مركز مشاوره آويژه مركز مشاوره آويژه .

مركز مشاوره آويژه

ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور ۹۸

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
كارشناسي ارشد mba بدون كنكور در سال هاي اخير توانسته است توجه هاي زيادي را روي خود متمركز كند . قبل از پرداختن به كارشناسي ارشد mba بدون كنكور اجازه دهيد تا درمورد اين رشته اطلاعاتي را براي شما شرح دهيم . mba مخفف رشته مديريت كسب و كار مي باشد كه از واژه Master of Business Administrator گرفته شده است . اين رشته در ابتدا با اين هدف روي كار آمد كه بتواند براي سازمان ها و سيستم هاي مختلف مديراني خبره پرورش دهد . در واقع دانشجويان بصورت خاص در اين رشته مي آموزند كه بخش كاري زير نظر خود را بخوبي اداره كنند و خلا هايي كه در سيستم كارشان وجود دارد را كشف و آن ها را برطرف كنند و در نهايت كسب كار مربوطه را توسعه دهند و يا كار آفريني كنند .
بيشتر بخوانيد: مشاوره ثبت نام بدون كنكور ارشد
كارشناسي ارشد mba بدون كنكور و بازار كار
رشته mba جز رشته هايي مي باشد كه از هر رشته اي حتي از رشته هاي زير مجموعه وزارت بهداشت نيز مي توان به آن وارد شد و بازار كار آينده اين رشته نو پا بسيار پر ظرفيت است . بخش عمده اي از پذيرش كارشناسي ارشد mba بدون كنكور از طريق دانشگاه پيام نور صورت مي گيرد . در كارشناسي ارشد mba بدون كنكور گرايش هاي زير را مي توان انتخاب كرد :
mba گرايش منابع انساني
mba گرايش مالي
mba گرايش استراتژي
mba گرايش سيستم هاي اطلاعاتي و فناوري
mba گرايش بازار يابي
mba گرايش
در خصوص گرايش هاي كارشناسي ارشد mba بدون كنكور كه در بالا به آن ها اشاره كرده ايم توضيحاتي در ادامه توضيحاتي در قالب معرفي آن ها ارائه مي دهيم .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام پذيرش دانشجو بدون كنكور
ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد
ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد قبل از هر چيزي بايد به اين نكته اشاره كرد كه دانشگاه آزاد در رشته mba براي مقطع كارشناسي ارشد بدون كنكور اقدام به گرفتن دانشجو نمي كند . ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد فقط از طريق استعداد هاي درخشان شدني است كه آن هم شرايط خاص خود را مي طلبد و نياز به تلاش و كسب موفقيت در دوره كارشناسي مي باشد . براي ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد متقاضي بايد شناخت كافي در خصوص اين رشته داشته باشد و بعد تصيمي به انتخاب اين رشته و ادامه تحصيل در آن بكند . از اين رو مي پردازيم به توضيحات تكميلي در خصوص گرايش هاي مختلفي كه پيش تر معرفي كرديم .
بيشتر بخوانيد: پذيرش بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي شريف
معرفي گرايش هاي رشته mba
گرايش منابع مالي : اين گرايش بصورت عمده در جهت ارتقاء قابليت و پتانسيل هاي سازماني يك محيط كاري از نظر فردي و گروهي عمل مي كند ، و بر روي استفاده درست منابع انساني در راستاي اهداف ارگان كاري تمركز مي كند . گرايش مالي : اين گرايش نظريه هاي مدرن و كلاسيك را به دانشجويان مي آموزد كه از طريق آن ها دانشجو مي تواند موجب توسعه سازمان كاري بشوند . گرايش استراتژي : در اين گرايش دانشجو مي آموزد چگونه محيط كار را از لحاظ رقابتي و عملكردي پايدار و برتر بسازد . در يك سيستم ، داده و فناوري وسيله تعامل اطلاعاتي بين كاربران و فرايند ها ( كسب و كار ) مي باشد ، گرايش سيستم هاي اطلاعاتي و فناوري از طريق بكارگيري فناوري اطلاعات به طراحي ، مطالعه ، پياده سازي ، توسعه ، پشتيباني و مديريت سيستم هاي اطلاعاتي مي پردازد.
بيشتر بخوانيد: كارشناسي ارشد و دكتري بدون كنكور در دانشگاه تربيت مدرس
دانشگاه هاي ارائه دهنده  كارشناسي ارشد mba بدون كنكور
دانشگاه هاي ارائه دهنده  كارشناسي ارشد mba بدون كنكور از روش هاي مختلفي اقدام به پذيرش دانشجو مي كنند . به عنوان مثال در بين دانشگاه هاي ارائه دهنده  كارشناسي ارشد mba بدون كنكور دانشگاه هاي آزاد ، روزانه و شبانه داراي پذيرش مستقيم بدون آزمون براي تمام متقاضيان نمي باشند و متقاضي بايد دوره كارشناسي خود را در يكي از همين دانشگاه ها گذرانده باشد و موفق شده باشد فيلتر هاي يك دانشجوي استعداد درخشان را با موفقيت پشت سر گذاشته باشد تا بتواند بدون كنكور ورودي در اين دسته از دانشگاه ها در مقطع كارشناسي ارشد پذيرش بگيرد و آن هم تنها يك بار مي تواند براي اين موضوع اقدام كند و آن هم در همان سالي كه ليسانس خود را تمام مي كند .
بيشتر بخوانيد: شرايط و ضوابط رشته هاي بدون كنكور كارشناسي ارشد
براي ثبت نام ارشد mba بدون كنكور با ما تماس بگيريد
دروس كارشناسي ارشد mba
بهترين گرايش mba
منابع كنكور ارشد مديريت كسب و كار
سرفصل دروس كارشناسي ارشد مديريت mba
بهترين گرايش مديريت كسب و كار
منابع كنكور mba
منابع ارشد مديريت بازرگاني
 كنكور ارشد mba
رشته مديريت كسب و كار
رشته mba در دانشگاه آزاد
منابع ارشد مديريت mba
مقايسه رتبه و محل قبولي mba
نمونه كارنامه ارشد mba
منابع ارشد mba        
آينده شغلي رشته مديريت كسب و كار
چارت درسي mba
كارشناسي ارشد رشته مديريت كسب و كار
مديريت كسب و كار گرايش استراتژي
بهترين گرايش دكتري مديريت
بيشتر بخوانيد: پذيرش بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه صنعتي شريف
چند دانشگاه بدون كنكور براي ارشد mba
در بين دانشگاه هاي ارائه دهنده  كارشناسي ارشد mba بدون كنكور مي تواند به دانشگاه پيام نور اشاره كرد كه در مورد اين موضوع بطور كامل توضيح داده خواهد شد . و اما در مورد بعضي از پرديس هاي بعضي از دانشگاه هاي بزرگ جا دارد به يك موضوع مهم اشاره كنيم . اخيرا دانشگاه تهران يك شيوع نامه ارائه داده است كه طبق آن در پرديس هاي ارس ، البرز و كيش اقدام كرده است به پذيرش دانشجوي بدون آزمون ورودي در رشته mba در مقطع كارشناسي ارشد . و نكته جالب تر اينكه تمامي پرديس هاي زير مجموعه دانشگاه تهران در گرايش هاي بازاريابي و استراتژي رشته mba بدون كنكور ورودي در مقطع فوق ليسانس ثبت نام به عمل مي آورد .
بيشتر بخوانيد: رشته مديريت دولتي بدون كنكور – كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور
ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور پيام نور
ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور پيام نور موضوع بسيار با اهميتي مي باشد كه در اينجا در اين خصوص مشروحي در اختيار شما قرار مي دهيم . ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور پيام نور يك بار در سال انجام مي شود . در اين راستا دانشگاه پيام نور از طريق طرح فراگير بدون هيچگونه ارزيابي و آزمون در مقطع ارشد در رشته mba اقدام به ثبت نام مي كند . نكته جالب اين مي باشد كه معدل ليسانس متقاضي تاثيري در پذيرش وي فرد ندارد و از جهت متقاضيان هيچ نگراني در مورد معدل دوره ليسانس خود نداشته باشند . تنها كافيست دروس ارائه شده به دانشجو در ترم اول با نمره بالا تر از ۱۲ گذرانده شوند و پس از آن دانشجو بصورت واقعي در دوره ارشد پذيرفته خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: رشته مديريت كسب و كار بدون كنكور – كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور
مشاوره تحصيلي راهي براي ورود بدون كنكور راحت تر
بدون شك زماني كه فرد درمورد رشته mba و گرايش هاي اين رشته ، بازار كار آينده و شغل هاي مرتبط با هر كدام از گرايش هاي اين رشته ، شرايط پذيرفته شدن بدون كنكور در دانشگاه هاي مختلف ، واحد هايي كه بايد گذرانده شود و … داشته باشد با ديد باز تري مي تواند در اين مسير قدم بردارد و از آينده اين رشته مطمئن تر شود . مركز مشاوره آويژه يكي از مراكزي است كه سابقه طولاني و درخشاني را در اين راه از خود نشان داده است و با ارائه مشاوره تحصيلي تخصصي توانسته راه را براي بسياري از دانشجويان روشن بسازد تا آن ها بتوانند به راحتي براي انتخاب رشته و ثبت نام تصميم گيري كنند .
بيشتر بخوانيد: كارشناسي ارشد بدون كنكور و تفاوت آزمون پيام نور با دانشگاه آزاد و سراسري
رشته كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد تهران
رشته كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد تهران علارغم طرفداران زيادي كه دارد اما راه ورود به آن بسيار دشوار مي باشد ، زيرا رشته كارشناسي ارشد mba بدون كنكور آزاد تهران فقط و فقط براي دانشجويان استعداد درخشان مي باشد و ديگر داوطلبان مجبورند براي ورود به رشته mba كنكور بدهند كه اين موضوع براي آن ها خوشايند نمي باشد . براي كساني كه شرايط استعداد درخشان را ندارند بهتر است يا براي دانشگاه پيام نور اقدام كنند كه در اين صورت شهريه اي كه مي پردازند هم زياد متفاوت نمي باشد ، يا اينكه از طريق پرديس هاي دانشگاه هاي معتبر و اسمي استفاده كنند و بدون آزمون پذيرفته شوند .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور
به منظور اطلاع از شرايط ثبت نام ارشد mba بدون كنكور با آويژه تماس بگيريد
بهترين گرايش مديريت در مقطع ارشد
دروس مديريت كسب و كار گرايش مالي
كدام رشته مديريت بهتر است؟
دروس رشته mba
كنكور ارشد مديريت mba
دانشگاههاي ارائه دهنده رشته مديريت mba در كنكور كارشناسي ارشد
دكتري ام بي اي
mba گرايش بازاريابي
mba گرايش مالي
mba گرايش استراتژي
كدام گرايش mba بهتر است
مديريت كسب و كار  mba
مديريت كسب و كار گرايش مالي
مديريت كسب و كار استراتژيك
مديريت كسب و كار فناوري
مديريت كسب و كار و امور شهري
مديريت كسب و كار چيست
بيشتر بخوانيد: كارشناسي ارشد فراگير پيام نور – رشته حسابداري بدون كنكور
مزايا و معايب پرديس هاي دانشگاه هاي بزرگ
يكي از معايبي كه پرديس ها دارند و كار را براي متقاضيان دشوار و در بعضي موارد نشدني مي كند شهريه بالايي مي باشد كه براي اين دانشگاه ها بايد پرداخت كرد . اما يكي از مزيت هاي قابل توجه اين دانشگاه ها اين مي باشد كه مدرك اين پرديس ها از طرف دانشگاه مبدا اصلي صادر مي شود و از اين حيث داراي ارزش و اعتبار بالايي مي باشد .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام كارشناسي ارشد mba بدون كنكور ۹۸
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۷:۴۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي توسط ستاد برنامه ريزي امور فرهنگي آموزشي شاهد و ايثارگر زير مجموعه بنياد شهيد و امور ايثارگران به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان شرقي تاسيس شده و در در تبريز – خيابان شريعتي جنوبي كوچه ارك وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
ليست رشته هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي
انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني و كارشناسي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل:
صنعت
كشاورزي
مديريت و خدمات اجتماعي
فرهنگ و هنر
برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند.
براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي مددكاري اجتماعي – مددكاري خانوادهكارداني حرفه اي روابط عموميكارداني حرفه اي امور فرهنگي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگيكارشناسي حرفه اي مددكاري اجتماعي – خانواده
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي نيز ۱۱۴ است.
بيشتر بخوانيد: چگونه از كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي استفاده كنيم؟
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربري بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي در استان آذربايجان شرقي و در تبريز – خيابان شريعتي جنوبي كوچه ارك واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۱-۳۵۵۵۵۶۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: مدارك ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۳:۱۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي را ميتوان تحقق يافتن روياي ورود به دانشگاه بسياري از افراد دانست كه بنا به دلايل مختلف مانند سخت بودن كنكور سراسري و يا مشغله هاي كاري و دغدغه هاي روز مره و . . . موفق به پذيرش در دانشگاه نشده اند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اين فرصت را پيش روي تمام افراد با شرايط پذيرش آسان و يكسان براي عموم قرار ميدهد كه بتوانند در طيف وسيعي از رشته هاي مختلف در چهار گروه مديريت و خدمات اجتماعي ، صنعت ، كشاورزي و فرهنگ و هنر ، رشته مورد علاقه و مورد نياز خود را انتخاب كنند و در آن ادامه تحصيل دهند .
به دليل شرايط ويژه دانشگاه علمي كاربردي با شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي هر ساله تعداد بسيار زيادي دانشجو به اين مركز آموزشي جذب ميشوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در تمامي واحد هاي آموزشي در شهر ها و استان هاي مختلف همزمان ميباشد و همانطور كه ميدانيد كمتر شهري ميباشد كه از واحد هاي اين مركز آموزشي بي بهره باشد و اين امر باعث شده است افرادي كه امكان سفر به شهر هاي ديگر را ندارند به راحتي در شهر خود يا نزديك ترين شهر به محل زندگي خود بتوانند ادامه تحصيل بدهند .
شروع ثبت دانشگاه علمي كاربردي در يك بازه زماني خاص و در دو نوبت ميباشد . دواطلبان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ميتوانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org از شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مطلع شوند . همچنين ميتوانند با يك مشاوره تحصيلي تمامي اطلاعات مربوط به جزييات ثبت نام ، مراحل آن ، مدارك مورد نياز آن ، زمان آن و . . . را كسب كنند در اين خصوص مركز مشاوره آويژه ميتواند همراه مناسبي براي تمامي متقاضيان ثب نام دانشگاه علمي كاربردي باشد .
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور  در هر سال  در دو نيمه صورت مي گيرد كه در هر نيمه متقاضيان مي توانند  با داشتن شرايط حداقل ، يعني در دست داشتن مدرك ديپلم با معدل ۱۰ به بالا و همچنين  شرايط عمومي و خصوصي تحصيل اقدام به ثبت نام  در دانشگاه  جامع علمي كاربردي كنند . شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور هم همانطور كه گفته شد در دو نيمه  يعني در مهر ماه و بهمن ماه صورت مي گيرد . شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور  در نيمه اول يعني مهر ماه ، از اوايل مرداد ماه شروع مي شود و در يك بازه زماني خاص  توسط سايت سازمان سنجش انجام مي گيرد .
اما اگر فردي به هر دليلي نتواند در نيمه مهر ماه در دانشگاه جامع علمي كاربردي ثبت نام كند مي تواند با شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در نيمه دوم يعني بهمن ماه اقدام به ثبت‌ نام در اين مركز آموزشي كند . شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در نيمه بهمن ماه  از دي ماه آغاز مي شود . تمامي داوطلبان مي توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در هر كدام از نيمه هاي مهر ماه و بهمن ماه  با ورود به سايت سازمان سنجش و خريد كارت اعتباري ثبت نام خود را شروع كنند و مراحل ابتدايي ثبت نام را انجام دهند .
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي و زمان دقيق آن را ميتوانيد در سايت سازمان سنجش مشاهده كنيد و يا به كمك مركز مشاوره آويژه اطلاعات جامع و لازم را به آساني و تنها با تماس تلفني به دست آوريد .
بيشتر بخوانيد: كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ماه
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ماه بهترين فرصت پيش روي تمامي افراد و داوطلباني است كه به هر دليلي نتوانسته اند در نيمه اول ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي يعني مهر ماه موفق به پذيرش در اين مركز آموزشي شوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ماه در دي ماه آغاز مي‌شود و در يك بازه زماني خاص انجام مي گيرد . داوطلباني كه خواستار ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي مي باشند مي توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ماه به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و ابتدا با خريد كارت اعتباري مراحل ابتدايي و اينترنتي ثبت‌نام خود را شروع كنند .
لازم به ذكر است كه در اين مرحله يعني ثبت نام اينترنتي دانشگاه علمي كاربردي متقاضيان بايد مدارك خود را به صورت عكس در سايت مربوطه آپلود كنند . شايد براي برخي اين تصور وجود داشته باشد كه شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ماه به صورت تكميل ظرفيت و در برخي رشته‌ها صورت بگيرد . اما بايد گفت كه چنين نيست و شما در شروع ثبت نام بهمن ماه دانشگاه علمي كاربردي هم آنقدر آزادي عمل داريد كه در ثبت نام نيمه اول يعني مهر ماه مي توانيد داشته باشيد به اين معني كه تمامي رشته‌هايي كه در ثبت نام مهر ماه وجود دارد در ثبت نام بهمن ماه نيز قابل انتخاب هستند و هيچ محدوديتي در زمينه انتخاب رشته در نيمه بهمن ماه براي متقاضيان وجود ندارد .
بيشتر بخوانيد: كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
ساير موارد مربوط به تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران نيز مانند تمام واحد هاي آموزشي ديگر در سراسر كشور در دو نيمه مهرماه و بهمن ماه صورت ميگيرد ، ثبت‌ نام نيمه مهر ماه از اوايل مرداد ماه آغاز مي‌شود و ثبت نام نيمه بهمن ماه نيز در دي ماه صورت مي‌گيرد . اما نكته مهمي كه در مورد شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران وجود دارد اين است كه همانطور كه پيش از اين نيز ذكر كرديم در واحدهاي آموزشي شهر تهران هر واحد از دانشگاه علمي كاربردي تحت نظارت يك ارگان و نهاد خاص فعاليت مي‌كند و رشته‌ هايي كه در آن واحد آموزشي تدريس مي شوند مرتبط با فعاليت ،نياز و اهداف آن ارگان ناظر مي باشد .
از اين رو لازم است پيش از ثبت نام در دانشگاه علمي كاربردي تهران از طريق مشاوره تحصيلي  از ليست رشته هاي واحد آموزشي مد نظر و اهداف كه طي مي كند  مطلع شويد  مركز مشاوره آويژه مي‌تواند در اين راستا راهنماي مناسبي براي شما باشد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد
شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد هر ساله در دو نيمه مهر ماه و بهمن ماه صورت مي گيرد و همزمان با اعلام زمان دقيق شروع ثبت نام از طرف سازمان سنجش ، ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد نيز آغاز مي‌شود . دانشگاه علمي كاربردي مشهد نيز از واحدهاي فعال اين مركز آموزشي ميباشد كه هر سال با شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد  تعداد بسيار زيادي دانشجو در رشته‌هاي مختلف اين مركز آموزشي در قالب چهار گروه مديريت و خدمات اجتماعي ، صنعت ، كشاورزي و فرهنگ و هنر جذب و مشغول به تحصيل مي شوند .
به دليل موقعيت ويژه شهر مقدس مشهد كه باعث شده است امكان اشتغال در آن  براي جوانان بيشتر از برخي شهر هاي ديگر باشد ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي مي تواند فرصت مناسبي باشد تا دانشجويان اين شهر با استفاده از سهميه اشتغال بتوانند در كنار شغل خود به ادامه تحصيل نيز بپردازند و تمامي كلاس‌هاي خود را در مركز آموزشي مورد نظر در پايان هفته  و يا در ساعات غير اداري تشكيل دهند .
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
براي اطلاع دقيق از ثبت نام علمي كاربردي با ما تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
دفترچه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور
خريد سريال ثبت نام كنكور
به اين منظور متقاضيان بايد در هنگام ثبت نام گزينه سهميه اشتغال را انتخاب كنند  و با ارائه گواهي اشتغال به مركز آموزشي مورد نظر خود اين تقاضا را داشته باشند كه كلاس هاي درسي آنها به پايان هفته و يا ساعات غير اداري انتقال پيدا كند . اين امكان براي تمام واحد هاي آموزشي ديگر در سطح كشور نيز وجود دارد و يكي از مزيت هاي دانشگاه علمي كاربردي در مقايسه با ساير مراكز آموزشي مي باشد و نشان دهنده حداكثر همكاري و سازگاري با دانشجو است .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه شروع ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۱:۴۳ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور ۹۸

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
رشته حقوق بدون كنكور يكي از پر مخاطب ترين رشته ها در دانشگاه هاي آزاد ، پيام نور و علمي كاربردي مي باشد . در واقع رشته حقوق در ميان تمام رشته هاي زير مجموعه گروه علوم انساني نسبت به باقي رشته ها توجه ويژه تري را به خود اختصاص داده است . رشته حقوق بدون كنكور علارغم ظرفيت بالاي پذيرش در دانشگاه ها ، بخوبي به داوطلبان شناسانده نشده است و هنوز اطلاعات زيادي درباره رشته حقوق بدون كنكور وجود دارد كه بايد مفصلا در مورد آن ها توضيحاتي را ارائه كنيم . كدام دانشگاه ها رشته حقوق بدون كنكور ارائه مي دهند ؟ اين اولين سوالي است كه پيرامون رشته حقوق بدون كنكور بايد مطرح كرد كه جواب آن را در بند اول مختصرا داديم . دانشگاه هاي پيام نور ، علمي كاربردي و آزاد جز عمده دانشگاه هايي مي باشند كه رشته حقوق بدون كنكور را ارائه مي دهند .
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
پذيرش در چه مقطع هايي براي رشته حقوق بدون كنكور است ؟
جواب به اين سوال براي دانشگاه هاي مختلف متفاوت است . به عنوان مثال دانشگاه علمي كاربردي از آنجايي كه تنها مقاطع كارداني و كارشناسي را پوشش مي دهد ، فقط در همين دو مقطع در رشته حقوق بدون آزمون ورودي پذيرش دارد كه آن هم معيار پذيرشش براي دوره كارداني و كارشناسي پيوسته معدل مدرك ديپلم شخص ، و براي دوره كارشناسي نا پيوسته معدل مقطع قبل يعني همان كارداني مي باشد . براي ادامه تحصيل بدون كنكور در مقطع ارشد شرايط اندكي متفاوت مي باشد و تنها دانشگاهي كه مستقيما بدون آزمون ورودي و حتي در نظر گرفتن شرايط خاصي در مقطع كارشناسي ارشد در رشته حقوق پذيرش مي كند دانشگاه پيام نور مي باشد كه در ادامه توضيحات مربوط به آن را نيز شرح مي دهيم .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور هنر
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور همانطور كه اشاره شد براي دانشگاه ها و مقاطع مختلف متفاوت مي باشد . به عنوان مثال شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور تنها براي بعضي از دانشگاه هاي سراسري تعريف مي شود . به عنوان مثال دانشگاه هاي روزانه در هيچ مقطعي بدون كنكور رشته حقوق پذيرش ندارند مگر در مقطع ارشد كه از طريق استعداد هاي درخشان تنها امكان پذير است و آن هم در همان دانشگاهي كه شخص كارشناسي خود را گذرانده است . در دانشگاه هاي شبانه تنها در رشته حقوق اسلامي و فقه پذيرش بدون آزمون صورت مي گيرد . همچنين پرديس ها ( مجازي و خود گردان ) در رشته هاي حقوق در مقطع كارداني و كارشناسي بدون كنكور پذيرش مي كنند . اما در دانشگاه هاي غير انتفاعي در مقطع كارداني فقط حقوق قضايي بدون آزمون است و در مقطع كارشناسي حقوق اسلامي و فقه بدون آزمون است .
بيشتر بخوانيد: مشاوره ثبت نام بدون كنكور ارشد
دانشگاه پيام نور و رشته حقوق بدون كنكور
در خصوص شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور در دانشگاه پيام نور بايد گفت كه اين دانشگاه كلا در مقطع كارداني پذيرش ندارد . اما در خصوص شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور در مقطع كارشناسي براي دانشگاه پيام نور بايد گفت كه ثبت نام براي گرايش هاي فقه ، حقوق ، مباني حقوق اسلامي ، حقوق اسلامي و فقه بدون آزمون ورودي امكان پذير است و داوطلبان نيازي به دادن كنكور ندارد . يك نكته كه جا دارد اينجا به آن اشاره شود اين است كه هيچ كدام از دانشگاه هاي كشور بدون آزمون ورودي در مقطع كارداني پيوسته رشته حقوق دانشجو نمي پذيرد و تنها راه براي افراد علاقه مند به اين رشته اين است كه بدون آزمون وارد مقطع كارداني نا پيوسته دانشگاه جامع علمي كاربردي شوند .
بيشتر بخوانيد: پذيرش دانشگاه آزاد بدون كنكور چه شرايط و مراحلي دارد ؟
براي اطلاع دقيق از شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور با آويژه تماس بگيريد
مشاوره براي بدون كنكور دولتي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه سراسري
مشاوره براي بدون كنكور رياضي
رشته حقوق بدون كنكور
رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران
دفترچه رشته هاي بدون كنكور
رشته پرستاري بدون كنكور
ثبت نام كنكور سراسري
ليست رشته هاي بدون كنكور
رشته هاي بدون كنكور سازمان سنجش
ليست رشته هاي بدون كنكور
رشته هاي بدون كنكور تجربي
بيشتر بخوانيد: مشاوره ثبت نام براي بدون كنكور كارشناسي
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد را بصورت كلي براي شما شرح مي دهيم . ديگر شرط معدل جز شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد نمي باشد و از اين حيث دانشگاه آزاد پذيرفته شدن را براي متقاضيان رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد ساده كرده است و در اين صورت تمامي متقاضيان در گروه هاي علوم انساني ، علوم تجربي و رياضي و فيزيك فارق تحصيل شده اند مي توانند براي پذيرش در رشته حقوق دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودي اقدام كنند . بايد اين نكته را مورد تاييد قرار دهيم كه متقاضياني كه خواستار ورود به مقطع كارشناسي پيوسته حقوق در دانشگاه آزاد مي باشند بايد اگر داراي ديپلم نظام قديم هستند حتما مدرك پيش دانشگاهي نيز داشته باشند و آن را ارائه دهند . دانشگاه آزاد سالانه تحت عنوان ورودي مهر و بهمن ماه دو نوبت پذيرش دارد .
بيشتر بخوانيد: شرايط پذيرش دانشگاه آزاد
براي مقطع ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد، شرايط پذيرش چطور مي باشد ؟
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد در مقطع ارشد بسيار متفاوت مي باشد . بصورت معمول دانشگاه آزاد براي پذيرش در مقطع كارشناسي ارشد معيار را آزمون ورودي قرار داده است و تنها از يك روش مي توان بدون دادن آزمون به مقطع كارشناسي ارشد وارد شد ، و آن اين مي باشد كه دانشجوي متقاضي جز استعداد هاي درخشان دانشگاه معرفي شود . براي اينكه دانشجوي مقطع كارشناسي دانشجوي استعداد درخشان معرفي شود يك سري معيار ها در تعيين گرديده است كه دانشجو بايد آن ها را همه با هم پوشش دهد . دانشجوي استعداد درخشان تنها در همان دانشگاه مقطع كارشناسي خود مي تواند بدون آزمون وارد دوره ارشد شود . براي جزئيات بيشتر و بهه مند شدن از مشاوره تحصيلي كارآمد بهتر است زود تر با كارشناسان مركز مشاوره آويژه تماس بگيريد .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور علمي كاربردي به نسبت ديگر دانشگاه ها ساده تر مي باشد . براي پذيرش در مقطع كارداني تنها داشتن مدرك ديپلم و براي پذيرش در كارشناسي تنها داشتن كارداني كفايت مي كند و حتي معدل مقطع قبلي مورد ارزيابي قرار نمي گيرد ، اما قبلا معدل يكي از معيار هاي ارزيابي بود . شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور علمي كاربردي همانند ديگر رشته هاي اين دانشگاه مي باشد و شرايط لازم بصورت كامل در دفترچه علمي كاربردي براي هر دو مقطع كارشناسي و كارداني ليست شده است .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
تنوع گرايش ها
يكي از چيز هايي كه متقاضيان را براي ثبت نام بدون كنكور در ديگر دانشگاه ها در رشته حقوق عاجز مي كند عدم تنوع گرايش در رشته حقوق در ديگر دانشگاه ها مي باشد . اما اين مشكل در دانشگاه علمي كاربردي اصلا به چشم نمي خورد ، زيرا در هر دو مقطع كارشناسي و كارداني ، دانشگاه جامع علمي كاربردي ليست كاملي از گرايش هاي مختلف رشته حقوق را ارائه مي دهد دست متقاضيان براي انتخاب گرايش هاي مختلف رشته حقوق باز مي باشد و با تنوع كافي رويرو مي شوند . مثلا در مقطع كارداني گرايش هايي همچون : مشاوره حقوق اصناف ، ارشاد و معاضدت قضايي ، امور ضابطين قضايي ، حقوق ثبتي ، خدمات قضايي ، دستياري قضايي و … و در مقطع كارشناسي : ارشاد در امور كيفري ، ارشاد در امور مدني ، حقوق ثبتي ، دستياري قضايي در امورات مدني و كيفري و … ارائه مي شود .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج
شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج تفاوتي با شرايط حاكم در ديگر واحد ها دانشگاه آزاد در پذيرش دانشجو در رشته حقوق ندارد . همچنين از نكات حائز اهميت در شرايط ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج همانطور كه گفتيم براي مقطع كارشناسي پيوسته اين مي باشد كه متقاضي اگر داراي مدرك ديپلم سه ساله نظام قديم مي باشد لازم است كه داراي مدرك پيش دانشگاهي نيز باشد و همزمان آن را به دانشگاه ارائه دهد .
بيشتر بخوانيد: پذيرش بدون كنكور دانشجو در رشته هاي : مامايي هوشبري اتاق عمل تكنسين دندان علوم آزمايشگاهي
براي ثبت نام بدون كنكور رشته حقوق با ما تماس بگيريد
دانشگاه بدون كنكور
دفترچه راهنماي ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
اعلام نتايج دانشگاه آزاد بدون كنكور
ثبت نام بدون آزمون كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد
كارشناسي بدون كنكور
مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد
پيام نور بدون كنكور
ثبت نام بدون كنكور پيام نور
ثبت نام دانشگاه بدون كنكور
شرايط ورود به دانشگاه بدون كنكور
پزشكي بدون كنكور
معماري بدون كنكور
دفترچه انتخاب رشته بدون كنكور
ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد
بيشتر بخوانيد: پذيرش دانشجو بدون كنكور در دانشگاه تهران و صنعتي شريف
پذيرش ارشد بدون كنكور حقوق در دانشگاه كرج چطور است ؟
جواب سوال استعداد هاي درخشان مي باشد . دانشجويي كه در زمان اتمام ترم ششم بيش از سه چهارم واحد هايي كه براي كارشناسي تعريف شده را گذرانده باشد و معدلي كه در آن زمان ساخته بالاي ۱۷ باشد و بتواند تمام واحد هاي خود را در ۸ ترم پاس كند بدون هيچ ترم مشروطي ، دانشجوي استعداد درخشان شناخته مي شود ، و به او اين امتياز را مي دهند كه در همان دانشگاه بدون آزمون در مقطع ارشد حقوق پذيرفته شود .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام رشته حقوق بدون كنكور ۹۸
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۳:۰۵ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

مدارك ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يكي از مهمترين سوال ها و موضوعاتي است كه در ذهن تمامي متقاضيان دانشگاه جامع علمي كاربردي به وجود مي آيد . مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي چه چيزهايي مي باشد ؟ ؟ ؟ و يا اين مدارك را به چه بخشي بايد تحويل بدهند ؟ ؟ ؟ در اين مقاله مي‌خواهيم له اين مطلب بپردازيم كه مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقاطع مختلف و براي خانم ها و آقايان چه چيزهايي مي باشد .
همانطور كه مي دانيد ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي در دو نيمه مهر ماه و بهمن ماه ، در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته و در هر دو مقطع بدون كنكور صورت ميگيرد كه اين يكي از برتري هايي است كه باعث شده است هر ساله تعداد كثيري دانشجو به دانشگاه جامع علمي كاربردي جذب شوند . نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه تنوع رشته ها در اين مركز آموزشي بسيار زياد است و اين رشته ها در قالب چهار گروه مديريت و خدمات اجتماعي ، صنعت ،كشاورزي و فرهنگ و هنر در حال ارائه هستند و ثبت نام در تمامي اين رشته ها شرايط يكساني را دارد .
از طرفي ديگر در تمامي واحدهاي آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي در سراسر كشور مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي و شرايط اخذ شده براي پذيرش در اين دانشگاه براي عموم يكسان ميباشد . تمامي نكات ذكر شده  باعث شده است كه اكثر افرادي كه بنا به هر دليلي موفق به ورود به دانشگاه نشده‌اند بتواند با حداقل مدارك و حداقل شرايط در رشته و شهر دلخواه خود ادامه تحصيل بدهند . جزئيات مربوط به مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي را مي توانيد از طريق مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org و يا دريافت مشاوره تحصيلي از مراكز مربوطه به دست آوريد . مركز مشاوره آويژه  يكي از مراكز مشاوره تحصيلي  است كه  با داشتن كادر مجرب و با تجربه به صورت تمام مدت مي تواند به شما در اين راستا كمك كند .
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يكي از موضوعاتي است كه تمامي افراد خواهان ادامه تحصيل در دانشگاه جامع علمي كاربردي بايد پيش از اقدام به ثبت نام در هر واحد از اين مركز آموزشي در مورد آن كسب اطلاعات كنند و تمامي آنها را تهيه كنند . مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته تفاوت هايي با هم دارند و همچنين مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي آقايان و خانم ها نيز در مواردي با هم متفاوت است .
نكته اي كه در مورد مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي وجود دارد اين است كه ليست اين مدارك در مقاطع مختلف و همچنين نحوه ارائه اين مدارك و روال اداري آن بسيار آسان تر است گذراندن اين مرحله در ثبت نام ديگر مراكز آموزشي كشور مي باشد و در اين مورد سعي شده است كه در سريع ترين زمان و با صرف كمترين انرژي و وقت ارائه شود .
همانطور كه همگي تجربه كرده ايد در تمامي اقدامات اداري هميشه مسئله  ناقص بودن مدارك  و نحوه ارائه آن و دوندگي هاي مربوط به آن موضوع آزار دهنده اي بوده است ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي نيز از اين قضيه مستثني آن نمي باشد پس شما مي توانيد پيش از اقدام به ثبت‌ نام از طريق يك مشاوره تحصيلي از ريز مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي و چگونگي عرضه اين مدارك مطلع شويد تا مراحل ابتدايي ثبت نام خود را بدون هيچ مشكلي و در سريع ترين زمان ممكن به انجام برسانيد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور همانطور كه گفتيم يكي از مزيت‌ هاي اين مركز آموزشي در مقايسه با ساير مراكز آموزشي سطح كشور مي‌باشد ، چرا كه ارائه مدارك در ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي در مقايسه با ساير مراكز آموزشي هم از نظر ليست مدارك و هم از نظر نحوه ارائه مدارك بسيار آسان تر مي باشد .
متقاضيان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي مي توانند پس از اعلام شروع ثبت نام  از طريق سايت سازمان سنجش ، مدارك خود را به صورت عكس در صفحه مربوط به ثبت نام خود در سايت سازمان سنجش آپلود كرده و پس از تاييد ثبت نام  اينترنتي از طريق سايت سازمان سنجش ، مي توانند اقدام به انجام مراحل حضوري ثبت نام خود در واحد آموزش مورد نظر كرده ، مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور  به جز چند مورد خاص بنا بر اساس سوابق تحصيلي ميباشد . موردي كه در مورد مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور وجود دارد اين است كه نياز به مدرك پيش دانشگاهي نمي باشد و تنها داشتن مدرك ديپلم در هر كدام از شاخه هاي تحصيلي كفايت مي‌كند .
بيشتر بخوانيد: ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
براي اطلاع دقيق از ثبت نام علمي كاربردي با ما تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
دفترچه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور
خريد سريال ثبت نام كنكور
بيشتر بخوانيد: كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارداني
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارداني همانطور كه پيش از اين ذكر شد  تفاوت هايي با مقطع كارشناسي ناپيوسته دارد و به سوابق تحصيلي دبيرستان يا به عبارتي ديپلم مرتبط مي‌شود تنها بر اساس سوابق تحصيلي فرد مي باشد . همچنين مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارداني براي آقايان و خانم ها در مواردي داراي تفاوت مي باشد .  اكنون در اينجا  مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارداني را  براي شما بيان خواهيم كرد . . .
كپي و اصل مدرك ديپلم ، كپي و اصل كارت شناسايي ، كپي و اصل شناسنامه ، ۱۲ قطعه عكس تمام رخ  به صورت سه در چهار ، داشتن كارت پايان خدمت يا گواهي معافيت از خدمت براي آقايان ، همين طور براي افراد در حال اشتغال داشتن گواهي اشتغال با مهر و امضاي رئيس يا بالا ترين مقام مسئول ، آخرين حكم كارگزيني يا آخرين فيش حقوقي ، كپي برگ اول دفترچه بيمه ، از طرفي در مورد افرادي كه گواهي پايان تحصيل يا مدرك ديپلم آنها آماده نشده است  داشتن گواهي تاييديه معدل الزامي مي باشد .
بيشتر بخوانيد: كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ساير موارد مربوط به تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارشناسي
مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارشناسي با مدارك لازم براي ثبت نام مقطع كارداني كه بر اساس سوابق تحصيلي دوران دبيرستان و مدرك ديپلم ميباشد متفاوت است و بر اساس مقطع كارداني دانجشو مي باشد . نكته قابل ذكري كه در مورد كارشناسي ناپيوسته دانشگاه جامع علمي كاربردي وجود دارد اين است كه براي ثبت نام در مقطع كارشناسي ناپيوسته اين مركز آموزشي مي توان با هر مدركي از مقطع كارداني ، رشته دلخواه خود در مقطع كارشناسي انتخاب رشته كرد .
اما حداكثر تعداد رشته اي كه ميتوان در انتخاب رشته كارشناسي برگزيد به طور معمول كمتر از مقطع كارداني مي باشد . نكته‌اي كه در اين باره وجود دارد اين است كه دانشجويي كه در مقطع كارشناسي ناپيوسته غير مرتبط با مدرك كارداني قصد ادامه تحصيل دارد بايد تمامي واحد هاي پيش نياز آن رشته را بگذراند و تطبيق دهد . مدارك ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مقطع كارشناسي به شرح زير مي باشد . . .  كپي و اصل مدرك كارداني دانشجو ، كپي و اصل شناسنامه ، كپي و اصل كارت ملي ، دوازده قطعه عكس تمام رخ به صورت سه در چهار ، داشتن كارت معافيت از خدمت يا گواهي پايان خدمت براي آقايان .
همين طور داشتن گواهي اشتغال براي افراد شاغل كه بايد اين گواهي اشتغال با مهر و امضاي بالاترين مقام ناظر بر واحد در حال فعاليت باشد ، كپي برگ اول دفترچه بيمه ، آخرين حكم كارگزيني يا آخرين فيش حقوقي يا قرار داد معتبر ، همچنين گواهي تاييديه معدل براي افرادي كه گواهي پايان تحصيل آن ها صادر نشده است .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه مدارك ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۹:۱۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي در سال هاي اخير  رشد چشمگيري  داشته است . با توجه به اينكه ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي نياز به كنكور و مشكلات خاص آن را ندارد ، از اين رو اين مركز آموزشي توانسته جمع كثيري از دانشجويان را به سمت خود جذب كند . ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي صورت مي‌گيرد ، لذا جهت ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي داوطلب بايد داراي مدرك ديپلم نظام قديم  و يا نظام جديد باشند .
از ديگر شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي داشتن معدل كافي جهت پذيرش است . هر يك از رشته هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي معدل خاصي را نيازمند است . مي توانيد جهت كسب اطلاعات مورد نياز براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس حاصل كنيد و اطلاعات لازم جهت ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي را دريافت كنيد .
بيشتر بخوانيد: رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي فرصت ويژه اي است براي آن دسته از افرادي كه مدرك ديپلم فني حرفه اي و يا كاردانش نظام قديم را دارند و نيز گروهي كه مدرك ديپلم نظري دارند و قصد گذراندن دوره پيش دانشگاهي را ندارد . از اين طريق مي‌توانند جهت ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي اقدام نمايند . اين امتياز زماني  ارزش خود را نشان مي دهد كه بسياري از افراد بدون مدرك پيش دانشگاهي  ‌نمي توانند در دانشگاه‌هاي  سراسري و يا برخي ديگر از مراكز دانشگاهي به ادامه تحصيل بپردازند .
افرادي كه قصد ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي را دارند مي توانند در مقطع كارداني پيوسته به ادامه تحصيل بپردازند . همان طور كه مي دانيد رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي در چهار گروه صنعت ، مديريت و خدمات ،اجتماعي ، كشاورزي و فرهنگ و هنر تقسيم مي شوند . لذا هريك از رشته هاي تحصيلي اين دانشگاه در يكي از اين چهار گروه قرار مي گيرد . شما نيز مي توانيد براي ثبت نام در دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي در ميان رشته هايي كه تعيين شده اند و نيازي به مدرك پيش دانشگاهي ندارند گزينه هاي مورد علاقه خود را انتخاب كنيد .
جهت ثبت نام در دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي مي توانيد در رشته هاي امور بانكي ، حسابداري مالياتي ، مديريت كسب و كار ، امور گمركي ، مربيگري پايه شنا ، فوتبال ، آمادگي جسماني ، آرايش زنانه ، رشته هاي گروه صنعت ، جنگلداري ، توليدات زراعي ، گياه پزشكي ، دامپزشكي ، پرورش صنعتي گاو ، محصولات دامي ، صنايع غذايي ، بهداشت آبزيان ، امور فرهنگي ، موزه و هتل داري و دها رشته متنوع ديگر در شاخه هاي مختلف شركت كنند .
بيشتر بخوانيد: كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور براي تمامي رشته ها و تمامي متقاضيان به صورت يكسان است . شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور براي داوطلبان داشتن مدرك ديپلم نظام قديم و يا نظام جديد مي باشد . تمامي افرادي كه داراي مدرك  ديپلم رشته هاي نظري ، فني حرفه اي و كار و دانش هستند . مي توانند جهت ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي اقدام نمايند .
از ديگر شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور داشتن معدل كافي است . تمامي متقاضيان بايد معدل ۱۰ و يا ۱۰ به بالا را  داشته باشد چرا كه تمامي رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي معدل خاصي را نيازمند هستند . در مقطع كارشناسي نيز داوطلبان بايد از حد نصاب معدل كارداني جهت ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي برخوردار باشند .
داوطلبان بايد براي شركت در رشته‌هاي مختلف دانشگاه علمي كاربردي از معدل موردنياز مطلع باشند ، جهت آگاهي از شرايط انتخاب رشته مي توانيد با مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس حاصل كنيد و از مشاوره تحصيلي و راهنمايي هاي جامع و دقيق اين مركز آموزشي بهره مند گرديد . علاوه بر اينها از ديگر شرايط ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور داشتن شرايط عمومي و خصوصي است.
بيشتر بخوانيد: كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
ساير موارد مربوط به تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد: ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
شرايط عمومي ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي
شرايط عمومي عبارتند از : اعتقاد داشتن به دين اسلام و يا ديگر دين هاي مورد قبول ، جمهوري اسلامي ،  عدم دشمني با جمهوري اسلامي ايران شرايط فيزيكي مناسب  با رشته انتخابي ، عدم سوء پيشينه اخلاقي در دوران تحصيل و يا نداشتن سابقه شركت در گروه هاي مخالف جمهوري اسلامي ايران .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط خصوصي ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي
شرايط خصوصي ثبت نام در دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور عبارتند از : ديپلم ۴ ساله نظام قديم ، ديپلم سه ساله نظري ، ديپلم فني و حرفه اي و يا كار و دانش . جهت ثبت نام در مقطع كارشناسي ارائه مدرك كارداني مورد تاييد وزارت علوم ، نداشتن مشكل نظام وظيفه جهت ثبت نام آقايان الزامي است . در دانشگاه علمي كاربردي در صورت وجود مغايرت بين رشته انتخابي و مدرك فارغ التحصيلي داوطلب مستلزم به گذراندن دروس پيش نياز و جبراني است .
ثبت نام داوطلبان بر اساس معدل كل فارغ التحصيلي است و با توجه به سهميه هاي شاغلين ، بومي و ايثارگر انجام مي شود . منظور از سهميه شاغلين تمامي افرادي است كه در كادر هاي دولتي و غير دولتي مشغول به فعاليت هستند . افرادي كه به صورت رسمي در سازمان هاي دولتي مشغول به كار هستند در صورت موافقت نامه كتبي از سازمان مي‌توانند در دانشگاه علمي كاربردي به ادامه تحصيل بپردازند . افراد شاغل بايد در رشته مرتبط با فعاليت هاي كاري خود  ادامه تحصيل بپردازند ، در غير اين صورت  ثبت نام نام آنها كان لم يكن  محسوب مي گردد ‌.
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
مراحل ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي
مراحل ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي پس از اطلاعيه سازمان سنجش مشخص مي شود و در دفترچه راهنماي ثبت نام تمامي مراحل و نحوه ثبت نام اخذ شده است . داوطلبان مستلزم به رعايت تمامي قوانين مندرج هستند . كليه مراحل ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي به صورت اينترنتي مي باشد و متقاضيان بايد در ابتدا به سايت سازمان سنجش قسمت ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي  مراجعه كنند . دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي را دانلود كنند و تمامي قوانين ، شرايط  و رشته هاي ارائه شده را با دقت مطالعه فرمايند .
در ادامه داوطلبان بايد تمامي مدارك لازم را جهت ثبت نام آماده كنند . سپس بايد كارت اعتباري را خريداري نموده و هزينه ثبت نام را پرداخت نمايند . پس از اين داوطلبان بايد دفترچه ثبت نام را تكميل نموده ، دانشجويان مقطع كارداني مي توانند حداكثر ۳۰ كد رشته محل مختص به تحصيل خود را انتخاب كنند و دانشجويان مقطع كارشناسي ناپيوسته حداكثر ۲۰ كد رشته مختص منطقه تحصيلي خود را انتخاب نمايند . در پايان بايد تمامي مراحل ثبت نام خود را تاييد نموده و رسيد ثبت نام خود را دريافت كنند .
بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي اطلاع دقيق از ثبت نام علمي كاربردي با ما تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
دفترچه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور
خريد سريال ثبت نام كنكور
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
تاريخ ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي
تاريخ ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي به صورت دقيق توسط سازمان سنجش تعيين مي شود . دانشگاه علمي كاربردي در دو نيمسال و در دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته دانشجو مي پذيرد . تاريخ ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي براي ورودي هاي مهر ماه در ماه هاي مرداد و شهريور انجام مي شود . جهت ثبت نام در نيمه دوم مي توانيد از اواخر دي ماه اقدام به ثبت نام فرماييد . از زمان آغاز ثبت نام داوطلبان يك هفته فرصت دارند كه دانلود دفترچه و پرداخت هزينه ثبت نام خود را انجام دهند .و جهت تكميل مدارك و انجام مراحل لازمه جهت ثبت نام خود اقدام كنند .
داوطلباني كه به هر دليلي موفق به پذيرش در نيمسال اول يعني مهر ماه  نشده‌اند مي‌ توانند از فرصت ويژه ثبت‌ نام نيمه دوم يعني بهمن ماه بهره مند شوند ‌ .ثبت نام نيمه دوم از اواخر دي ماه و اوايل بهمن ماه آغاز مي شود و پس از دوره كارداني ثبت نام دوره كارشناسي انجام مي شود . اگر به ادامه تحصيل در دانشگاه جامع علمي كاربردي علاقه مند هستيد . مي توانيد ضمن تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه از تمامي شرايط و ضوابط و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي مطلع شويد .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام براي دانشگاه علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۹:۵۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي هميشه از مسائل مهمي بوده است كه ذهن داوطلبان به ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي را به خود درگير كرده است براي اينكه بدانند تاريخ ثبت نام علمي كاربردي در چه زماني است و تا چه زماني ادامه دارد و آيا اينكه تاريخ ثبت نام علمي كاربردي براي مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته قابل تمديد است يا خير . . . در اين مقاله مي‌خواهيم به طور كامل به موضوع تاريخ ثبت نام علمي كاربردي در مقاطع مختلف كارداني و كارشناسي ناپيوسته بدون كنكور بپردازيم .
همانطور كه اطلاع داريد دانشگاه جامع علمي كاربردي در دو نيم سال يعني مهر ماه و بهمن ماه و در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته ، در چهار گروه  آموزشي مديريت و خدمات اجتماعي ،كشاورزي ، صنعت و فرهنگ و هنرهر ساله اقدام به جذب دانشجو مي كند  و به واسطه  مزايا و برتري هايي كه اين مركز آموزشي دارد كه از مهمترين آنها به بدون كنكور بودن تمامي رشته ها در مقاطع مختلف ميتوان اشاره كرد و همينطور شرايط آسان پذيرش در اين مركز آموزشي ، تعداد افرادي كه  مايل به ثبت نام در اين دانشگاه مي باشند بسيار زياد است .
به طور كل روند ، قوانين ، شرايط و تبصره هايي كه در سيستم آموزشي اين دانشگاه وجود دارد باعث شده است كه عموم افرادي كه  در انتخاب رشته كنكور خود موفق به پذيرش در دانشگاه نشده اند بتوانند به راحتي در اين دانشگاه به ادامه تحصيل بپردازند و همانطور كه مي دانيد تنوع رشته در اين مركز آموزشي بسيار زياد مي باشد و حتي در بعضي از زير گروه ها رشته هايي وجود دارد كه هرگز در ساير مراكز آموزشي كشور تدريس نشده اند . از اين رو اطلاع از تاريخ ثبت نام علمي كاربردي  مسئله بسيار مهمي مي باشد كه عدم آگاهي از آن مي‌تواند شما را حداقل  يك نيمه يعني از نيمه مهر ماه تا نيمه بهمن ماه  از ورود به اين مركز آموزشي عقب بياندازد .
  بيشتر بخوانيد: شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور  را بايد  دانشجويان متقاضي ثبت نام در اين دانشگاه پيگير باشند تا بتوانند  در زمان مقرر شده مراحل ثبت نام خود را انجام دهند . تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور در نيمه  مهر ماه با بهمن ماه  متفاوت است . دانشجويان بايد با اعلام  تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور از طريق سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org مراحل ابتدايي و اينترنتي ثبت‌نام خود را در اين مركز آموزشي انجام دهند به اين صورت كه با مراجعه به سايت سازمان سنجش و صفحه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در اين سايت ، با خريد كارت اعتباري ثبت نام  و آپلود مدارك لازم براي ثبت نام در اين مركز آموزشي ، مراحل ابتدايي ثبت نام خود را انجام دهند .
بايد گفت كه تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور در تمامي واحد هاي دانشگاه جامع علمي كاربردي در سراسر كشور به طور همزمان از طريق سايت سازمان سنجش اعلام مي شود و همينطور شرايط و قوانين موجود براي ثبت نام در تمامي واحد ها يكسان ميباشد .  علاقه‌ مندان مي‌توانند با اعلام تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور در رشته هاي متنوع  اين مركز آموزشي  در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته بدون كنكور اقدام به ثبت نام كنند و ادامه تحصيل دهند .
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي
تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي به دو نوبت تقسيم مي شود . همانگونه كه پيش از اين نيز گفته شد ، ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي  در مقاطع مختلف كارداني و كارشناسي ناپيوسته بدون كنكور ، در دو نوبت از سال و در نيمه هاي مهر ماه و بهمن ماه صورت مي گيرد از اين رو فرصت مناسبي پيش مي آيد كه دانشجوياني كه در نيمه اول يعني نيمه مهر ماه موفق به ثبت نام و ورود به اين مركز آموزش نشده اند بتوانند با ثبت نام در نيمه بهمن ماه در تمامي رشته هاي  ارائه شده در نيمه مهر ماه اقدام به ثبت‌نام كنند و ادامه تحصيل دهند .
تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي براي ورودي مهر ماه از وايل مرداد ماه مي باشد و در يك بازه زماني خاص انجام مي‌شود يعني دانشجويان با اعلام شروع تاريخ ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور از طريق سايت سازمان سنجش ، در بازه زماني مقرر شده بايد اقدام به ثبت نام كنند . ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي نيمه بهمن ماه در دي ماه و در يك بازه زماني صورت مي گيرد . اما گاه در تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ممكن است تاخير  اتفاق بيفتد و يا حتي  زودتر از حالت معمول انجام گيرد . از اين رو نياز است دانشجويان از طريق مشاوره تحصيلي ، پيگير تاريخ دقيق ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور باشند . به اين منظور مي‌توان از خدمات مركز مشاوره آويژه كمك گرفت .
بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مترو تهران
براي اطلاع دقيق از ثبت نام علمي كاربردي با ما تماس بگيريد
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
دانشگاه علمي كاربردي تهران
ليست رشته هاي علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن
دفترچه علمي كاربردي
دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
دانلود دفترچه علمي كاربردي
ثبت نام كنكور سراسري
سازمان سنجش سراسري
ثبت نام آزمون سراسري سال
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
ثبت نام كنكور
خريد سريال ثبت نام كنكور
علاوه بر اطلاع از تاريخ ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي از طريق مشاوره تحصيلي مي توان از ليست رشته هاي ارائه شده در واحدهاي آموزشي مختلف اين دانشگاه ، محتواي رشته ها ، آينده شغلي و بازار كار و همچنين شرايط و نحوه ثبت نام و مراحل مختلف آن و مدارك مورد نياز  براي ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي اطلاعات پيدا كرد .
بيشتر بخوانيد: ورود به دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي تهران
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي تهران هماهنگ با  ساير واحد هاي آموزشي در سراسر كشور از طريق سايت سازمان سنجش اعلام مي شود . ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور تهران نيز در دو نيمه مهر ماه و بهمن ماه انجام مي‌شود كه ثبت نام در نيمه مهر ماه از اوايل مرداد ماه و شروع ثبت نام بهمن ماه  در دي ماه انجام مي شود .
نكته قابل ذكري كه پيش از اطلاع از تاريخ ثبت نام علمي كاربردي تهران لازم است از در مورد آن كسب اطلاعات كنيد اين است كه هر واحد آموزشي از دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران تحت نظارت و سرپرستي يك ارگان بخصوص مي باشد و رشته هاي ارائه شده در آن واحد بر اساس اهداف و نيازهاي ارگان مربوطه ارائه مي شود از اين رو لازم است از طريق مشاوره تحصيلي پيش از ثبت نام ، از ليست رشته هاي ارائه شده در واحد آموزشي مد نظر ، محتواي رشته ها و همچنين آينده شغلي و بازار كار آنها كسب اطلاعات كنيد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ساير موارد مربوط به تاريخ ثبت نام علمي كاربردي بدون كنكور
آزمون سنجش
نتايج كنكور سراسري
آدرس دانشگاه علمي كاربردي تهران
رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي تهران
پايگاه اطلاع رساني دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران 
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي تهران
آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
دانشگاه علمي كاربردي هم آوا
سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
رشته حقوق علمي كاربردي
ثبت نام علمي كاربردي
دانشگاه علمي كاربردي كيش
ثبت نام دانشگاه پيام نور
بيشتر بخوانيد:  مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي اصفهان
تاريخ ثبت نام علمي كاربردي اصفهان از تاريخ ثبت نام ديگر واحدهاي آموزشي در سطح كشور جدا نميباشد و ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي اصفهان نيز  بر اساس قوانين كلي اين مركز آموزشي و سازمان سنجش انجام مي شود . ثبت نام در دانشگاه جامع علمي كاربردي اصفهان  در رشته هاي  مختلف در قالب چهار گروه مديريت و خدمات اجتماعي ،صنعت ، كشاورزي و فرهنگ و هنر ، در مقاطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته بدون كنكور انجام ميشود .دانشگاه علمي كاربردي اصفهان يكي از واحد هاي فعال اين مركز آموزشي در سراسر كشور مي باشد كه هر ساله تعداد بسيار زيادي دانشجو در رشته‌ هاي مختلف به خود جذب مي‌كند .
علاوه بر تنوع رشته هاي ارائه شده در دانشگاه علمي كاربردي اصفهان جاذبه ها و زيبايي هاي طبيعي اين شهر و به طور كل توريستي بودن شهر اصفهان باعث شده است كه آمار افراد علاقمند به ادامه تحصيل در اين شهر بالا باشد . از اين رو اطلاع از تاريخ ثبت نام علمي كاربردي اصفهان داراي اهميت بالايي ميباشد تا علاقه‌ مندان بتوانند پيش از تكميل ظرفيت در رشته مورد علاقه خود ثبت نام كنند .تاريخ ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي اصفهان را مي توانيد از طريق مراجعه به سايت سازمان سنجش و همينطور به كمك مشاور تحصيلي به دست آوريد . مركز مشاوره آويژه مي تواند  اطلاعات لازم در اين زمينه را در اختيار شما قرار دهد .
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه تاريخ ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي ۹۸ بدون كنكور
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۷:۱۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

شرايط معافيت از رزم چيست؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
معافيت از رزم يا همان معاف از رزم خدمت سربازي شرايطي است كه به برخي از مشمولين تعلق مي گيرد . حال اين سوال پيش خواهد آمد معافيت سربازي و معافيت از رزم چه تفاوتي با هم دارند ؟ معافيت از رزم به چه كساني تعلق مي گيرد ؟ شرايط معافيت از رزم چيست ؟ اقدام براي گرفتن معافيت پزشكي مي تواند منجر به معافيت از رزم شود ؟ معافيت پزشكي خدمت سربازي چه ارتباطي با  معافيت از رزم دارد ؟ با داشتن چه بيماري هايي مشمولين مي توانند معافيت از رزم بگيرند ؟ آيا كساني كه  از معافيت از رزم استفاده مي كنند از مدت خدمت وظيفه عمومي آنها كم مي شود ؟ مشاوره معافيت پزشكي در اينجا به تمامي سوالات مرتبط با معافيت از رزم مشمولين پاسخ خواهد داد .
بيشتر بخوانيد: معافيت موقت پزشكي
مزاياي معاف از رزم
ما در اين مقاله سعي داريم در مورد انواع معافيت از خدمت رزم  و شرايط و ضوابط مرتبط با معافيت از رزم با مشمولين سخن بگوييم . اگر بخواهيم در يك تعريف كلي معافيت از رزم را توضيح دهيم بايد بگوييم زماني كه يكسري افراد در شرايط جسمي و روحي خاصي قرار دارند يا مبتلا به بيماري خاصي هستند و براي معافيت خدمت سربازي اقدام مي كنند با تشخيص كميسيون پزشكي و سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا به اين افراد معافيت از رزم تعلق مي گيرد . اگر بخواهيم تعريف دقيق تري از معافيت از رزم داشته باشيم بايد بگوييم در اين موارد افراد از رفتن به خدمت سربازي معاف نخواهند شد . در واقع مشمولين با معافيت از رزم از انجام دادن كارهاي سخت و سنگين كه به آن ها و سلامتي شان صدمه مي زند معاف مي شوند . يعني معافيت آنها فقط مرتبط با معافيت از خدمات رزمي مي باشد .
بيشتر بخوانيد: معاف از رزم بيماري هاي معافيت پزشكي
شرايط معافيت از رزم
يكي از مهم ترين چيزهايي كه مشمولين معاف از رزم بايد بدانند اين است كه اين نوع معافيت در كارت پايان خدمت آن ها به هيچ عنوان ذكر نخواهد شد . حال اين سوال پيش خواهد آمد كه آيا افرادي كه معافيت از رزم مي گيرند مي توانند در دستگاه هاي دولتي و سازمان ها و ادارات استخدام شوند ؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت اين موضوع بستگي به شرايط استخدام سازمان مربوطه دارد .
همانطور كه در بالا گفتيم معافيت از رزم در كارت پايان خدمت ثبت نخواهد شد . بنابراين  ادارات و سازمان هايي كه شراييط جسمي و روحي افراد برايشان اهميتي ندارد مي توانند اين افراد را استخدام كنند. يعني استخدام اين افراد هيچ محدوديتي نخواهد داشت . اما اين نكته را بايد در نظر داشت كه افرادي كه از خدمات رزمي معاف مي شوند نمي توانند در نيروي انتظامي استخدام شوند . چون شرايط جسمي كاملا سالم براي اين افراد در طول ۳۰ سال خدمت مهم و قابل توجه خواهد بود .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
براي معاف از رزم شدن در سربازي با ما تماس بگيريد
معاف از رزم براي ليسانس
معافيت پزشكي خارج از كشور
معافيت تحصيلي
قوانين نظام وظيفه
آيين نامه معافيت پزشكي
استعلام معافيت كفالت
دوره آموزشي سربازي براي ليسانس
مدت دوره آموزشي سربازي براي ليسانس
نحوه تقسيم سربازان بعد از آموزشي
دوره طلايي آموزشي سربازي
مرخصي در دوره آموزشي سربازي
دوره آموزشي سربازي چند روز است؟
بيشتر بخوانيد: انواع معافيت سربازي و شرايط استفاده از آن
انواع معاف از رزم
بر اساس ماده ۳۹ از قوانين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا مشمولين از نظر شرايط جسمي و روحي در چهار دسته مختلف قرار مي گيرند . ما در اينجا به تفصيل  آن ها را شرح خواهيم داد .
دسته اول كساني هستند كه از نظر جسمي و روحي از سلامت كامل برخوردارند و مي توانند خدمت سربازي خود را به طور كامل انجام دهند .
دسته دوم افرادي هستند كه از سلامت كامل جسمي برخوردار نبوده و ممكن است به علت نقص عضو و دلايل ديگر قادر به انجام خدمات رزمي نباشند . كه اين افراد مي توانند از معافيت از رزم استفاده كرده و از خدمات رزمي معاف شوند .
دسته سوم مشموليني هستند كه به علت بيماري به طور موقت از انجام خدمت ضرورت معاف مي شوند . يعني اين افراد بعد از بهبود پيدا كردن بايد خدمت ضرورت خود را بگذرانند .
دسته چهارم مشموليني هستند كه به دليل بيماري هاي جسمي و رواني و همچنين نقص عضو نمي توانند خدمت ضرورت را انجام دهند . بنابراين اينه افراد از خدمت ضرورت معاف مي شوند و معافيت دائم به آن ها تعلق مي گيرد .
بيشتر بخوانيد: نحوه دريافت معافيت مينيسك زانو
معافيت از رزم چشم
معافيت از رزم چشم مربوط به بخش قوانين بيماري هاي چشم و عوارض بينايي مي باشد كه جزو قوانين و ضوابط تعريف شده از سوي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا مي باشد . معافيت از رزم چشم و بيماري هاي مرتبط با آن بسيار گسترده است . در ادامه به توضيح مفصلي درباره ي برخي از بيماري هاي چشمي كه منجر به معافيت از رزم چشم مي شود خواهيم پرداخت .
بيماري هيپرمترويي يا سيكلوپلژي كامل اگر بيش از ۶ ديوپتر براي يك چشم باشد مشمول مي تواند از معافيت دائم استفاده كند . اما اين مقدار براي افرادي كه داراي مدرك كارشناسي و بالاتر هستند بايد بيش از ۸ ديوپتر باشد . اما اگر هيپرمتروپي در هر يك از چشم ها از ۳ تا ۶ باشد در اين موارد اين افراد مي توانند معافيت از رزم بگيرند . اين مقدار براي افرادي كه داراي مدرك كارشناسي و بالاتر هستند از ۳ تا ۸ ديوپتر مي باشد .
ميوپي يا سيكلوپلژي كامل اگر بين ۳ تا ۶ ديوپتر براي هر كدام از چشم ها باشد مشمول مي تواند از خدمات رزمي معاف شود . اين مقدار براي دارندگان مدرك كارشناسي و بالاتر بين ۳ تا ۸ ديوپتر مي باشد .
آستيگماتيسم ساده ، مركب يا مخلوط با سيكلوپلژي كامل از ۳ تا ۵ ديوپتر در هريك از چشم ها معافيت از خدمات رزمي را به دنبال خواهد داشت . اين مقدار براي افراد داراي مدرك كارشناسي و مقاطع بالاتر براي دريافت معافيت از خدمت رزم بايد از ۳ تا ۷ ديوپتر در هر يك از چشم ها باشد .
افراد با داشتن بيماري اورام ملتحمه فصلي حاد و شديد مي توانند از معافيت خدمت رزم استفاده كرده و از خدمات رزمي معاف شوند .
بيماري هاي ملتحمه و پلك از قبيل سيمبلفارون ، گزروزيس ، آنتروپيون واكتروپيون در يك چشم نيز معاف از خدمات رزمي را به دنبال خواهد داشت .
بيشتر بخوانيد: مزايا و معايب معاف از رزم خدمت سربازي چيست ؟
معافيت از رزم پزشكي
معافيت از رزم پزشكي از مواردي است كه افراد مي توانند از آن استفاده كرده و از خدمات رزمي معاف شوند . اقدامات لازم براي گرفتن معافيت از رزم پزشكي مانند ساير معافيت ها بايد از طريق دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي يا همان پليس + ۱۰ صورت گيرد . ما در اينجا مدارك لازم براي گرفتن معافيت از رزم پزشكي را به طور مفصل توضيح خواهيم داد .
تكميل برگه شماره ۱ وضعيت مشمولين .
تكميل برگه شماره ۲ معاينه ي اوليه پزشكي .
تكميل برگه شماره ۵ واكسيناسيون .
اصل كارت شناسايي ملي مشمول و كپي آن .
اصل شناسنامه ي عكس دار مشمول و كپي تمامي صفحات آن .
اصل گواهي آخرين مدرك تحصيلي مشمول و كپي تاييد شده آن .
يك قطعه عكس ۳*۴ سياه و سفيد مشمول .
و داشتن پرونده ي كامل پزشكي براي گرفتن معافيت از رزم پزشكي الزامي مي باشد .
بيشتر بخوانيد: معافيت سربازي با پاي پرانتزي
آيا از مراحل معاف از رزم سربازي اطلاع داريد؟
شرايط معاف از رزم
معاف از رزم در سپاه
انواع معافيت سربازي
معافيت پزشكي چشم
شرايط معافيت پزشكي سربازي
معافيت كفالت
معافيت پزشكي واريكوسل
كميسيون پزشكي نظام وظيفه
شرايط معافيت از سربازي براي ايرانيان مقيم خارج از كشور
خريد سربازي خارج از كشور
شرايط تردد مشمولان ايراني مقيم خارج از كشور
اقدام براي معافيت پزشكي در حين تحصيل
سازمان نظام وظيفه خروج از كشور
ثبت نام سربازي
معافيت تحصيلي دانشجويان انصرافي
معافيت تحصيلي خارج از كشور
بيشتر بخوانيد: معافيت واريكوسل و شرايط دريافت آن
معافيت از رزم اعصاب و روان
معافيت از رزم اعصاب و روان نيز مانند ساير بيماري هاي ديگر داراي شرايط خاصي مي باشد . همان طور كه در بالا به برخي معافيت از رزم چشم و بيماري هاي آن اشاره كرديم . در اينجا قصد داريم راجع به بيماري هاي عصاب و روان و انواع معافيت از رزم اعصاب و روان صحبت كنيم .
اختلالات خلقي يكي از بيماري هايي است كه در بخش اول قوانين بيماري هاي عصاب و روان سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا آورده شده است . اين نوع اختلالات خلقي افسردگي خفيف در صورتي كه با دارو قابل كنترل باشند و براي اطرافيان تهديد كننده نباشند معاف از خدمات رزمي را در پي خواهند داشت . هم چنين اگر حداقل ۶ ماه از دوره افسردگي فرد و حمله حاد مانيا گذشته باشد . يعني هيچ علائم و نشانه اي از آن وجود نداشته باشد . در اين مورد نيز مشمول مي تواند از معافيت از رزم اعصاب و روان استفاده كند .
انواع اختلالات شخصيتي در افراد مانند صفات شخصيتي مرزي اگر براي فرد ناتوان كننده نباشد نيز مشمولين مي توانند از معافيت از خدمات رزمي استفاده كنند .
انواع اختلالات وسواس مانند اختلال پانيك ، اخلال اضطراب ، فوبيا و ساير اختلالات اضطرابي اگر از نوع شديد باشند معافيت دائم مي توان گرفت . اما در موارد خفيف اين نوع بيماري ها ، مشمولين مي توانند از انجام خدمات رزمي معاف شوند .
و بسياري بيماري هاي ديگر در اين قسمت معافيت از رزم اعصاب و روان را براي مشمولين به ارمغان خواهد آورد .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
ساير موارد مربوط به معاف از رزم سربازي
تمديد معافيت تحصيلي براي دانشجويان
معافيت تحصيلي دانش آموزان پيش دانشگاهي
لغو معافيت تحصيلي
اعلام اتمام معافيت تحصيلي
مدت زمان معرفي به نظام وظيفه بعد از فارغ التحصيلي
نظام وظيفه خريد سربازي
استعلام وضعيت نظام وظيفه
دفترچه نظام وظيفه
نظام وظيفه معافيت پزشكي
آخرين اخبار نظام وظيفه
تلفن پاسخگويي سازمان نظام وظيفه
نظام وظيفه اصفهان
معافيت پزشكي اعصاب و روان
نظام وظيفه
معافيت پزشكي مغز و اعصاب
معافيت چاقي
  براي مشاوره در زمينه شرايط معافيت از رزم چيست؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۴۱ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

معافيت موقت سربازي چيست ؟

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
معافيت موقت سربازي به آن دسته از معافيت هايي گفته مي شود كه دائمي نيستند و بو صورت موقت به مشمولين داده مي شود . اين معافيت موقت سربازي مي تواند در بخش هاي مختلف معافيت به مشمولين داده شود . به طور مثال برخي مشمولين مي توانند  به دليل داشتن بيماري معافيت موقت سربازي خود را در بخش پزشكي بگيرند . از طرف ديگر افراد مي توانند از طريق گرفتن كفالت پدر يا مادر از معافيت موقت سربازي استفاده كنند . يا بسياري از دلايل ديگري كه به مشمولين اين اجازه را خواهد داد تا بتوانند براي مدت كوتاهي معافيت موقت سربازي داشته باشند و به خدمت سربازي نروند .
براي برخي مشمولين اين سوال پيش خواهد آمد كه معافيت موقت چيست و به چه كساني تعلق مي گيرد ؟ زمان معافيت موقت سربازي به چه صورتي خواهد بود ؟ مشمولين چه زماني مي توانند براي معافيت موقت سربازي اقدام كنند ؟ مدارك معافيت موقت سربازي كدام اند ؟ بعد از گرفتن معافيت موقت ، مدت زمان اعزام به خدمت سربازي به چه صورت خواهد بود ؟ تمام اين سوالات در جاي خود مهم و قابل بحث خواهند بود .
بيشتر بخوانيد: معافيت موقت پزشكي
انواع معافيت موقت سربازي
مركز مشاوره نظام وظيفه در نظر دارد تا اطلاعات جامع و كامل درباره ي مشاوره معافيت موقت سربازي را در اختيار مشمولين قرار دهد .همانطور كه مي دانيد افراد ذكور در پايان سن ۱۸ سالگي و شروع سن ۱۹ سالگي مشمول خدمت وظيفه عمومي خواهند شد . حال اگر مشمولين براساس شرايط و ضوابط تعريف شده از شوي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا بتوانند از انواع معافيت ها استفاده كنند و خدمت سربازي نروند ، مي توانند براي گرفتن معافيت خود اقدام كنند . حال اگر بخواهيم به طور كلي درباره ي معافيت ها صحبت كنيم بايد بگوييم معافيت ها به دو نوع معافيت دائم و معافيت موقت سربازي تقسيم مي شوند .
همانطور كه بايد بدانيد در معافيت دائم ، مشمول به دليل داشتن مشكلات پزشكي يا گرفتن كفالت مادر يا پدر و يا بسياري شرايط ديگر مي تواند از معافيت دائم استفاده كرده و معافيت سربازي را با توجه به شرايط خود بگيرد . اما در معافيت موقت سربازي مشمول براي مدت كوتاهي از اعزام به خدمت معاف مي شود . بعد از اتمام اين زمان موقت ، مشمولين موظف هستند براي اعزام به خدمت اقدام كرده و مراحل آن را انجام دهند و براي رفتن به خدمت سربازي آماده شوند .
بيشتر بخوانيد: معاف از رزم بيماري هاي معافيت پزشكي
براي معافيت موقت سربازي با ما تماس بگيريد
واريكوسل و معافيت سربازي
ژنيكوماستي و معافيت سربازي
معافيت سربازي بيماري قلبي
معافيت چاقي
مراحل معافيت پزشكي
معافيت ديسك كمر
دفترچه معافيت پزشكي
شرايط معافيت سربازي تك فرزندي
شرايط معافيت پزشكي سربازي
انواع معافيت سربازي
ساده ترين راه معافيت سربازي
شرايط خريد سربازي
معافيت افسردگي
معافيت واريكوسل
معافيت پزشكي چشم
كوتاهي تاندون آشيل معافيت
معافيت پزشكي ماده ۳۰ بند ۵
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
معافيت موقت پزشكي
معافيت موقت پزشكي به آن دسته از معافيت هايي اطلاق مي شود كه مشمولين به خاطر رويارويي با بيماري در دوره اي كوتاه مدت بين ۳ تا ۶ ماه از رفتن به خدمت وظيفه عمومي معاف مي شوند . همان طور كه مي دانيد سطح سلامت جسمي و روحي مشمولين براي رودر رو شدن با دوران سربازي بسيار مهم است . به همين دليل قبل از اعزام به خدمت ، مشمولين بايد توسط پزشكان معتمد سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا معاينه شوند و سطح سلامت آن ها بررسي گردد . بنابراين در صورت سلامت كامل ، مشمولين در رديف سربازان سالم قرار گرفته و خود را براي مراحل اعزام به خدمت آماده مي كنند . اين افراد بايد به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي يا همان پليس + ۱۰ مراجعه كرده و مراحل اعزام را طي كنند .
اما برخي ديگر به دليل بيماري هاي گوناگون ممكن است معافيت دائم بگيرند يا از خدمات رزمي معاف شوند . يك گروهي از سربازان كه از مشكلات و بيماري كوتاه مدت خاصي رنج مي برند . بايد براي بررسي بيشتر بيماري از سوي نظام وظيفه عمومي ناجا به بيمارستان هاي تخصصي زير نظر خود سازمان فرستاده مي شوند تا بيماري آن ها به طور جدي بررسي شده تا بتوانند از معافيت موقت پزشكي استفاده كنند و به طور موقت معاف شوند . اين افراد به دليل داشتن بيماري به طور موقتي قادر نخواهند بود خدمت سربازي خود را انجام دهند بنابراين با نطر نهايي كميسيون پزشكي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا اين افراد معافيت موقت پزشكي مي گيرند .
اين نكته را نيز توجه داشته باشيد كه به از اتمام اين معافيت موقت مشمولين يك ماه فرصت دارند تا براي اعززام به خدمت وظيفه عمومي تعيين تكليف شوند . در بعضي موارد اگر بيماري مشمول بهبود نيابد ممكن است اين افراد معافيت دائم دريافت كنند . اما در برخي موارد ديگر با نظر كميسيون پزشكي سازمان وظيفه عمومي ناجا زمان معافيت موقت پزشكي آنان تمديد خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: انواع معافيت سربازي و شرايط استفاده از آن
معافيت موقت كفالت
معافيت موقت كفالت نيز از جمله معافيت هايي است كه مشمولين مي توانند از آن استفاده كرده و معافيت موقت كفالت بگيرند . به طور مثال اگر فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال يك خانواده در صورت طلاق و جدايي پدر و مادر يا فوت پدر تنها فرزند ذكور شناخته شده باشد . مي تواند كفالت مادر را گرفته و از معافيت موقت كفالت استفاده كند . اما اين جا اين سوال مطرح خواهد شد كه آيا با ازدواج مجدد مادر هم فرزند مي تواند از معافيت كفالت استفاده كند ؟
در اين جا بايد بگوييم طبق قوانين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا مدت كفالت مادر از تاريخ طلاق يا فوت پدر مشمول محاسبه مي شود . يعني بعد از طلاق يا فوت ، فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال به مدت ۳۰ ماه بعد از ثبت طلاق يا فوت مي تواند از معافيت موقت كفالت استفاده كند . اگر در اين مدت مادر ازدواج مجدد كند ، معافيت موقت كفالت باطل خواهد شد و مشمول بايد مراحل اعزام به خدمت را انجام داده و به خدمت سربازي برود . حال در صورتي كه مادر مشمول بعد از گذشت ۳۰ ماه از طلاق يا فوت هنوز ازدواج نكرده باشد . معافيت موقت كفالت فرزند ذكور بالاي ۱۸ سال او تبديل به معافيت دائم خواهد شد .
بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي
براي اطلاع از مراحل معافيت سربازي با آويژه تماس بگيريد
معافيت پزشكي حين تحصيل
معافيت پزشكي سربازي
معافيت پزشكي اعصاب و روان
آيين نامه جديد معافيت پزشكي
كميسيون پزشكي نظام وظيفه
هرني ديسكال
بيماري ديسك كمر
انواع ديسك كمر
تورم ديسك كمر
فتق ديسك گردن
پروتروژن ديسك
معافيت پزشكي مغز و اعصاب
شرايط معافيت پزشكي سربازي
معافيت كفالت
هم چنين بر اساس ماده ۲ قانون كفالت سازمان نظام وظيفه ي عمومي ناجا آن دسته از مشموليني كه با افراد معلول جسمي و حركتي ازدواج مي كنند نيز مي توانند از معافيت موقت كفالت استفاده كحنند . مدت زمان اين معافيت موقت كفالت براي اين افراد ۵ سال متوالي مي باشد . چنانچه بهد از گذشت ۵ سال ازدواج آن ها استمرار داشته باشد معافيت موقت كفالت آن ها تبديل به معافيت دائم خواهد شد .
آن دسته از افرادي كه پدر آن ها بر اساس حكم قضايي به حبس بيش از ۱۰ سال مجكوم شده باشند نيز مي توانند به مدت ۵ سال از معافيت موقت كفالت استفاده كنند .
بيشتر بخوانيد: مزايا و معايب معاف از رزم خدمت سربازي چيست ؟
معافيت موقت تحصيلي
معافيت موقت تحصيلي نيز يكي ديگر از انواع معافيت هاي موقت مي باشد كه مشمولين مي توانند از آن استفاده كرده و به تحصيل خود ادامه دهند . معافيت موقت تحصيلي بر اساس ماده ۳۱ قانون محصلين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا به اين صورت خواهد بود كه تمامي دانش آموزان و دانشجويان محصل در مراكز آموزش عالي مورد تاييد وزارت علوم كه در حين تحصيل به سن مشموليت مي رسند مي توانند تا زماني كه مشغول به تحصيل هستند از معافيت موقت تحصيلي استفاده كنند .
مدت سنوات مجاز براي افرادي كه در مقاطع مختلف در حال تحصيل مي باشند متفاوت است . در اينجا به طور كامل مدت زمان سنوات مجاز براي تمامي مقاطع را توضيح خواهيم داد .
مقطع كارداني : ۲ سال و نيم .
مقطع كارشناسي ناپيوسته : ۳ سال .
مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته : ۳ سال .
مقطع كارشناسي پيوسته : ۵ سال .
مقطع كارشناسي ارشد پيوسته : ۶ سال .
مقطع دكتري پزشكي پيوسته : ۸ سال .
مقطع دكتري تخصصي : ۶ سال .
بيشتر بخوانيد: معافيت سربازي با پاي پرانتزي
معافيت موقت حين خدمت
معافيت موقت حين خدمت به آن دسته از معافيت هايي اطلاق مي شود كه افراد در حين خدمت مجبور مي شوند از آن استفاده كنند . به طور مثال آن دسته از مشموليني كه قبل از اعزام به خدمت داراي بيماري ساده يا عارضه ي كمي هستند . اما اين عارضه يا بيماري در حين خدمت جدي شده و موجب سخت شدن شرايط براي مشمول مي شود . يا اينكه برخي افراد در حين خدمت وظيفه عمومي دچار مشكل يا عارضه اي مي شوند كه با تشخيص پزشك معتمد سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا و بيمارستان هاي زير نظر اين سازمان ، اين سربازان از ادامه ي خدمت سربازي مرخص مي شوند . بر اساس قوانين سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا اين مشمولين از معافيت موقت حين خدمت استفاده كرده و تا بهبودي كامل در مرخصي خواهند ماند .
  براي مشاوره در زمينه معافيت موقت سربازي چيست ؟
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۷:۵۱ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
به اين مطلب امتياز دهيد
دانش آموختگان رشته علوم تجربي كه علاقه زيادي به رشته هايي مانند پزشكي ، پرستاري ، علوم پزشكي و بسياري از رشته هايي كه زير مجموعه وزارت بهداشت است دارند مي توانند ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت را داشته باشند.  اما نحوه ثبت نام بدون كنكور تجربي به چه صورتي است ؟
شرايط ثبت نام بدون كنكور هنر به چه صورتي است ؟ مركز مشاوره آويژه به عنوان مشاوره ثبت نام بدون كنكور تجربي به شما خواهند گفت كه مراحل ثبت نام بدون كنكور هنر به چه صورتي است .
اميدوارم علاقه شما تنها به واسطه پولي كه در آينده قرار است به دليل داشتن اين رشته عايدتان شود نباشد . علاقه قلبي شما به اين رشته ها مي تواند قطعا زمينه ساز موفقيت شما باشد .
شرايط ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
شرايط ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت از موضوعات داراي اهميت براي هر يك از داوطلبان رشته تجربي مي باشد .
چرا كه داوطلب بايد پيش از انجام مراحل ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت كليه اين شرايط را كه شامل شرايط عمومي و شرايط اختصاصي مي باشد را مطالعه كرده و با اشراف كامل بر شرايط نسبت به ثبت نام اقدام كند .
در ابتدا شرايط اختصاصي و سپس شرايط عمومي را بررسي مي كنيم .
بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور رشته رياضي
شرايط اختصاصي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت  :
داوطلب بايد مدرك ديپلم نظام ۴ ساله يا ديپلم و پيش دانشگاهي يا مدرك نظام جديد ۱۲ ساله  را دارا باشد .
داوطلباني كه در حال حاضر دانشجو هستند بايد تا تاريخ ۲۰ اسفند ماه سال ۹۷ انصراف قطعي خود از دانشگاه را اعلام كنند .
اگر مدرك ديپلم فرد با گروه آزمايشي كه خواهان آن مي باشد متغاير باشد در صد تاثير معدل كتبي در نتايج متفاوت است و اين مقدار تفاوت در دفترچه راهنماي بدون كنكور قابل مشاهده است .
از بين چندين دانشگاهي كه پذيرش مي كنند در نهايت بايستي در يكي از رشته محل هايي كه مورد موافقت قرار گرفته است مراحل ثبت نام خود را پيگيري كند .
  حال به شرايط عمومي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت مي پردازيم:
داوطلب بايد به نطام جمهوري اسلامي اعتقاد داشته باشد .
با نظام جمهوري اسلامي ايران عنادي نداشته باشد .
از قوانين جمهوري اسلامي ايران تبعيت كند .
قوانين و مقررات دانشگاه را رعايت كند .
سايت آويژه به عنوان يكي از مطرح ترين مشاوره ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت اين نكته را به شما داوطلب عزيز خاطر نشان مي كند كه پيش از انجام مراحل ثبت نام مشورت كردن با افراد متخصص امري بسيار ياري كننده مي باشد.
براي مشاوره با مشاورين مركز مشاوره تحصيلي آويژه با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ با ما در ارتباط باشيد . مشاورين ما همه روزه از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب در كنار شما هستند .
  بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور هنر 
رشته هاي ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
هر داوطلب رشته تجربي حتما پيش خود رشته هاي تحصيلي را مد نظر دارد كه در آينده در دانشگاه به تحصيل در آن رشته بپردازد .
سازمان سنجش رشته هاي تحصيلي بدون كنكور و دانشگاه هاي آن رشته ها  را به تفكيك محل تحصيل در دفترچه مربوطه بر روي سايت رسمي سازمان قرار داده است تا كليه داوطلبان پيش از ثبت نام اقدام به دريافت آن كرده و به بررسي كامل پرداخته تا مطمين شوند رشته مورد علاقه آن ها و شهري كه متناسب با شرايط آن ها مي باشد در ليست رشته هاي بدون كنكور وزارت بهداشت مي باشد .
در اين دفترچه كه با عنوان دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته براي پذيرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصيلي شناخته مي شود براي شما در فصل دوم رشته هاي موجود به تفكيك استان و نام دانشگاه قابل مشاهده است .
البته دقت كنيد كه تمامي رشته ها جزو وزارت بهداشت نيستند و  اين را بايد يك متخصص متوجه شود اگر براي شما سخت است كه بفهميد مي توانيد با انتخاب رشته خود جزو وزارت بهداشت باشيد يا خير با مشاورين ما در مركز مشاوره تحصيلي آويژه در تماس باشيد .
    وزارت بهداشت به دليل مزاياي حقوقي كه دارد داوطلبين زيادي را به سمت خود مي كشد . البته ما به شما توصيه مي كنيم حتما به علاقه خود از نظر روحي توجه كنيد تنها پول در آينده مهم نيست .
ما تعدادي از كد رشته هاي قابل ثبت نام را براي شما آورده ايم كه مي توان به رشته هاي زير اشاره كرد :
پزشكي
دندان پزشكي
پرستاري
پرتو درماني
فيزوتراپ
داروسازي
هوشبري
كاردرماني
مامايي
و….
  مشاورين مركز مشاوره تحصيلي آويژه با شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ با ما در ارتباط باشيد . مشاورين ما همه روزه از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب در كنار شما هستند .
بيشتر بدانيد: ثبت نام بدون كنكور رشته انساني
زمان ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
ثبت ‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته‌ هاي تحصيلي كه پذيرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي ديپلم) صورت مي ‌پذيرد.
منحصراً به صورت اينترنتي از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ  ۰۶/۰۶/۱۳۹۸ پايان مي‌ پذيرد .
اگر دقت كنيد تنها چند روزي مانده به زمان ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت مانده است پس حتما عجله كنيد .
البته فرصت خوبي است كه همين حالا به خودمان بياييم و فكر كنيم آيا واقعا اين رشته ها به درد ما مي خورد؟ چرا به دنبال اينگونه رشته ها مي رويد ؟ آيا پول براي شما همه چيز شده است ؟ سعي كنيد منطقي باشيد .
در جامعه گروه زيادي هستند كه دكتر شده اند و اكنون كار خود را رها كرده اند حال چه به دليل عدم مراجعه به آن ها و يا به دليل شخصي كه دارند . اگر فكر مي كنيد پول انگيزه خوبي براي ادامه تحصيل آن هم تحصيلات وزارت بهداشت كه كتب سنگيني دارد در اشتباه بزرگي هستيد .
مركز مشاور تحصيلي آويژه به عنوان مركز تخصصي در امر مشاوره كنكور و هدايت تحصيلي به شما داوطلبان محترم و عزيز توصيه مي كند. حتما در صورت علاقه به رشته تجربي اين رشته را انتخاب كرده و براي مشاوره در خصوص انواع رشته هاي اين رشته و آينده آن با ما از طريق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ در تماس و ارتباط باشيد .
مركز مشاوره تحصيلي آويژه براي شما آرزوي موفقيت مي كند .
    براي مشاوره در زمينه ثبت نام بدون كنكور وزارت بهداشت
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۰:۳۷ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)