مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت سربازان فراری متاهل مانند معافیت های دیگر از مباحث مهم سازمان نظام وظیفه ی عمومی به حساب می آید . همانطور که میدانید به طور کلی معافیت سربازی بسیار بحث پرهیجان و جالبی است . که هر ساله جوانان زیادی به دنبال اطلاعات جامع در این زمینه می گردند . زیرا گرفتن معافیت تنها راهی است که جوانان می توانند از طریق آن اقدام کرده و کارت معافیت از خدمت خود را دریافت کنند . اما سوالی که اینجا مطرح خواهد شد این است که معافیت سربازان فراری متاهل  به چه صورت خواهد بود ؟ مدارک معافیت خدمت چیست و مدت زمان معافیت خدمت برای متقاضیان چقدر طول می کشد ؟
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
به غیر از مسائل مربوط به انواع معافیت ها مانند : مدارک مورد نیاز معافیت خدمت سربازی ، مدت زمان خدمت و سایر مباحث این چنینی ، سازمان نظام وظیفه شرایط گوناگونی را برای سربازان مهیا کرده است . که از طریق آن ها می توانند شرایط خدمت سربازی خود را بهبود ببخشند . اما این شرایط چیست و چه قوانینی بر آن حاکم است ؟ باید بگوییم که علاوه بر انواع معافیت هایی که سازمان نظام وظیفه برای متقاضیان در نظر گرفته است . کسری خدمت سربازی یک موقعیت خوبی را برای مشمولین ایجاد می کند تا این افراد بتوانند مدت کمتری برای گذراندن دوره ی خدمت خود بگذرانند .  زیرا کسر خدمت سربازی برای بیشتر افراد واجد شرایط لحاظ خواهد شد .
ما در این مقاله سعی داریم مشاوره قوانین معافیت به ویژه معافیت سربازان فراری متاهل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . زیرا انواع معافیت ها قوانین خاص خود را دارند . مانند قوانین معافیت  تحصیلی ، مشاوره معافیت تحصیلی ، معافیت پزشکی و سایر معافیت ها که در ادامه توضیحاتی راجع به آن ها خواهیم داد . مرکز مشاوره نظام وظیفه و مرکز مشاوره معافیت سربازی اطلاعات جامعی در اختیار مشمولین عزیز خواهند گذاشت .
بیشتر بخوانید: شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل به صورت گسترده توسط سازمان نظام وظیفه مطرح شده و به تصویب رسیده است . این قوانین می تواند به مشمولین کمک کند تا راحت تر مشکلات خود را حل کنند . قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل مانند دیگر قوانین سازمان نظام وظیفه هر ساله با تغییراتی همراه بوده است . اگر بخواهیم تعریفی کلی از فرار سربازان متاهل داشته باشیم باید بگوییم که سرباز فراری به آن دسته از مشمولینی گفته می شود که به خدمت وظیفه عمومی اعزام شده و پس از گذراندن دوره ای از سربازی به مرخصی آمده و وارد غیبت شده اند . این افراد به عنوان سربازان فراری شناخته می شوند . اگر این افراد توسط پلیس نیروی انتظامی شناخته شوند دستگیر شده و باید به پادگان ها اعزام شوند .
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل مانند سایر سربازان است . این افراد به خاطر متاهل بودن شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد . از مزایای بیشتری در طول سربازی بهره مند خواهند شد . میزان مرخصی برای این افراد از سایرین بیشتر است . هم چنین نحوه معافیت سربازان فراری متاهل همواره سوالی است که در ذهن بیشتر مشمولین است . بنابراین بیشتر جوانان به دنبال راهی هستند تا از خدمت سربازی خود مدتی کم کرده یا معافیت بگیرند .
به هر طریقی قصد دارند شیوه ای را انتخاب کنند که خدمت سربازی را برایشان راحت تر جلوه بدهد . برخی به دنبال گرفتن امریه سربازی در سازمان های مختلف و ارگان های دولتی هستند . برخی افراد شرایط مناسبی داشته و به سرعت پس از آغاز دوره ی مشمولیت به دنبال ثبت درخواست معافیت خواهند بود . برخی دیگر از مشمولان نیز از کسری خدمت استفاده می کنند . این افراد ممکن است بتوانند بین ۶ ماه تا یک سال از مدت سربازی خود را کاهش دهند .
بیشتر بخوانید: قانون کسر خدمت سربازان متاهل چگونه است
شرایط سربازان فراری متاهل
شرایط سربازان فراری متاهل از سایر افراد بهتر به نظر می رسد . زیرا سازمان نظام وظیفه برای مشمولین متاهل و دارای فرزند تسهیلات بهتری در نظر گرفته است . این تسهیلات موجب تشویق مشمولین برای تشکیل هرچه سریع تر خانواده خواهند داد . شرایط سربازان فراری متاهل با سربازان غایب کمی متفاوت خواهد بود . زمانی که جوانان پسر به سن ۱۸ سالگی یا به همان سن مشمولیت می رسند . باید تکلیف سربازی خود را هر چه سریع تر روشن کنند . زیرا اگر در موعد مقرر و تعیین شده مراجل اعزام خود را انجاام ندهند وارد غیبت شده و غایب به حساب می آیند .
اما گروهی دیگر از مشمولین هستند که پس از انجام مراحل اعزام و تکمیل مدارک خود به خدمت وظیفه عمومی اعزام می شوند . این افراد در پادگان ها تقسیم بندی می شوند . اما متاسفانه پس از گذشت مدتی از رفتن پشیمان شده و قصد بازگشت به خانه را خواهند داشت . این افراد از پادگان خارج شده و بازنخواهند گشت . این افراد وارد غیبت شده اما دیگر مشمول غایب به حساب نمی آیند . این افراد سرباز فراری لقب خواهند گرفت . شرایط برای این افراد بسیار سخت خواهد بود که در این جا به برخی شرایط اشاره خواهیم کرد .
محروم ماندن از خدمات رفاهی و اجتماعی .
ترس از دستگیر شدن و اعزام شدن مجدد به خدمت سربازی .
پرداخت جریمه به سازمان نظام وظیفه .
تحمیل مجازات های گوناگون و در برخی موارد حبس و زندانی شدن برای ادامه ی فرار از سربازی .
و سایر شرایط که مشمولین می توانند با تماس با مرکز مشاوره آویژه از آن ها مطلع شوند .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
چگونگی معافیت سربازان فراری متاهل
چگونگی معافیت سربازان فراری متاهل به صورتی است که مشمولین باید در مورد آن کاملا مطالعه کرده و اطلاعات کامل درباره آن بدست آورند . یکی از راحت ترین شیوه های معافیت برای سربازان فراری متاهل این است که این افراد جریمه ی نقدی پرداخت کنند . افرادی که به عنوان سربازان فراری به حساب می آیند با توجه به مدت غیبت آن ها پس از فرار می توانند برای خرید خدمت سربازی خود جریمه های نقدی پرداخت کنند . این جریمه ها بر اساس میزان تحصیلات افراد متغیر خواهد بود . بنابراین کسانی که مدرک دیپلم دارند با کسانی که مدرک لیسانس دارند هزینه ی متفاوتی خواهند داشت .
به این نکته دقت کنید که هر چه میزان تحصیلات مشمولین بیشتر باشد ، هزینه ی بیشتری را نیز باید برای جریمه خرید خدمت سربازی پرداخت کنند . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه های جریمه مشمولین غایب برای خرید سربازی از طریق شماره های داده شده با مشاورین ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . برخی به دنبال معافیت سربازان فراری متاهل هستند . این افراد باید بدانند که تا سال گذشته مدت غیبت سربازان فراری از تاریخ آخرین فرار آن ها مدت ۸ سال بوده است . این قانون برای امسال هنوز هیچ تغییراتی نداشته است .
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با معافیت سربازان فراری متاهل ، قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل و شرایط این افراد با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشند . مشاورین این مرکز همه روزه در همه ی ساعات روز پاسخگوی شما خواهند بود .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد؟
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد ؟ باید در پاسخ این سوال اینگونه پاسخ دهیم که این افراد فراری می توانند از خدمت معاف شوند . اما معافیت برای این افراد دارای شرایط خاص خود می باشد . افراد واجد شرایط که در بالا راجع به آن ها توضیح دادبم می توانند با تکمیل مدارک مورد نیاز و ثبت درخواست از طریق مراکز خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ از مزایای معافیت سربازان فراری استفاده کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس بگیرید .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۷:۵۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)