مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا یک مشاوره موفق محسوب شود. به طور مثال یک مشاوره تحصیلی باید بتواند هدف و انگیزه داوطلب را به خوبی بشناسد. تا بتواند بهترین راهنمای مخاطب خود باشد. علاوه بر این یک مشاوره کنکور کارشناسی ارشد باید تمامی اطلاعات لازم در مورد رشته های مد نظر داوطلبان را داشته باشد. که مشاوره دقیقی را ارائه دهد. کارشناسی ارشد مرحله تخصصی تری از مسیر تحصیلی دانشجویان می باشد. که داوطلبان بتوانند به صورت حرفه ای مسیر علمی و کاری خود را دنبال کنند. از این رو وجود یک مشاور تحصیلی که بتواند داوطلبان را در انتخاب رشته و گرایشی که در موفقیت تحصیلی فرد موثر باشد بسیار مهم است. مرکز مشاوره تحصیلی آویژه می تواند گزینه مناسبی در تعیین رشته و مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد باشد.
مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد
مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد و سایر مقاطع تحصیلی در سال های اخیر بازدهی چشمگیری داشته است، با توجه به افزایش نیاز به مشاوره کنکور در سال های اخیر، مشاوره تلفنی نیز توانسته مخاطبان خاص خود را جذب کند، حتی در نقاط محروم کشور نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد محدودیت مکانی ندارد و شاید این از برتری های مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری باشد. یکی از مشکلات مشاوره تلفنی این است که پس از تماس ممکن است مشاوران مختلفی آماده پاسخگویی باشند و شما نمی دانید که چه شخصی قرار است مشاور و راهنمای شما باشد، در حالی که در مشاوره حضوری می توانید کاملا اختیاری مشاور خود را انتخاب کنید. از دیگر مزایای مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد، صرفه جویی در زمان، هزینه و درگیری های رفت و آمد، ازدحام و کمبود وقت و تمرکز در مشاوره های حضوری می باشد، داوطلبان می توانند از سراسر کشور و تنها از طریق تماس تلفنی با کمترین هزینه و زمان به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد انسانی
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد انسانی باید بتواند داوطلبان خود را به درستی در زمینه انتخاب رشته در میان حدود ۶۰ کد رشته تحصیلی هدایت کند. معمولا داوطلبان پس از پایان دوره کارشناسی و هنگام انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد دچار سردرگمی و تردید در انتخاب گرایش مناسب خود هستند.
دانشجویانی که نمی دانند پس از مقطع کارشناسی چه گرایش هایی برای آن ها وجود دارد، یا اینکه کدام گرایش مناسب با رشته تحصیلی و آینده شغلی آن ها می باشد، لذا مشاوره کنکور کارشناسی ارشد انسانی باید بتواند با آگاهی کامل از تمام رشته ها، ظرفیت پذیرش، منابع مهم آزمون، درصدهای درسی و نکات و شرایط مهم آزمون، مراجعین خود را راهنمایی کند. مشاوره کنکور کارشناسی ارشد انسانی کمک می کند که دانشجویان مناسب ترین برنامه ریزی تحصیلی را در اختیار داشته باشند، با چگونگی و سطح علمی آزمون کنکور آشنا شوند و نیز توانایی مدیریت زمان پاسخگویی به سوالات کنکور را کسب کنند.
بیشتر بخوانید: شرایط و ضوابط رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هنر
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هنر باید داوطلب را با نقاط ضعف و قوت خود آشنا کند، بتواند آرامش را به داوطلب القا کند و از میزان استرس او بکاهد. مشاوره هنر باید توانایی کشف و یا هدایت استعداد و ذوق هنری را در داوطلب خود داشته باشد.
دانشجویان باید به هدف و مهارت خاص خود پی ببرند و در میان رشته های متنوع، ذوق هنری و مهارت خود را شناسایی کنند. مشاوره کنکور کارشناسی ارشد هنر باید به گونه ای باشد که داوطلبان بتوانند بهترین و درست ترین انتخاب را در میان گرایش های مختلف هنر، جهت ادامه تحصیل خود در مقطع کارشناسی ارشد را داشته باشند. این مشاوره باید راه و ذهن دانشجو را جهت یک انتخاب آینده ساز هموار سازد. رشته هنر یک علم فنی و هنری است. داوطلبان باید متناسب با ذوق، استعداد، مهارت و توانایی های ذهنی و جسمی خود یک گرایش مناسب را انتخاب کند. به همین خاطر پیش از انتخاب رشته، مراجعه به مشاوره تحصیلی توصیه می شود.
بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و آزاد
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی باید به دانشجویان خود کمک کند تا بتوانند درمیان رشته های مقطع کارشناسی ارشد که حدوداً ۲۰ رشته هستند، بهترین انتخاب را داشته باشد. از آنجایی که مقطع ارشد مهندسی از حساسیت بیشتری برخوردار است و یک انتخاب درست و گرایش مناسب می ‌تواند آینده شغلی و تحصیلی فرد را تضمین کند، لذا داوطلبان در انتخاب خود  به یک مشاوره دقیق و جامع نیازمند هستند. مشاوره کنکور کارشناسی ارشد مهندسی به داوطلبان خود کمک می کند که گرایش های مختلف را بشناسند. داوطلبان با کسب این راهنمایی ها می توانند بفهمند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته خود چه گرایش هایی وجود دارد، برای این گرایش ها چه منابع درسی مهمی موجود است؟ علاوه بر این مشاوره تحصیلی دانشجو را با تمامی شرایط و چگونگی برگزاری آزمون های ارشد آشنا می کند.
بیشتر بخوانید: موفقیت در آزمون ارشد
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد آزاد
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد آزاد از زمان ادغام کنکور کارشناسی ارشد آزاد و سراسری بسیار مورد توجه قرار گرفت، چرا که پس از ادغام این دو آزمون شرایط و آگاهی از تراز و تغییراتی که در اعلام نتایج اولیه پیش آمده، تا حدودی موضوع کنکور ارشد را برای داوطلبان پیچیده کرده است. مشاوره کنکور کارشناسی ارشد آزاد باید بتواند فواید و چگونگی ادغام کنکور آزاد و سراسری را برای دانشجویان خود توضیح بدهد.
تا دانشجویان ضمن شفاف سازی، متوجه بشوند که این نوع انتخاب رشته مفیدتر است، چرا که باعث می شود دانشجویان پس از دریافت کارنامه آزمون و آگاهی از سطح علمی خود، بتوانند با شناخت و دیدگاه بازتری به انتخاب رشته بپردازند این در حالی است که تا قبل از ادغام دانشجویان باید هم زمان با کنکور بدون آگاهی از نتیجه انتخاب رشته انجام میدادند. پس از این مرحله مشاوره آزاد باید بتواند بر حسب علاقه، میزان هزینه، محل تحصیل، رتبه و ظرفیت دانشگاه های موجود، یک اولویت بندی و انتخاب رشته دقیق را برای دانشجو انجام بدهند، که داوطلب بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه سراسری
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد سراسری
مشاوره کنکور کارشناسی ارشد سراسری نیز همانند حساسیت و رقابت خاصی که در این آزمون تحصیلی وجود دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است. همه ساله رقابت در میان گروه کنکور سراسری نسبت به سایر آزمون  ها بیشتر است، به همین خاطر داوطلبان نیز اضطراب و استرس خاص خود را دارند، در این میان مشاوره کنکور کارشناسی ارشد سراسری وظایفی دارد. این مشاوران در مرحله اول باید از هدف، انگیزه و علاقه داوطلب مطلع شوند، سپس با توجه به زمان باقی مانده داوطلب برای کنکور، یک برنامه تحصیلی بلند مدت، میان مدت و یا کوتاه مدت را در اختیار دانشجو قرار بدهند. پس از این مراحل باید اطلاعات کافی را در مورد شرایط و نحوه برگزاری آزمون، نحوه تست زنی و زمان پاسخگویی، میزان ضریب دروس مختلف، مهارت کنترل زمان و نیز جمع بندی پایانی را به دانشجو آموزش بدهند.
سوالات متداول
زمان ثبت نام ‌کنکور کارشناسی ارشد
زمان کنکور کارشناسی ارشد اواسط آذر ماه می باشد، و داوطلبان تا اوایل شهریور که زمان برگزاری آزمون است فرصت مطالعه دارند.
مهمترین نکته در انتخاب رشته هنر
مهمترین نکته در انتخاب رشته هنر قطعا استعداد، مهارت، علاقه و ذوق هنری داوطلب می باشد، چرا که میتوان ادعا داشت این عوامل از اصلی ترین خصوصیات رشته های هنر می باشد.
فواید ادغام کنکور سراسری و آزاد
فواید ادغام کنکور سراسری و آزاد این است که داوطلبان پس از مشخص شدن رتبه و سطح تحصیلی خود انتخاب رشته میکنند.
  مشاوره کنکور کارشناسی ارشد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره کنکور کارشناسی ارشد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۱:۳۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

موفقیت در آزمون ارشد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
آزمون ارشد یکی از مراحل تحصیلات تکمیلی می باشد که معمولا برای متقاضیان با سردرگمی ها و حواشی بیشتری نسبت به کنکور کارشناسی همراه است. چرا که وضعیت داوطلبان کارشناسی ارشد به یکپارچگی متقاضیان دوره کارشناسی نمیباشد و ممکن است هر داوطلب از نظر شرایط تحصیلی و شغلی که در آن قرار دارد ممنوعیت ها و محدودیت های خاص خود را برای شرکت در آزمون ارشد داشته باشد.
آزمون ارشد
از این رو نیاز است که اگر شما در وضعیت عادی برای شرکت در آزمون ارشد قرار ندارید از طریق مشاوره تحصیلی به بندها و قوانینی که در مورد ادامه تحصیل شما وجود دارد آگاهی یابید. برای مثال اگر شما در حال تحصیل در مقاطع دکترا یا کارشناسی ارشد هستید قطعا شرکت دوباره در کنکور کارشناسی برای شما قوانین خاص خود را دارد پس نیازمند یک مشاوره حرفه ای می باشید. مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی آویژه با کادر مجرب خود میتواند تمام سوالات و ابهامات شما در خصوص ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را رفع کند.
مشاوره آزمون ارشد
مشاوره آزمون ارشد تقریباً یک امر لازم برای تمام داوطلبان دوره کارشناسی ارشد می باشد و به هیچ عنوان نمی توان اهمیت مشاوره آزمون ارشد را در مورد کسب موفقیت در این آزمون انکار کرد. به طور کل اگر شما قصد گذراندن تحصیلات تکمیلی و تحصیل در مقطع فوق لیسانس را دارید باید اطلاعات کافی در مورد تمام جوانب  ورود و ادامه تحصیل در این مقطع را داشته باشید.
برای مثال اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، نحوه ثبت نام، مراحل ثبت نام، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام، شرایط، ممنوعیت ها ، محدودیت ها، بندها، تبصره ها و قوانین ثبت نام، لیست رشته های اصلی، لیست رشته های شناور، منابع موجود برای هر رشته جهت کسب آمادگی در آزمون، زمان دقیق برگزاری آزمون و در نهایت چگونگی انتخاب رشته صحیح همگی مسائلی هستند که شما باید اطلاعات کافی در مورد آنها را داشته باشید پس نیاز است به کمک مشاوره آزمون ارشد و کسب اطلاعات دقیق در مورد تمام مسائل فوق، با آگاهی بیشتری در مسیر ادامه تحصیل خود گام بردارید.
بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد
مشاوره تلفنی آزمون ارشد
مشاوره تلفنی آزمون ارشد راهکار و خدماتی از طرف مراکز مشاوره تحصیلی می باشد که بسیار مورد استقبال داوطلبان ادامه تحصیل قرار گرفته است. دلایل متعددی برای ارائه چنین مشاوره ای وجود دارد و در کنار این دلایل مزیت های فراوانی برای رجوع کننده های این نوع مشاوره وجود خواهد داشت. از آن جایی که ممکن است بسیاری از داوطبان کنکور ارشد در مناطق محروم و روستاهای بسیار دور از مراکز شهری سکونت داشته باشند از این رو امکان دسترسی به مشاوره حضوری برای چنین افرادی کم می باشد.
اما مشاوره تلفنی آزمون ارشد فرصتی بسیار مطلوب برای این افراد است که بتوانند تنها با برقراری تماس تلفنی از خدمات مراکز مشاوره تحصیلی استفاده کنند. همچنین مشاوره تلفنی آزمون ارشد برای افراد در حال اشتغال و افرادی که دغدغه های روزمره زیادی دارند کمک خواهد کرد که بدون نیاز به کنار گذاشتن کارهای خود، مشاوره لازم را ببینند که این باعث میشود در وقت، انرژی و هزینه چنین افرادی صرفه جویی شود.
برنامه ریزی آزمون ارشد
برنامه ریزی آزمون ارشد کمک خواهد کرد که داوطلبان این آزمون در یک دوره زمانی کافی ( سه تا پنج ماه ) بتوانند آمادگی لازم را جهت شرکت در کنکور ارشد پیدا کنند. بدون شک یکی از مسائلی که برنامه ریزی رکن جدایی ناپذیر آن است کنکور می باشد. حال در کنکور ارشد که داوطلبان بر اساس رشته مد نظر خود تفکیک میشوند قطعا رقابت نزدیک تر و حساس تر خواهد بود و در این ماراتون افرادی موفق خواهند شد که یک برنامه دقیق و جامع را پیش از آزمون طی کرده باشند.
این برنامه ریزی شامل شناخت دقیق منابع رشته مورد نظر، اولویت بندی منابع و سرفصل های موجود بر اساس ضریب اهمیت آن ها، اولیت بندی برای خواندن منابع به ترتیب، زمان بندی دقیق برای مطالعه منابع، توجه به نمونه سوالات کنکور سال های قبل و… می باشد و قطعا برنامه ریزی آزمون ارشد، با کیفیت و بازده مطلوب توسط کارشناسان مشاوره تحصیلی که علم لازم و سال ها تجربه در این زمینه را دارند میتواند تدوین شود.
بیشتر بخوانید: آزمون دانشگاه آزاد کارشناسی و ارشد بدون کنکور
قبولی در آزمون ارشد
قبولی در آزمون ارشد به این دلیل که داوطلبان هر رشته بسیار کمتر از کنکور کارشناسی می باشند و منابع جهت مطالعه کمتر و مشخص تر هستند می تواند بسیار راحت تر از کنکور کارشناسی باشد اما باید توجه داشت که رقابت در همان تعداد محدود داوطلب بسیار شدید می باشد چرا که همگی یک هدف مشترک و یک خواسته را دارند و در واقع شبیه به کنکور کارشناسی که هدف داوطلبان رشته های مختلف است نمی باشد. با این اوصاف با یک برنامه جامع داوطلب می تواند در یک بازه زمانی سه تا پنج ماهه رتبه مطلوبی را در کنکور ارشد خود کسب کنند.
البته در برخی از رشته ها تعداد داوطلبان بیشتر است و قطعا این امر قبولی را سخت تر خواهد کرد. به طور کل قبولی در آزمون ارشد چه در رشته های اصلی چه در رشته های شناور تنها با در دست داشتن منابع معرفی شده و یک برنامه ریزی چند ماهه میتواند بسیار راحت باشد و میتوان گفت که معمولا در آزمون های ارشد بیشتر رقابت بر سر کسب پذیرش در دانشگاه های مطرح میباشد نه کسب رتبه مجاز به انتخاب رشته.
بیشتر بخوانید: منابع ارشد مشاوره خانواده
کنکور آزمون ارشد
کنکور آزمون ارشد تا چند سال پیش برای دانشگاه آزاد و سراسری به صورت مجزا برگزار میشد اما طی چند سال اخیر کنکور دانشگاه آزاد و سراسری ادغام شده اند و داوطلبان انواع دانشگاه ها طی یک آزمون مشترک ارزیابی میشوند و سپس بر اساس انتخاب آن ها و رتبه ای که کسب کرده اند در واحدهای دانشگاهی مختلف پذیرش میشوند.
داوطلبان کنکور آزمون ارشد میتوانند حداکثر دو رشته را برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس انتخاب کنند که یکی از این رشته ها اصلی و در ارتباط با مدرک کارشناسی و دیگری جزء رشته های شناور میباشد که ۶۳ رشته شناور برای انتخاب وجود دارد. کنکور رشته های شناور و اصلی نیز در روزهای مختلفی برگزار میشود تا متقاضیان بتوانند در هر دو کنکور حضور پیدا کنند و تداخلی پیش نیاید. افرادی که در رشته شناور پذیرش میشوند علاوه بر ۳۲ واحد اصلی دوره کارشناسی ارشد، واحدهای پیش نیاز را نیز باید پاس کنند.
بیشتر بخوانید: مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد
نتایج آزمون ارشد
نتایج آزمون ارشد در دو مرحله از طرف سایت رسمی سازمان سنجش اعلام میشود. در مرحله اول از اعلام نتایج، کارنامه آزمون یا همان تراز و رتبه کسب شده توسط دانشجو و همچنین درصدهایی که در هر درس دریافت کرده است مشخص میشود. پس از این مرحله دانشجویان بر اساس رتبه کسب شده و علاقه خود انتخاب رشته میکنند که این انتخاب رشته بسته به نوع ثبت نام آن ها ممکن است برای دانشگاه های سراسری و یا دانشگاه آزاد باشد و پس از مدتی نتایج نهایی آزمون ارشد یا همان نتیجه انتخاب رشته دانشجو مشخص میشود که در این مرحله دانشگاهی که فرد پذیرش شده است تعیین میشود.
ممکن است اعلام نتیجه آزمون ارشد برای دانشگاه سراسری و آزاد همزمان و توسط سایت سازمان سنجش باشد و یا نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد توسط سایت رسمی دانشگاه آزاد منتشر شود. داوطلبان در هردو حالت میتوانند با مراجعه به سایت های مربوطه و وارد کردن کد پیگیری یا پرونده خود، که بر روی کارت آزمون قرار دارد از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج میتوانید از مراکز مشاوره تحصیلی کمک بگیرید.
بیشتر بخوانید: مشاوره کنکور کارشناسی ارشد
  سوالات متداول
داوطلبان ارشد حداکثر مجاز به چند انتخاب رشته هستند؟
داوطلبان ارشد حداکثر میتوانند در یک رشته اصلی ( مرتبط با مدرک کارشناسی ) و یک رشته شناور ثبت نام کنند.
شرایط ثبت نام کنکور ارشد چگونه است؟
تمام افرادی که دارای مدرک کارشناسی هستند مجاز به ثبت نام میباشند که قوانین و ضوابط بسته به شرایط داوطلب متفاوت است.
داوطلبان چگونه باید بفهمند که چه منابعی را باید مطالعه کنند؟
داوطلبان هم از طریق دفترچه کنکور ارشد و هم از طریق مشاوره تحصیلی میتوانند اسامی منابع را دریافت کنند.
  موفقیت در آزمون ارشد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه موفقیت در آزمون ارشد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۰:۲۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور باید به گونه‌ ای باشد که داوطلب از تمامی شرایط، ضوابط، مدارک، زمان ثبت نام، انواع رشته ها، مراکز آموزشی ارائه دهنده، از رشته های مجاز با سابقه تحصیلی یا رتبه آزمون آگاه شود. همان طور که می دانید دانشگاه پیام نور در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به دو صورت کنکور سراسری یا بدون آزمون دانشجو جذب می کند، از این رو مشاوره تحصیلی باید با اطلاعات جامع در هر زمینه ای داوطلبان را راهنمایی کند.
مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور باید بتواند تمامی اطلاعاتی که در ادامه ذکر خواهیم کرد را در اختیار دانشجو قرار دهد. به طور مثال داوطلبان باید بدانند سیستم‌ آموزشی دانشگاه پیام نور در کلیه دانشگاه ها یکسان است و اولویت خود را بر حسب رشته یا محل دانشگاه انتخاب کنند، مورد دیگر اینکه دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور انتخاب رشته کرده اند، محدودیتی برای شرکت در آزمون سراسری ندارند، شما می توانید از مرکز مشاوره تحصیلی آویژه به اطلاعات مورد نیاز برسید این مرکز مشاوره دارای تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه های مختلف امور دانشگاهی می باشد.
بیشتر بخوانید: موفقیت در آزمون ارشد
مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه پیام نور در کل ایام، حتی روزهای تعطیل در اختیار دانشجویان می باشد. شما می توانید از طریق تلفن ثابت بین ساعت ۸ صبح _ ۱۲ شب تماس حاصل نمایید. مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه پیام نور باعث می شود که شما با صرف هزینه، زمان و انرژی کمتری به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید. در دانشگاه هایی مانند پیام نور که شما می توانید بدون کنکور هم مشغول به تحصیل شوید، اولویت و اهمیت با انتخاب رشته می باشد.
دانشجویان باید با دید باز و آگاهی کامل از رشته های با کنکور و بدون کنکور، رتبه و یا معدل مورد نیاز، آشنایی با خود رشته و عوامل مهم دیگر یک انتخاب رشته درست را انجام بدهند، این ها مستلزم‌ یک مشاوره تحصیلی است که طبیعتا به دلایل مختلف برای همه داوطلبان مقدور نیست، به همین خاطر مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه پیام نور می تواند بهترین گزینه جهت کسب آگاهی لازم شما باشد.
شرایط انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
شرایط انتخاب رشته دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟ برای انتخاب رشته به چه مدارکی نیازمند هستیم؟ شرایط انتخاب رشته از طریق آزمون و یا بدون کنکور چگونه است؟ زمان و مهلت انتخاب رشته چه وقت می باشد؟ همه این ها سوالاتی است که داوطلبان در ذهن خود دارند که به توضیح هر یک خواهیم پرداخت. شرایط انتخاب رشته دانشگاه پیام نور مانند هر مرکز آموزشی دیگری قوانین و قواعد خاص خود را دارد. به طور مثال داشتن مدرک چهار ساله یا همان نظام قدیم، داشتن مدرک پیش دانشگاهی، ارائه گواهی پایان دوره طرح نیروی انسانی برای فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، نمونه هایی از شرایط انتخاب رشته دانشگاه پیام نور برای متقاضیان بدون کنکور می باشد.
بیشتر بخوانید:  مشاوره کنکور کارشناسی ارشد
نکات مهم انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
نکات مهم انتخاب رشته دانشگاه پیام نور شامل مواردی است که ذکر خواهیم کرد. شما باید به طور دقیق به پاسخ این پرسش ها بیندیشید، آیا رشته خاصی مد نظر شما است؟ آیا تنها یک رشته را میخواهید؟ اگر‌ انتخاب های متعددی دارید اولویت بندی و دلیل چیدمان شما چیست؟ آیا به آینده شغلی و تحصیلی رشته خود فکر کرده اید؟ از دیگر‌ نکات مهم انتخاب رشته دانشگاه پیام نور این است که شما باید کاملا کد رشته های مقطع تحصیلی خود را بشناسید، باید بدانید در مقطع کارشناسی و یا ارشد چند‌ کد رشته و با چه شرایطی وجود دارد.
پیش از هر انتخابی داوطلب باید به درستی از هدف و‌ انگیزه تحصیلی خود آگاه باشد، استعداد و علاقه خود را بشناسد و با خودشناسی کامل اقدام به انتخاب رشته نماید. ممکن است همه داوطلبان به طور دقیق این شناخت را از خود نداشته باشند و از آینده شغلی و تحصیلی رشته انتخابی خود اطلاعات کافی نداشته باشند. به همین خاطر حضور یک مشاوره تحصیلی و راهنمایی های همه جانبه در تعیین انتخاب رشته الزامی است.
بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت ارشد چگونه و چه زمانی است
مهلت انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
مهلت انتخاب رشته دانشگاه پیام نور به طور دقیق توسط سازمان سنجش اعلام می شود، پس از آغاز زمان ثبت نام داوطلبان فرصت دارند با توجه به مدارک و شرایط مورد نیاز اقدام به ثبت نام کنند، همانطور که می دانید دانشگاه پیام نور در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس دانشجو جذب می کند، ثبت نام طی دو مرحله مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود، دانشجویان موظف هستند که طی مهلت انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل کنند، معمولا هر ساله علاوه بر زمان مشخص شده مهلت انتخاب رشته تمدید می شود. چنانچه شخصی نتواند در زمان معلوم انتخاب رشته کند می تواند در تمدید مهلت کارهای لازمه را انجام بدهد. عموما مهلت انتخاب رشته در تیر ماه می باشد و تمدید مهلت در شهریور ماه و در مواردی مهر ماه انجام می شود.
زمان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
زمان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور برای هر دو مقطع تحصیلی به طور دقیق توسط سازمان سنجش اعلام می شود. انتخاب رشته دانشگاه پیام نور طی دو مرحله انجام می شود، مرحله بهمن ماه که از اواخر بهمن تا اوایل دی ماه می باشد، و برای مرحله مهر ماه نیز از اواسط اسفند ماه می باشد. انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد نیز در تیر ماه انجام می شود. به طور‌ کلی ثبت نام و انتخاب رشته به طور همزمان صورت میگیرد، داوطلبان باید پس از تکمیل مراحل ثبت نام کد رشته های مد نظر خود را نیز انتخاب کنند. اما برای ثبت نام و زمان انتخاب رشته دانشگاه پیام نور با کنکور، داوطلبان باید از اواخر بهمن ماه سال جاری اقدام نمایند و تا اوایل اسفند ماه سال آینده فرصت دارند.
بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته دانشگاه سراسری
انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ۹۹
انتخاب رشته دانشگاه پیام نور ۹۹ برای ورودی های بدون کنکور از اواخر مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی آغاز می شود. البته داوطلبان میتوانند در تکمیل ظرفیت، یعنی از اواسط مهر ماه تا اوایل آبان ماه نیز اقدام به انتخاب رشته نمایند و یا در انتخاب های خود تغییرات لازم را اعمال کنند. البته رشته های بدون کنکور مختص مقطع کارشناسی پیوسته است و در مقطع کاردانی و کارشناسی ارشد هیچ رشته بدون کنکوری ارائه نمیشود.
در مقطع کارشناسی ارشد نیز پس از اعلام نتایج اولیه میتوانند از اواسط تیر ماه تا اواخر تیر ماه جهت انتخاب کد رشته های خود اقدام نمایند. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد باید پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته، فرم مربوط به انتخاب رشته ارشد را تکمیل نمایند. داوطلبان این مقطع تحصیلی مجاز به انتخاب صد کد رشته می باشند، با توجه به حساسیت این مرحله لازم است با همکاری یک مشاور خوب کد رشته های مد نظر خود را انتخاب نمایند.
سوالات متداول
شرایط انتخاب رشته پیام نور
شرایط انتخاب رشته پیام نور داشتن مدرک دیپلم نظام قدیم یا جدید، گذراندن دوره طرح در رشته های پزشکی و موارد دیگر.
زمان انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور
زمان انتخاب رشته با کنکور پیام نور برای نیمسال بهمن ماه از اواسط بهمن تا اواخر بهمن ماه می باشد. اما ورودی مهر ماه از اواسط اسفند انجام می شود.
زمان انتخاب رشته با کنکور پیام نور
زمان انتخاب رشته با کنکور دانشگاه پیام نور از اواخر بهمن ماه تا اوایل اسفند ماه انجام میگردد.
  مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۰۱ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت سربازان فراری متاهل مانند معافیت های دیگر از مباحث مهم سازمان نظام وظیفه ی عمومی به حساب می آید . همانطور که میدانید به طور کلی معافیت سربازی بسیار بحث پرهیجان و جالبی است . که هر ساله جوانان زیادی به دنبال اطلاعات جامع در این زمینه می گردند . زیرا گرفتن معافیت تنها راهی است که جوانان می توانند از طریق آن اقدام کرده و کارت معافیت از خدمت خود را دریافت کنند . اما سوالی که اینجا مطرح خواهد شد این است که معافیت سربازان فراری متاهل  به چه صورت خواهد بود ؟ مدارک معافیت خدمت چیست و مدت زمان معافیت خدمت برای متقاضیان چقدر طول می کشد ؟
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
به غیر از مسائل مربوط به انواع معافیت ها مانند : مدارک مورد نیاز معافیت خدمت سربازی ، مدت زمان خدمت و سایر مباحث این چنینی ، سازمان نظام وظیفه شرایط گوناگونی را برای سربازان مهیا کرده است . که از طریق آن ها می توانند شرایط خدمت سربازی خود را بهبود ببخشند . اما این شرایط چیست و چه قوانینی بر آن حاکم است ؟ باید بگوییم که علاوه بر انواع معافیت هایی که سازمان نظام وظیفه برای متقاضیان در نظر گرفته است . کسری خدمت سربازی یک موقعیت خوبی را برای مشمولین ایجاد می کند تا این افراد بتوانند مدت کمتری برای گذراندن دوره ی خدمت خود بگذرانند .  زیرا کسر خدمت سربازی برای بیشتر افراد واجد شرایط لحاظ خواهد شد .
ما در این مقاله سعی داریم مشاوره قوانین معافیت به ویژه معافیت سربازان فراری متاهل را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . زیرا انواع معافیت ها قوانین خاص خود را دارند . مانند قوانین معافیت  تحصیلی ، مشاوره معافیت تحصیلی ، معافیت پزشکی و سایر معافیت ها که در ادامه توضیحاتی راجع به آن ها خواهیم داد . مرکز مشاوره نظام وظیفه و مرکز مشاوره معافیت سربازی اطلاعات جامعی در اختیار مشمولین عزیز خواهند گذاشت .
بیشتر بخوانید: شرایط خدمت سربازی سربازان متاهل
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل به صورت گسترده توسط سازمان نظام وظیفه مطرح شده و به تصویب رسیده است . این قوانین می تواند به مشمولین کمک کند تا راحت تر مشکلات خود را حل کنند . قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل مانند دیگر قوانین سازمان نظام وظیفه هر ساله با تغییراتی همراه بوده است . اگر بخواهیم تعریفی کلی از فرار سربازان متاهل داشته باشیم باید بگوییم که سرباز فراری به آن دسته از مشمولینی گفته می شود که به خدمت وظیفه عمومی اعزام شده و پس از گذراندن دوره ای از سربازی به مرخصی آمده و وارد غیبت شده اند . این افراد به عنوان سربازان فراری شناخته می شوند . اگر این افراد توسط پلیس نیروی انتظامی شناخته شوند دستگیر شده و باید به پادگان ها اعزام شوند .
قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل مانند سایر سربازان است . این افراد به خاطر متاهل بودن شرایط بهتری را تجربه خواهند کرد . از مزایای بیشتری در طول سربازی بهره مند خواهند شد . میزان مرخصی برای این افراد از سایرین بیشتر است . هم چنین نحوه معافیت سربازان فراری متاهل همواره سوالی است که در ذهن بیشتر مشمولین است . بنابراین بیشتر جوانان به دنبال راهی هستند تا از خدمت سربازی خود مدتی کم کرده یا معافیت بگیرند .
به هر طریقی قصد دارند شیوه ای را انتخاب کنند که خدمت سربازی را برایشان راحت تر جلوه بدهد . برخی به دنبال گرفتن امریه سربازی در سازمان های مختلف و ارگان های دولتی هستند . برخی افراد شرایط مناسبی داشته و به سرعت پس از آغاز دوره ی مشمولیت به دنبال ثبت درخواست معافیت خواهند بود . برخی دیگر از مشمولان نیز از کسری خدمت استفاده می کنند . این افراد ممکن است بتوانند بین ۶ ماه تا یک سال از مدت سربازی خود را کاهش دهند .
بیشتر بخوانید: قانون کسر خدمت سربازان متاهل چگونه است
شرایط سربازان فراری متاهل
شرایط سربازان فراری متاهل از سایر افراد بهتر به نظر می رسد . زیرا سازمان نظام وظیفه برای مشمولین متاهل و دارای فرزند تسهیلات بهتری در نظر گرفته است . این تسهیلات موجب تشویق مشمولین برای تشکیل هرچه سریع تر خانواده خواهند داد . شرایط سربازان فراری متاهل با سربازان غایب کمی متفاوت خواهد بود . زمانی که جوانان پسر به سن ۱۸ سالگی یا به همان سن مشمولیت می رسند . باید تکلیف سربازی خود را هر چه سریع تر روشن کنند . زیرا اگر در موعد مقرر و تعیین شده مراجل اعزام خود را انجاام ندهند وارد غیبت شده و غایب به حساب می آیند .
اما گروهی دیگر از مشمولین هستند که پس از انجام مراحل اعزام و تکمیل مدارک خود به خدمت وظیفه عمومی اعزام می شوند . این افراد در پادگان ها تقسیم بندی می شوند . اما متاسفانه پس از گذشت مدتی از رفتن پشیمان شده و قصد بازگشت به خانه را خواهند داشت . این افراد از پادگان خارج شده و بازنخواهند گشت . این افراد وارد غیبت شده اما دیگر مشمول غایب به حساب نمی آیند . این افراد سرباز فراری لقب خواهند گرفت . شرایط برای این افراد بسیار سخت خواهد بود که در این جا به برخی شرایط اشاره خواهیم کرد .
محروم ماندن از خدمات رفاهی و اجتماعی .
ترس از دستگیر شدن و اعزام شدن مجدد به خدمت سربازی .
پرداخت جریمه به سازمان نظام وظیفه .
تحمیل مجازات های گوناگون و در برخی موارد حبس و زندانی شدن برای ادامه ی فرار از سربازی .
و سایر شرایط که مشمولین می توانند با تماس با مرکز مشاوره آویژه از آن ها مطلع شوند .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
چگونگی معافیت سربازان فراری متاهل
چگونگی معافیت سربازان فراری متاهل به صورتی است که مشمولین باید در مورد آن کاملا مطالعه کرده و اطلاعات کامل درباره آن بدست آورند . یکی از راحت ترین شیوه های معافیت برای سربازان فراری متاهل این است که این افراد جریمه ی نقدی پرداخت کنند . افرادی که به عنوان سربازان فراری به حساب می آیند با توجه به مدت غیبت آن ها پس از فرار می توانند برای خرید خدمت سربازی خود جریمه های نقدی پرداخت کنند . این جریمه ها بر اساس میزان تحصیلات افراد متغیر خواهد بود . بنابراین کسانی که مدرک دیپلم دارند با کسانی که مدرک لیسانس دارند هزینه ی متفاوتی خواهند داشت .
به این نکته دقت کنید که هر چه میزان تحصیلات مشمولین بیشتر باشد ، هزینه ی بیشتری را نیز باید برای جریمه خرید خدمت سربازی پرداخت کنند . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از هزینه های جریمه مشمولین غایب برای خرید سربازی از طریق شماره های داده شده با مشاورین ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید . برخی به دنبال معافیت سربازان فراری متاهل هستند . این افراد باید بدانند که تا سال گذشته مدت غیبت سربازان فراری از تاریخ آخرین فرار آن ها مدت ۸ سال بوده است . این قانون برای امسال هنوز هیچ تغییراتی نداشته است .
شما عزیزان می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با معافیت سربازان فراری متاهل ، قوانین مربوط به سربازان فراری متاهل و شرایط این افراد با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشند . مشاورین این مرکز همه روزه در همه ی ساعات روز پاسخگوی شما خواهند بود .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد؟
آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد ؟ باید در پاسخ این سوال اینگونه پاسخ دهیم که این افراد فراری می توانند از خدمت معاف شوند . اما معافیت برای این افراد دارای شرایط خاص خود می باشد . افراد واجد شرایط که در بالا راجع به آن ها توضیح دادبم می توانند با تکمیل مدارک مورد نیاز و ثبت درخواست از طریق مراکز خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ از مزایای معافیت سربازان فراری استفاده کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس بگیرید .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه آیا امکان معافیت سربازان فراری متاهل وجود دارد
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۷:۵۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر چگونه است ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت سربازی کفالت خواهر از انواع معافیت های کفالت به شمار می رود . این روزها مشمولین زیادی از معافیت سربازی کفالت خواهر بهره مند می شوند . اما سوال این جاست که چرا و چگونه ؟ باید بگوییم افرادی که می خواهند از معافیت سربازی کفالت خواهر استفاده کنند باید از شرایطی بهره مند باشند که سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا آن ها  را معرفی و اعلام عمومی کرده است . همانطور که می دانید سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ضوابط و قوانینی وضع کرده است که بر اساس آن ها مشمولین می توانند از تمامی موارد و شرایط نظام وظیفه بهره مند شوند .
شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر
این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که قوانین نظام وظیفه در سال های اخیر دچار تغییر و تحولاتی شده است که باید مشمولین از آن ها باخبر باشند . برخی قوانین مهم معافیت نیز دستخوش این تغییرات قرار گرفته است . ما در این مقاله به تمام این نکات خواهیم پرداخت . معافیت هایی که سازمان نظام وظیفه عمومی برای مشمولین در نظر گرفته اند در زیر به طور کامل آورده شده است :
معافیت های اعلام شده از سوی نظام وظیفه :
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت نخبگان
معافیت سنی
معافیت سربازی کفالت برادر
معافیت مددجویی
معافیت تحصیلی
معافیت کفالت پدر
معافیت سربازی کفالت خواهر
معافیت کفالت مادر
و سایر معافیت های کفالت
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
درباره ی چگونگی استفاده از معافیت سربازی کفالت خواهر و شرایطی که مشمولین برای استفاده از این نوع معافیت باید داشته باشند نیز حرف خواهیم زد . پس ما را همراهی کنید .
کفالیت پدر مسن
کفالیت مادر بدون زوج
کفالیت پدر ناتوان و مریض
کفالیت مادربزرگ
کفالیت پدربزرگ
معافیت سربازی کفالیت خواهر
کفالیت برادر کبیر
کفالیت فرزند
کفالیت برادر صغیر
همه ی این ها زیر شاخه ای از مشهورترین نوع معافیت یعنی همان معافیت کفالت می باشند که برای کسب اطلاعات در زمینه شرایط این نوع معافیت ها ادامه ی مقاله را بخوانید .
شرایط اصلی بهره مندی از انواع معافیت های کفالت شامل :
رسیدن مشمول به سن مشمولیت .
وارد نشدن به غیبت .
تک پسر بالای ۱۸ سال .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چیست
شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر
شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر بسیار ساده است . هر مشمولی که پس از سن ۱۸ سالگی به مشمولیت برسد و از شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر که در ادامه آمده است بهره مند باشد می تواند برای گرفتن معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر اقدام کند . در واقع این شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر شامل چهار شرط اصلی است که با هم خواهیم خواند .
اصلی ترین شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر :
بر اساس شرایط و ضوابط معافیت کفالت خواهر مشمول باید پدرش فوت کرده باشد .
از دیگر شرایط معافیت کفالت خواهر این است که مشمول تنها برادر بالای سن ۱۸ سال برای خواهر خود بوده باشد .
مشمول باید با خواهر خود از یک و پدر و مادر باشند تا بتواند از شرایط معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر بهره بگیرد .
خواهر مشمول نباید دارای فرزند و همسر باشد تا بتواند از طریق برادر خود مراقبت و نگهداری شود .
این شرایط اصلی و مهمی است که مشمولین برایمعافیت خدمت سربازی کفالیت خواهر باید از آن استفاده کنند . افرادی که این شرایط معافیت کفالت خواهر را دارا می باشند . هر چه سریع تر برای انجام مراحل اقدام کنند زیرا ممکن است قوانین در ماه های آینده دچار تغییر و تحول شوند .
بیشتر بخوانید: انواع معافیت کفالت
مراحل معافیت سربازی کفالت خواهر
مراحل معافیت سربازی کفالت خواهر مانند سایر معافیت های کفالت از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی صورت می گیرد . از مهم ترین مراحل معافیت سربازی کفالت خواهر میتوان از جمع آوری مدارک و ارائه ی آن به سازمان نظام وظیفه نام برد .
مدارک لازم برای معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر  و گذراندن مراحل معافیت سربازی کفالت خواهر :
شناسنامه مشمول و کپی آن
کارت ملی مشمول
کپی شناسنامه مادر مشمول
گواهی فوت پدر مشمول
شناسنامه خواهر مشمول و کپی آن
فرم تحقیق وضعیت
فرم معاینه اولیه پزشکی
فرم واکسیناسیون
فرم وضعیت مشمولین
عکس مشمول به صورت پرسنلی و رنگی
گواهی آخرین مدرک تحصیلی
و مدارک دیگری که مشمولین می توانند با تماس با مشاورین مرکز مشاوره آویژه از آن ها مطلع شوند .
بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای معافیت کفالت چیست
قوانین معافیت سربازی کفالت خواهر
قوانین معافیت سربازی کفالت خواهر در مورد شاغل بودن خواهر چنین آمده است که شغل خواهر هیچ مانعی برای گرفتن معافیت سربازی کفالیت خواهر برای مشمولین نخواهد بود . برادر می تواند در صورت شاغل بودن خواهر نیز کفالت او را به عهده بگیرد . هم چنین در قوانین و ضوابط معافیت کفالت خواهرآمده است که مشمول باید تنها برادر تنی خواهر خود باشد که بالای ۱۸ سال سن دارد . اما این قانون از قوانین معافیت سربازی کفالت خواهر این تبصره را نیز شامل می شود که مشمولی اگر بر اثر بیماری یا فوت قادر به مراقبت از خواهر خود نباشد . برادر دیگر می تواند برای معافیت خدمت سربازی کفالت خواهرخود اقدام کند .
از دیگر ضوابط معافیت کفالت خواهر که بسیار مهم تلقی می شود این است که مشمول می تواند حتی کفالت خواهر خود را که تحت پوشش سازمان های حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد نیز می باشد را به عهده بگیرد . این در صورتی است که از سایر شرایط معافیت کفالت خواهر بهره مند باشد .
نحوه گرفتن معافیت سربازی کفالت خواهر
نحوه گرفتن معافیت سربازی کفالت خواهر به این صورت خواهد بود که مشمول باید پس از جمع آوری مدارکی که در بالا از آن ها نام برده شد ، درخواست معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر را بدهد . درخواست او از سوی سازمان نظام وظیفه مورد تایید واقع می شود . سپس نحوه گرفتن معافیت سربازی کفالت خواهر این است که مشمول مدارک را به سازمان تحویل داده و در تاریخ تعیین شده باید در کمیسیون شرکت کند . پس از بررسی مدارک در جلسه سازمان نظام وظیفه ، معافیت کفالت مشمول صادر خواهد شد . مشمولین پس از رای صادر شده می توانند کارت معافیت سربازی کفالیت خواهر را دریافت کنند . مشمولین باید در نظر داشته باشند که صادر شدن کارت معافیت کفالت دائم فقط در زمان صلح اعتبار دارد . یعنی مشمول می تواند از این کارت در زمان صلح استفاده کند . در زمان جنگ آن دسته از افرادی که از معافیت دائم کفالت بهره مند بوده اند باید بر اساس تصمیم سازمان نظام وظیفه و ستاد نیروهای مسلح عمل کرده و به جبهه بروند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت کفالت سربازی چگونه است
مشاوره نظام وظیفه
معافیت خدمت سربازی کفالت خواهر می تواند از نوع معافیت هایی باشند که این روزها مشمولین در مورد آن تحقیق می کنند . اما قبل از هر چیز مشمولین باید با دقت به این نکات توجه داشته باشند که قبل از هر اقدامی مطلع شوند که آیا شرایط بهره مندی از معافیت سربازی کفالیت خواهر یا معافیت های کفالت دیگر را خواهند داشت یا خیر . معافیت های دیگری که زیر شاخه ی معافیت کفالت می باشند نیز در این مقاله توضیح داده شده است .
هر یک از این معافیت ها دارایی شرایط و قوانین مختص خود هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قوانین و ضوابط این معافیت ها مشمولین می توانند از مشاوره نظام وظیفه و مشاوره معافیت خدمت سربازی که توسط مرکز مشاوره آویژه به مشمولین ارائه می شود استفاده کنند . مشمولین می توانند بزای راهنمایی بیشتر در تمام زمینه های نظام وظیفه به ویژه در زمینه ی معافیت ها هم چنین معافیت سربازی کفالت خواهر با این مرکز تماس بگیرند . مشاورین ما همه ی ساعات روز پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . اما ما در این مقاله به طور خاص و ویژه راجع به معافیت سربازی کفالیت خواهر صحبت خواهیم کرد .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
   شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر چگونه است ؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه  شرایط معافیت سربازی کفالت خواهر چگونه است ؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۰۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل به چه بیماری هایی گفته می شود ؟ آیا مشمولین می توانند از بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل استفاده کرده و معافیت سربازی خود را بگیرند ؟ این سوالی است که بسیاری از مشمولین به آن فکر می کنند . اما مشمولین در چه سنی باید بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  را بشناسند تا بتوانند از آن استفاده کنند ؟ شناخت بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  چه کمکی به مشمولین خواهد کرد ؟
بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
اگر بخواهیم به طور دقیق در مورد بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل صحبت کنیم باید بگوییم بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  به بیماری هایی گفته می شود که مشمولین می توانند در حین تحصیل نیز با داشتن آن ها معافیت پزشکی بگیرند .
همانطور که می دانید خدمت سربازی یکی از وظایف پسران ایرانی است . این افراد ذکور پس از آن که وارد سن نوزده سالگی می شوند باید تصمیمات مهمی برای زندگی خود بگیرند .این تصمیمات مانند ادامه تحصیل در دانشگاه ، شروع یک حرفه ی خوب و مهم تر از هم تعیین تکلیف برای رفتن به خدمت سربازی است . بنابراین برای جوانان سن نوزده سالگی سن مشمولیت محسوب می شود . در سال های اخیر جوانان بسیاری در تلاش هستند تا به نحوی از رفتن به خدمت سربازی معاف شوند .
اما پیدا کردن راه و روش گرفتن انواع معافیت ها کار ساده ای نیست . باید انواع معافیت ها را شناخت و روش گرفتن آن ها را آموخت . در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد . حال پس از شناخت انواع معافیت ها با بیماری های معافیت های پزشکی حین تحصیل آشنا خواهید شد . همانطور که این روزها مشاهده می کنیم معافیت پزشکی شایع ترین نوع معافیت به حساب می آید . سازمان نظام وظیفه عمومی قوانین بسیاری را نیز برای این نوع معافیت تصویب کرده است .
بیشتر بخوانید: درخواست معافیت پزشکی حین تحصیل در دانشگاه
لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  با قوانین تصویب شده از طرف سازمان نظام وظیفه عمومی در این سایت در اختیار مشمولین قرار خواهد گرفت . به دلیل گستردگی لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  ما تلاش کردیم تمام نکات و قوانین مهم این لیست را در اختیار خوانندگان عزیز قرار دهیم .
مشمولین و هم چنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات در زمینه های مشاوره نظام وظیفه و مشاوره معافیت خدمت سربازی با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند . مرکز مشاوره آویژه بزرگترین مرکز مشاوره نظام وظیفه در ایران می باشد که مشاورین متخصص را در اختیار گرفته تا همه روزه پاسخگوی مشمولین عزیز خواهند بود .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی سربازی را بدانیم
در اینجا لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل  به همراه توضیحی مختصر درباره ی هر کدام را در اختیارتان خواهیم گذاشت . ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید .
لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
بیماری های پوستی : اگزما
بیماری های قلبی : مشکلات مادرزادی قلبی
بیماری های عمومی : چاقی و لاغری
بیماری های عدد مترشحه : هیروئید و پاراتیروئید
ببیماری های دستگاه تناسلی : واریکوسل
بیماری های اعصاب و روان : وسواس فکری
بیماری های استخوان و اسکلت : انحرافات ستون فقرات
بیماری های ریوی : فیبروز ریه ناشی از اسکار
بیماری های گوش و حلق و بینی : کر و لالی
بیماری های فک و دهان و دندان : ناهنجاری های استخوانی فک و صورت
بیماری های عفونی : هپاتیت و سل
بیماری های روماتولوژی : بیماریهای متابولیک استخوانی
بیماری های چشم : دوربینی و نزدیک بینی
بیماری های خون و آنکولوژی : اختلالات ارثی گلبول قرمز
بیماری های داخلی مغز و اعصاب : انواع اختلالات غیر طبیعی اعضای بدن
بیماری های دستگاه گوارش : تومورهای مادرزادی
بیماری های جراحی مغز و اعصاب : تومورهای خوش خیم ستون فقرات
بیشتر بخوانید: مراحل معافیت پزشکی در حین تحصیل
انواع بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
انواع بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل بر اساس ماده ۱۰ آیین نامه ی تنظیم شده ی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا می باشد . در این ماده قانون آمده است که زمانی که مشمولین به تحصیل اشتغال دارند و از معافیت تحصیلی بهره مند می شوند نمی توانند برای معافیت پزشکی اقدام کنند . زیرا استفاده کردن از دو نوع معافیت قانونی نخواهد بود . مشمولینی که می خواهند از معافیت پزشکی استفاده کنند یا باید تحصیلشان تمام شده باشد یا اخراج شده باشند و یا اینکه ترک تحصیل کرده باشند .
بر اساس انواع بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل برخی از این افراد می توانند از معافیت پزشکی حین تحصیل نیز استفاده کنند . برای اطلاع از اخبار و قوانین این نوع معافیت ها با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید .
آیین نامه بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
آیین نامه بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل به صورت کلی در مورد مشمولین در ماده ۳۲ از قوانین مشمولین را از نظر جسمانی در چهار گروه دسته بندی می کند . در این آیین نامه ی بیماری های معافیت پزشکی در حین تحصیل شما می توانید ببینید در کدام گروه قرار دارید و چه نوع معافیتی به شما تعلق می گیرد :
دسته بندی مشمولین از نظر جسمی و روجی بر اساس آیین نامه و ضوابط بیماری های معافیت پزشکی  :
گروهی که از سلامت کامل بهره می برند و باید به خدمت سربازی رفته و ۲۱ ماه دوره ی خدمت ضر.رت را بگذرانند .
گروهی که مشکلات جسمی و روحی دارند و بر اساس رای شورای پزشکی می توانند از معافیت دائم استفاده کنند .
برخی افراد بر اثر عدم رشد و داشتن بیماری نیاز دارند که به طور موقت از رفتن به سربازی معاف شوند . این افراد معافیت موقت می گیرند .
برخی دیگر نیز به دلیل بیماری نمی توانند از پس کارهای رزمی سنگین در دوره ی خدمت سربازی بر بیایند . بنابراین معافاز خدمات رزمی خواهند شد .
بیشتر بخوانید: مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی
شرایط بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
شرایط بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم وابسته به مقطع تحصیلی نخواهد بود . مشمولین بر اساس شرایط بیماری های معافیت پزشکیمی توانند برای گرفتن معافیت پزشکی اقدام کرده و کارت معافیت خود را هرچه سریع تر دریافت کنند .
در اینجا انواع معافیت ها را برای مشمولین ذکر خواهیم کرد :
معافیت پزشکی که بیماری های مرتبط با معافیت های پزشکی حین تحصیل نیز در این گروه قرار می گیرند .
معافیت کفالت مانند گرفتن کفالت مادر بدون شوهر یا کفالت پدر بیمار و از کار افتاده .
معافیت ایثارگری برای فرزندان شهدا و ایثارگران و آزادگان .
معافیت مددجویان بهزیستی و کمیته امداد .
معافیت تک فرزندی که در گروه معافیت کفالت نیز جای دارد .
معافیت بنیاد ملی نخبگان برای افراد فوق لیسانس و بالاتر .
معافیت بخشودگی سنی برای افراد غایب و سربازان فراری .
معافیت تحصیلی برای کسانی که ادامه تحصیل می دهند .
اما برای اقدام معافیت برای بیماری های مرتبط با معافیت پزشکی حین تحصیل باید اطلاعات کاملی در ارتباط با این بیماری ها بدست آوریم . این اطلاعات به مشمولین کمک خواهد کرد تا بتوانند سریع تر مراحل معافیت خود را حین تحصیل انجام داده و به نتیجه ای مطمئن خواهند رسید .حال سوال این است که از کجا باید شروع کرد ؟ چگونه می توانیم برای انواع معافیت های پزشکی اقدام کنیم ؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات با ما همراه باشید . با مشاورین ما تماس بگیرید .
گرچه  قوانین نظام وظیفه نسبت به سال های قبل با تغییراتی همراه بوده است . اما ما سعی کردیم به روزترین قوانین مرتبط با بیماری های معافیت پزشکی را در اختیار مشمولین عزیز قرار دهیم . به این دلیل که مشمولین باید با توجه به بیماری خود بندها و ماده های مربوط به آن را مطالعه کرده تا بتوانند سریع تر مراحل معافیت خود را انجام دهد .
بیشتر بخوانید: انواع بیماری های معافیت پزشکی خدمت سربازی
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه لیست بیماری های معافیت پزشکی حین تحصیل
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۵:۵۸ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
تعجیل خدمت سربازی چیست ؟ آیا تعجیل خدمت سربازی از نظر قانونی قابل اجراست ؟ چه کسانی می توانند از این فرصت استفاده کرده و سریع تر به خدمت سربازی بروند ؟ این سوالاتی است که می تواند در زمینه تعجیل خدمت سربازی به ذهن افراد بیاید . اما برای پاسخ به این سوالات نیاز است که همه ی جوانب و بخش های خدمت سربازی نظام وظیفه را مورد بررسی قرار دهیم . زیرا مسائل نظام وظیفه برای جوانان و هم چنین خانواده های آنان بسیار مهم و ضروری تلقی می شود . به همین منظور ما این مقاله را در ارتباط با مسائل خدمت وظیفه عمومی و تعجیل خدمت سربازی تهیه کرده تا اطلاعات مفیدی در خدمت شما عزیزان قرار دهیم .و درصورت داشتن هر گونه سوالی می توانید از مشاوره نظام وظیفه کمک بگیرید.
روش تعجیل خدمت سربازی
جوانان در کشور ما پس از رسیدن به سن ۱۹ سالگی وارد سن مشمولیت می شوند . در این سن جوانان تحصیلات دوره ی متوسط خود را به پایان رسانده و مراحل اعزام به خدمت سربازی را انجام می دهند . این افراد با دریافت دفترچه ی راهنمای خدمت سربازی به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده و سپس مراحل دیگر را انجام خواهند داد . اما برخی جوانان علاقه مند هستند که زودتر از سن مشمولیت به خدمت سربازی اعزام شوند . اما سوال اینجاست که این تعجیل خدمت سربازی ممکن خواهد بود یا خیر ؟
از طرف دیگر برخی جوانان متقاضی خدمت سربازی علاقه ای به رفتن به خدمت ندارند . این افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند از خدمت رفتن منصرف شوند . راه های زیادی وجود دارد تا جوانان به خدمت نروند . این راه ها شامل معافیت های سربازی ، کسری های خدمت سربازی و امریه ها می باشد . این مقاله شما را با شرایط خدمت سربازی و تعجیل در آن آشنا می کند .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
شرایط تعجیل خدمت سربازی
شرایط تعجیل خدمت سربازی یا تمدید آن می تواند برای هر مشمولی اتفاق بیفتد . یعنی برخی افراد بخواهند با توجه به شرایط خود زودتر به خدمت سربازی رفته یا برخی قصد داشته باشند تا وارد غیبت شوند . این شرایط برای بسیاری از افراد ناخواسته اتفاق می افتد . بنابراین سازمان نظام وظیفه ی عمومی برای شرایط تعجیل خدمت سربازی یا تمدید آن قوانین و تمهیداتی تصویب کرده تا جوانان به مشکل نخورند . سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا هر ساله نیز تغییراتی در این قوانین ایجاد می کند . اما ما در این مقاله آخرین اخبار و قوانین روز را در اختیار خوانندگان عزیز قرار خواهیم داد .
کسانی که قصد دارند از این شرایط تعجیل خدمت سربازی استفاده کنند باید از قوانین کامل آن باخبر بوده تا به مشکل برنخورند . ما در اینجا برخی از قوانین مهم را برای شما مفصل توضیح خواهیم داد .
قوانین و شرایط تعجیل خدمت سربازی :
مشمولینی که قصد دارند از تمدید و تعجیل در خدمت سربازی بهره بگیرند نباید وارد غیبت سربازی شده باشند .
مشمولین اجازه دارند تنها یکبار درخواست تمدید و تعجیل در زمان خمت سربازی خود داشته باشند .
تنها مشمولینی که در سال اعزام به خدمت و در نزدیکی سن مشمولیت قرار دارند می توانند از تعجیل خدمت سربازی بهره مند شوند .
آن دسته از مشمولینی که قصد تمدید خدمت سربازی خود را دارند باید در زمان مشخصی قبل از اعزام برای تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهند .
میزان تعجیل در خدمت سربازی برای مشمولان با هر مدرک تحصیلی امکان پذیر است .
تمدید خدمت سربازی برای افراد با مدرک تحصیلی متفاوت خواهد بود . یعنی کسانی که مدرک دیپلم دارند با کسانی که مدارک بالاتر دارند از مدت مشخصی متفاوتی می توانند جهت تمدید خدمت سربازی خود استفاده کنند .
بیشتر بخوانید: شرایط معاف شدن از خدمت سربازی چگونه است
روش تعجیل خدمت سربازی
روش تعجیل خدمت سربازی راهی آسان برای سریع تر شروع کردن دوره خدمت مقدس سربازی خواهد بود . کسانی که علاقه مند هستند سریع تر به خدمت رفته تا این کابوس سریع تر برایشان پایان گیرد . زیرا جوانان می دانند که برای این مرحله از زندگی راه گریزی وجود ندارد . مگر آنکه بتوانند راهی مانند معافیت سربازی ، استفاده از کسری خدمت و گرفتن امریه و سایر تسهیلات را داشته باشند . از طرف دیگر برخی با توجه به شرایط نامناسبی که برایشان پیش می آید قصد تمدید مهلت اعزام به خدمت خود را دارند .
شرایط تمدید خدمت سربازی نیز قوانین خاص خود را دارد . در اینجا با این شرایط آشنا خواهید شد .
افرادی که به دلیل فوت بستگان درجه یک خود با مشکلات روحی مواجه شده باشند می توانند مهلت اعزام به خدمت خود را تغییر دهند .
مشمولینی که در دانشگاه ها پذیرفته می شوند می توانند از قوانین تمدید خدمت سربازی بهره بگیرند .
آن دسته از افرادی که دچار بیماری می شوند پس از رای کمیسیون پزشکی می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کرده و به نوعی از معافیت موقت استفاده کنند تا به بهبودی برسند .
آن دسته از افرادی که به دلیل بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و …. آسیب روحی شدید دیده و نمی توانند دوره ی خدمت خود را بگذرانند از این مزایا بهره مند خواهند بود .
بیشتر بخوانید:  آخرین اخبار خدمت سربازی
چگونگی تعجیل خدمت سربازی
چگونگی تعجیل خدمت سربازی برای افراد متقاضی نیازمند ثبت درخواست می باشد . افراد متقاضی می توانند قبل از رسیدن به سن مشمولیت و اقدام برای اعزام به خدمت فرم تعجیل در خدمت را پر کرده و درخواست خود را از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در سامانه ثبت کنند . مراحل این کار را برای شما در اینجا قدم به قدم توضیح خواهیم داد .
مراحل درخواست تعجیل و تمدید خدمت سربازی :
مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی
دریافت فرم تمدید و تعجیل در خدمت سربازی
تحویل مدارک به دفتر خدمات پلیس + ۱۰
ثبت درخواست تعجیل در خدمت وظیفه عمومی
بررسی درخواست توسط سازمان نظام وظیفه
مراجعه مجدد به پلیس + ۱۰ پس از یک هفته و پیگیری درخواست
نتیجه بررسی سازمان مربوطه و ابلاغ آن به مشمولین
بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات خدمت سربازی
مهلت زمان تعجیل خدمت سربازی
مهلت زمان تعجیل خدمت سربازی همانطور که گفته شد باید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی انجام شود . زیرا مشمولین برای درخواست تعجیل و تمدید در خدمت سربازی خود باید مراحل قانونی زا طی کرده و فرم های مربوطه را پر کند . پس در نظر داشته باشید که زمان مشخص برای ثبت درخواست تمدید و تعجیل باید در نظر گرفته شود .
هم چنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . همانطور که می دانید مشاوره نظام وظیفه درمورد تمام زمینه های خدمت ضرورت به ویژه معافیت سربازی ، تمدید و تعجیل در خدمت نظام وظیفه ، کسری های خدمت وظیفه ، گرفتن امریه سازمان های مختلف و ….. خدمات بی نظیری ارائه می دهد . مشمولان می توانند از طریق شماره های داده شده با مشاوران نظام وظیفه در مرکز مشاوره آویژه تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چگونه است
سوالات متداول
آیا امکان جلو انداختن خدمت هست؟
کسانی که قصد دارند زودتر از موعد به خدمت سربازی بروند می توانند با داشتن شرایط از مزایای تعجیل در خدمت سربازی استفاده کنند . فقط مشمولین عزیز باید دقت داشته باشند که تعجیل در خدمت فقط در نزدیکی سن مشمولیت امکان پذیر می باشد .
ضوابط جلو انداختن خدمت چیست؟
جلو انداختن خدمت سربازی قوانین خاص خود را دارد . اما مهم ترین موضوع برای نظام وظیفه این است که مشمول در سن مشمولیت قرار گرفته یا در شرف آن باشد .
مهلت جلو انداختن خدمت سربازی چقدر است؟
مشمولین می توانند مدت ۱ ماه یا ۲ ماه سربازی خود را جلو بیندازند . این مدت را سازمان نظام وظیفه مشخص می کند . ممکن است فردی اعزام به خدمتش با شروع سال نو تداخل داشته باشد . این افراد می توانند تقاضای تعجیل به خدمت را داشته باشند .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟ 
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه شرایط تعجیل خدمت سربازی چگونه است؟ 
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۵:۱۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

معافیت سربازی ۴ برادری وجود دارد؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت سربازی ۴ برادری چیست ؟ این نوع معافیت سربازی ۴ برادری همچنان پابرجاست ؟ چه کسانی می توانند از این قانون بهره مند شوند ؟ سوالات زیادی در ارتباط با معافیت سربازی ۴ برادری وجود دارد . اما در این جا این سوال بیشتر مطرح خواهد بود که این نوع معافیت چیست ؟ شاید نام این نوع معافیت را هنوز خیلی از شما نشنیده باشید . زیرا قوانین و ترفند های سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا بسیار گسترده است . هر ساله نیز این قوانین گسترده تر شده و مشمولین را بیشتر از قبل گیج می کند . زیرا انواع مزایا و تسهیلات زیادی امروزه در اختیار جوانان قرار می گیرد تا بتوانند دوره ی خدمت سربازی را آسان تر بگذرانند .
قانون معافیت سربازی ۴ برادری
جوانان پس از وارد شدن به سن مشمولیت دغدغه ی ۲ سال خدمت وظیفه را خواهند داشت . زیرا قرار است این مدت را در پادگان های نظامی با انجام دادن کارهای نظامی و سخت بگذرانند . دوری از خانواده نیز یکی دیگر از مشکلات بزرگ آن هاست . برخی تصمیم می گیرند ادامه تحصیل داده و از این طریق خدمت سربازی را تا چند سالی نادیده می گیرند . اما برخی که قصد ادامه تحصیل ندارند چه خواهند کرد ؟ ما به این جوانان نوید می دهیم که با داشتن برخی شرایط ساده نیز می توانید خدمت سربازی را ساده تر کنید .
این مزایا می تواند شامل گرفتن انواع کسری های خدمت سربازی ، معافیت سربازی و امریه های خدمت نظام وظیفه باشد . ما در این مفاله در مورد انواع معافیت ها به ویژه معافیت سربازی ۴ برادری صحبت خواهیم کرد . قبل از آن انواع معافیت های سربازی را با هم مرور می کنیم .
بیشتر بخوانید: معافیت سربازی دو برادری وجود دارد
انواع معافیت های سربازی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت بسیجیان
معافیت تک فرزندی
معافیت غایبان سربازی
معافیت نخبگان
معافیت سربازان فراری
معافیت کفالت
معافیت سربازی ۴ برادری
معافیت بخشودگی
شرایط معافیت سربازی ۴ برادری
شرایط معافیت سربازی ۴ برادری از شروطی است که مشمولین قبل از اقدام برای این نوع معافیت باید از آن اطلاع پیدا کنند . زیرا هر ساله در این قوانین تغییراتی رخ می دهد . معافیت خدمت سربازی راهی است که به جوانان کمک می کند تا بدون رفتن به خدمت ضرورت کارت معافیت خود را تحویل بگیرند . انواع معافیت ها را در بالا خواندیم . برای بدست آوردن هر کدام از این معافیت ها مشمولین باید شرایط عمومی و اختصاصی آن ها را داشته باشند .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
عمومی ترین شرایط معافیت سربازی ۴ برادری
نداشتن غیبت سربازی یکی از مهم ترین شروط برای استفاده از انواع معافیت هاست .
داشتن سه برادر برای مشمولین متقاضی معافیت یکی دیگر از شرایط معافیت سربازی ۴ برادری می باشد .
سه برادر دیگر مشمول باید دوران ۲ ساله ی خدمت خود را گذرانده باشند و کارت پایان خدمت دریافت کرده باشند .
مشمول باید پس از وارد شدن به سن مشمولیت برای گرفتن این نوع معافیت از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی اقدام کند .
هیچ یک از برادران مشمول نباید از خدمت سربازی معاف شده باشند . کارت پایان خدمت برای سه برادر دیگر الزامی است .
در صورت غیبت ، مشمولین باید دلیل موجهی برای آن داشته باشند . در غیر اینصورت استفاده از شرایط معافیت سربازی ۴ برادری برایشان غیر ممکن خواهد بود .
برای اطلاع از سایر شرایط عمومی و اختصاصی معافیت ها به ویژه معافیت ۴ برادری می توانید از مشاوره نظام وظیفه راهنمایی های لازم را دریافت کنید . مرکز مشاوره آویژه در زمینه خدمت سربازی و مسائل نظام وظیفه مشمولین را راهنمایی خواهد کرد .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
چگونگی معافیت سربازی ۴ برادری
چگونگی معافیت سربازی ۴ برادری که در سال های گذشته قابل اجرا بود با توجه به شرایط مشمولین صورت می پذیرفت . برای این کار مشمولین باید دارای ۳ برادر بزرگ تر از خود بودند . این قانون تا سال ها قابل اجرا بود . متاسفانه سازمان نظام وظیفه زمانی که با کاهش تعداد سرباز در پادگان ها مواجه شد نسبت به قوانین سخت گیرانه تر عمل کرد . به همین منظور این معافیت تا سال گذشته به صورت اجرایی در نیامد . اما گفته می شود که این قانون قابلیت تغییر داشته و مشمولین باید منتظر خبرهای تازه تر بمانند .
از طرف دیگر تعدد انواع معافیت ها به مشمولین کمک می کند تا از این امکانات استفاده کنند . زیرا معافیت های کفالت به غیر از معافیت ۴ برادری انواع دیگری را نیز در بر می گیرد .
انواع معافیت های کفالت خدمت سربازی
معافیت سربازی کفالت پدر بیمار و نیازمند
معافیت  کفالت پدر مسن بالای ۷۰ سال
معافیت کفالت سربازی خواهر
معافیت سربازی کفالت برادر کوچک
معافیت سربازی کفالت فرزند
معافیت سربازی کفالت همسر معلول
معافیت سربازی کفالت ۴ برادری
معافیت کفالت سربازی برادر بزرگ
معافیت کفالت مادربزرگ پدری و مادری
معافیت کفالت سربازی پدربزرگ
بیشتر بخوانید: انواع معافیت سربازی و شرایط استفاده از آن
قانون معافیت سربازی ۴ برادری
قانون معافیت سربازی ۴ برادری همانطور که در بالا توضیح داده شد در این سال ها با تغییراتی همراه بوده است . اما امید است که مسئولان نظام وظیفه در مورد این قوانین تجدید نظر کرده و اصلاحاتی در آن پدید آورند . این قوانین هنگام تصویب به صورت زیر به مشمولین ابلاغ شده است .
قوانین معافیت خدمت سربازی ۴ برادری :
داشتن ۳ برادر بزرگ تر از خود
نداشتن غیبت غیر موجه
داشتن کارت پایان خدمت برای ۳ برادر دیگر
رسیدن به سن مشمولیت
و سایر قوانین دیگر
بیشتر بخوانید: نظام وظیفه : چگونه معافیت سربازی بگیریم
اخبار معافیت سربازی ۴ برادری
اخبار معافیت سربازی ۴ برادری از سال ۸۸ بسیار پر سر و صدا شد . به طوری که تعداد سربازان در پادگان ها زیاد شده و هزینه های زیادی را به دولت تحمیل کرد . از این رو سازمان نظام وظیفه با همکاری سازمان نیروهای مسلح تصمیم گرفتند تا با وضع قوانین جدید این مشکلات را کم کرده و هزینه ها را کاهش دهند . از این رو از سال ۸۸ قانون مرتبط با چگونگی معافیت سربازی ۴ برادری تصویب شد . در این قانون مشمولین با داشتن شرایط می توانستند از معافیت بهره مند شوند .
این قانون به صورتی بود که مشمولین پسری که فرزند چهارم خانواده و دارای ۳ برادر دیگر بودند می توانستند از معافیت برخوردار شوند . این اخبار و قوانین تا سال ۹۱ قانونی تلقی می شد و قابل اجرا بود .اما پس از آن به دلیل حجم زیاد معافیت های گوناگون و کاهش سرباز تصمیمات این سازمان تغییر کرده و این نوع معافیت منسوخ شناخته شد .
اما در سال های جاری خبرها حاکی است که سازمان نظام وظیفه در این قوانین تغییراتی را نیز اعمال خواهد کرد . برای اطلاع از آخرین اخبار در این رابطه می توانید با مشاورین ما در مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید .
سوالات متداول
آیا معافیت ۴ برادری وجود دارد؟
این قانون معافیت برای افرادی که دارای ۴ برادر هستند از سال ۸۸ قابل اجرا شناخته شد . اگرچه هر ساله این قوانین تغییر می کند . اما مشمولین می توانستند برای این نوع معافیت از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کرده و درخواست خود را به ثبت برسانند . از سال ۹۱ این قانون قابلیت اجرایی شدن نداشته است . باید منتظر بمانیم تا سازمان نظام وظیفه برای این قانون تبصره هایی قرار دهد .
قانون معافیت فرزند چهارم چگونه است؟
در این قانون گفته شده است که ۳ برادر دیگر مشمول متقاضی معافیت باید دوران خدمت خود را به طور کامل گذرانده باشند و کارت پایان خدمت دریافت کنند . مشمولین برای اقدام جهت این نوع معافیت باید به قوانین نظام وظیفه رجوع کرده و اطلاعات کامل را بدست آورند .
شرایط برخورداری از قانون معافیت فرزند چهارم چیست؟
مشمولینی که قصد دارند از انواع معافیت ها به ویژه معافیت ۴ برادری استفاده کنند باید از شرایط این معافیت بهره مند باشند . مهم ترین این شرایط داشتن سه برادر می باشد که به مشمولین اجازه می دهد تا درخواست معافیت خود را در سیستم ثبت کرده و درخواستشان از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
  معافیت سربازی ۴ برادری وجود دارد؟
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه معافیت سربازی ۴ برادری وجود دارد؟
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۳:۵۵ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ چگونه است ؟

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۱
معافیت سربازی کفالت پدربزرگ یکی از معافیت های پرطرفدار به حساب می آید . چرا که در معافیت سربازی کفالت پدربزرگ مشمول می تواند با داشتن شرایط ساده از این موقعیت استفاده کرده و معافیت سربازی کفالت پدربزرگ خود را بگیرد . اما سوال اینجا خواهد بود که چه مشمولینی می توانند از معافیت سربازی کفالت پدربزرگ استفاده کنند ؟ معافیت سربازی کفالت پدربزرگ به چه کسانی تعلق می گیرد ؟ مشمولین باید دارای چه شرایط خاصی باشند تا بتوانند معافیت های سربازی کفالت پدربزرگ را به عهده گرفته و از جد پدری یا مادری خود مراقبت و نگه داری کنند ؟ معافیت کفالت پدربزرگ جزو کدام دسته از معافیت ها قرار می گیرد ؟
مشمولین در چه سنی می توانند ازمعافیت خدمت کفالت پدربزرگ استفاده کنند ؟ زنده بودن پدر و مادر مانعی برای بهره مندی از معافیت های کفالت پدربزرگ خواهد بود ؟ برای رسیدن به پاسخی مناسب باید مشمولین اطلاعات جامعی به دست آورند . مشمولین می توانند از طریق مشاوره نظام وظیفه و مشاوره معافیت خدمت سربازی می توانند به پاسخی مناسب برای این سوال ها برسند . ما نیز در این مقاله سعی داریم به این سوالات پاسخی جامع بدهیم . تا مشمولین بتوانند به راحتی از انواع معافیت های کفالت به ویژه معافیت کفالت پدربزرگ بهره بگیرند . برای شناخت بیشتر راجع به معافیت خدمت کفالت پدربزرگ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .
بیشتر بخوانید: کفالت پدربزرگ یا مادربزرگ ؛ برای معافیت از سربازی و نظام وظیفه
شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ
شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ از شرایط مهم بهره مندی از این نوع معافیت می باشد که مشمولین باید آن ها را بدانند . اما این شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ برای همه یکسان خواهد بود ؟ باید در جواب بگوییم بله شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ برای تمام مشمولین یکسان بوده و بهره مندی از این شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ می توانند مشمولین را از رفتن به خدمت سربازی به راحتی معاف کند . از مهم ترین و اصلی ترین شرایط و ضوابط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ می توان به شروطی که در زیر آمده است اشاره کرد :
از مهم ترین شرایط معافیت کفالت پدربزرگ این است که پدربزرگ مادری یا پدری مشمول فاقد فرزند باشد .
از دیگر شرایط معافیت خدمت سربازی کفالت پدربزرگ این خواهد بود که مشمول باید تنها نوه ی پسر بالای ۱۸ سال پدربزرگ مادری یا پدری خود باشد .
پدربزرگ مشمول باید نیازمند مراقبت و نگهداری باشد . که تشخیص این شرط بر عهده ی کمیسیون پزشکی خواهد بود .
هم چنین پدربزرگ مشمول باید به سن ۷۰ سالگی رسیده باشد تا مشمول بتواند از خدمات معافیت خدمت سربازی کفالت پدربزرگ خود بهره مند شود .
این موارد گفته شده در بالا برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی کفالیت پدربزرگ لازم است . پس اگر از شروط گفته شد ه در بالا بهره مند هستید به فکر گرفتن معافیت سربازی کفالیت پدربزرگ خود باشید .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت سربازی کفالت مادربزرگ چگونه است
مراحل معافیت سربازی کفالت پدربزرگ
مراحل معافیت سربازی کفالت پدربزرگ مانند دیگر معافیت های کفالت به این صورت خواهد بود که در مرحله اول از مراحل معافیت سربازی کفالت پدربزرگ مشمول باید مدارک خود را آماده کرده و به سازمان مربوطه تحویل دهد .این مدارک عبارتند از :
فرم وضعیت مشمولین
شناسنامه مشمول و تصویر کپی از صفحات
کارت ملی و کپی
عکس ۳*۴ رنگی با زمینه سفید از چهره ی تمام رخ مشمول
گواهی مدرک تحصیلی با تصویر آن
کپی از شناسنامه پدر و مادر و سایر بستگان مشمول
فرم معاینه اولیه مشمول
فرم واکسیناسیون مشمول
فرم استعلام وضعیت مشمول
فرم گواهی اشتغال به خدمت برای گروهی که در حین خدمت می خواهد مراحل معافیت خدمت سربازی کفالت پدربزرگ خود را طی کنند .
مشمولین برای اطلاع از سایر مراحل معافیت کفالت پدربزرگ می توانند با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشند . این مرکز با سابقه ای طولانی در زمینه ی مشاوره نظام وظیفه یکی از برترین مراکز مشاوره در کشور به حساب می آید .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت سربازی چگونه است
قوانین معافیت سربازی کفالت پدربزرگ
قوانین معافیت سربازی کفالت پدربزرگ این گونه است که هر فردی بتواند بر اساس قوانین معافیت سربازی کفالت پدربزرگ از معافیت خدمت سربازی کفالت پدربزرگ  خود بهره مند شود . می توانند کارت معافیت دائم بگیرد . اما نکته اینجاست که برای برخی این سوال پیش می آید که این معافیت دائم دقیقا به چه صورت خواهد بود . باید بگوییم که بر طبق آخرین قوانین و ضوابط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ این نوع معافیت فقط در زمان صلح اعتبار دارد . یعنی در زمان جنگ مشمولین باید به جبهه های نبرد بروند .
هم چنین بر اساس این قوانین معافیت کفالت پدربزرگ  مشمول برای گرفتن معافیت سربازی کفالت پدربزرگ باید تمام عمو و عمه و حتی پدرش نیز فوت شده باشند . اگر یکی از آن ها زنده باشند و صلاحیت نگهداری از پدر خود را داشته باشند مشمول نمی تواند از این قانون بهره مند شده و معافیت خود را بگیرد .
نحوه گرفتن معافیت سربازی کفالت پدربزرگ
نحوه گرفتن معافیت سربازی کفالت پدربزرگ به این صورت خواهد بود که مشمولین می توانند با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل خود نیز برای گرفتن این نوع معافیت اقدام کنند . یعنی معافیت تحصیلی هیچ مانعی برای گرفتن معافیت کفالت پدربزرگ نخواهد داشت . نحوه اخذ معافیت کفالت پدربزرگ به این صورت است که در قدم اول باید مدارک تهیه شده توسط مشمول به سازمان مربوطه ارائه شود و هم چنین درخواست معافیت خدمت سربازی کفالت پدربزرگ از طریق نزدیک ترین دفاتر پلیس + ۱۰ داده شود تا توسط سازمان نظام وظیففه عمومی بررسی شده و نتیجه به مشمول ابلاغ شود . اگر نتیجه ی ابلاغ شده مثبت باشد مشمول می تواند از معافیت خدمت سربازی کفالیت پدربزرگ خود بهره ببرد .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
این نوع معافیت های کفالت به شرح ذیل خواهند بود :
معافیت سربازی کفالت پدر بیمار .
معافیت سربازی کفالت پدر پیر و ناتوان .
معافیت سربازی کفالت مادر بدون همسر .
معافیت سربازی کفالت خواهر بدون پدر و مادر و سرپرست .
معافیت سربازی کفالت برادر کوچک که به سن قانونی نرسیده و صغیر به حساب می آید .
معافیت سربازی کفالت برادر بزرگ ناتوان و بیمار جسمی و روحی که فاقد سرپرست می باشد .
معافیت سربازی کفالت مادری که از همسرش طلاق گرفته و بی شوهر است و ازدواج مجدد نیز نکرده است .
معافیت سربازی کفالت مادربزرگ مادری یا مادربزرگ پدری که فاقد فرزند و نوه ی پسر است .
معافیت سربازی کفالیت پدربزرگ پدری یا مادری که او نیز به دلیل کهولت سن و نیز فاقد فرزند بودن نیازمند یاری و کمک است .
معافیت سربازی کفالت فرزند که مادرش از دنیا رفته و با پدرش تنها زندگی می کند .
معافیت کفالت پدربزرگ پدری یا مادری
معافیت خدمت سربازی کفالیت پدربزرگ از آسان ترین نوع معافیت ها به حساب می آید . چرا که شروط آن بسیار ساده بوده و مشمولین زیادی از این شروط بهره مند هستند . در واقع معافیت های کفالت به طور کلی از نوع معافیت های آسان به شمار می روند چرا که انواع مختلفی از این معافیت ها هستند که مشمول می توانند از طریق آن ها معافیت بسیاری از بستگان خود به ویژه معافیت کفالت پدربزرگ خود را نیز بگیرد .
بیشتر بخوانید: شرایط معافیت خدمت سربازی چیست
شرایط معافیت های کفالت
تمام این معافیت های سربازی کفالت می تواند عده ی زیادی از مشمولین را از رفتن به خدمت سربازی معاف کند . اما داشتن اطلاعات و اقدام صحیح برای گرفتن این نوع معافیت ها بهترین کاری است که مشمولین می توانند انجام دهند و به هدف نهایی خود که همان گرفتن معافیت کفالت است برسند . برای گرفتن معافیت های کفالت پدربزرگ نیز مشمولین باید دارای شرایط و ضوابطی باشند که سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در قوانین خود مطرح کرده است . با داشتن شرایط می توانند به راحتی از معافیت سربازی کفالت جد خود بهره مند شوند . در ادامه این شرایط را با هم مرور خواهیم کرد .
خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه در زمینه نظام وظیفه
معافیت سربازی
معافیت تحصیلی
معافیت پزشکی
معافیت ایثارگری
معافیت موارد خاص
اخبار خدمت سربازی
خدمت سربازی
خروج از کشور
خرید خدمت سربازی
امریه سربازی
سربازی پزشکان
سرباز معلم
تحصیل همزمان با خدمت سربازی
ملاقات مردمی نظام وظیفه
   شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ چگونه است ؟ 
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه  شرایط معافیت سربازی کفالت پدربزرگ چگونه است ؟ 
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۲:۲۴ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)

مشاوره آنلاین نظام وظیفه

به نقل از مرکز مشاوره آویژه:|
۵٫۰
۰۳
مشاوره آنلاین نظام وظیفه یکی از موثرترین و مفید ترین راه های ارتباطی مشمولین با اطلاعات و قوانین سازمان نظام وظیفه می باشد . زیرا آخرین و به روز ترین اطلاعات از طریق مشاوره آنلاین نظام وظیفه به مشمولین داده می شود . این روزها نیز مانند گذشته بحث معافیت سربازی یکی از اصلی ترین و هیجان انگیزترین مباحث برای همه مشمولین است . زیرا کسی را نمی توان پیدا کرد که از رفتن به خدمت سربازی خرسند و خوشحال باشد . امروزه درصد زیادی از جوانان در کشورمان تقاضای معافیت دارند . زیرا دوره ی دو ساله ی خدمت ضرورت را یکی از سخت ترین دوران زندگی خود قلمداد می کنند . بنابراین مشاوره نظام وظیفه و البته مشاوره آنلاین نظام وظیفه این کمک را به جوانان کرده است تا بتوانند راهنمایی های لازم در خصوص تسهیلات ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه را دریافت کنند .
مشاوره آنلاین نظام وظیفه
هم چنین مرکز مشاوره آویژه یکی از بهترین بخش های مشاوره آنلاین نظام وظیفه به حساب می آید . که جوانان را در تمام زمینه های  خدمت وظیفه عمومی راهنمایی و کمک می کند . جوانان در کشور ما با داشتن تنها ۱۸ سال باید برای خدمت رفتن و دور شدن از خانواده تصمیمات مهمی را بگیرند . این افراد برای این تصمیم بزرگ باید درس را رها کرده و به خدمت دوره ی ضرورت بروند . اما آیا نیاز است همه به خدمت سربازی بروند ؟ یا همه ی افراد متقاضی باید دوره ی دو ساله ی خدمت را بگذرانند یا تبصره ای وجود دارد که مدت دوره خدمت ضرورت را کوتاه کنند ؟ همه ی این سوالات پاسخ هایی دارند که می توانید از طریق مشاوره آنلاین نظام وظیفه به آن ها برسید .
بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سربازی
مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه بهترین و مطمئن ترین پایگاه اطلاع رسانی به مشمولین عزیز می باشد . کسانی که برای استفاده از انواع خدمات نظام وظیفه به دنبال اطلاعات و راهنمایی های جامع می گردند می توانند از طریق مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه بهترین اطلاعات و به روز ترین اخبار ها را دنبال کنند . زیرا امروزه قوانین زیادی تصویب شده است که جوانان بتوانند با گرفتن مشاوره ای مناسب از معافیت های خدمت سربازی ، کسری های خدمت وظیفه عمومی ، امریه های سازمان ها و ارگان های دولتی و سایر تسهیلات نظام وظیفه بهره بگیرند . با این وجود مرکزمشاوره آنلاین نظام وظیفه راهی مطمئن برای رسیدن به بهترین نتیجه هاست .
معافیت خدمت سربازی نظام وظیفه یکی از بهترین روش های نرفتن به خدمت سربازی تلقی می شود . از طریق استفاده از این معافیت ها ، مشمولین می توانند کارت معافیت خود را سریعا دریافت کنند . انواع معافیت های گوناگونی هرساله ارائه می شود که با داشتن شرایط مناسب می توان از آن ها بهره مند شد . فقط کافی است که مشمولین به موقع برای این معافیت ها اقدام کنند . زیرا انجام دادن کارهای مربوط به خدمت وظیفه ی عمومی نیازمند وقت بسیار می باشد . اگر کارهای معافیت ، اعزام به خدمت ، گرفتن امریه و کسری های خدمت با تاخیر انجام شود . ممکن است مشمولین از مزایای آن ها بی بهره بمانند .
پس برای استفاده از هرگونه تسهیلات مربوط به خدمت وظیفه عمومی مشمولین می توانند مراحل کار را مرور کرده و مدارک مورد نیاز خود را سریعا جمع آوری کنند . داشتن اطلاعات به مشمولین کمک می کند تا بهتر و سریع تر به نتیجه برسند .
بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت خدمت سربازی
مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت
مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت از پر مخاطب ترین بخش ها به حساب می آید . که مشمولین به این نوع مشاوره بسیار علاقه مند هستند . زیرا بخش مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت راه کارهای اساسی و مهمی را در اختیار مشمولین قرار می دهد تا با توجه به شرایط خود بهترین روش را برای معافیت انتخاب کنند . زیرا همانطور که می دانید معافغیت خدمت سربازی بحث گسترده ای است که قوانین بسیاری برای هر یک از آن ها تصویب شده و هر ساله تغییراتی نیز در آن ها ایجاد می شود . بنابراین به روز بودن اطلاعات و استفاده از مشاوره آنلاین نظام وظیفه معافیت می تواند گزینه ی خوبی برای گرفتن نتیجه ی مناسب باشد . در اینجا انواع معافیت ها را بررسی خواهیم کرد .
انواع معافیت های خدمت سربازی وظیفه عمومی :
معافیت های پزشکی
معافیت های کفالت
معافیت ایثارگران و جانبازان
معافیت مددجویان
معافیت بخشودگی سنی
معافیت تحصیلی
معافیت تک فرزندی
معافیت سازمان ملی نخبگان
این معافیت ها هر کدام بخش های مختلفی دارند . امروزه بخش معافیت های پزشکی و معافیت های کفالت پرمخاطب ترین نوع معافیت محسوب می شوند . زیرا بسیاری از مشمولین از این معافیت ها استفاده کرده و کارت معافیت سربازی خود را دریافت می کنند . برای هریک از این معافیت ها توضیحات مختصری در اختیار مشمولین قرار خواهیم داد .
بیشتر بخوانید:شرایط معافیت سربازی چگونه است
فهرست بیماری های معافیت پزشکی :
بیماری های عفونی
بیماری های جراحی مغز و اعصاب
بیماری های اعصاب و روان
بیماری های عمومی
بیماری های چشم
بیماری های گوش و حلق و بینی
بیماری های فک و دهان و دندان
بیماری های دستگاه گوارش
بیماری های قلبی
بیماری های پوستی و بافت های زیر پوستی
بیماری های روماتولوژی و بافت همبند
بیماری های استخوان و اسکلت
بیماری های غدد مترشحه
بیماری های دستگاه ادراری و تناسلی
بیماری های خون و آنکولوژی
بیماری های داخلی مغز و اعصاب
بیماری های ریوی
انواع معافیت های کفالت خدمت سربازی :
معافیت کفالت پدر
معافیت کفالت مادر
معافیت کفالت خواهر
معافیت کفالت برادر کبیر
معافیت کفالت همسر
معافیت کفالت برادر صغیر
معافیت کفالت جده
معافیت کفالت جد
معافیت کفالت فرزند
معافیت کفالت تک پسری
  مشاوره آنلاین نظام وظیفه خرید خدمت
مشاوره آنلاین نظام وظیفه خرید خدمت نیز به مشمولین اطلاعات و راهنمایی  در زمینه های خرید خدمت سربازی می دهد . خیلی از عزیزان متقاضی خرید خدمت سربازی از شرایط و قوانین این کار اطلاعاتی در دست ندارند . به این ترتیب دچار مشکل شده و نمی توانند به درستی تصمیم بگیرند . به همین دلیل این مراکز مشاوره آنلاین بهترین منبع برای دریافت آخرین اخبار نظام وظیفه می باشند . برای خرید خدمت سربازی مشمولین باید دارای شرایط ویژه ای باشند . این شرایط می تواند به مشمولین کمک کنند تا خدمت سربازی خود را بخرند .
برای خرید خدمت سربازی قوانین بسیاری وجود دارد . برای این کار مشمولین باید با این قوانین آشنا باشند . مهم ترین شروط برای خرید خدمت سربازی در ادامه آمده است . آن ها را با دقت بخوانید .
بیشتر بخوانید: مشاوره آنلاین و تلفنی نظام وظیفه
شروط اصلی خرید خدمت سربازی :
میزان تحصیلات مشمولین بر اساس آخرین گواهی تحصیلی آن ها .
مدت غیبت افراد متقاضی برای خرید خدمت سربازی .
غایب بودن مشمولین .
سرباز فراری بودن .
مشمولینی که قصد دارند خدمت وظیفه عمومی خود را بخرند باید مشمول غایب یا سرباز فراری باشند . این افراد با داشتن شرایط ویژه می توانند کارت معافیت دریافت کنند . متقاضیان خرید خدمت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس گرفته و از مشاوره آنلاین استفاده کنند .
بیشتر بخوانید:آخرین جزییات اجرای طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر
مشاوره آنلاین نظام وظیفه کسری خدمت سربازی
مشاوره آنلاین نظام وظیفه کسری خدمت سربازی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند از کسری خدمت بهره مند شوند . کسری خدمت نیز دارای موارد گوناگونی است و به افراد با شرایط مختلف تعلق می گیرد . این کسری های خدمت شامل موارد زیر می باشند .
انواع کسری های خدمت وظیفه عمومی :
کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان
کسری فرزندان ایثارگران و جانبازان
کسری بسیجیان
کسری خدمت مناطق دورافتاده و محروم
کسری خدمت مناطق جنگی و عملیاتی
کسری خدمت متاهلین
کسری خدمت فرزند
و سایر کسری های دیگر
برای اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید . مشاورین ما همه روزه پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود . هر گونه اطلاعات درباره مسائل و اخبار نظام وظیفه را از مشاورین متخصص ما در مرکز مشاوره آویژه بخواهید .
  مشاوره آنلاین نظام وظیفه
شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.
برای مشاوره در زمینه مشاوره آنلاین نظام وظیفه
از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت
در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید
همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 
حتی ایام تعطیلمنبع: سایت مشاوره تلفنی روانشناسی و تحصیلی آویژهمشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۹:۰۲ توسط:آویژه موضوع: نظرات (0)