مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند توسط سازمان منطقه آزاد اروند زیر مجموعه سازمان مناطق آزاد به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در آبادان – بلوار دانشجو- خیابان ۷ – مقداد ۷ – واحد بهزیستی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شیروان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک شناورهای صیادی
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک شناورهای صیادی
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای امداد سوانح
کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی مهر ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خراسان شمالی ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند نیز ۱۴۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جاجرم
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
دانشگاه علمی کاربری سازمان منطقه آزاد اروند در استان خوزستان و در آبادان – بلوار دانشجو- خیابان ۷ – مقداد ۷ – واحد بهزیستی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۵۳۳۶۴۲۷۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : دارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت تولیدی فولاد کیمیای صبا
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به سازمان منطقه آزاد اروند ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۶:۴۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زیر مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – خیابان امام شرقی- خیابان ایستگاه کارون وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان شمالی (بجنورد)
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای هتلداری
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – تراش سنگهای قیمتی
کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای تاریخی
کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
کارشناسی حرفه ای ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان نیز ۱۷۷ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شیروان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان در استان خوزستان و در اهواز – خیابان امام شرقی- خیابان ایستگاه کارون واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۵۵۱۹۴۲۳ میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بجنورد ۲
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۵۳:۲۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی شهید قدوسی زیر مجموعه قوه قضاییه به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – بلوار گلستان- کوی ۲۲ بهمن- دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی فولاد کیمیای صبا
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
کاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اهواز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور کیفری
کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان نیز ۱۱۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری خراسان شمالی
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربری دادگستری کل استان خوزستان در استان خوزستان و در اهواز – بلوار گلستان- کوی ۲۲ بهمن- دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۲۲۹۰۰۸۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جاجرم
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به دادگستری کل استان خوزستان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۴۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان توسط فرماندهی انتظامی استان خوزستان زیر مجموعه معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – فلکه دانشگاه شهید چمران- پارک علم و فناوری وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بجنورد ۲
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
کاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای کشف و پیجویی سرقت
کاردانی حرفه ای عملیات مرزبانی (زمینی)
کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
کاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکی
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری
کارشناسی حرفه ای پدافند غیرعامل
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور کیفری
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان نیز ۱۲۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان خوزستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربری فرماندهی انتظامی استان خوزستان در استان خوزستان و در اهواز – فلکه دانشگاه شهید چمران- پارک علم و فناوری واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۳۳۶۷۷۹۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شیروان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فرماندهی انتظامی استان خوزستان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۵:۳۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اهواز

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز
دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز توسط سازمان امور مالیاتی کشور زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – خیابان کیانپارس خیابان ۱۳ شرقی، جنب بنیاد مسکن وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز
دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اهواز ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جاجرم
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اهواز
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اهواز میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی مالیاتی اهواز با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری بانکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر اهواز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی مالیاتی اهواز
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی اهواز شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز نیز ۱۶۰ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال احمر استان خوزستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی اهواز
دانشگاه علمی کاربری مالیاتی اهواز در استان خوزستان و در اهواز – خیابان کیانپارس خیابان ۱۳ شرقی، جنب بنیاد مسکن واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۳۹۲۵۳۳۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی مالیاتی اهواز
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری خراسان شمالی
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به مالیاتی اهواز ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اهواز
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۱:۴۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – کمپلو – انتهای امیرکبیر جنوبی- بعد از چهارراه ابهری – سمت راست وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیروان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
کاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کمتوان ذهنی
کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان نیز ۱۱۵ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان در استان خوزستان و در اهواز – کمپلو – انتهای امیرکبیر جنوبی- بعد از چهارراه ابهری – سمت راست واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۳۷۷۵۹۳۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران استان خوزستان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۷:۵۰ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در اهواز – سپیدار – بلوار فنی و حرفه ای- جنب اداره کل آموزش و پرورش فنی و حرفه ای وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خراسان شمالی
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک تاسیسات صنعتی
کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
کاردانی فنی جوشکاری
کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای پیرایش زنانه
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر اهواز
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای امام علی (ع) در استان خوزستان و در اهواز – سپیدار – بلوار فنی و حرفه ای- جنب اداره کل آموزش و پرورش فنی و حرفه ای واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۲۲۷۲۲۳۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
دانشجویان میتوانند به صورت رایگان از دوره های مهارتی سازمان فنی و حرفه ای در مرکز استفاده نمایند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هلال احمر استان خوزستان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای امام علی (ع) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۱:۲۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در اهواز – کیلومتر ۴۵ جاده اهواز- خرمشهر (جاده امام جعفر صادق(ع)) موسسه تحقیقات و آموزش توسعه صنایع نیشکروصنایع جانبی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر استان خوزستان
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورودی مهر ماه
کاردانی فنی آب و خاک – زهکشی و بهسازی خاک
کاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکر
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکر
کاردانی فنی آب و خاک – زهکشی و بهسازی خاک
بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری آبیاری – شبکه های آبیاری و زهکشی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری آبیاری – شبکه های آبیاری و زهکشی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز ۲۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
دانشگاه علمی کاربری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در استان خوزستان و در اهواز – کیلومتر ۴۵ جاده اهواز- خرمشهر (جاده امام جعفر صادق(ع)) موسسه تحقیقات و آموزش توسعه صنایع نیشکروصنایع جانبی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۳۱۳۰۷۱۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
پذیرفته شدگان شاغل میبایست از نظر شرایط جسمانی سالم باشند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خانه کارگر اهواز
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۳:۳۶ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان خوزستان تاسیس شده و در در اهواز – اتوبان گلستان- خیابان آب و برق – روبروی مسجد نور وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ورودی مهر ماه
کاردانی فنی منابع طبیعی – آبخیزداری
کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی
کاردانی فنی گیاه پزشکی
کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان گرمآبی
کاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی گاو
کاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی باغبانی – تولیدات گلخانه ای
کاردانی فنی باغبانی – تولید قارچهای خوراکی
کاردانی فنی باغبانی – تولید سبزی و صیفی
کاردانی فنی آب و خاک – عمران اراضی کشاورزی
کاردانی فنی امور زراعی – تولیدات زراعی
کاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکر
کاردانی فنی امور زراعی – تولید گندم و جو
کاردانی حرفه ای ترویج کشاورزی – توسعه روستایی
کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اهواز ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) نیز ۱۱۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان خوزستان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) در استان خوزستان و در اهواز – اتوبان گلستان- خیابان آب و برق – روبروی مسجد نور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۱-۳۳۷۳۷۳۴۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
شرایط اختصاصی: ۱- فرزندان دیپلمه کشاورزان و روستاییان دارای زمین کشاورزی و فارغ التحصیلان دوره های متوسطه کاردانش و فنی و حرفه ای کشاورزی با تایید شورای اسلامی روستا و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت میتوانند در سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و میبایست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل در یکی از واحدهای تولیدی مشغول به کار گردند. ۲- مرکز یارانه ارزاق دولتی دریافت میکند.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان منطقه آزاد اروند
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز) ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید
در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه ثبت نام بدون مدرک پیش دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
  برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزستان (اهواز)
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۹:۳۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های علمی کاربردی کرج ۹۸

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی  بسیار زیاد و متنوع هستند . دانشگاه علمی کاربردی کرج  برخلاف تصورات داوطلبان  هیچ گونه آزمون ورودی نمیگیرد . رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج  در هنگام ثبت نام نیازمند به مدرک کاردانی دارند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج در مهر ماه و بهمن ماه امکان پذیر است . ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی برای نیمسال  مهرماه در مرداد ماه است و برای نیمسال دوم بهمن ماه در دی ماه انجام میگیرد . برای اطلاع از رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج شما عزیزان میتوانید به سامانه آموزش علمی کاربردی مراجعه کنید . با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان میتوانند از مهلت دقیق ثبت نام این دانشگاه وهمچنین از لیست رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی  و ظرفیت جذب  وشهریه این دانشگاه  مطلع شوند .
بیشتر بخوانید:  ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
نکات اضافی در مورد دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی کرج  تقریبا در تمام رشته ها  بجز رشته های پزشکی و پیراپزشکی  بدون کنکور دانشجو میپذیرد . توجه داشته باشید ،  ممکن است  که طی این مدت لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج  وهمچنین ظرفیت ورودی پذیرش دانشجو در این دانشگاه دچار تغییرات شود ( افزایش یا کاهش یابد ) .  شما عزیزان برای راهنمایی بیشتر در مورد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  و همچنین مدارک مورد نیاز برای شرکت دراین دانشگاه با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید .
بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های علمی کاربردی کرج
لیست رشته های علمی کاربردی کرج  در دفترچه سامانه آموزش علمی کاربردی ذکر شده است . لیست رشته های علمی کاربردی کرج  درمقطع کاردانی شامل : کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی ، مددکاری خانواده ، کاردانی حرفه ای امور اجتماعی ، کاردانی حرفه ای مدیریت  ـ امور اداری ،  کاردانی حرفه ای امداد سوانح ، کاردانی حرفه ای امور بورس و… ثبت نام بدون کنکور لیست رشته های علمی کاربردی کرج در مقطع کارشناسی شامل : کارشناسی حرفه ای عکاسی ـ تبلیغات  ، کارشناسی  حرفه ای معماری ـ طراحی محیط داخلی ، کارشناسی حرفه ای نقاشی  ـ نقاشی  ، مهندسی فناوری مکانیک خودرو ، کارشناسی حرفه ای گرافیک ـ پوستر و نشانه ، کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد ونجات   و… اولین اقدام برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کرج اطلاع کافی از لیست رشته های علمی کاربردی کرج  و زمان ثبت نام و شهریه رشته مورد نظرمیباشد .
بیشتر بخوانید:  مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور
رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور دارای تنوع  رشته زیادی نسبت به دانشگاه های دیگر کشوراست . مدرک تحصیلی این دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم است و داوطلبان هیچ نگرانی بابت مدرک خود نداشته باشند این مدرک کاملا معتبر برای همه ارگان های کشور میباشد .  داوطلبان برای انتخاب یکی از رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور ابتدا باید لیست رشته های علمی کابردی کرج  بدون کنکور مطالعه کنند و رشته مورد علاقه  خود را ادامه دهند . دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت بدون آزمون و با آزمون اقدام به پذیرش دانشجو میکند ، بیشتر داوطلبان این رشته  افراد شاغل تشکیل میدهند ، که بیشتربرای ارتقای شغلی قصد ادامه تحصیل دارند ،  این افراد به دلیل مشغله کاری نمیتوانند در کلاس های دانشگاه شرکت کنند . این دانشگاه برای پذیرش دانشجو بدون آزمون در دو نوبت مهرماه  و بهمن ماه و در چهار بخش دانشجو میگیرد .
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج با ما تماس بگیرید
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
رشته طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردی
آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
سامانه هم آوا علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه های علمی کاربردی تهران
ثبت نام آزمون دکتری
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور
زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور در دفترچه ثبت نام سامانه علمی کاربردی منتشر شده است . زمان ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج بدون کنکور هر ساله  در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه اعلام میشود . ثبت نام در نیم ترم اول مهرماه  در نیمه اول مرداد ماه و همچنین ثبت نام در نیم ترم دوم در نیمه دی ماه  صورت میگیرد . این دانشگاه هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو به صورت تکمیل ظرفیت برای ورودی نیمسال اول مهر ماه میکند ،  زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت از نیمه دوم مهر ماه آغاز میشود . تنها شرط قبولی در دانشگاه های علمی کاربردی براساس شرط معدل دیپلم میباشد . زمان ثبت نام مقطع کارشناسی نا پیوسته  دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی نیمترم اول ازنیمه مرداد ماه  و برای ثبت نام در نیمترم دوم  یعنی بهمن ماه از تاریخ ۱۵ دی ماه میباشد .
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور
تاریخ ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور در دفترچه سامانه این دانشگاه اعلام گردیده است .  دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور کرج هر ساله در دو بازه زمانی دانشجو میگیرد . برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور در ورودی مهرماه  در اواخر مرداد ماه  و همچنین برای ثبت نام ورودی بهمن ماه در آواخر دی ماه میباشد . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در واحد کرج مانند ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در سایر دانشگاه های علمی کاربردی  براساس سوابق تحصیلی و در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته میباشد  .  برای راهنمایی بیشتر از تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کرج بدون کنکور ونیز لیست رشته هایی که این دانشگاه  ارائه میدهد  و همچنین ظرفیت پذیرش این دانشجو و شهریه هایی که این دانشگاه مقررکرده است  ، میتوانید با مشاوره تحصیلی ما در مرکز مشاوره  تحصیلی آویژه تماس فرمایید .
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی کرج با ما تماس بگیرید
سامانه سجاد آوا
دانشگاه علمی کاربردی مشهد
دانشگاه علمی کاربردی در انقلاب
رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
رشته پرستاری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
آدرس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
لیست رشته های بدون کنکور مشهد
رشته حقوق علمی کاربردی
سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی کیش
آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران   
پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
آدرس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
نکاتی در مورد رشته های علمی کاربردی
رشته های علمی کاربردی به چهار بخش دسته بندی میشوند . این چهار دسته شامل : مدیریت و خدمات اجتماعی  ، صنعت  ، کشاورزی و فرهنگ و هنر میباشند . این دانشگاه به دلیل  تنوع رشته های فراوان و متنوعی  که دارد باعث جذب دانشجو میشود ، و متقاضیان  برای ثبت نام دراین رشته ها باید مدرک دیپلم داشته  باشند . این دانشگاه به دلیل اینکه برای شاغلان فرصتی فراهم کرده است که بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند ، هر ساله تعداد زیادی دانشجو در چهار زمینه گفته شده  دراین دانشگاه ثبت نام میکند . برای  ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته های مورد علاقه خود متقاضیان نیاز به شرکت در آزمون  ورودی ندارند و در واقع این دانشگاه بدون کنکور است . دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی هر ساله تعداد زیادی متقاضی و دانشجو ثبت نام میکند .
بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی
دانشگاه جامع علمی کاربردی  دانشگاهی نیمه دولتی و زیر نظر وزارت علوم میباشد . این دانشگاه بستری مناسب برای افزایش حرفه و دانش برای دانش آموختگان و همچنین افزایش مهارت برای شاغلان  کشورمیباشد . رشته های علمی کاربردی این شرایط فراهم آورده است که افراد بتوانند بدون کنکور به ادامه تحصیل بپردازند و همچنین افراد شاغل به دلیل کمبود وقت که در تایم اداری نمیتوانند در کلاس های درسی شرکت کنند بتوانند با خاطری آسوده به ادامه تحصیل بپردازند  . دردانشگاه  علمی کاربردی امکان تحصیل در رشته های  پزشکی وپیراپزشکی بدون آزمون وجود ندارد . رشته های پیرا پزشکی در این دانشگاه  بسیار محدود هستند . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته دانشجو میپذیرد و امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی  پیوسته را ندارد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نیمسال  مهرماه و بهمن ماه است و خارج از این زمان دانشجو نمیپذیرند .
دیگر موارد مربوط به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
ثبت نام دکترا
ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
کنکور کارشناسی
سازمان سنجش سراسری
ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
دانشگاه علمی کاربردی سنندج
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
علمی کاربردی بهشهر
علمی کاربردی گنبد کاووس
دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
روش های کسب اطلاعات کافی در مورد دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه علمی کاربردی هر سال بدون هیچگونه آزمون برای کمک به داوطلبان و شاغلان به وجود آمده است . دانشگاه علمی کاربردی دارای مراکز بیشماری در سراسر کشور و همچنین اساتید تحصیل کرده در تمامی رشته ها است و یکی از دانشگاه های  پر متقاضی است و تنها با هدف پرورش نیروی ماهر تاسیس شده است . شما دانش پژوهشان برای راهنمایی بیشتر از هرگونه مشاوره تحصیلی میتوانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید و از اطلاعات کامل مشاورین متخصص ما بهرمند شوید . این مرکز میتواند پاسخی برای تمامی سوالات شما در مورد شرایط و ضوابط و چگونگی  ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی باشد .
سوالات متداول
چگونگی ثبت نام رشته های کارشناسی علمی کاربردی کرج؟
ثبت نام رشته های علمی کاربردی کرج مقطع کارشناسی برای نیمسال  مهرماه در مرداد ماه است و برای نیمسال دوم بهمن ماه در دی ماه انجام میگیرد.
نکاتی در مورد رشته های علمی کاربردی ؟
این دانشگاه به دلیل  تنوع رشته های فراوان و متنوعی  که دارد باعث جذب دانشجو میشود ، و متقاضیان  برای ثبت نام دراین رشته ها باید مدرک دیپلم داشته  باشند.
لیست رشته های علمی کاربردی  کرج؟
رشته های علمی کاربردی به چهار بخش دسته بندی میشوند . این چهار دسته شامل : مدیریت و خدمات اجتماعی  ، صنعت  ، کشاورزی و فرهنگ و هنر میباشند . این دانشگاه به دلیل  تنوع رشته های فراوان و متنوعی  که دارد باعث جذب دانشجو میشود.
  برای مشاوره در زمینه لیست رشته های علمی کاربردی کرج ۹۸
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۵:۴۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)