مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کردستان تاسیس شده و در در سنندج – بلوار ارشاد- روبروی مجتمع ایثار- ورودی شهرک ارشاد وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی حرفه ای خبرنگاری
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی استانداری قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی فنی معماری – معماری شهری
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج نیز ۲۱۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی صنایع و معادن قم
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی سنندج در استان کردستان و در سنندج – بلوار ارشاد- روبروی مجتمع ایثار- ورودی شهرک ارشاد واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۷-۳۳۱۷۶۴۱۱ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : دارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی سنندج ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی سنندج
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۶:۳۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قم زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان قم تاسیس شده و در در قم – پردیسان- میدان شهرداری- مجتمع توحید وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ورودی مهر ماه
کاردانی فنی تجهیزات پزشکی اتاق عمل
کاردانی فنی تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی
کاردانی حرفه ای خدمات سلامت – دارویاری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اتاق عمل
کارشناسی حرفه ای مدیریت سلامت – خانواده و مشاور تغذیه مادر و کودک
کارشناسی حرفه ای حسابداری سلامت
کارشناسی حرفه ای تغذیه ورزشی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم نیز ۱۹۲ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
دانشگاه علمی کاربری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم در استان قم و در قم – پردیسان- میدان شهرداری- مجتمع توحید واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۵-۳۲۶۲۵۶۸۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی موسسه فرهنگی اقتصادی زائر
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۳:۵۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان قم تاسیس شده و در در قم – شهرک پردیسان -بلوار دانشگاه ، بلوار سلمان ، خیابان دهلاویه-مرکز امام رضا (ع) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی موسسه فرهنگی اقتصادی زائر
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان نیز ۱۰۳ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی دادگستری کل استان قم
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان در استان قم و در قم – شهرک پردیسان -بلوار دانشگاه ، بلوار سلمان ، خیابان دهلاویه-مرکز امام رضا (ع) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۵-۳۲۵۰۴۷۷۷ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای امام رضا (ع) پردیسان
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۲:۴۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمانشاه تاسیس شده و در در کرمانشاه – شهرک معلم -میدان حافظ وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ورودی مهر ماه
کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه (ماهیدشت) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازاریابی
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای سنقر ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه – بیمه اموال
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربری سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه در استان کرمانشاه و در کرمانشاه – شهرک معلم -میدان حافظ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۳-۳۴۲۸۳۳۶۷ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
خوابگاه در این مرکز به صورت خودگردان میباشد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دادگستری کل استان کرمانشاه
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۰۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب
دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمانشاه تاسیس شده و در در اسلام آبادغرب – خیابان شهید چمران- خیابان همت میره بیگی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب
دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان کرمانشاه
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اسلام آباد غرب با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی کرمانشاه ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب ورودی بهمن ماه
کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه (ماهیدشت) ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب ورودی بهمن ماه
کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی اسلام آباد غرب
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی اسلام آباد غرب شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای سنقر
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی اسلام آباد غرب
دانشگاه علمی کاربری اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه و در اسلام آبادغرب – خیابان شهید چمران- خیابان همت میره بیگی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۳-۴۵۲۲۸۷۸۹ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اسلام آباد غرب
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اسلام آباد غرب مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به اسلام آباد غرب ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسلام آباد غرب
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۴:۲۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم
دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم توسط معاونت تربیت و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران زیر مجموعه معاونت تربیت و آموزش ستاد کل سپاه پاسداران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان قم تاسیس شده و در در قم – بلوار شهید محلاتی،جنب مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی(مجتمع شهید میثمی سابق) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم
دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الموت
لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شهید محلاتی قم با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای تربیت مروج سیاسی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای هدایتگری سیاسی
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی
کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ قرآن کریم
کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی- مربیگری آمادگی جسمانی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهید محلاتی قم
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شهید محلاتی قم شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم نیز ۱۲۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی موسسه فرهنگی اقتصادی زائر
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شهید محلاتی قم
دانشگاه علمی کاربری شهید محلاتی قم در استان قم و در قم – بلوار شهید محلاتی،جنب مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی(مجتمع شهید میثمی سابق) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۵-۳۷۲۲۳۶۴۶ میباشد.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهید محلاتی قم
کلاسها به تفکیک جنسیت برگزار خواهد شد و تشکیل کلاس منوط به حدنصاب لازم میباشد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری قزوین
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شهید محلاتی قم مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شهید محلاتی قم ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهید محلاتی قم
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۰:۴۳ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین
دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان تاسیس شده و در در کرمان – بزرگراه شمالی پمپ بنزین ابتدای جاده قدیم زرند (بلوار بلدالامین) وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین
دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای جیرفت
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بلدالامین با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ورودی مهر ماه
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی کرمان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بلدالامین
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بلدالامین شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین نیز ۱۷۶ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت تعاونی دانش گستر زیبای شایان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بلدالامین
دانشگاه علمی کاربری بلدالامین در استان کرمان و در کرمان – بزرگراه شمالی پمپ بنزین ابتدای جاده قدیم زرند (بلوار بلدالامین) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۴-۳۳۱۱۴۹۲۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بلدالامین
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : دارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای کرمان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مدرک پیش دانشگاهی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بلدالامین ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بلدالامین
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۸:۲۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک
دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان تاسیس شده و در در شهربابک – بزرگراه خلیج فارس- خیابان قائم- میدان قائم- خیابان دانشگاه وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک
دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کرمان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شهر بابک با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک ورودی مهر ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه کانگ فوتوآ-۲۱
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی
کاردانی حرفه ای امداد سوانح
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بلدالامین ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک ورودی بهمن ماه
کاردانی فنی مکانیک خودرو
کاردانی فنی برق – برق صنعتی
کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه کانگ فوتوآ – ۲۱
کاردانی حرفه ای امداد سوانح
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک ورودی مهر ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
کارشناسی حرفه ای مدیریت اماکن ورزشی
کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک ورودی بهمن ماه
مهندسی فناوری مکانیک خودرو
کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر بابک
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی شهر بابک شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک نیز ۱۹۹ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی کرمان
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی شهر بابک
دانشگاه علمی کاربری شهر بابک در استان کرمان و در شهربابک – بزرگراه خلیج فارس- خیابان قائم- میدان قائم- خیابان دانشگاه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۴-۳۴۱۳۳۰۲۰ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهر بابک
سرویس ایاب و ذهاب با نام نویسی دانشجو در ابتدای هر ترم و مطابق برنامه اعلامی، به صورت رایگان انجام میپذیرد.
وسیله ایاب و ذهاب : دارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت تعاونی دانش گستر زیبای شایان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شهر بابک مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به شهر بابک ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهر بابک
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۶:۴۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه توسط ستاد برنامه ریزی امور فرهنگی آموزشی شاهد و ایثارگر زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمانشاه تاسیس شده و در در کرمانشاه – خیابان تختی (گمرک سابق)-روربروی اداره گمرکات استان کرمانشاه وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری ورزش معلولین
کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه کشتی
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی استانداری کرمان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای آماد و پشتیبانی در سوانح
کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز ۱۱۴ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر بابک
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در استان کرمانشاه و در کرمانشاه – خیابان تختی (گمرک سابق)-روربروی اداره گمرکات استان کرمانشاه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۳-۳۷۲۷۲۰۲۲ میباشد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بلدالامین
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۲:۲۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ثبت نام کنند.
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به درخواست دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمانشاه تاسیس شده و در در کرمانشاه – خیابان بهزیستی – روبروی اداره کل بهزیستی وافع است.
نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و با استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحیتهای شغلی و با تاکید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند.
همچنین فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی میتوانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی امیدوار باشند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به بازار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای بالا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد تائید وزارت علوم میباشد. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان
  لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.
توجه داشته باشید که ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه به صورت همزمان انجام میشود، بنابراین انجام این کار حساسیت بالایی که در پاسخ به این نیاز ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه امکان مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را فراهم کرده ایم.
افرادی که در مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور باید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را در سایت هم اوا وارد کنند. داوطلبان لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مدرک دیپلم خود را اسکن کرده و در سایت هم آوا آپلود نمایند.
بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه در سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه میبایست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه با ما همراه باشید.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ورودی مهر ماه
کاردانی حرفه ای مشارکتهای مردی
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراقبت سالمندان
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری کودک
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهد کودک
کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کمتوان ذهنی
کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
کاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان
کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل استان کرمانشاه ورودی مهر ماه
لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ورودی مهر ماه
کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – کودک
کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد
بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه ورودی مهر ماه
لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ورودی بهمن ماه
ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلبان شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. در مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه شاغل به فردی اطلاق میگردد که در وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های تابعه آن در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به کار باشد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه نیز ۱۱۵ است.
بیشتر بخوانید: کد اشتغال و تعریف شاغل در دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه
شماره تلفن تماس و آدرس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه در استان کرمانشاه و در کرمانشاه – خیابان بهزیستی – روبروی اداره کل بهزیستی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۳-۳۸۳۸۱۰۵۵ میباشد.
بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
پذیرش در این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.
وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
سلف سرویس : ندارد
خوابگاه : ندارد
بیشتر بخوانید: شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی استانداری کرمان
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه هر سال در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلبان پس از پذیرش در این دانشگاه می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه مراجعه نمایند.
بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی
شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: در صورتی که داوطلب قبلا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
عدم سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
نداشتن فساد اخلاقی
شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی)
داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد، مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
برای تماس با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه جهت مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراستانها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از سایر استانها تماس حاصل فرمایید.
مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)
کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی باید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی در زمان ثبت نام به بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه ارایه نمایند.
فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند.
آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
فرم تایید معدل برای فارغ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۳۹ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)