مركز مشاوره آويژه مركز مشاوره آويژه .

مركز مشاوره آويژه

مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور ۹۸

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
۵٫۰
۰۴
مشاوره تلفني انتخاب رشته . . . آيا تا به حال تجربه آن را داشته ايد ؟ انتخاب رشته مجازي رايگان و يا انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش چطور ؟ به طور كل هرگاه پاي تصميم گيري و انتخاب در ميان باشد منطق و پيش زمينه ذهني ما كلماتي مانند مشاوره و مشورت و راهنمايي را براي ما ياد آور ميشود چرا كه تجربه ثابت كرده است هميشه چند فكر بهتر از يك فكر جواب ميدهد و حال آن كه اين مشاوره و مشورت بخواهد با افرادي باشد كه سال ها علم و تجربه را اندوخته دارند .
زماني كه پاي كنكور و انتخاب رشته در ميان باشد يكي از مهم ترين وضعيت هايي ميباشد كه فرد نياز به مشورت يا همان مشاوره براي انتخاب رشته دارد  چرا كه طبيعتا تحصيل در رشته اي كه بهترين انتخاب ممكن براي رتبه فرد و متناسب ترين انتخاب با استعداد ها ، علايق ، شخصيت و موقعيت او باشد ميتواند آينده شغلي و به دنبال آن مسير زندگي شخص را تعيين كند . مشاوره تلفني انتخاب رشته همان راهنماي مورد نياز ما در اين زمينه است . مشاوره تلفني انتخاب رشته شامل انتخاب رشته انساني ، انتخاب رشته تجربي ، انتخاب رشته رياضي و . . . ميباشد .
مشاوره تلفني انتخاب رشته ميتواند حتي به صورت مشاوره انتخاب رشته رايگان نيز باشد و اين خدمتي در راستاي كمك به افرادي است كه توان پرداخت هزينه هاي سنگين مشاوره براي انتخاب رشته را ندارند تا بتوانند انتخابي درست را داشته باشند . مشاوره تلفني انتخاب رشته باعث ميشود  كه وقت و انرژي افراد اتلاف نشود و بتوانند در هر مكاني تنها با تماس با مراكز مشاوره در انتخاب رشته خود به تصميمي مناسب دست پيدا كنند . مشاوره تلفني انتخاب رشته را ميتوانيد تنها با شماره گيري مراكز مشاوره تحصيلي انجام دهيد به اين ترتيب هم در هزينه هاي رفت و آمد و دستمزد هاي سنگين مشاوره حضوري و هم در وقت و انرژي خود صرف جويي كرده ايد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي
مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي
مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي هميشه از حساسيت هاي خاص خود برخوردار بوده است و معمولا بعد از اعلام رتبه هاي كنكور سراسري از طرف سازمان سنجش شاهد بازار داغ مشاوره براي انتخاب رشته هستيم ، اما چرا مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي حساسيت بيشتري دارد ؟ معمولا كنكور سراسري هميشه داوطلبان بيشتري را شامل ميشود و رقابت در آن بر سر دانشگاه و رشته هميشه شديد تر و تنگاتنگ بوده است و همه خواهان پذيرش در رشته ها و دانشگاه هاي برترند و اينكه با چه رتبه اي چه رشته اي امكان دارد قبول شوم سوالي است كه هر فرد كنكوري بارها و بارها از خود و مشاور خود ممكن است بپرسد ، از اين رو ميتوان اهميت مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي را درك كرد .
چه چيز يك زندگي را خوب ميكند
براي مشاوره انتخاب رشته با آويژه تماس بگيريد
مشاوره انتخاب رشته ارشد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازي كنكور
انتخاب رشته مجازي ارشد سازمان سنجش
با چه رتبه اي چه رشته اي؟
مشاوره تحصيلي انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته نهم
مشاوره انتخاب رشته انلاين
نرم افزار انتخاب رشته تجربي
دانلود نرم افزار انتخاب رشته
مشاوره در اين زمينه ميتواند به صورت مشاوره انتخاب رشته انلاين نيز باشد و انتخاب رشته مجازي كنكور در عصر ارتباطات كه تقريبا عموم مردم به اينترنت و سيستم ها و سايت ها دسترسي دارند باعث راحت تر شدن انتخاب رشته و كاهش ترافيك صفوف انتخاب رشته حضوري شده است . مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي ميتواند به شما كمك كند تا با ديدي روشن تر و آگاهانه تر بهترين انتخاب ممكن را در قبال تلاش هاي پشت كنكوري خود داشته باشيد چرا كه گاه فرد با رتبه اي كه كسب كرده است ميتوانسته در رشته و دانشگاه بهتري تحصيل كند اما به دليل مشاوره نگرفتن و عدم آگاهي يا مشاوره نامناسب در رشته و دانشگاهي پايين تر از سطح ايده آل رتبه خود تحصيل كرده است .
از اين رو پس از بررسي دفترچه انتخاب رشته و تيك زدن رشته هاي مورد علاقه خود بهتر است از مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي كمك گرفته تا با اوليت بندي صحيح رشته ها بهترين گزينه ممكن براي تحصيل شما رقم بخورد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته كنكور رياضي
مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد ميتواند براي داوطلبان همانقدر اهميت داشته باشد كه مشاوره تحصيلي انتخاب رشته در كنكور سراسري حائز اهميت است ، ميتوان گفت اكثر افرادي كه فقط خواستار رشته هاي برتر در هر شاخه اي هستند اگر در دانشگاه هاي دولتي و كنكور سراسري موفق به پذيرش نشوند به قبولي در رشته دلخواه خود در دانشگاه آزاد اميد دارند از اين رو مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد براي اين افراد بسيار حياتي ميباشد چرا كه با سهل انگاري در نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ميتواند آخرين فرصت براي پذيرش در رشته مورد نظر خود را نيز از دست بدهد .
از طرف ديگر چون پذيرش در رشته هاي دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه دولتي از نظر رتبه ميتواند راحت تر باشد پس با يك مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد ميتوانيد شانس خود را براي به دست آوردن يك صندلي در رشته هاي برتر دانشگاه آزاد افزايش دهيد و اين امر ميتواند به صورت مشاوره انتخاب رشته انلاين هم باشد يعني با كمترين زحمت و حتي به صورت مشاوره انتخاب رشته رايگان يعني بدور از هزينه هاي متداول مشاوره تحصيلي انجام شود .
مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد ميتواند شما را در همان رشته دلخواهي كه در كنكور سراسري موفق به قبولي در آن نشده ايد پذيرش كند اما گاه عدم توجه به نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نداشتن اطلاعت فردي كافي شخص را از بسياري از رشته هاي بهتري كه ميتوانست در آن تحصيل كند محروم ميكند پس بهتر است پيش از هر اقدام خودسرانه اي در اين زمينه از طريق مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شويد كه با چه رتبه اي چه رشته اي را ميتوانيد پذيرش شويد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نكته هايي كه بايد در مورد آن بدانيد
مشاوره تلفني انتخاب رشته تجربي
مشاوره تلفني انتخاب رشته تجربي ميتواند در رقابت تنگاتنگ داوطلبان گروه تجربي كه همگي در پي كسب رشته هاي برتر هستند بسيار تعيين كننده باشد و اين امر چه در مورد انتخاب رشته تجربي براي دانشگاه دولتي و چه انتخاب رشته تجربي براي دانشگاه آزاد صدق ميكند . قابل انكار نيست كه رشته هاي برتر شاخه تجربي تا چه حد رقابت برانگيز هستند و از جايگاه ويژه شغلي و اجتماعي برخوردار ميباشند و از طرفي ديگر همانطور كه شاهد آن هستيم هر ساله امار داوطلبان گروه تجربي بسيار بالا و بيشتر از ديگر شاخه ها ميباشد پس در اين ميان عوامل تعيين كننده مانند مشاوره تحصيلي پيش از كنكور ، رتبه كسب شده ، و مشاوره تحصيلي انتخاب رشته ميتواند ما را در اين ماراتون به مقصد برساند.
ساير موارد مربوط به انتخاب رشته
نتايج كنكور سراسري
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
دفترچه انتخاب رشته
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربي
نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازي دانشگاه ازاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد رياضي
تراز قبولي دانشگاه آزاد
انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد
تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
امروزه به طور كل كنكور با هزينه هاي سنگين خاص خود مانند كلاس هاي تقويتي ، پكيج هاي آموزشي ، كتاب هاي كمك درسي و كنكوري ، مشاوران برنامه ريزي درسي و . . .همراه است و در اين ميان بحثي كه به اندازه تمام اين ها ميتواند موثر و تعيين كننده باشد بحث انتخاب رشته است اما متاسفانه بسياري از داوطلبان اهميت آن را ناديده ميگيرند و همين باعث ميشود به رشته اي كه شايستگي آن را دارند دست پيدا نكنند در واقع رتبه را تنها عامل موثر و پايان كار ميدانند حال آنكه گاه افرادي با رتبه هاي بسيار نزديك به هم در رشته هايي پذيرش شده اند كه يكي بسيار بهتر از ديگري است و اين به نحوه انتخاب رشته فرد بر ميگردد و قطعا در كنكور تجربي با آمار بالاي داوطلبي كه دارد اثر انتخاب رشته صحيح و مشاوره تحصيلي انتخاب رشته چندين برابر ميشود .
مشاوره تلفني انتخاب رشته تجربي با دسترسي آسان و راحت ترين شكل ممكن بهترين مشاوره براي انتخاب رشته را در اختيار متقاضيان قرار ميدهد تا بتوانند ايده آل ترين رشته را در تناسب با رتبه خود انتخاب كنند و علاوه بر اين به اطلاعات كافي از محتواي رشته و آينده شغلي و جايگاه آن در جامعه دست پيدا كنند .
بيشتر بخوانيد: ۵ گام اصلي انتخاب رشته دانشگاه بعد از كنكور سراسري
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي ميتواند همانقدر مهم باشد كه انتخاب رشته تجربي داراي اهميت است ، شايد با خود فكر كنيد از آن جايي كه تعداد متقاضيان كنكور رياضي هرساله كمتر از كنكور تجربي است پس احتمال پذريش در دانشگاه براي آن راحت تر است و نياز به مشاوره براي انتخاب رشته ندارد . . . اينكه داوطلبان اين شاخه كمتر هستند قابل قبول است اما ابدا به اين معنا نيست كه پذيرش در رشته هاي تاپ شاخه رياضي هم همانقدر آسان تر است . . .
نكته ديگري كه وجود دارد اين است كه اكثر رشته هاي دانشگاهي شاخه رياضي با پيشوند مهندسي همراه هستند ، اين پيشوند داوطلب را به خطا دچار ميكند و ذهنيت اشتباهي ممكن است به او بدهد و با خود فكر كند كه تمامي اين رشته ها مهندسي هستند و پس ديگر تفاوتي ندارد كه در كدام رشته ادامه تحصيل دهم ! تشابه پيشوند مهندسي در اكثر رشته هاي گروه رياضي به دليل پيدا كردن تخصص در آن رشته ميباشد اما به اين معنا نيست رشته ها از نظر محتوا ، بازار كار ، جايگاه اجتماعي و . . . در يك سطح قرار دارند و قطعا اولويت بندي آن ها با حساسيت صورت گرفته است ، پس نميتوان تنها با تكيه بر اطلاعات شخصي دست به انتخاب رشته زد.
براي مشاوره قبولي در رشته مورد علاقه خود با ما تماس بگيريد
نرم افزار انتخاب رشته ارشد رايگان
تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
انتخاب رشته مجازي ارشد رايگان
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ثبت نام دانشگاه آزاد
سايت دانشگاه آزاد
شما بايد پيش از انتخاب رشته بفهميد كه آيا اين رشته و محتواي آن با روحيات ، علايق ، استعداد و اهداف شما همخواني دارد ؟ آيا اين بهترين رشته اي است كه با رتبه كسب شده خود ميتوانيد در آن تحصيل كنيد ؟ آيا اين رشته را ميتوانيد در دانشگاه بهتري بخوانيد ؟ و . . . پاسخ اين سوالات را ميتوانيد به راحتي از طريق مشاوره انتخاب رشته آنلاين و حتي مشاوره انتخاب رشته رايگان به دست آوريد . پس ميتوانيد از طريق مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي به يك تصميم و انتخاب درست دست پيدا كنيد و با آگاهي در مسير خود قدم برداريد و اقدامات خود را در قالب انتخاب رشته مجازي كنكور به راحتي انجام دهيد .
بيشتر بخوانيد: چگونگي چينش رشته محل ها در انتخاب رشته كنكور سراسري
مشاوره تلفني انتخاب رشته انساني
مشاوره تلفني انتخاب رشته انساني شايد براي برخي افراد كم اهميت جلوه كند و با خود بگويند كه شاخه انساني و رشته هاي آن به حساسيت ديگر شاخه ها نميباشد و نيازي به مشاوره تحصيلي انتخاب رشته ندارد ، اما تا به حال به گستردگي و تنوع محتوايي رشته هاي انساني دقت كرده ايده ؟ ؟ ؟ از حقوق و گرايش هاي مختلف آن تا تاريخ و ادبيات و روانشناسي و . . . همين تنوع رشته هاي شاخه علوم انساني ايجاب ميكند كه ما پيش از انتخاب رشته كنكور از طريق مشاوره تلفني انتخاب رشته نه تنها بفهميم كه با چه رتبه اي چه رشته اي ميتوانيم قبول شويم بلكه براي ما روشن شود كه محتوا و هدف آن رشته چيست و ما قرار است چه اطلاعاتي كسب كنيم .
براي مشاوره قبولي در دانشگاه با مشاوران انتخاب رشته آويژه تماس بگيريد
انتخاب رشته مجازي
انتخاب رشته سنجش
سازمان سنجش كارت اعتباري
انتخاب رشته تجربي سنجش
رشته هاي دانشگاهي تجربي با رتبه
تخمين رشته قبولي با رتبه
پس نه تنها براي تمامي شاخه ها نياز به مشاوره انتخاب رشته احساس ميشود بلكه اين نياز در مقاطع تحصيلي بالاتر نيز وجود دارد و در قالب مشاوره انتخاب رشته ارشد بايد به آن اهميت داد ، چرا كه بسياري از افراد بوده اند كه بدون آگاهي كافي دست به انتخاب رشته زده اند و در طول تحصيل پي برده اند كه رشته تحصيلي آن ها هيچ سنخيتي برا روحيات ، اهداف و علايق آن ها ندارد و همين امر موجب سرخوردگي ، بي انگيزگي و حتي گاها ترك تحصيل در آن ها شده است . . .
مشاوره تلفني انتخاب رشته انساني اين فرصت را در اختيار تمامي داوطلبان اين گروه قرار ميدهد كه با برقراري ارتباط با مراكز مشاوره تحصيلي از سال ها تجربه و علم مشاورين اين مراكز در راستاي انتخاب رشته صحيح خود استفاده ببرند و اين مراكز با پيش رو گذاشتن گزينه هايي مانند مشاوره انتخاب رشته رايگان و يا مشاوره انتخاب رشته آنلاين مساعدت خود را در جهت انتخاب رشته صحيح داوطلبان كنكور تمامي شاخه ها انجام داده اند پس ميتوان با كمك اين مراكز و استفاده از خدمات بي دريغ آن ها آينده بهتري را براي رقم زد .
  براي مشاوره در زمينه مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور ۹۸
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۰:۲۳ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

مشاوره انتخاب رشته رياضي كنكور سراسري ۹۸

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
مشاوره انتخاب رشته رياضي : انتخاب رشته رياضي پس از اخذ رتبه قبولي و مجاز شدن در كنكور سراسري امكان پذير است . براي انتخاب رشته رياضي فرد ملزم به مجاز شدن است و بايد در مهلت اعلام شده در سايت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته كند . براي انتخاب رشته رياضي ابتدا بايد دفترچه انتخاب رشته رياضي را از سايت سازمان سنجش و آموزش كشور دانلود كنيد . در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ها تمامي جزئياتي كه براي انتخاب رشته رياضي به آن نياز داريد قيد شده است . در گروه آموزشي رياضي براي داوطلبان تنوع رشته بسياري وجود دارد و دروس مشترك رياضي و فيزيك در تمامي آها موجود است و در قالب واحد هاي درسي اراه ميشود . انتخاب رشته رياضي براي افرادي كه مدرك ديپلم رياضي داشته اند يا دروس مرتبط با آنرا پاس كرده اند و در كنكور رياضي شركت كرده اند امكان پذير است .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي
انتخاب رشته آزاد
براي انتخاب رشته آزاد يك اصل اساسي وجود دارد و آن يافتن علاقه و استعداد است . چه بسا بسيار اتفاق افتاده است كه افرادي به سبب ورود به يك حرفه خانوادگي يا به سبب فشار از جانب خانواده مجبور به انتخاب رشته غلط شده اند كه متناسب با سطح استعداد و مهارت و يادگيري آنان نبوده است و در آينده شغلي آنان اثرات زيان باري بر جاي گذاشته است .
انتخاب رشته رياضي براي آن دسته از افراد كه پشت كار كم و قدرت محاسباتي ضعيف دارند بسيار غلط است . براي شركت در كنكور رياضي و انتخاب رشته رياضي داشتن مهارت ها و استعداد محاسبات قوي و همچنين علاقه به گرايش ها و رشته هاي اين گروه آموزشي است . در انتخاب رشته رياضي جمع آوري اطلاعات همه جانبه از زير گروه ها و گرايش ها و كدمحل رشته ها يك امر بسيار مهم است كه بسياري از افراد از آن بي اطلاع هستند .
بيشتر بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته تجربي كنكور سراسري
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي چندين سال است كه روشي بسيار خوب براي دريافت راهنمايي مناسب در مورد انتخاب رشته رياضي است . بسياري از افراد امكان استفاده از مشاوره تحصيلي كنكور را ندارند ، اين افراد مجبورند كه از مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي استفاده كنند چرا كه با هزينه هاي كمتري رو برو ميشوند . مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي با پيدا كردن يك مركز مشاوره معتبر و كار آزموده و تنها يك تماس تلفني امكان پذير است . براي تماس با يك مركز مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي بايد بدانيد كه هزينه اندك مشاوره شما از قبض تلفن شما كسر ميشود و نياز به پرداخت هزينه از درگاه هاي الكترونيكي نيست . مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي براي آن دسته از افراد كه امكان دريافت مشاوره حضوري را ندارند يك راه بسيار به صرفه و كم هزينه است كه به طبع زحمت فراواني نيز ندارد .
رياضيات ابدي است
بيشتر بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته انساني كنكور سراسري
انتخاب رشته كارشناسي ارشد
انتخاب رشته كارشناسي ارشد براي افرادي كه در كنكور كارشناسي ارشد شركت كرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند امكان پذير است . براي انتخاب رشته در مقطع كارشناسي ارشد نيز مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي وجود دارد و با دنبال كردن شرايط گفته شده در قبل امكان پذير است . همانطور كه ميدانيد در سال هاي اخير و با بيشتر شدن مراكز تحصيلي دانشگاهي و همچنين ظرفيت پذيرش دانشجو از سوي دانشگاه هاي كشور امكان جذب و انتخاب رشته و ثبت نام دانشجو بدون شركت در كنكور امكان پذير شده است . تمامي رشته ها و زير گروه هاي مربوط با آنان امكان جذب دانشجو بدون كنكور را دارند . اما متاسفانه امكان ثبت نام بدون كنكور دانشگاه براي متقاضيان مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد وجود ندارد . اين امكان تنها يك بار و در سال ۱۳۹۲ بوجود آمد و ديگر هرگز تكرار نشد .
بيشتر بخوانيد: چگونگي چينش رشته محل ها در انتخاب رشته كنكور سراسري
براي مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي با مشاوران انتخاب رشته آويژه تماس بگيريد
انتخاب رشته مجازي
انتخاب رشته سنجش
سازمان سنجش كارت اعتباري
انتخاب رشته تجربي سنجش
رشته هاي دانشگاهي تجربي با رتبه
تخمين رشته قبولي با رتبه
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد در بسياري از مراكز مشاوره معتبر در تمامي استان هاي سراسر كشور وجود دارد . براي مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد كافيست از تجربه افراد كنكوري در سالهاي قبل استفاده كنيد و يا با يك سرچ كوچك از اينترنت جست و جو به عمل آوريد . گاها بسياري از افراد از وجود چنين چيزي با خبر نيستند و بسياري از زمان و هزينه خود را صرف كمك گرفتن از افرادي ميكنند كه به نحوي سودجويانه از آب گل آلوده ماهي ميگيرند . از اين رو مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد در يك مركز مشاوره تحصيلي ميتواند عرصه را براي سودجويان اين زمينه تنگ كند و افراد با يافتن يك مركز مشاوره معتبر از سوي وزارت علوم و سازمان سنجش ميتوانند به راحتي اقدام به انتخاب رشته رياضي كنند . در وبسايت هاي مربوط به اين مراكز حتي امكان مشاوره تحصيلي آنلاين براي انتخاب رشته وجود دارد .
توصيه هاي نفرات برتر كنكور
بيشتر بخوانيد: تغييرات مهم دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري
انتخاب رشته مجازي دانشگاه آزاد
مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد امكان انواع مختلفي از كمك هاي آنلاين و اينترنتي را دارد . اما يك روش عالي براي تست كردن انتخاب رشته قبل از انجام عمليات واقعي آن اقدام كردن بصورت مجازي است . در بسياري از وب سايت هاي مربوط به ارگان هاي تحصيلي مختلف و همچنين مراكز مشاوره نرم افزار هايي موجود است كه در اصل حافظه انتخاب رشته كنكور سال هاي پيشين است .
در اين نرم افزار ها تمامي رتبه هاي افراد در سال هاي گذشته ثبت شده و نام تمامي رشته  هايي كه با آن رتبه ها در هر دانشگاهي قبول شده اند نيز رو بروي انها درج شده است . فرد ميتواند از رشته و دانشگاهي كه با حدود رتبه خود در كنكور سال هاي گذشته قبول ميشده با خبر شود و همچنين ميتواند برنامه ريزي درست تري براي انتخاب رشته حقيقي خود داشته باشد . مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد علاوه بر اين راه هاي بسيار ديگري دارد .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته پرستاري در كنكور سراسري
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد يكي از راه هاي نا گفته مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد است كه به آن در متن قبلي اشاره كرديم . مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد براي آن دسته از افرادي است كه امكان مشاوره تحصيلي بصورت حضوري در مراكز مشاوره تحصيلي كشور را ندارند و عملا نميتوانند بصورت حضوري از خدمات اين مراكز بهرمند شوند .
مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد اين امكان را در اختيار متقاضيان ميگذارد كه با كمترين هزينه ممكنه و صرف كمترين مقدار انرژي از مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد بهرمند شوند . اگرچه مراجعه حضوري باعث ميشود فرد اطلاعات همه جانبه تري را بدست آورد اما نبايد ازين نكته غافل شد كه مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد هم ميتواند اطلاعات مفيدي در اختيار فرد در مورد مشاوره انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد بگذارد . اين مراكز براي آسودگي خاطر متقاضيان بوجود آمده اند .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد شامل چه نكاتي مي شود ؟
تست آنلاين انتخاب رشته
يك روش مفيد ديگر براي مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد كه در قبل به آن اشاره كرديم تست آنلاين انتخاب رشته است . در اين روش فرد با وارد كردن رتبه و تراز قبولي خود در دانشگاه كه در كارنامه قبولي اش اعمال شده است و وجود دارد در يك نرم افزار آنلاين انتخاب رشته تستي ميتواند از رتبه تمامي افرادي كه در سال هاي قبل در دانشگاه و رشته مورد علاقه اش تحصيل كرده اند مطلع شود .
البته هر سال تعداد شركت كنندگان و ظرفيت دانشگاه ها متغير است و به آن اضافه يا از آن كم ميشود . در نتيجه اين نرم افزار ها دقيق نيستند و به نوعي شبيه سازي كوچك و جامعي از آنچه هستند كه يك كنكوري ميتواند از آنها براي كمتر كردن ميزان استرس خود در مورد تعيين رشته استفاده كند . راه هاي بسياري براي اين كار وجود دارد كه موارد بالا اندكي از آنها هستند .
براي مشاوره قبولي در رشته مورد علاقه خود با ما تماس بگيريد
نرم افزار انتخاب رشته ارشد رايگان
تعداد انتخاب ها در انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
دفترچه انتخاب رشته تجربي دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
انتخاب رشته مجازي ارشد رايگان
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
ثبت نام دانشگاه آزاد
سايت دانشگاه آزاد
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور
دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور هم مانند تجربي و انساني شامل تمامي اطلاعات و جزئيات مربوط به انتخاب رشته تحصيلي است . در دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور تمامي كد محل رشته ها وجود دارد و با تعيين ميزان علاقمندي براي داوطلب فرد تنها با وارد كردن اين كد محل ها ميتواند انتخاب رشته خود را به پايان برساند . دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور نيز در سايت سازمان سنجش و آموزش كشور براي دانلود ثبت ميشود و بصورت آنلاين ميتوان آنرا دانلود و تهيه كرد و يا از كافي نت هاي سراسر كشور آنرا تهيه نمود .
در دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور اطلاعات مربوط به ثبت نام دانشگاه نيز موجود است و تمامي شرايط تحصيل در دانشگاه اعم از شرايط عمومي و اختصاصي نيز در آن موجود است . در دفترچه انتخاب رشته رياضي كنكور اگرچه اطلاعات زيادي مندرج است اما يقينا فرد براي انتخاب رشته در گروه آزمايشي رياضي نياز به مشاوره اي بيش از اين دارد .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته كنكور
چگونه انتخاب رشته كنكور كنيم
انتخاب رشته كردن در كنكور سراسري مراحل مختلفي را شامل ميشود اما يقينا مهم ترين مرحله آن اطلاع از استعداد و ميزان توانمندي فرد در رشته ايست كه قرار است انتخاب كند . هميشه اين سوال كه چگونه انتخاب رشته كنكور كنيم ؟ دغدغه متقاضيان شركت در كنكور بوده است و اين مسئله به معضلي بزرگ براي داوطلبين تبديل شده بود اما اكنون با پيشرفت هاي دنياي الكترونيك و مراكز مشاوره اين امر بسيار راحت و بدون استرس است . اكنون براي انتخاب رشته براي يك دانشجو هزاران راه وجود دارد كه اين امر را براي او بدون استرس و آسان كند و تمامي مراحل را ريز يه ريز به حفظ تمامي جزئيات پيش پاي او بگذارد . يكي از همين راه ها مشاوره تلفني انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد است كه با يك شماره گيري ساده براي عموم به سادگي و با هزينه بسيار كم امكان پذير است .
بيشتر بخوانيد: مشاوره تلفني انتخاب رشته دانشگاه دولتي
نكات مهم در مورد انتخاب رشته گروه آزمايشي رياضي
در گروه آزمايشي رياضي بسياري از رشته ها گنجانده شده است كه در زير گروه مهندسي و گاها حتي پيرا پزشكي هستند . از رشته هاي پيرا پزشكي مرتبط با رشته رياضي ميتوان به مهندسي پزشكي اشاره كرد كه مرز بين چند رشته تحصيلي اعم از مهندسي ، علوم پايه و زيست شناسي است . رشته هاي پر متقاضي مهندسي مانند مهندسي معماري ، مهندسي عمران ، مهندسي هوافضا ، مهندسي تجهيزات پزشكي ، مهندسي برق ، مهندسي مكانيك و … در زمره رشته هاي زير گروه ، گروه آزمايشي رياضي هستند . از طريق گروه آزمايشي رياضي در بسياري رشته هاي تحصيلي غير مرتبط با علم رياضي نيز ميتوان تحصيل كرد . بسياري از دانشگاه ها در مقاطع تحصيلي كارداني و كارشناسي نا پيوسته مانند دانشگاه علمي كاربردي ، دانشگاه آزاد ، دانشگاه پيام نور و پرديس خودگردان در رشته هاي تحصيلي گروه آزمايشي رياضي بدون كنكور دانشجو ميپذيرد .
جهت انتخاب رشته رياضي دانشگاه آزاد با مشاوران ما تماس بگيريد
نتايج كنكور سراسري
سازمان سنجش كارشناسي ارشد
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
راهنماي انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربي
نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازي دانشگاه ازاد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد رياضي
تراز قبولي دانشگاه آزاد
انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد
نرم افزار انتخاب رشته دكتري دانشگاه آزاد
تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد
بيشتر بخوانيد: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته كنكور رياضي
كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد ، سراسري و …
در دانشگاه آزاد و سراسري تحصيل در تمامي مقاطع تحصيلي امكان پذير است اما اين تحصيلات وابسته به پذيرش در كنكور سراسري است . در دانشگاه آزاد و سراسري و بسياري دانشگاه هاي ديگر كشور امكان تحصيل بدون كنكور در مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد يا همان تحصيلات تكميلي وجود ندارد . امكان تحصيل بدون كنكور در اين مقطع تنها براي استعداد هاي درخشان هر ورودي امكان پذير است .
استعداد هاي درخشان همان جمعيت ده درصدي از بالاترين رتبه هاي هر ورودي هستند كه معدل زير ۱۷ نداشته اند و همچنين تحصيلات خود را در بيشتر از هشت ترم تمام نكرده اند . در غير اين صورت در هيچ دانشگاهي امكان تحصيل بدون كنكور در مقطع كارشناسي ارشد وجود ندارد . تنها در سال ۱۳۹۲ و يك مرتبه دانشگاه علمي كاربردي اين امكان را در اختيار دانشجويان قرار داد كه آن هم با شرايطي بسيار سخت امكان پذير بود و تعداد زيادي از افراد نتوانستند در آن شركت كنند .
بيشتر بخوانيد: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نكته هايي كه بايد در مورد آن بدانيد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد تنها زماني است كه انتخاب رشته در اين بازه زماني امكان پذير است و در هيچ زماني خارج از اين زمان امكان ندارد و اين نكته كه بدون انتخاب رشته ، ثبت نام بي معني ميشود نيز خود از اهميت بالايي برخوردار است . مهلت انتخاب رشته و ثبت نام در سايت سازمان سنجش و آموزش كشور اندكي پيش از انجام اين عمليات اعلام ميشود . در دفترچه ثبت نام نيز همچنين اين موارد درج شده است .
براي انتخاب رشته رياضي با ما تماس بگيريد
مشاوره انتخاب رشته ارشد
نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
انتخاب رشته مجازي ارشد سازمان سنجش
با چه رتبه اي چه رشته اي؟
مشاوره تحصيلي انتخاب رشته
مشاوره انتخاب رشته نهم
مشاوره انتخاب رشته انلاين
نرم افزار انتخاب رشته تجربي
دانلود نرم افزار انتخاب رشته
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
    براي مشاوره در زمينه مشاوره انتخاب رشته رياضي كنكور سراسري ۹۸
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۶:۴۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي توسط سازمان مديريت صنعتي زير مجموعه موسسه آموزش عالي علمي – كاربردي صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در اروميه – خيابان عمار- خيابان حج- ۱۴ متري روبروي سازمان نظام مهندسي- انتهاي ۱۴ متري- سمت چپ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته انساني كنكور سراسري
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
شرايط پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تبريز
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي امام حسين (ع) – استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
كارداني فني فناوري اطلاعات – اينترنت و شبكه هاي گسترده
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي امور بيمه
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
مهندسي فناوري اطلاعات – فناوري اطلاعات
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري خدمات و توليدات صنعتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي هلال احمر استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربري سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي در استان آذربايجان غربي و در اروميه – خيابان عمار- خيابان حج- ۱۴ متري روبروي سازمان نظام مهندسي- انتهاي ۱۴ متري- سمت چپ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴-۳۳۴۶۶۱۵۰ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي مجتمع آموزشي و پژوهشي آذربايجان
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شهرداري تبريز
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بناب
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۳:۰۴ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زير مجموعه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در اروميه – كيلومتر ۲ جاده سلماس وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي رشته كامپيوتر
مشاوره تلفني ثبت نام كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي استاد شهريار تيكمه داش
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي هلال احمر استان آذربايجان غربي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي هتلداري
كارداني حرفه اي موسيقي – نوازندگي ساز ايراني
كارداني حرفه اي گردشگري
كارداني حرفه اي طراحي لباس
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع آموزشي و پژوهشي آذربايجان ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري تبريز ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بناب ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي نيز ۱۷۷ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تبريز
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
دانشگاه علمي كاربري صنايع دستي آذربايجان غربي در استان آذربايجان غربي و در اروميه – كيلومتر ۲ جاده سلماس واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴-۳۲۷۲۰۲۰۸ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : دارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شبستر
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به صنايع دستي آذربايجان غربي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۵۰ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي زير مجموعه جهاد دانشگاهي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در اروميه – ساختمان شماره ۱: خيابان كاشاني- خيابان پاسداران(ساحلي)- : خانه جوان ساختمان شماره ۲ كيلومتر ۵ جاده فرودگاه-جاده فرعي كولق وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع غذايي مراغه
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي مهر ماه
كارداني فني فناوري اطلاعات – اينترنت و شبكه هاي گسترده
كارداني فني شبكه هاي كامپيوتري
كارداني فني برق – تاسيسات الكتريكي ساختمان
كارداني حرفه اي مديريت – امور اداري
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
كارداني حرفه اي حقوق – حقوق ثبتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مجتمع آموزشي و پژوهشي آذربايجان ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي بهمن ماه
كارداني فني نرم افزار – برنامه سازي كامپيوتري
كارداني فني فناوري اطلاعات – اينترنت و شبكه هاي گسترده
كارداني فني عمران – امور پيمان ها
كارداني حرفه اي مترجمي زبان انگليسي – آثار ديداري و شنيداري
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شهرداري تبريز ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري عمران – نقشه برداري
مهندسي فناوري عمران – ساختما نسازي
مهندسي فناوري شبكه هاي كامپيوتري
مهندسي فناوري سيستم هاي سخت افزاري رايانه
مهندسي فناوري اطلاعات – فناوري اطلاعات
كارشناسي حرفه اي حقوق – حقوق ثبتي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بناب ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي بهمن ماه
مهندسي فناوري عمران – ساختمان سازي
مهندسي فناوري اطلاعات – فناوري اطلاعات
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط داخلي
كارشناسي حرفه اي معماري – طراحي محيط بيروني
كارشناسي حرفه اي مترجمي همزمان انگليسي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تبريز ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه نيز ۲۱۴ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
دانشگاه علمي كاربري جهاد دانشگاهي اروميه در استان آذربايجان غربي و در اروميه – ساختمان شماره ۱: خيابان كاشاني- خيابان پاسداران(ساحلي)- : خانه جوان ساختمان شماره ۲ كيلومتر ۵ جاده فرودگاه-جاده فرعي كولق واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴-۳۲۴۱۷۳۵۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت مي كند.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شبستر
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي استاد شهريار تيكمه داش
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهي اروميه ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۰۸ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي مياندوآب

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي جهاد كشاورزي زير مجموعه وزارت جهاد كشاورزي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در مياندوآب – ۷ كيلومتري جاده مهاباد -مركز آموزش جهاد كشاورزي مياندوآب وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يزد
رشته گريم دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
مشاوره تلفني انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي فني و حرفه اي اروميه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ورودي مهر ماه
كارداني فني گياه پزشكي
كارداني فني باغباني – گياهان دارويي و معطر
كارداني فني باغباني – گل و گياهان زينتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي بهزيستي و تامين اجتماعي استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) نيز ۱۱۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت ايران پاش
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
دانشگاه علمي كاربري جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) در استان آذربايجان غربي و در مياندوآب – ۷ كيلومتري جاده مهاباد -مركز آموزش جهاد كشاورزي مياندوآب واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴-۴۵۳۳۴۴۱۱ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
فرزندان ديپلمه كشاورزان و روستاييان داراي زمين كشاورزي و فارغ التحصيلان دوره هاي متوسطه كاردانش و فني و حرفه اي كشاورزي با تاييد شوراي اسلامي روستا و اداره جهاد كشاورزي محل سكونت مي توانند در سهميه آزاد پذيرش و از تخفيف شهريه ويژه برخوردار شوند و مي بايست متعهد گردند كه پس از فراغت از تحصيل در يكي از واحدهاي توليدي مشغول به كار گردند.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي امام حسين (ع) – استان آذربايجان غربي
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب)
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به جهاد كشاورزي آذربايجان غربي (مياندوآب) ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي جهاد كشاورزي آذربايجان غربي مياندوآب
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۷:۱۶ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مالياتي اروميه

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه
دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه توسط سازمان امور مالياتي كشور زير مجموعه وزارت امور اقتصادي و دارايي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در اروميه – خيابان مدني ۲- روبه روي خيابان سيد جواد پلاك ۳۷ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته تجربي كنكور سراسري
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي
رشته هاي غير حضوري دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
ثبت نام و پذيرش بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي
پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي
رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه
دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مالياتي اروميه ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري تبريز
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مالياتي اروميه
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي مالياتي اروميه ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي مالياتي اروميه با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي نمايندگي استان آذربايجان غربي
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابرسي
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت ايران پاش ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري مالي
كارشناسي حرفه اي حسابداري – حسابداري دولتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي امام حسين (ع) – استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي مالياتي اروميه
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي مالياتي اروميه شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه نيز ۱۶۰ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي مالياتي اروميه
دانشگاه علمي كاربري مالياتي اروميه در استان آذربايجان غربي و در اروميه – خيابان مدني ۲- روبه روي خيابان سيد جواد پلاك ۳۷ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴- ۳۲۲۲۷۱۷۲ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي هلال احمر استان آذربايجان غربي
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي مالياتي اروميه
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : دارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي مالياتي اروميه مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مجتمع آموزشي و پژوهشي آذربايجان
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به مالياتي اروميه ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي مالياتي اروميه
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۲:۱۳ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس توسط شركت فولاد گستر سلماس زير مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان غربي تاسيس شده و در در سلماس – ساختمان شماره ۱: خيابان پناهي- مابين خيابان حافظ و معلم- جنب كتابفروشي هدف ساختمان شماره ۲: خيابان پناهي- تقاطع معلم- جنب دبستان سروش وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: مشاوره انتخاب رشته انساني كنكور سراسري
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون مدرك پيش دانشگاهي
ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي و رشته هاي آن
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يزد
ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي يزد
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بناب
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شركت ايران پاش
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ورودي بهمن ماه
كارداني فني نقشه كشي صنعتي
كارداني فني مكانيك – ماشين افزار
كارداني فني مكانيك – تاسيسات مكانيكي ساختمان
كارداني حرفه اي مديريت كسب و كار
كارداني حرفه اي حسابداري – حسابداري صنعتي
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي امام حسين (ع) – استان آذربايجان غربي ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ورودي مهر ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي صنايع دستي آذربايجان غربي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس ورودي بهمن ماه
مهندسي فناوري مكانيك – ماشين افزار
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي جهاد دانشگاهي اروميه ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس نيز ۱۷۶ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي هلال احمر استان آذربايجان غربي
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
دانشگاه علمي كاربري شركت فولاد گستر سلماس در استان آذربايجان غربي و در سلماس – ساختمان شماره ۱: خيابان پناهي- مابين خيابان حافظ و معلم- جنب كتابفروشي هدف ساختمان شماره ۲: خيابان پناهي- تقاطع معلم- جنب دبستان سروش واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۴-۳۵۲۵۲۶۷۷ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
مركز يارانه ارزاق دولتي دريافت مي كند.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي مجتمع آموزشي و پژوهشي آذربايجان
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي شهرداري تبريز
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به شركت فولاد گستر سلماس ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
در اين راستا مركز مشاوره تحصيلي آويژه خدمات متنوعي را در زمينه مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري به شما هم ميهنان عزيز ارائه ميدهد .
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي شركت فولاد گستر سلماس
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۸:۵۲ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب توسط موسسه آموزش عالي علمي كاربردي صنعت آب و برق زير مجموعه وزارت نيرو به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان شرقي تاسيس شده و در در بناب – كيلومتر ۵ جاده بناب تبريز- نرسيده به نيروگاه سهند – رو به روي شهرك صنعتي وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
شرايط ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد آذربايجان شرقي
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي واحد آموزشي بناب با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شهرداري تبريز
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ورودي مهر ماه
كارداني فني مكانيك – نيروگاه حرارتي
كارداني فني برق – توزيع
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي شهرداري بناب ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تبريز ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ورودي مهر ماه
مهندسي فناوري شبكه هاي توزيع برق
مهندسي فناوري بهره برداري نيروگاه
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي واحد آموزشي بناب شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب نيز ۱۱۰ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي شبستر
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
دانشگاه علمي كاربري واحد آموزشي بناب در استان آذربايجان شرقي و در بناب – كيلومتر ۵ جاده بناب تبريز- نرسيده به نيروگاه سهند – رو به روي شهرك صنعتي واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۱-۳۷۷۸۰۲۲۳ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي استاد شهريار تيكمه داش
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي صنايع غذايي مراغه
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي واحد آموزشي بناب مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد مراغه
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به واحد آموزشي بناب ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي واحد آموزشي بناب
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۷:۱۵ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي

به نقل از مركز مشاوره آويژه:|
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي يكي از دانشگاه هاي زير مجموعه دانشگاه جامع علمي كاربردي است كه در راستاي نظام آموزش مهارت و فناوري وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره هاي مهر و بهمن و در دو مقطع كارداني و كارداني به كارشناسي از طريق ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي دانشجو مي پذيرد. هدف اين دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشاركت ارگانها، سازمانها و دستگاههاي متقاضي اجرايي دولتي و غيردولتي در امر تربيت نيروي انساني كارآفرين، ماهر و متخصص مورد نياز كشور است. بنابراين افرادي كه ميخواهند مهارتهاي عملي و كاربردي را در زمان كم فراگرفته و از اين مهارت در كسب و كار مورد علاقه خود استفاده كنند، ميتوانند بدون كنكور در دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ثبت نام كنند.
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي توسط موسسه آموزش عالي علمي- كاربردي فرهنگ و هنر زير مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به درخواست دانشگاه جامع علمي كاربردي در استان آذربايجان شرقي تاسيس شده و در در تبريز – خيابان آزادي-خيابان حج- روبروي مجتمع آموزشي ميثاق- ۱۰ متري دهم-پلاك ۱۴ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوري دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي شامل آموزشهايي است كه با هدف ارتقا و انتقال دانش كار و فناوري، به هنگام كردن مهارتهاي شغلي و افزايش مستمر و فزاينده بهره وري در تمامي سطوح تحصيلي مهارت و فناوري به صورت آموزشهاي رسمي و آموزشهاي تكميلي بين سطوح تحصيلي طراحي و اجرا ميشود و با استفاده از فناوريهاي آموزشي روز و ظرفيتهاي آموزشي محيط كار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهاي شغلي و با تاكيد بر اخلاق حرفه اي براي احراز شغل، حرفه و كسب و كار تا سطح مطلوب تربيت مي نمايد. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمي كاربردي به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمي كاربردي را با دقت مطالعه نمايند.
همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمي كاربردي ميتوانند به اشتغال در همان سازمان يا شركت مربوط به مركز جامع علمي كاربردي اميدوار باشند.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
مطالب پيشنهادي براي مطالعه در زمينه دانشگاه علمي كاربردي
كارداني بدون كنكور علمي كاربردي
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مشهد بدون كنكور
ثبت نام كارشناسي بدون كنكور علمي كاربردي
زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمي كاربردي
پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ايران خودرو
ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بدون كنكور
ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي به تمام كساني كه تمايل به يادگيري سريع و كسب تجربه، براي ورود به بازار كار و فعاليت اقتصادي را دارند، توصيه ميشود. اين دانشگاه شرايط لازم براي بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت يكجا فراهم كرده و مدارك كارداني و كارشناسي آن مورد تائيد وزارت علوم ميباشد. از اين رو در صورتي كه تمايل به تحصيلي در يكي از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي را داريد ميتوانيد با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ، اطلاعات جامه اي را كسب نماييد و يا در صورت نياز به اطلاعات تكميلي از مشاوره ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي مركز مشاوره آويژه بهرمند شويد.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي سازمان مديريت صنعتي تبريز
ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
هر داوطلب ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي براساس ميزان علاقمندي به رشته هاي تحصيلي منحصرا ميتواند در يكي از چهار گروه آموزشي اصلي شامل: صنعت، كشاورزي، مديريت و خدمات اجتماعي و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شركت نمايد.
توجه داشته باشيد كه ثبت نام و انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي به صورت همزمان انجام ميشود، بنابراين انجام اين كار حساسيت بالايي كه در پاسخ به اين نياز ما مركز مشاوره تحصيلي آويژه امكان مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را فراهم كرده ايم.
افرادي كه در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي پذيرفته شوند براي پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را در سايت هم اوا كه مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي است انجام دهند. داوطلبان لازم است تمام مدارك اوليه شامل تصوير صفحات شناسنامه، تصوير پشت و روي كارت ملي، تصوير كارت پايان خدمت و يا معافيت براي آقايان و تصوير مدرك ديپلم خود را اسكن كرده و در سايت هم آوا آپلود نمايند.
بعد از تكميل نمودن اطلاعات اوليه در سايت هم آوا نسبت به ثبت نام اينترنتي خود اقدام نمايند. براي انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ميبايست از گروه و كد زيرگروه آموزشي، رشته هاي تحصيلي و ديپلم هاي مرتبط داراي اولويت پذيرش، ظرفيت پذيرش اعم از آزاد و شاغل، و نيز جنسيت پذيرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ) اطلاع داشته باشيد. براي اطلاع از دوره ها و مقاطع پذيرش، تعريف شاغل و شرايط اختصاصي، كد اشتغال و امكانات رفاهي، ليست رشته ها و كد اشتغال علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي با ما همراه باشيد.
بيشتر بخوانيد: ليست رشته ها و انتخاب رشته بدون كنكور علمي كاربردي شبستر
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ورودي مهر ماه
كارداني حرفه اي امور حج و زيارت
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي استاد شهريار تيكمه داش ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارداني دانشگاه علمي كاربردي صنايع غذايي مراغه ورودي بهمن ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ورودي مهر ماه
كارشناسي حرفه اي مديريت امور حج و زيارت
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد مراغه ورودي مهر ماه
ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
ندارد
بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي بازرگاني واحد آذربايجان شرقي ورودي بهمن ماه
كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
انتخاب رشته و پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي به دو صورت سهميه آزاد و سهميه مشاغل انجام ميشود. داوطلبان شاغل در مراكز دولتي و غير دولتي به صورت سهميه مشاغل پذيرش شده و براي هر مركز يك كد اشتغال تعريف ميشود كه اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي وجود دارد. در مركز جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي شاغل به فردي اطلاق ميگردد كه در وزارت راه و شهرسازي و يا زيرمجموعه هاي تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابي مشغول به كار باشد. كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي نيز ۱۱۷ است.
بيشتر بخوانيد: كد اشتغال و تعريف شاغل در دانشگاه جامع علمي كاربردي گروه ماشين سازي تبريز
شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
دانشگاه علمي كاربري حج و زيارت استان آذربايجان شرقي در استان آذربايجان شرقي و در تبريز – خيابان آزادي-خيابان حج- روبروي مجتمع آموزشي ميثاق- ۱۰ متري دهم-پلاك ۱۴ واقع است. همچنين شماره تماس اين دانشگاه ۰۴۱-۳۴۷۶۸۵۸۶ ميباشد.
بيشتر بخوانيد: شماره تلفن تماس و آدرس مركز جامع علمي كاربردي گروه صنايع غذايي شيرين عسل
شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
پذيرش در اين دانشگاه شرايط اختصاصي خاصي ندارد.
وسيله اياب و ذهاب : ندارد
سلف سرويس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بيشتر بخوانيد: شرايط اختصاصي و امكانات رفاهي علمي كاربردي شركت توليد موتورهاي ديزل ايران – ايدم
زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
پذيرش بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي هر سال در اواخر مرداد و اوايل شهريور ماه براي ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوايل دي ماه براي ترم بهمن ماه، از طريق سايت سنجش به وسيله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصيلي (Educational records) دانشجو صورت مي گيرد. داوطلبان پس از پذيرش در اين دانشگاه مي توانند با در دست داشتن مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور به دانشگاه علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي مراجعه نمايند.
بيشتر بخوانيد: زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي آميكو
شرايط عمومي و اختصاصي دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان تصريح شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوري اسلامي ايران. تبصره: در صورتي كه داوطلب قبلا با نظام جمهوري اسلامي عناد داشته، بايد تغيير نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضويت در ساواك و فراماسونري و اعقاب آن بر اساس استعلام هاي انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقي
شهرت نداشتن به ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و تحصيلي در طول تحصيل يا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلي)
داشتن توانايي جسمي متناسب با رشته تحصيلي و عدم اعتياد به مواد مخدر.
داشتن ديپلم سه ساله نظام جديد (فني و حرفه اي، كار دانش و نظري) و يا ديپلم نظام قديم آموزش متوسطه (چهارساله يا شش ساله نظري و فني و حرفه اي)
داشتن ساير شرايط ثبت نام به صورت اختصاصي اعلام شده توسط هر يك از مراكز آموزشي تحت نظارت دانشگاه جامع علمي كاربردي مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
داشتن شرايط مربوط به وظيفه عمومي براي داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي.
بيشتر بخوانيد: ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي
براي تماس با مركز مشاوره تحصيلي آويژه جهت مشاوره تلفني ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي ميتوانيد از طريـق تلفن ثابت و بدون گرفتن كد يا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سايراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از ساير استانها تماس حاصل فرماييد.
مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي (university of applied science and technology iran)
كليه داوطلبان ثبت نام بدون كنكور علمي كاربردي بايد اصل مدارك زير را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولي در زمان ثبت نام به حج و زيارت استان آذربايجان شرقي ارايه نمايند.
فرم تكميل شده استفاده از سهميه مشاغل براي داوطلباني كه شاغل بوده و از سهميه مشاغل در رشته متناسب استفاده مينمايند.
آخرين فيش حقوقي براي متقاضيان استفاده از سهميه مشاغل.
گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرك معتبر ديپلم.
گواهي معدل دار براي افرادي كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل ميباشد.
فرم تاييد معدل براي فارغ التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است.
خدمات تلفني و آنلاين مركز مشاوره تحصيلي آويژه
براي كسب اطلاعات بيشتر لطفا ساير مقالات متخصصان مركز مشاوره آويژه را مطالعه فرماييد
  براي مشاوره در زمينه ثبت نام و ليست رشته هاي بدون كنكور علمي كاربردي حج و زيارت استان آذربايجان شرقي
از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت
در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتي ايام تعطيلمنبع: سايت مشاوره تلفني روانشناسي و تحصيلي آويژه

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۲:۰۹ توسط:آويژه موضوع: نظرات (0)