مركز مشاوره آويژه مركز مشاوره آويژه .

مركز مشاوره آويژه

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – قاسم آباد – بلوار شاهد – بين شاهد ۷ و ۹ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنعت غذا (تربت جام)
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي امور حج و زيارت
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي خوارزمي خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت امور حج و زيارت
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي قوچان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي نيز ۱۱۷ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي سبزوار ۲
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربري حج و زيارت استان خراسان رضوي در استان خراسان رضوي و در مشهد – قاسم آباد – بلوار شاهد – بين شاهد ۷ و ۹ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۶۶۴۱۵۷۷ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي انجمن مديريت ايران واحد خراسان رضوي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به حج و زيارت استان خراسان رضوي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تهران به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۰:۲۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي خبرنگاران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران
دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – قاسم آباد ـ بلوار انديشه ـ انديشه ۹/۸ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران
دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي خبرنگاران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت توس چيني
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي خبرنگاران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي خبرنگاران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي خبرنگاران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته فناوري اطلاعات
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي عكاسي خبري
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي خبرنگاري ورزشي
كارداني حرفه اي خبرنگاري
كارداني حرفه اي چاپ و نشر
كارداني حرفه اي چاپ – طراحي چاپ
كارداني حرفه اي تبليغات
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مهندسان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي مترجمي زبان فرانسوي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي عكاسي خبري
كارداني حرفه اي روابط عمومي
كارداني حرفه اي خبرنگاري ورزشي
كارداني حرفه اي خبرنگاري
كارداني حرفه اي چاپ و نشر
كارداني حرفه اي تبليغات
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات فرهنگي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفه اي عكاسي خبري
كارشناسي حرفه اي عكاسي – تبليغات
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – الكترونيك
كارشناسي حرفه اي خبرنگاري – اجتماعي و فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي نيشابور ۱ ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات فرهنگي
كارشناسي حرفه اي مترجمي – خبر انگليسي
كارشناسي حرفه اي گرافيك – تصويرسازي
كارشناسي حرفه اي عكاسي خبري
كارشناسي حرفه اي عكاسي – تبليغات
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – رفتار اجتماعي و افكارسنجي
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – امور رسانه
كارشناسي حرفه اي روابط عمومي – الكترونيك
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته فناوري اطلاعات
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي خبرنگاران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي خبرنگاران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي سرخس
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي خبرنگاران
دانشگاه علمي كاربري خبرنگاران در استان خراسان رضوي و در مشهد – قاسم آباد ـ بلوار انديشه ـ انديشه ۹/۸ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۶۶۷۶۱۲۵ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ايران خودرو
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي خبرنگاران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي تربت حيدريه ۱
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي خبرنگاران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به خبرنگاران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تهران به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي خبرنگاران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۲:۴۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – ساختمان شماره ۱: خيابان فلسطين- تقاطع فلسطين ۱۹ – پلاك ۱۰۵ ساختمان شماره ۲: خيابان سناباد- سناباد ۶۱ – پلاك ۵۸ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي انجمن مديريت ايران واحد خراسان رضوي
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي هتلداري و جهانگردي پرديسان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – عكاسي
كارداني حرفه اي كمك كارگرداني
كارداني حرفه اي سينما – تصويربرداري
كارداني حرفه اي سينما – تدوين فيلم
كارداني حرفه اي بازيگري
كارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي خوارزمي خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي نيز ۲۱۲ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي قوچان
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربري فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي در استان خراسان رضوي و در مشهد – ساختمان شماره ۱: خيابان فلسطين- تقاطع فلسطين ۱۹ – پلاك ۱۰۵ ساختمان شماره ۲: خيابان سناباد- سناباد ۶۱ – پلاك ۵۸ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۸۴۳۹۹۰۵ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي سبزوار ۲
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تهران به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۱:۴۰ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري مشهد

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد
دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي مديريت شهري و روستايي زير مجموعه وزارت كشور به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – بلوار پيروزي – ميدان سلمان فارسي – بلوار دلاوران – تقاطع خيابان حق شناس وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد
دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري مشهد ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سرخس
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري مشهد
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري مشهد ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي شهرداري مشهد با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد ورودي مهر ماه
كارداني فني معماري – معماري شهري
كارداني فني عمران – نقشه برداري مسير
كارداني فني عمران – سازه هاي مترو
كارداني فني عمران – امور پيمانها
كارداني فني شهرسازي
كارداني فني برق – برق مترو
كارداني حرفه اي معماري – معماري داخلي
كارداني حرفه اي حقوق – شوراي حل اختلاف
كارداني حرفه اي امور محله
كارداني حرفه اي امور دهياري و شوراها
كارداني حرفه اي امداد و نجات شهري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرهنگ و هنر واحد ۱ خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري معماري – طراحي و نوسازي بافتهاي فرسوده
مهندسي فناوري محيط زيست – بازيافت پسماند
مهندسي فناوري عمران – نقشه برداري
مهندسي فناوري عمران – ساختمان سازي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي مديريت و فرماندهي عمليات در حريق و حوادث
كارشناسي حرفه اي حقوق – حقوق ثبتي
كارشناسي حرفه اي حفاظت و پيشگيري از حريق و حوادث
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شهرداري مشهد
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي شهرداري مشهد شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد نيز ۱۲۰ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي مهندسان
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي شهرداري مشهد
دانشگاه علمي كاربري شهرداري مشهد در استان خراسان رضوي و در مشهد – بلوار پيروزي – ميدان سلمان فارسي – بلوار دلاوران – تقاطع خيابان حق شناس واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۸۷۸۷۷۶۶ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شهرداري مشهد
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي نيشابور ۱
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي شهرداري مشهد مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به شهرداري مشهد ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تهران به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري مشهد
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۵۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

شرايط معافيت سربازي با كفالت پدر چگونه است ؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۱
معافيت سربازي با كفالت پدر
معافيت سربازي با كفالت پدر يكي از رايج ترين و پرمتقاضي ترين انواع كفالت ها است . كه سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا براي مشمولين در نظر گرفته است . سازمان نظام وظيفه عمومي علاوه بر معافيت سربازي با كفالت پدر ، معافيت هاي ديگري را نيز به مشمولين ارائه داده است كه بر حسب شرايط مشمولين مي توانند ازآن ها بهره مند شوند . براي آشنايي با معافيت كفالت ميتوانيد به مشاوره نظام وظيفه بپردازيد. انواع معافييت هاي ارائه شده و قانون گذاري شده توسط سازمان نظام وظيفه به شرح زير مي باشد :
معافيت كفالت 
معافيت پزشكي 
معافيت بخشودگي سني 
معافيت مددجويان
معافيت تحصيلي
معافيت بنياد نخبگان
معافيت ايثارگري
اما بايد اين نكته را نيز به خاطر داشته باشيد كه معافيت سربازي با كفالت پدر و كفالت ساير بستگان و هم چنين معافيت پزشكي از پر متقاضي ترين نوع معافيت ها به حساب مي آيند كه مشمولين تمايل دارند راجع به آن ها ببيشتر بدانند . حال بايد به اين سوال پاسخ دهيم كه چرا مي گوييم رايج ترين و پرمخاطب ترين ؟ يكي از دلايل مهم آن اين است كه در اين نوع معافيت ها قوانين ساده اي وجود دارد كه مشمولين مي توانند از آن ها بهره گرفته و به آساني كارت معافيت خود را دريافت كنند .
از طرفي درصد زيادي از مشمولين از شرايط اين دو نوع معافيت برخوردار هستند . شما نيز مي توانيد با كسب اطلاعات درزمينه ي اين نوع معافيت ها ، براي گرفتن معافيت خدمت سربازي اقدام كنيد . همچنين ما در اين مقاله ميخواهيم اطلاعات مهم درباره ي معافيت سربازي با كفالت پدر را به طور مفصل براي مشمولان و خوانندگان عزيز توضيح دهيم . اما مشمولين بايد براي گرفتن معافيت سربازي با كفالت پدر از قوانين آن نيز مطلع باشند . در ادامه به اين قوانين اشاره مي كنيم .
بيشتر بخوانيد:  انواع معافيت كفالت
مراحل معافيت سربازي با كفالت پدر
مراحل معافيت سربازي با كفالت پدر اين گونه خواهد بود كه مشمول در ابتدا بايد شرايط گفته شده در بالا را داشته باشد . پس از داشتن شرايط بالا ، مشمول مدارك اوليه معافيت هاي سربازي با كفالت پدر را آماده كرده و به سازمان مربوطه ارسال مي كند . پس از ارسال مدارك و ثبت درخواست معافيت هاي سربازي كفالت پدر در يكي از دفاتر الكترونيك انتظامي ، مشمول بايد منتظر تعيين تاريخ كميسيون خود باشد . اين تاريخ توسط سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا اعلام مي شود .
پس از گذراندن اين مراحل معافيت سربازي با كفالت پدر مشمول در تاريخ تعيين شده در كميسيون شركت مي كند . در صورتي كه هيئت رسيدگي راي مثبت به مشمول بدهند . مشمول مي تواند معافيت دائم خود را بگيرد . در غير اين صورت مشمول بايد مراحل اعزام به خدمت خود را انجام دهد و خود را براي رفتن به خدمت دوره ي ضرورت آماده كند . از اولين مراحل معافيت سربازي با كفالت پدر آماده كردن و تحويل مدارك اوليه مي باشد . پس از تهيه مدارك اوليه و گذراندن اولين مراحل معافيت سربازي با كفالت پدر مشمول بايد منتظر باشد تا ساير مراحل را انجام دهد . اميد است كه همه ي مشمولين بتوانند از اين اطلاعات استفاده كرده و معافيت خود را بگيرند .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت كفالت پدر بيمار
قوانين معافيت سربازي با كفالت پدر
قوانين معافيت سربازي با كفالت پدر در سال هاي اخير با كمي تغييرات همراه بوده است . تغيير سن از ۶۵ سال به ۷۰ سالگي يكي از قوانين معافيت سربازي كفالت پدر بوده است كه سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا در سال هاي اخير در اين قوانين مهم اعمال كرده است . در اين قوانين آمده است كه شرط اصلي معافيت سربازي كفالت پدر داشتن يك فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال است . يعني اگر پدري داراي دو فرزند پسر بالاي ۱۸ سال باشد و يكي از آن ها به دليل حبس يا دلايل ديگر مانند ادامه تحصيل در كنار پدر نباشد . فرزند ديگر به هيچ عنوان نمي تواند از معافيت سربازي كفالت پدر بهره مند شود .
قانون ديگر در اين رابطه اينگونه تعريف شده است كه اگر پدري فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال خود را معاف كند . سپس فرد معاف شده به دليل بيماري با فوت نتواند از پدر نگهداري و مراقبت كند . پدر مي تواند فرزند ديگر خود را جايگزين كرده و فرزند دوم نيز مي تواند از معافيت سربازي با كفالت پدر بهره مند شود .
بيشتر بخوانيد: چگونه معافيت كفالت سربازي بگيريم؟
نحوه گرفتن معافيت سربازي با كفالت پدر
نحوه گرفتن معافيت سربازي با كفالت پدر پس از تكميل و ارسال مدارك اوليه به اين صورت است كه مشمول بايد در مرحله دوم نيز ساير مدارك را آماده و به سازمان نظام وظيفه عمومي ارائه دهد . اين مدارك شامل :
اصل شناسنامه عكس دار مشمول و كپي آن .
اصل شناسنامه پدر و مادر مشمول به همراه كپي .
كپي صفحات اول شناسنامه خواران و برادران مشمول .
گواهي فوت برادران مشمول .
دو عدد عكس پرسنلي رنگي با زمينه سفيد از پدر مشمول .
يك عدد عكس ۳*۴ رنگي با زمينه سفيد از خود مشمول .
تكميل فرم شماره ۷ تحقيق وضعيت مشمول توسط نيروي انتظامي .
تكميل فرم شماره يك وضعيت مشمولين .
تكميل فرم تاييد وضعيت مشمولين يا فرم شماره ۸ .
و ساير مدارك ……
مشمولين مي توانند براي كسب اطلاعات و گرفتن مشاوره معافيت خدمت سربازي با مركز مشاوره آويژه تماس گرفته و با مشاورين ما در زمينه ي مشاوره نظام وظيفه صحبت كنند . مشاورين ما همه روزه در مركز  مشاوره آويژه پاسخگوي شما خواهند بود .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت كفالت سربازي چگونه است؟
قوانين كلي معافيت هاي كفالت سربازي
افرادي كه به سن ۱۹ سالگي رسيده و وارد سن مشموليت مي شوند براي بهره مندي از انواع معافيت هاي كفالت بايد سه شرط زير را داشته باشند . دقت داشته باشيد قبل از دانستن قوانين ديگر معافيت سربازي با كفالت پدر ، بايد اين سه شرط را رعايت كنيد .
مشمول تنها فرد ذكور ۱۹ ساله ي بستگان خود باشد . تا بتواند كفالت يكي از بستگانش را به عهده بگيرد .
مشمولين بايد هنگام رسيدن به مشموليت براي معافيت سربازي با كفالت پدر خود اقدام كنند .
مشمولين بايد بدون هيچ غيبتي درخواست  معافيت سربازي با كفالت پدر خود را از طريق دفاتر الكترونيك انتظامي يا پليس + ۱۰ ثبت كرده و منتظر راي نهايي كميسيون سازمان مربوطه باشند .
بيشتر بخوانيد: سوالات كميسيون معافيت كفالت چيست؟
انواع معافيت هاي كفالت پدر
در مورد معافيت سربازي با كفالت پدر بايد بگوييم كه يكي از انواع معافيت هاي كفالت است كه در دونوع كلي براي مشمولين ارائه داده شده است :
پدري كه به سن ۷۰ سالگي رسيده باشد . تك فرزند پسرش مي تواند براي گرفتن معافيت كفالت او اقدامات لازم را انجام دهد و درخواست معافيت خود را ثبت نمايد . البته شرط سني پدر در سال هاي گذشته ۶۵ سال بود . اما در سال هاي جاري با تغييراتي كه در قوانين سازمان نظام وظيفه ي عمومي ناجا صورت گرفته است سن ۶۵ سال به سن ۷۰ سال تغيير كرده است . يعني كار براي برخي مشمولين كه قصد داشتند از اين طريق معافيت خود را بگيرند سخت شده است .
پدري كه به دليل ناتواني در هرسني نيازمند مراقبت و نگهداري توسط فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال خود باشد . اين نوع معافيت ، به معافيت كفالت پدر بيمار شناخته مي شود . بدين معنا كه پدر مشمول بر اثر بيماري هايي مانند سكته قلبي يا مغزي ، ديسك كمر ،مشكلات كليوي و ساير بيماري ها نيازمند فرزند پسر خود باشد . اين نوع معافيت با تاييد شوراي پزشكي در سازمان مربوطه صورت گرفته و راي نهايي را هيئت رسيدگي اعلام خواهند كرد .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت كفالت پدر براي سربازي
مدارك مورد نياز معافيت هاي كفالت
تكميل  فرم وضعيت مشمولين يا فرم شماره دو دفترچه سازمان نظام وظيفه عمومي .
تكميل فرم استعلام آخرين وضعيت مشمولين نظام وظيفه يا فرم شماره يك دفترچه .
تكميل فرم معاينه ااوليه مشمولين يا فرم شماره پنج دفترچه نظام وظيفه .
تكميل فرم واكسيناسيون مشمولين يا فرم شماره چهار دفترچه .
يك عددد عكس رنگي با زمينه ي سياه و سفيد ۳*۴ پرسنلي از مشمول .
كارت شناسايي ملي و كپي آن .
شناسنامه ي مشمولين با تصوير از تمام صفحات آن ها .
كپي شناسنامه پدرو مادر و خواهر و برادر مشمول .
آخرين مدرك تحصيلي مشمولين به همراه تصوير تاييد شده ي آن .
بيشتر بخوانيد: مدارك لازم براي معافيت كفالت چيست؟
خدمات كلان مركز مشاوره آويژه در زمينه نظام وظيفه
معافيت سربازي
معافيت تحصيلي
معافيت پزشكي
معافيت ايثارگري
معافيت موارد خاص
اخبار خدمت سربازي
خدمت سربازي
خروج از كشور
خريد خدمت سربازي
امريه سربازي
سربازي پزشكان
سرباز معلم
تحصيل همزمان با خدمت سربازي
ملاقات مردمي نظام وظيفه
  براي مشاوره در زمينه شرايط معافيت سربازي با كفالت پدر چگونه است ؟ 
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۲:۱۴ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود توسط مجتمع توليدي چيني مقصود زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – كيلومتر ۱۸ جاده آسيايي – شهرك صنعتي توس – فاز ۱ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان خراسان رضوي
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته كامپيوتر
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ورودي مهر ماه
كارداني فني صنايع سراميك – خط توليد
كارداني فني صنايع سراميك – آزمايشگاه
كارداني فني شيمي آزمايشگاهي – صنعتي
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني فني ايمني كار و حفاظت فني
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي مديريت – لجستيك و زنجيره تامين
كارداني حرفه اي صنايع دستي – فرش دستباف
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري صنعتي
كارداني حرفه اي بازرگاني – امور نمايشگاهي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت كشت و صنعت جوين ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ورودي بهمن ماه
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني حرفه اي هنرهاي تجسمي – گرافيك
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي مديريت – سرپرستي توزيع كالا و خدمات
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري صنعتي
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري كنترل – ابزار دقيق
مهندسي فناوري سراميك – كاشي و چيني
مهندسي فناوري الكترونيك صنعتي
مهندسي فناوري اطلاعات – تجارت الكترونيك
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات صنعتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ورودي بهمن ماه
مهندسي فناوري كنترل – ابزار دقيق
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات صنعتي
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت چشمه نوشان خراسان (عاليس)
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
دانشگاه علمي كاربري مجتمع توليدي چيني مقصود در استان خراسان رضوي و در مشهد – كيلومتر ۱۸ جاده آسيايي – شهرك صنعتي توس – فاز ۱ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۵۴۱۱۴۹۸ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته كامپيوتر
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : دارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي فنون و خدمات هوايي مشهد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به مجتمع توليدي چيني مقصود ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام رشته آرايشگري بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۷:۱۸ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان توسط مجتمع سنگ آهن سنگان زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در خواف – سنگان ـ خيابان معدن وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي خراسان رضوي (مشهد)
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ورودي مهر ماه
كارداني فني مكانيك – تعميرات ماشين آلات صنعتي
كارداني فني معدن – فراوري مواد معدني
كارداني فني معدن – استخراج
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت يكدانه شرق ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: رشته گريم دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت صنايع خيام الكتريك ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت خدمات علمي – صنعتي خراسان رضوي (مشهد)
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
دانشگاه علمي كاربري مجتمع سنگ آهن سنگان در استان خراسان رضوي و در خواف – سنگان ـ خيابان معدن واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۵۵۲۷۳۳۰۰ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي خراسان رضوي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به مجتمع سنگ آهن سنگان ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام رشته آرايشگري بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۵:۲۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران توسط مركز بررسي، تحقيق و آموزش صنايع قند ايران زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – مقابل كارخانه قند شيرين وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي فنون و خدمات هوايي مشهد
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ورودي مهر ماه
كارداني فني صنايع غذايي – قند
كارداني فني شيمي آزمايشگاهي – غذايي
كارداني فني برق – برق صنعتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي گروه كارخانجات پارت لاستيك ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري صنايع غذايي – صنعت قند
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت كشت و صنعت جوين ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
دانشگاه علمي كاربري بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران در استان خراسان رضوي و در مشهد – مقابل كارخانه قند شيرين واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۳۹۲۰۸۵۵ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت چشمه نوشان خراسان (عاليس)
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام رشته آرايشگري بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بررسي تحقيق و آموزش صنايع قند ايران
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۷:۳۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي صنعت، معدن و تجارت زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – بلوار وكيل آباد- وكيل آباد ۷۲ (بلوار كوهستان) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي خراسان رضوي
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي صنايع دستي – فرش دستباف
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفه اي بازرگاني – انبارداري
كارداني حرفه اي بازرگاني – امور گمركي
كارداني حرفه اي بازاريابي
كارداني حرفه اي امور بيمه
كارداني حرفه اي امور بانكي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع توليدي چيني مقصود ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي مديريت – سرپرستي مجتمع هاي تجاري
كارداني حرفه اي صنايع دستي – فرش دستباف
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارداني حرفه اي بازرگاني – مشاوره حقوقي اصناف
كارداني حرفه اي بازرگاني – امور گمركي
كارداني حرفه اي امور بيمه
بيشتر بخوانيد: شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت شعب بانك
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفه اي مديريت بازاريابي بيمه
كارشناسي حرفه اي فرش – طراحي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارشناسي حرفه اي امور گمركي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت يكدانه شرق ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي ورودي بهمن ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار
كارشناسي حرفه اي مديريت تبليغات تجاري
كارشناسي حرفه اي فرش – طراحي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارشناسي حرفه اي امور گمركي
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يزد
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت صنايع خيام الكتريك
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
دانشگاه علمي كاربري بازرگاني واحد خراسان رضوي در استان خراسان رضوي و در مشهد – بلوار وكيل آباد- وكيل آباد ۷۲ (بلوار كوهستان) واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۵۰۱۸۰۳۳ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت خدمات علمي – صنعتي خراسان رضوي (مشهد)
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به بازرگاني واحد خراسان رضوي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام رشته آرايشگري بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بازرگاني واحد خراسان رضوي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۸:۱۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي تصميم يارتوس

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم در يكي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي فراگرفته و با آگاهي از شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس
دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي صنعت، معدن و تجارت زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان خراسان رضوي تاسيس شده و در در مشهد – ساختمان شماره ۱: بلوار فرامرز عباسي – نبش فرامرز عباسي ۴ ساختمان شماره ۲: بلوار آزادي- نبش آزادي ۵ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس
دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي تصميم يارتوس ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت چشمه نوشان خراسان (عاليس)
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي تصميم يارتوس
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اطلاعات خود را در سايت هم اوا وارد كنند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي تصميم يارتوس ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي تصميم يارتوس با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس ورودي مهر ماه
كارداني فني مكانيك خودرو
كارداني فني مكانيك – مكانيك تاسيسات صنعتي
كارداني فني مكانيك – ماشين افزار
كارداني فني مكانيك – تعميرات ماشين آلات صنعتي
كارداني فني كنترل كيفيت خودرو
كارداني فني جوشكاري
كارداني فني بهره برداري راهآهن
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي مديريت – لجستيك و زنجيره تامين
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري صنعتي
كارداني حرفه اي بازاريابي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع سنگ آهن سنگان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس ورودي بهمن ماه
كارداني فني مكانيك خودرو
كارداني فني مكانيك – مكانيك تاسيسات صنعتي
كارداني فني جوشكاري
كارداني فني بهره برداري راه آهن
كارداني فني برق – برق صنعتي
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري صنعتي
كارداني حرفه اي بازاريابي
بيشتر بخوانيد: رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري مكانيك خودرو
مهندسي فناوري مكانيك – ماشين افزار
مهندسي فناوري جوش
مهندسي فناوري بهره برداري راه آهن
مهندسي فناوري الكترونيك صنعتي
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات صنعتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي گروه كارخانجات پارت لاستيك ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس ورودي بهمن ماه
مهندسي فناوري مكانيك خودرو
مهندسي فناوري جوش
مهندسي فناوري بهره برداري راه آهن
مهندسي فناوري الكترونيك صنعتي
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كار
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري پروژه ها
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي تصميم يارتوس
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي تصميم يارتوس شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت كشت و صنعت جوين
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي تصميم يارتوس
دانشگاه علمي كاربري تصميم يارتوس در استان خراسان رضوي و در مشهد – ساختمان شماره ۱: بلوار فرامرز عباسي – نبش فرامرز عباسي ۴ ساختمان شماره ۲: بلوار آزادي- نبش آزادي ۵ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۵۱-۳۶۰۵۵۹۰۶ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي تصميم يارتوس
شرايط اختصاصي: ۱- پرداخت شهريه دانشجويان تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي به صورت قسطي خواهد بود. ۲- وسيله اياب و ذهاب براي جا به جايي دانشجويان از ساختمان مركزي به كارگاهها و آزمايشگاهها در نظر گرفته شده است. ۳- معرفي دانشجويان به خوابگاه هاي داراي مجوز امكانپذير است.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت شهرك هاي صنعتي خراسان رضوي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي تصميم يارتوس مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به تصميم يارتوس ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه ثبت نام رشته آرايشگري بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي تصميم يارتوس
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژهمشاوره تحصيلي و نظام وظيفه تلفني

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۲:۳۲ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)