مقطع كارشناسي ناپيوسته و كارداني در اين رشته دانشجو ميپذيرد . ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور است و هيچ آزموني براي پذيرش دانشگاه علمي كاربردي برگزار نميشود.
شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي چه ميزان است؟
دانشگاه جامع علمي كاربردي نسبت به ساير دانشگاه هاي داراي شهريه پايينتري است.  مقدار شهريه اين دانشگاه با توجه به رشته تحصيلي و واحدهاي اخذ شده در ترم ، متفاوت است .
زمان ثبت نام رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي ؟
داوطلبان ورودي مهر ماه ميبايست در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمايند و همچنين داوطلبان ورودي نيمسال دوم نيز بايد در اواخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود در اين رشته و دانشگاه اقدام كنند
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ميزان شهريه رشته طراحي لباس دانشگاه علمي كاربردي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۱:۲۵ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – ساختمان شهيد باكري (شماره ۱) :ميدان انقلاب – ابتداي خيابان آزادي – خيابان والعصر كوچه شهيد بزمه – پلاك ۲۲-۲۰ ساختمان شماره ۲: ميدان انقلاب – ابتداي خ آزادي خيابان والعصر پلاك ۱۱ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
رشته گريم دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۴ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۴ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۳ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي مترجمي زبان اسپانيولي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي تبليغات
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط بيروني
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – ارزيابي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي مترجمي همزمان انگليسي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي هنرهاي ديجيتال – گرافيك متحرك
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي مترجمي همزمان انگليسي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي تكنولوژي آموزشهاي فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ (موسيقي) ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران در استان تهران و در تهران – ساختمان شهيد باكري (شماره ۱) :ميدان انقلاب – ابتداي خيابان آزادي – خيابان والعصر كوچه شهيد بزمه – پلاك ۲۲-۲۰ ساختمان شماره ۲: ميدان انقلاب – ابتداي خ آزادي خيابان والعصر پلاك ۱۱ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۶۶۴۲۰۲۵۸ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۷ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
زمانبندي كلاسها براساس سهميه پذيرش شركت كنندگان بوده و حتي المقدور كلاسها براي استفاده كنندگان از سهميه شاغلين از ساعت ۳ بعدازظهر به بعد برنامه ريزي خواهد شد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۶ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۵ تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۹:۵۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – خيابان دماوند – خيابان شهيد داودي(وحيديه) – پلاك ۵ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي
مشاوره تلفني براي بدون كنكور علمي كاربردي
رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي
كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۵ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفه اي تبليغات
كارداني حرفه اي بازاريابي
كارداني حرفه اي امور كتابداري و اطلاع رساني
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۴ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۳ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات فرهنگي
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فعاليتهاي قرآني و مذهبي
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – امور همايشها و جشنواره ها
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – ارزيابي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي علوم كتابداري و اطلاع رساني
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ تهران ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ (موسيقي)
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران در استان تهران و در تهران – خيابان دماوند – خيابان شهيد داودي(وحيديه) – پلاك ۵ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۶۶۴۷۵۰۶۲ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۷ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۰۶ تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۵:۴۵ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – ساختمان شماره ۱: پل كريمخان،ابتداي ميرزاي شيرازي،سمت راست،كوچه اول،پلاك ۷ساختمان شماره ۲: خيابان مطهري – كوه نور – خيابان اول – پلاك ۱۳ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي
ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۰ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالياتي
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي گريم
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي سينما – فيلمسازي
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفه اي عكاسي – تبليغات
كارشناسي حرفه اي طراحي و تكنولوژي دوخت
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي عكاسي – تبليغات
كارشناسي حرفه اي طراحي و تكنولوژي دوخت
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۴ تهران ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۳ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران در استان تهران و در تهران – ساختمان شماره ۱: پل كريمخان،ابتداي ميرزاي شيرازي،سمت راست،كوچه اول،پلاك ۷ساختمان شماره ۲: خيابان مطهري – كوه نور – خيابان اول – پلاك ۱۳ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۸۸۳۰۰۶۲۷ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
مركز به منظور ايجاد رفاه بيشتر ادامه تحصيل شاغلين كلاسهاي درس را در بعدازظهرها و پنجشنبه و جمعه در صورتي كه به حد نصاب برسد، برگزار مينمايد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۱ (موسيقي)
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۳:۳۵ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – خيابان وليعصر (عج)- بالاتر از پارك ساعي- روبروي بيمارستان مهرگان- خيابان همسايگان- پلاك ۲ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شيراز
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۴ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار مكتوب و متون رسمي
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي روابط عمومي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي مترجمي – خبر انگليسي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – پوستر و نشانه
كارشناسي حرفه اي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس اجتماعي و مشاغل
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۴ تهران ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران در استان تهران و در تهران – خيابان وليعصر (عج)- بالاتر از پارك ساعي- روبروي بيمارستان مهرگان- خيابان همسايگان- پلاك ۲ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۸۸۷۸۴۰۰۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۷:۰۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – خيابان نجات الهي- بالاتر از چهارراه طالقاني-فرعي دوم-پلاك ۶ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته فناوري اطلاعات
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
كارداني حرفه اي هتلداري
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي گردشگري
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي بازاريابي
كارداني حرفه اي آشپزي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي هتلداري
كارداني حرفه اي مديريت – امور تشريفات
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي گردشگري
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي آشپزي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت گردشگري
كارشناسي حرفه اي مترجمي همزمان انگليسي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي آشپزي – آشپزي ملل
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت هتلداري
كارشناسي حرفه اي مديريت گردشگري
كارشناسي حرفه اي مترجمي همزمان انگليسي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي آشپزي – آشپزي ملل
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۴ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران در استان تهران و در تهران – خيابان نجات الهي- بالاتر از چهارراه طالقاني-فرعي دوم-پلاك ۶ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۸۴۰۴۱۰۰۰ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
كلاسهاي دانشجويان شاغل در روزهاي پنجشنبه و جمعه و در ايام ديگر بعدازظهرها از ساعت ۱۵ به بعد برگزار ميشود.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۳:۱۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران توسط موسسه آموزش عالي علمي-كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان تهران تاسيس شده و در در تهران – فلكه دوم صادقيه- خيابان آيت ا… كاشاني – خيابان بهنام – نبش كوچه ۱۶ – پلاك ۵ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته فناوري اطلاعات
رشته گريم دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي
مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كرداني حرفه اي مترجمي زبان فرانسوي – آثار ديداري و شنيداري
كرداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي طراحي لباس
كارداني حرفه اي طراحي كيف و كفش
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي دوخت و تكنولوژي لباس
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط بيروني
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط بيروني
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – گرافيك تزييني و محيطي
كارشناسي حرفه اي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس مجلسي و خانگي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – الكترونيك
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و آثار فرهنگي و هنري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفه اي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس مجلسي و خانگي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۵ تهران
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران در استان تهران و در تهران – فلكه دوم صادقيه- خيابان آيت ا… كاشاني – خيابان بهنام – نبش كوچه ۱۶ – پلاك ۵ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۲۱-۴۴۰۴۷۷۷۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۴ تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۳ تهران
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۲۰ تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۴۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

اخذ مجوز مهد كودك چگونه است؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۱
اخذ مجوز مهد كودك
اخذ مجوز مهد كودك شامل چندين مرحله ي مختلف ميباشد كه متقاضيان ميبايست تمام اين مراحل را طي نمايند . با توجه به اينكه مهد كودك محلي براي رشد فكري و رواني و همچنين محلي براي ارتقا مهارت هاي اجتماعي كودكان ميباشد قوانين و مقررات بسيارو گاه سختي براي اخذ مجوز مهد كودك تنظيم شده است تا اين مهم در بهترين شرايط و تحت نظر اصلح ترين افراد به وقوع بپيوندد . بسياري افراد با انگيزه هاي متفاوت ؛ اعم از ايجاد در آمد و يا علاقه شخصي به اين حوزه ، اقدام به تاسيس و اخذ مجوز مهدكودك مينمايند . متقاضيان تاسيس مهد كودك  ممكن است در اين مسير با سوالاتي همچون مدرك تحصيلي مورد نياز ، تعداد پرسنل ، سرمايه ي لازم براي تاسيس مهد كودك ، انواع مهد كودك و بسياري سوالات ديگر مواجه شوند براي اين منظور دريافت مشاوره از مشاوران ما ميتواند كارساز باشد .
در ادامه ي اين متن سعي ميكنيم به مراحل مختلف اخذ مجوز مهد كودك و پاسخ بسياري از سوالات مرتبط با اين موضوع بپردازيم .
شرايط اخذ مجوز مهد كودك
شرايط اخذ مجوز مهد كودك براي موسس و مسئول فني مهد كودك و همچنين مربيان شامل يكسري شرايط عمومي و تعدادي شرايط اختصاصي ميباشد . از جمله شرايط اخذ مجوز مهد كودك كه تحت عنوان شرايط عمومي بيان ميشوند ميتوان به مواردي همچون تابعيت جمهوري اسلامي ايران ، عدم سوء پيشينه ي كيفري ، عدم اعتياد به مواد مخدر ، داشتن تاييديه صلاحيت فردي ، داشتن مدرك پايان خدمت براي آقايان ، برخورداري از سلامت جسم و روان و اعتقاد به دين اسلام و يا يكي از اديان مصرح در قانون اساسي كشور اشاره كرد . از ديگر شرايط اخذ مجوز مهد كودك داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي و يا بالاتر براي موسس و مسئول فني مهد كودك ميباشد . در صورت نداشتن مدرك كارشناسي متقاصيان با مدرك كارداني ميتوانند براي اخذ مجوز روستا مهدها اقدام نمايند .
ذكر اين نكته الزامي است كه موسس و مسئول فني مهدكودك علاوه بر مفاد مربوط به شرايط عمومي بايد دوره هاي آموزشي مربوطه را نيز بگذراند . يكي از مهمترين شرايط اخذ مجوز مهد كودك اين است كه چنانچه موسس مهد كودك آقا باشد بايد مسئول فني كه به سازمان بهزيستي معرفي ميكنند ، خانم باشد . همچنين مدرك تحصيلي مسئول فني مهد كودك بايد كارشناسي يكي از رشته هاي زير باشد : مدرك كارشناسي رشته ي پيش دبستاني ، روانشناسي ، علوم تربيتي ، مددكاري اجتماعي ، مشاوره و راهنمايي ، مديريت آموزشي و آموزش ابتدايي و كودكياري ، علوم قرآني و الهيات . يا داشتن صد ساعت كارورزي در مهد كودك ها براي اخذ مجوز مهد كودك الزامي ميباشد .
مراحل اخذ مجوز مهد كودك
مراحل اخذ مجوز مهد كودك براي كليه ي متقاضياني كه تمايل به فعاليت در اين حوزه دارند از سوي سازمان ها و نهاد هاي مربوطه از جمله بهزيستي مطرح ميشود . اولين مرحله كسب اطلاعات درباره مهدكودك و انواع مختلف آن ميباشد . متقاضيان اخذ مجوز مهد كودك  پس از آنكه نوع مهد كودك خود را تعيين نمودند هر كدام از پرسنل مثلا موسس و مسئول فني مهد كودك بايد آموزش هاي لازم و مرتبط با رديف شعلي خود را كسب نمايند . و پس از گذراندن دوره ي آموزشي مدرك معتبر دريافت نمايند . از مهمترين مراحل اخذ مجوز مهد كودك دريافت موافقت نامه ي اصولي ميباشد . اين موافقت نامه در واقع مراحلي را پيش روي متقاضيان قرار داده كه بايد در طول يكسال طي شود . از جمله ي اين مراحل ميتوان به تهيه ي ساختمان مهد كودك ، آماده كردن پرسنل و دريافت مجوزهاي لازم اشاره كرد .
نكته ي بسيار مهم اين است كه متقاضيان ميتوانند بعد از پايان مهلت يك ساله اين موافقت نامه را به مدت شش ماه و تنها براي يك بار تمديد نمايند . بعد از اخذ موافقت نامه بايد به برآورد هزينه ها و تهيه ي امكانات مورد نياز مهد كودك پرداخته شود . اين امكانات شامل وسايل بازي ، لوازم آموزشي و … ميباشد . آخرين مرحله از مراحل اخذ مجوز مهد كودك پس از به انجام رساندن همه ي موارد مندرج در موافقت نامه اخذ پروانه ي فعاليت ميباشد . اين پروانه اجازه ي فعاليت به مدت سه سال را به متقاضيان ميدهد .
چگونگي اخذ مجوز مهد كودك
چگونگي اخذ مجوز مهد كودك  يكي از سوال هاي فراواني است كه ذهن علاقه مندان به تاسيس مهد كودك را درگير ميكند . براي اين كار متقاضيان بايد در زمان اعلام شده به سازمان بهزيستي استان خود مراجعه نمايند . متخصصان اين حوزه طبق مراحل گفته شده درپاراگراف قبل متقاضيان را براي چگونگي اخذ مجوز مهد كودك راهنمايي ميكنند . پس از دريافت پروانه هاي فعاليت و  موافقت نامه ي اصولي زمان آن فرا ميرسد كه متقاضي امكانات و لوازم لازم را بر اساس نوع مهد كودكي كه در نظر داشته ، فراهم كند . ذكر اين نكته الزامي است كه انواع مختلف مهد كودك شامل مهد كودك قرآني ، مهد كودك دو زبانه ، آدينه مهد ، روستا مهد و … ميباشد . كه هر يك از اين مهد كودك ها نيازمند امكانات و تجهيزات خاص خود ميباشند كه موسس بايد در نظر بگيرد .
در نهايت با پشت سر گذاشتن تمام اين مراحل مجوز فعاليت براي متقاضي صادر ميشود .بايد به اين نكته توجه كرد كه اين مجوز تنها براي زمان سه سال صادر ميگردد و پس از آن متقاضي بايد نسبت به تمديد مجوز اقدام شود . مرحله نهايي براي كسب در آمد  ، به دست آوردن اعتماد والدين براي سپردن فرزندانشان به مهد كودك ميباشد . با توجه به اينكه بخش عمده ي شخصيت و مهارت هاي كودكان در اين محيط شكل ميگيرد لذا بايد با به كارگيري بهترين متد روانشناسي ، بازيهاي فكري و به طور كلي بازي ها و آموزش هاي استاندارد در شكوفا شدن استعداد و توانايي هاي كودكان كوشيد . اين امر به خودي خود باعث جلب اعتماد والدين و بالا رفتن رتبه ي مهد كودك ميشود كه در نهايت با سود دهي بيشتري براي موسس همراه خواهد بود .
نكات مهم اخذ مجوز مهد كودك
نكات مهم اخذ مجوز مهد كودك شامل مواردي ازجمله داشتن شرايط عمومي و اختصاصي براي مربيان ، موسس و مسئول فني مهد كودك ميباشد . هر يك از پرسنل بايد مطابق با قوانين مدرك و سابقه كار مرتبط داشته باشند . يكي از نكات مهم اخذ مجوز مهد كودك شرايط سني كاركنان ميباشد كه اغلب بايد بين سن بيست تا شصت سال باشد . شاي مهم ترين مسئله اي كه هر موسس مهد كودك بايد در نظر بگيرد اين است كه ابتدا بايد به شناختي از روحيات و خصوصيات شخصي خود برسد . چرا كه تاسيس مهد كودك نيز مانند هر كار ديگر سختي ها و مشكلات خود را دارد اگر فردي با علاقه به اين عرصه وارد نشود در آينده دلسرد خواهد شد . بنابراين به متقاضيان توصيه ميشود در ابتدا از مشقات اين حرفه اطلاعات كامل داشته باشند و با علاقه و پشتكار براي رسيدن به هدف خود تلاش كنند .
سوالات متداول
شرايط گرفتن مجوز مهد كودك چيست ؟
عدم سو پيشينه ، عدم اعتياد به مواد مخدر ، اعتقاد به دين اسلام يا يكي از اديان پذيرفته شده ي كشور از مهم ترين شرايط گرفتن مجوز مهد كودك ميباشد .
صدور مجوز مهد كودك چگونه است ؟
صدور مجوز مهد كودك در چند مرحله صورت ميگيرد . كه شامل دريافت گواهي داشتن سابقه مرتبط ، اخذ موافقت نامه ي اصولي به مدت يكسال ، عملي كردن مفاد موافقت نامه در طول يك سال و در نهايت اخذ مجوز مهد كودك .
چگونگي تاسيس مهد كودك ؟
متقاضيان براي تاسيس مهد كودك بايد با داشتن تمامي شرايط عمومي و اختصاصي نسبت به دريافت گواهي نامه موقت اقدام نمايند و با عملي كردن مفاد اين گواهي نامه اقدام به تاسيس مهد كودك نمايند .
  براي مشاوره در زمينه اخذ مجوز مهد كودك چگونه است؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۱:۵۰ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

اخذ وام براي تاسيس مهد كودك چگونه است؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۱
اخذ وام براي تاسيس مهد كودك
اخذ وام براي تاسيس مهد كودك يكي از راه هاي كمك كننده براي تامين بودجه و هزينه ي لازم براي تاسيس مهد كودك ميباشد . براي راه اندازي هر كاري اولين و مهم ترين مسئله منابع مالي و برآورد هزينه ها ميباشد . گاهي ممكن است متقاضي تمام مراحل مربوط به اخذ موافقت نامه را پشت سر بگذارد اما نتواند از پس هزينه ها ي لازم براي تجهيز مهد كودك برآيد . در اين مرحله وام ها ي اشتغال زايي به منظور افزايش فرصت ها ي شغلي و كمك به چرخ اقتصاد كشور در اختيار متقاضيان قرار ميگيرد . از جمله سازمان هايي كه تسهيلاتي تحت عنوان وام اشتغال زايي را براي متقاضيان ارائه ميدهند ميتوان به سازمان بهزيستي و كميته امداد امام خميني و برخي از بانك ها اشاره كرد . كه علاقه مندان ميتوانند به منظور اخذ وام براي تاسيس مهد كودك از اين تسهيلات كمك بگيرند .
اخذ وام براي تاسيس مهد كودك از هر سازمان و ارگاني شرايط و ضوابط خاص خود را دارد . با توجه به اينكه ساماندهي و مديريت مهد كودك ها زير نظر سازمان بهزيستي ميباشد لذا موقعيت لازم اخذ وام براي تاسيس مهد كودك از اين سازمان براي مدد جوياني كه تحت پوشش سازمان بهزيستي هستند و همچنين موسسين مهد هاي كودك فراهم شده است . درباره ي اخذ وام براي تاسيس مهد كودك سوالات بسيار زيادي از جمله ميزان و درصد سود اين وام ها ، سقف هر وام و شرايط و قوانين مربوط به دريافت وام مطرح ميشود . به منظور دست يافتن به پاسخ سوالاتتان درباره ي اخذ وام براي تاسيس مهد كودك و همچنين اطلاع از مراحل و شرايط دريافت وام شما را به مطالعه ي ادامه ي اين مطلب دعوت ميكنيم .
شرايط اخذ وام براي تاسيس مهد كودك
شرايط اخذ وام براي تاسيس مهد كودك همانند شرايط ساير وام هاي اشتغالزايي ميباشد . به طور كلي داشتن شرايط عمومي اخذ وام ، براي دريافت وام تاسيس مهد كودك الزامي ميباشد . به عنوان مثال  يكي از مهم ترين شرايط اخذ وام براي تاسيس مهد كودك ميتوان به نداشتن هيچگونه چك برگشتي و همچنين نداشتن وام هاي معوق قبلي اشاره كرد . چنانچه متقاضي دريافت وام از طريق يكي از ارگان هاي بهزيستي و كميته امداد امام خميني براي دريافت وام اشتغالزايي اقدام كند ، لذا يكي از شرايط اخذ وام داشتن معرفي نامه از سوي اين سازمان ها ميباشد . از ديگر شرايط اخذ وام براي تاسيس مهد كودك ارائه ي مجوز تاسيس مهد كودك به بانك ها ميباشد درواقع متقاضي تاسيس مهد كودك بعد از دريافت مجوز هاي لازم براي فعاليت ، بايد به بانك ها مراجعه كند .
از ديگر شرايط اخذ وام براي تاسيس مهد كودك ميتوان به اين نكته اشاره كرد كه موسس مهد كودك بايد سرپرست خانوار باشد و يا ثابت شود كه هزينه هاي زندگي را برعهده دارد . در غير اين صورت وام تاسيس مهد كودك به فرد تعلق نميگيرد . اما يكي از مهترين شرايط براي اخذ هر وامي معرفي فرد يا افرادي به عنوان ضامن به بانك ميباشد كه وام تاسيس مهد كودك نيز از اين امر مستثني نميباشد و معرفي ضامن معتبر امر لازم و ضروري براي دريافت وام تاسيس مهد كودك ميباشد .
مراحل اخذ وام براي تاسيس مهد كودك
مراحل اخذ وام براي تاسيس مهد كودك شامل مواردي ميباشد كه متقاضي بايد تمام اين مراحل را طي كند . با توجه به اينكه متقاضي از سوي سازمان بهزيستي و يا كميته امداد به بانك معرفي شود مدارك موردنياز براي دريافت وام اندكي متفاوت ميباشد . با توجه به اينكه سازمان بهزيستي براي مددجويان خود وام اشتغالزايي در نظر ميگيرد ، آن دسته از مددجويان كه قصد تاسيس مهد كودك دارند ميتوانند با در دست داشتن معرفي نامه ي سازمان بهزيستي براي اخذ وام تاسيس مهد كودك به بانك ها مراجعه نمايند . اگر متقاضي جز مددجويان سازمان بهزيستي نباشد براي اخذ وام بايد مستقيما به بانك ها مراجعه نمايد . يكي ديگر از مراحل اخذ وام براي تاسيس مهد كودك ارائه ي مجوز و پروانه ي فعاليت به بانك ميباشد . بانك بعد از بررسي مجوز و پروانه ي فعاليت ، درخواست وام داوطلبان را ثبت مينمايد .
البته بايد تاكيد كرد كه از ديگر مراحل اخذ وام براي تاسيس مهد كودك تعيين سقف وام مورد نياز از سوي متقاضي ميباشد . كه در اين مرحله با توجه به نياز مالي و ميزان هزينه ها يايد اقدام به تعيين سقف وام كرد . همچنين مانند تمام وام هاي ديگر متقاضي بايد فرد يا افرادي را به عنوان ضامن به بانك معرفي كند .  سپس با انجام بررسي هاي نهايي موافقت و يا عدم موافقت با وام تاسيس مهد كودك به متقاضيان اعلام ميگردد .
چگونگي اخذ وام براي تاسيس مهد كودك
چگونگي اخذ وام براي تاسيس مهد كودك يكي از سوالاتي ميباشد كه براي علاقه مندان به تاسيس مهد كودك ايجاد ميشود . همانطور كه ميدانيد بانك ها و موسسات مختلف تسهيلات و وام هاي ويژه اي براي اشتغالزايي و كمك به چرخه ي توليد و اقتصاد كشور دارند .  حال فردي كه قصد تاسيس مهد كودك و اخذ وام براي اين كار را دارد بايد براساس آيين نامه ها و قوانيني كه از سوي بانك ها اعلام ميشود گام بردارد . با توجه به نكاتي كه در مورد مراحل اخذ وام گفته شد ميتوان به اين نكته پي برد كه پيش از هر كاري داشتن شرايط لازم براي اخذ مجوز فعاليت مهد كودك امر لازم و ضروري ميباشد . چرا كه يكي از اصلي ترين مراحل ارائه ي مجوز به بانك ها ميباشد .
همچنين از ديگر مواردي كه درباره ي چگونگي اخذ وام براي تاسيس مهد كودك اهميت دارد ، توجه به ميزان سود سالانه و شرايط بازپرداخت وام ميباشد . و متقاضي دريافت وام بايد با توجه به توان مالي و احتساب ميزان سوددهي مهد كودك سقف وام را تعيين كند تا در آينده براي باز پرداخت وام به مشكل بر نخورد .
نكات مهم اخذ وام براي تاسيس مهد كودك
نكات مهم اخذ وام براي تاسيس مهد كودك مواردي را شامل ميشود كه هر يك از متقاضيان اخذ وام براي تاسيس مهد كودك بايد درنظر بگيرد . اولين كاري كه فرد متقاضي وام بايد انجام دهد احتساب هزينه هاي لازم براي تهيه ي امكانات و تجهيزات مهد كودك نميباشد . تا براساس اين برآورد سقف وام دريافتي خود را تعيين كند . از جمله ديگر نكات مهم اخذ وام براي تاسيس مهد كودك ميتوان به ميزان سود پايين اين وام ها اشاره كرد ، چرا كه وام تاسيس مهد كودك در زمره ي وام هاي اشتغال زايي قرار ميگيرد و به طور كلي سود كمتري براي اين وام ها در نظر گرفته شده است . متقاضيان بايد در نظر داشته باشند كه بسياري بانك ها ، تسهيلات لازم براي تاسيس مجوز مهد كودك را تنها به سرپرستان خانوار اختصاص ميدهند ، لذا موسس مهد كودك بايد سرپرست خانواده باشد .
سوالات متداول
هزينه ي اوليه براي تاسيس مهد كودك چقدر است ؟
با توجه به مكاني كه مهد كودك در آنجا تاسيس ميشود و همچنين نوع و تنوع وسايل بازي و يادگيري هزينه لازم متفاورت است اما به طور كلي حداقل سرمايه اوليه ۲۰۰ ميليون تومان مورد نياز است .
سود تاسيس مهد كودك چقدر است ؟
معمولا با افزايش تبليغات و معرفي بيشتر مهد كودك سوددهي نيز بيشتر ميشود . به طور معمول هر مهد كودك با كسر هزينه هاي جاري ۱۵ تا ۲۰ ميليون تومان در ماه سود دارد .
شرايط تاسيس مهد كودك خصوصي چيست ؟
موسس و مدير مهد كودك بايد خانم باشد ، در زمان مقرر بايد مهد كودك تجهيز شود ، سن مربيان و مدير مهد كودك نبايد بيشتر از ۶۰ سال باشد . و داشتن سابقه از شرايط تاسيس مهد كودك ميباشد .
  براي مشاوره در زمينه اخذ وام براي تاسيس مهد كودك چگونه است؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۷:۵۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

اجاره مجوز مهد كودك چگونه است؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۱
اجاره مجوز مهد كودك
اجاره مجوز مهد كودك يكي از راه هايي است كه ميتواند به علاقه مندان به تاسيس مهد كودك كمك كند كه به روياي خود براي تاسيس مهد كودك و كار در اين حوزه برسند . با توجه به قوانين و مقررات سختي كه براي اخذ مجوز مهد كودك در نظر گرفته شده است ، ممكن است فردي كه علاقه مند به فعاليت در اين حوزه است شرايط لازم براي اخذ مجوز را نداشته باشد . در اين صورت اجاره مجوز مهد كودك  يكي از راه حل ها ي موجود ميباشد . در واقع اجاره مجوز مهد كودك حالتي است كه فرد داراي مجوز ، در قبال دريافت هزينه اي براي تجهيز مهد كودك  اقدام به شراكت با فرد صاحب سرمايه ميكند . اين موضوع براي دو طرف ميتواند سودآور باشد . چرا كه فرد داراي مجوز با داشتن شريك و اجاره مجوز مهد كودك ميتواند هزينه هاي لازم براي تاسيس مهد كودك تامين كند .
بنابراين مجوز مهد كودك نيز فعال باقي ميماند و ابطال نميشود . اجاره مجوز مهد كودك در حال حاضر به شكل گسترده انجام ميشود اما اين موضوع بايد در چهار چوب قانون صورت پذيرد . در حال حاضر با گشتن در فضاي مجازي به راحتي ميتوان آگهي هايي مبني بر اجاره و يا حتي فروش مجوز مهد كودك پيدا كرد  . متقاضي اجاره مجوز مهد كودك در اين موارد بايد با دقت كامل و آگاهانه برخورد كند تا در دام آگهي هاي دروغين و كلاهبرداري ها نيفتد . براي علاقه مندان به تاسيس مهد كودك همواره سوالاتي در باره ي اجاره مجوز و چگونگي تاسيس مهد كودك و مشكلاتي كه در اين بين وجود دارد و همچنين چارچوب ها و قوانين مربوطه و … مطرح ميشود . در ادامه ي اين متن سعي ميكنيم به پاسخ  تعدادي از اين سوالات بپردازيم .
شرايط اجاره مجوز مهد كودك
شرايط اجاره مجوز مهد كودك شامل بند ها و مواردي ميباشد كه در زمان واگذاري و انعقاد قرار دادبين دو طرف ذكر ميشود . در واقع شرايط اجاره مجوز مهد كودك به شكل توافقي بين دو طرف مشخص ميشود كه حتما بايد منطبق بر قوانين سازمان هاي مربوطه از جمله سازمان بهزيستي كشور باشد . پيش از هرچيز ذكر اين نكته الزامي است كه اجاره تنها به معناي شراكت در تجهيز مهد كودك ، فراهم كردن مكان ، وسايل بازي و ابزار يادگيري و درنهايت شراكت در منافع و درآمد مهد كودك ميباشد . حال با توجه به توافق طرفين ميزان اجاره مجوز مهد كودك ، نوع اجاره سالانه و يا ماهانه و … نيز جز شرايط اجاره مجوز مهد كودك به حساب ميايد . كه تمام اين موارد بايد به ثبت قانوني برسد .
موضوع بسيار مهم اين است كه موسس مهد كودك كه مجوز و پروانه ي فعاليت مهد كودك به نامش ثبت است ، بايد در مهد كودك حضور داشته باشد . چرا كه اين مجوز با توجه به شرايط فرد موسس صادر شده است و واگذاري و انتقال كامل مجوز به فرد فاقد اين شرايط امري غير قانوني ميباشد . لازم به ذكر است كه فردي كه مجوز به نام او ثبت شده است مسئول واقعي تمام اتفاقات و حوادث مهد كودك ميباشد به همين دليل است كه حضور و فعاليتش در مهد كودك الزامي ميباشد . براي آگاهي از شرايط اجاره مجوز مهد كودك لازم است كه متقاضيان به سازمان بهزيستي مراجعه نمايند و اطلاعات كامل در اين خصوص كسب نمايند . همچنين كمك گرفتن از تجربيات افرادي كه قبلا اين مسير رفته اند و يا متخصصين و مشاوران خبره در اين زمينه ميتواند كمك كننده باشد .
مشكلات اجاره مجوز مهد كودك
مشكلا ت اجاره مجوز مهد كودك براي دو طرف قرارداد وجود دارد . از جمله مشكلات اجاره مجوز مهد كودك زماني مطرح ميشود كه اغلب افراد داراي مجوز تاسيس مهد كودك  با اين تفكر اقدام به اجاره دادن مجوز خود ميكنند كه ميتوانند مجوز را كاملا به ديگري واگذار كنند . در صورتيكه اجاره و به عبارتي شراكت در تاسيس مهد كودك قوانين و مقررات خود را دارد . از جمله ديگر مشكلات اجاره مجوز مهد كودك توجه به صحت و واقعي بودن مجوز ميباشد تا از بروز تخلف و اشتباه جلوگيري شود . همچنين كسي كه اقدام به اجاره دادن مجوز مهد كودك ميكند بايد در اجاره دادن دقت و توجه كامل داشته باشد تا از بروز مشكلات جدي جلوگيري شود .
چنانچه علاقه مند به فعاليت در حوزه كودك و تاسيس مهد كودك ميباشد ولي شرايط لازم براي اخذ مجوزمهد كودك را نداريد ، براي جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي توصيه ميشود ؛ از همان مراحل ابتدايي شخص آشنا و قابل اعتمادي كه واجد شرايط مطرح شده از سوي سازمان بهزيستي باشد را در كنار خود داشته باشيد و با همراهي و كمك يكديگر مراحل اخذ مجوز مهد كودك را طي كنيد .
چگونگي اجاره مجوز مهد كودك
چگونگي اجاره مجوز مهد كودك سوالات بسياري در ذهن متقاضيان ايجاد كرده است . همانطور كه قبلا هم گفته شد با توجه به گسترش فضاي مجازي و ايجاد بستري براي بازار يابي و عرضه خدمات مختلف ، تنها با يك سرچ كوچك ميتوان با حجمي از آگاهي هاي اجاره مهد كودك روبرو شد . اما سوالي كه مطرح ميشود اين است آيا ميتوان به اين آگهي ها اعتماد كرد يا خير ؟ و آيا اجاره مجوز مهد كودك امري قانوني ميباشد يا خير ؟ به طور كلي بهترين كار براي دستيابي به پاسخ چنين سوالاتي و همچنين اطلاع از چگونگي اجاره مجوز مهد كودك اين است كه به سازمان هاي زيربط ازجمله سازمان بهزيستي استان خود مراجعه نماييد . با اين كار از مشكلاتي كه ممكن است در آينده گريبان گيرتان شود ، جلوگيري ميشود .
همچنبن مفاد قراردادي كه بين دو طرف منعقد ميشود بايد بر اساس قوانين بهزيستي و اداره ي مهد هاي كودك تنظيم شود . كه لازمه ي آن مراجعه به فردي باتجربه و آگاهي كامل از قوانين مربوط به چگونگي اجاره مجوز مهد كودك ميباشد .
نكات مهم اجاره مجوز مهد كودك
نكات مهم اجاره مجوز مهد كودك به طور كلي شامل مواردي ميشود كه در قانون مربوط به اداره ي مهد كودك ها و قوانين سازمان بهزيستي كشور قيد شده است . از جمله نكات مهم اجاره مجوز مهد كودك اين است كه فردي كه داراي مجوز تاسيس مهد كودك است ، نميتواند كاملا مجوز تاسيس مهد كودك را منتقل كند و يا اجاره دهد . تنها در صورتي اجاره ي مجوز مهد كودك امكان پذير ميباشد كه قراردادي مبني بر مشاركت در سود و منافع مهد كودك بين دو طرف منعقد و ثبت گردد . به عبارتي تنها زماني كه فرد داراي مجوز است ، سرمايه ي لازم براي تجهيز كردن مهد كودك را نداشته باشد ، ميتواند از كمك هاي مالي يك نفر سرمايه گذار كمك بگيرد كه اين به معناي فروش و يا واگذاري كامل نميباشد .
شما عزيزان ميتواند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط و قوانين و مقررات اجاره ي مجوز مهد كودك با مشاوران ما  در ؛ مركز مشاوره آويژه ؛ تماس حاصل نماييد و به پاسخ درست به تمام سوالات خود درباره همه ي مراحل تاسيس مهد كودك دست يابيد .
سوالات متداول
اجاره مجوز مهد كودك قانوني است ؟
اجاره مجوز مهد كودك تنها تحت شرايط اعلام شده از طريق سازمان بهزيستي و در چارچوب قوانين اين سازمان امكان پذير و قانوني ميباشد . و در غير اين صورت غير قانوني تلقي خواهد شد .
اجاره مجوز مهد كودك در چه شرايطي امكان پذير است ؟
در صورتي كه طرفين قراردادي مبني بر شراكت در تجهيز مهد كودك و همچنين شراكت در سود و زيان مهد كودك داشته باشند ، اجاره مهد كودك قانوني ميباشد .
مشكلات اجاره مجوز مهد كودك چيست ؟
از جمله مشكلات اجاره مجوز ميتوان به گسترش تبليغات اينترنتي اشاره كرد كه به طبع تعداد كلاهبرداري ها و مجوز هاي تقلبي نيز افزايش ميابد .
  براي مشاوره در زمينه اجاره مجوز مهد كودك چگونه است؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۵:۱۰ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)